quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vwo hè, dus een volledig vwo-diploma, niet een propedeuse op het hbo of zo.
Dat van hbo naar uni weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
klopt, tussen (v)mbo-havo/hbo zit wel een groter verschil dan tussen havo/habo-vwo/uni. Doorstromen van havo naar vwo of van hbo naar uni gaat ook veel makkelijker dan van vmbo naar havo of van mbo naar hbo.
quote:
Oke dat is wel eng.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het licht brand hier en TV staat aanook moet ze langs mijn kamer om bij de voordeur te komen dus ze kon wel nagaan dat er iemand thuis was. Ook blijft ze gewoon in de gang staan waar ik haar niet kan zien. Niet in de keuken ofzo
Sowiesoquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Douchen is heeeerlijk na een lange werkdag
Klopt, maar even om aan te geven dat het makkelijk kan. Je kan niet zomaar van het mbo naar het hbo na één jaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat van hbo naar uni weet ik dan weer nietEcht veel hbo`ers die na hun P gelijk WO gaan doen en daar erachter komen dat het te hoog gegrepen is. Dan heeft het niet zozeer meer met niveau te maken dan wel met een WO-mentaliteit.
Extra keuzeprogramma tijdens je opledingquote:
Ik wel!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar even om aan te geven dat het makkelijk kan. Je kan niet zomaar van het mbo naar het hbo na één jaar.
Nee gelijk inquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar even om aan te geven dat het makkelijk kan. Je kan niet zomaar van het mbo naar het hbo na één jaar.
Omdat mbo al jaren onder jouw niveau was natuurlijk!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wel!Wel op een andere manier maar goed.
Wiskunde is op vwo idd totaal anders dan op havo. Bij wiskunde A iig, havo = alleen kansberekening, vwo = ook algebra etc erbijquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Wiskunde op VWO niveau word mij waarschijnlijk wel te moeilijk ;o
hoe danquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wel!Wel op een andere manier maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |