quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vwo hè, dus een volledig vwo-diploma, niet een propedeuse op het hbo of zo.
Dat van hbo naar uni weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
klopt, tussen (v)mbo-havo/hbo zit wel een groter verschil dan tussen havo/habo-vwo/uni. Doorstromen van havo naar vwo of van hbo naar uni gaat ook veel makkelijker dan van vmbo naar havo of van mbo naar hbo.
quote:
Oke dat is wel eng.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het licht brand hier en TV staat aanook moet ze langs mijn kamer om bij de voordeur te komen dus ze kon wel nagaan dat er iemand thuis was. Ook blijft ze gewoon in de gang staan waar ik haar niet kan zien. Niet in de keuken ofzo
Sowiesoquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Douchen is heeeerlijk na een lange werkdag
Klopt, maar even om aan te geven dat het makkelijk kan. Je kan niet zomaar van het mbo naar het hbo na één jaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat van hbo naar uni weet ik dan weer nietEcht veel hbo`ers die na hun P gelijk WO gaan doen en daar erachter komen dat het te hoog gegrepen is. Dan heeft het niet zozeer meer met niveau te maken dan wel met een WO-mentaliteit.
Extra keuzeprogramma tijdens je opledingquote:
Ik wel!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar even om aan te geven dat het makkelijk kan. Je kan niet zomaar van het mbo naar het hbo na één jaar.
Nee gelijk inquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar even om aan te geven dat het makkelijk kan. Je kan niet zomaar van het mbo naar het hbo na één jaar.
Omdat mbo al jaren onder jouw niveau was natuurlijk!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wel!Wel op een andere manier maar goed.
Wiskunde is op vwo idd totaal anders dan op havo. Bij wiskunde A iig, havo = alleen kansberekening, vwo = ook algebra etc erbijquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Wiskunde op VWO niveau word mij waarschijnlijk wel te moeilijk ;o
hoe danquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wel!Wel op een andere manier maar goed.
Een half jaar van een wo-opleiding waar je iets kan doen wat buiten je vakgebied ligt, bijvoorbeeld psychologie of zo.quote:
Oh nee, geen Minor dan. Maar gewoon als Stage mag je ook naar het buitenland. Omdat de opleiding tweetalig isquote:
Moet je nagaan ik weet niet eens wat algebra isquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Wiskunde is op vwo idd totaal anders dan op havo. Bij wiskunde A iig, havo = alleen kansberekening, vwo = ook algebra etc erbij
Je ging havo toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh nee, geen Minor dan. Maar gewoon als Stage mag je ook naar het buitenland. Omdat de opleiding tweetalig is
we gaan het zienquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Wiskunde op VWO niveau word mij waarschijnlijk wel te moeilijk ;o
5 en 6 in een jaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
als je vavo vwo gaat doen, begin je dan in principe in 5 vwo? Of 4?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je nagaan ik weet niet eens wat algebra is
Havo A heeft alleen kansberekening en statistiek, vwo A ook nog algebra en differentiëren. Maar dat is nog steeds best wel makkelijk hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Wiskunde is op vwo idd totaal anders dan op havo. Bij wiskunde A iig, havo = alleen kansberekening, vwo = ook algebra etc erbij
Het is wel handig om een richting binnen dezelfde faculteit te kiezen denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een half jaar van een wo-opleiding waar je iets kan doen wat buiten je vakgebied ligt, bijvoorbeeld psychologie of zo.
hangt er vanaf wat je ligt, ben je goed in kansberekening?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
we gaan het zien
misschien ben ik opeens een wiskundig genie
:s steel terugquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand heeft 2 glazen van mij gestolen
woon hier net 2 week en heb een stalker en steler in het huis. gaat lekker
Ook leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh nee, geen Minor dan. Maar gewoon als Stage mag je ook naar het buitenland. Omdat de opleiding tweetalig is
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat mbo al jaren onder jouw niveau was natuurlijk!
Ik had een havo diploma maar ben toch mbo niveau 4 versnelde opleiding gaan doen, omdat ik toen met mijn gezondheid zat. Ben er in januari mee gestopt omdat het echt simpel was en ik niet langer mijn tijd wou verspillen daar.quote:
Watquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand heeft 2 glazen van mij gestolen
woon hier net 2 week en heb een stalker en steler in het huis. gaat lekker
Ik twijfelde. Maar vind deze studie veel leuker dan havo.. Mijn motivatie is drastisch laag.. Dus dat werkt tegen als ik nog eens biologie en geschiedenis etc. moet gaan leren..quote:
Klopt, het is makkelijk, vind ik iig. Maar echt wiskunde A-mensen die vinden dat moeilijk. Ik ben dan weer meer een wiskunde-B mens dus ik faal in kansberekening en haal negens bij algebra, differentieëren etc.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Havo A heeft alleen kansberekening en statistiek, vwo A ook nog algebra en differentiëren. Maar dat is nog steeds best wel makkelijk hoor.
Geen ideequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je ligt, ben je goed in kansberekening?
zijn 3 andere mensen hierquote:
Wat heeft vwo B dat havo B niet heeft?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Havo A heeft alleen kansberekening en statistiek, vwo A ook nog algebra en differentiëren. Maar dat is nog steeds best wel makkelijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |