quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vwo hè, dus een volledig vwo-diploma, niet een propedeuse op het hbo of zo.
Dat van hbo naar uni weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
klopt, tussen (v)mbo-havo/hbo zit wel een groter verschil dan tussen havo/habo-vwo/uni. Doorstromen van havo naar vwo of van hbo naar uni gaat ook veel makkelijker dan van vmbo naar havo of van mbo naar hbo.
quote:
Oke dat is wel eng.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het licht brand hier en TV staat aanook moet ze langs mijn kamer om bij de voordeur te komen dus ze kon wel nagaan dat er iemand thuis was. Ook blijft ze gewoon in de gang staan waar ik haar niet kan zien. Niet in de keuken ofzo
Sowiesoquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Douchen is heeeerlijk na een lange werkdag
Klopt, maar even om aan te geven dat het makkelijk kan. Je kan niet zomaar van het mbo naar het hbo na één jaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat van hbo naar uni weet ik dan weer nietEcht veel hbo`ers die na hun P gelijk WO gaan doen en daar erachter komen dat het te hoog gegrepen is. Dan heeft het niet zozeer meer met niveau te maken dan wel met een WO-mentaliteit.
Extra keuzeprogramma tijdens je opledingquote:
Ik wel!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar even om aan te geven dat het makkelijk kan. Je kan niet zomaar van het mbo naar het hbo na één jaar.
Nee gelijk inquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar even om aan te geven dat het makkelijk kan. Je kan niet zomaar van het mbo naar het hbo na één jaar.
Omdat mbo al jaren onder jouw niveau was natuurlijk!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wel!Wel op een andere manier maar goed.
Wiskunde is op vwo idd totaal anders dan op havo. Bij wiskunde A iig, havo = alleen kansberekening, vwo = ook algebra etc erbijquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Wiskunde op VWO niveau word mij waarschijnlijk wel te moeilijk ;o
hoe danquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wel!Wel op een andere manier maar goed.
Een half jaar van een wo-opleiding waar je iets kan doen wat buiten je vakgebied ligt, bijvoorbeeld psychologie of zo.quote:
Oh nee, geen Minor dan. Maar gewoon als Stage mag je ook naar het buitenland. Omdat de opleiding tweetalig isquote:
Moet je nagaan ik weet niet eens wat algebra isquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Wiskunde is op vwo idd totaal anders dan op havo. Bij wiskunde A iig, havo = alleen kansberekening, vwo = ook algebra etc erbij
Je ging havo toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh nee, geen Minor dan. Maar gewoon als Stage mag je ook naar het buitenland. Omdat de opleiding tweetalig is
we gaan het zienquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Wiskunde op VWO niveau word mij waarschijnlijk wel te moeilijk ;o
5 en 6 in een jaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
als je vavo vwo gaat doen, begin je dan in principe in 5 vwo? Of 4?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je nagaan ik weet niet eens wat algebra is
Havo A heeft alleen kansberekening en statistiek, vwo A ook nog algebra en differentiëren. Maar dat is nog steeds best wel makkelijk hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Wiskunde is op vwo idd totaal anders dan op havo. Bij wiskunde A iig, havo = alleen kansberekening, vwo = ook algebra etc erbij
Het is wel handig om een richting binnen dezelfde faculteit te kiezen denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een half jaar van een wo-opleiding waar je iets kan doen wat buiten je vakgebied ligt, bijvoorbeeld psychologie of zo.
hangt er vanaf wat je ligt, ben je goed in kansberekening?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
we gaan het zien
misschien ben ik opeens een wiskundig genie
:s steel terugquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand heeft 2 glazen van mij gestolen
woon hier net 2 week en heb een stalker en steler in het huis. gaat lekker
Ook leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh nee, geen Minor dan. Maar gewoon als Stage mag je ook naar het buitenland. Omdat de opleiding tweetalig is
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat mbo al jaren onder jouw niveau was natuurlijk!
Ik had een havo diploma maar ben toch mbo niveau 4 versnelde opleiding gaan doen, omdat ik toen met mijn gezondheid zat. Ben er in januari mee gestopt omdat het echt simpel was en ik niet langer mijn tijd wou verspillen daar.quote:
Watquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand heeft 2 glazen van mij gestolen
woon hier net 2 week en heb een stalker en steler in het huis. gaat lekker
Ik twijfelde. Maar vind deze studie veel leuker dan havo.. Mijn motivatie is drastisch laag.. Dus dat werkt tegen als ik nog eens biologie en geschiedenis etc. moet gaan leren..quote:
Klopt, het is makkelijk, vind ik iig. Maar echt wiskunde A-mensen die vinden dat moeilijk. Ik ben dan weer meer een wiskunde-B mens dus ik faal in kansberekening en haal negens bij algebra, differentieëren etc.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Havo A heeft alleen kansberekening en statistiek, vwo A ook nog algebra en differentiëren. Maar dat is nog steeds best wel makkelijk hoor.
Geen ideequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je ligt, ben je goed in kansberekening?
zijn 3 andere mensen hierquote:
Wat heeft vwo B dat havo B niet heeft?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Havo A heeft alleen kansberekening en statistiek, vwo A ook nog algebra en differentiëren. Maar dat is nog steeds best wel makkelijk hoor.
Dat is de andere kant van de wiskundequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee
Ik was wel goed met cos en tan en sin. En Pythagorasen grafieken
Maar dan ga je gewoon hbo doen met een havo opleiding, dat je tussendoor een jaartje mbo doet is jouw zaak, maar heeft er niks mee te maken. Met een vmbo diploma en één jaartje mbo wordt je niet zomaar op het hbo toegelaten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Ik had een havo diploma maar ben toch mbo niveau 4 versnelde opleiding gaan doen, omdat ik toen met mijn gezondheid zat. Ben er in januari mee gestopt omdat het echt simpel was en ik niet langer mijn tijd wou verspillen daar.
oh stalker is niet serieusquote:
de vmbo kantquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is de andere kant van de wiskunde
Ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, het is makkelijk, vind ik iig. Maar echt wiskunde A-mensen die vinden dat moeilijk. Ik ben dan weer meer een wiskunde-B mens dus ik faal in kansberekening en haal negens bij algebra, differentieëren etc.
Psychologie kan anders hartstikke handig zijn als je een wetenschappelijke opleiding doet, kan je bijvoorbeeld mensen sneller overtuigen van je gelijk of van concepten die je hebt ontwikkeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel handig om een richting binnen dezelfde faculteit te kiezen denk ik
Wiskunde was altijd mijn beste vakquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
we gaan het zien
misschien ben ik opeens een wiskundig genie
Ja was in de derdequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is de andere kant van de wiskunde
Vandaar ook dat ik er nog bij zei ''wel op een andere manier''.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar dan ga je gewoon hbo doen met een havo opleiding, dat je tussendoor een jaartje mbo doet is jouw zaak, maar heeft er niks mee te maken. Met een vmbo diploma en één jaartje mbo wordt je niet zomaar op het hbo toegelaten.
Juist niet denk ikquote:
Oh wacht, jij bent niet diegene die C gaat doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, het is makkelijk, vind ik iig. Maar echt wiskunde A-mensen die vinden dat moeilijk. Ik ben dan weer meer een wiskunde-B mens dus ik faal in kansberekening en haal negens bij algebra, differentieëren etc.
Integreren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat heeft vwo B dat havo B niet heeft?
kansberekening is met variabelen en statistiek enzoquote:
Ja, maar het is dus niet van mbo naar hbo gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik er nog bij zei ''wel op een andere manier''.
gastquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Wiskunde was altijd mijn beste vak
Totdat kansrekenen om de hoek kwam kijken en nodig altijd achterin de klas op zijn mobiel zatEn nooit zijn hw maakte
Hele Grafische rekenmachine nooit gesnapt
Pas met de examens alle GR functies ontdekt
Wel afgesloten met een 7
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh wacht, jij bent niet diegene die C gaat doen.Ik verwar jullie steeds.
Oh dat ging wel op zichquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kansberekening is met variabelen en statistiek enzo
Hoe bevallen die huisgenoten je eigenlijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh stalker is niet serieuszo'n chick was zonet voor de tweede keer naar de gang gelopen om daar te blijven staan en als ze mij hoorde opstaan of lopen liep ze terug naar boven.
Volgens mij heb ik dat al gehad in Wis D havo, vwo wiskunde word vast niet moeilijk danquote:
Please, het is warm, laat en ik ben moe oke?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus niet van mbo naar hbo gaan
Maar pythagoras en sinus etc is vmbo hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Juist niet denk ik![]()
is ook voor iedereen anders, ik vind kansberekening veel makkelijker
Ja dat vond ik ook lastig (bij wiskunde d) Stomme kansberekeningen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef nodig het volgende:
Ik snapte dat NcR en NpR gebeuren nooitwist nooit wanneer je het nou wel of niet moest gebruiken
Heb ik ook in 4 havo nog gehadquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar pythagoras en sinus etc is vmbo hoor.
Bewijzen zit geloof ik ook niet bij havo B, weet het niet zeker. Ik heb er in ieder geval een schijthekel aan, net zoals veel anderen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al gehad in Wis D havo, vwo wiskunde word vast niet moeilijk dan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Please, het is warm, laat en ik ben moe oke?
Combinaties, permutaties. En als je dat verschil niet kan onthouden leer je echt niet goed genoegquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef nodig het volgende:
Ik snapte dat NcR en NpR gebeuren nooitwist nooit wanneer je het nou wel of niet moest gebruiken
dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef nodig het volgende:
En 2e klas vwo, lol.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar pythagoras en sinus etc is vmbo hoor.
3 havo = 4 vmbo ja. Dus zal 5 havo er idd wat moeilijkers van makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik ook in 4 havo nog gehadalleen dan zal je er wel dieper op ingaan.
bewijzen? Wat houd dat in dan? Dat je moet laten zien dat een formule klopt, of dat je een formule moet hervormen ofso?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bewijzen zit geloof ik ook niet bij havo B, weet het niet zeker. Ik heb er in ieder geval een schijthekel aan, net zoals veel anderen.
Ik heb het hele 5e jaar geen flikker uitgevoerdquote:
ze zijn een beetje gesloten, altijd deuren dicht enzo maar verder wel aardig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe bevallen die huisgenoten je eigenlijk?
2 vwo = 4 vmboquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet
[..]
En 2e klas vwo, lol.
Nog samen gegeten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze zijn een beetje gesloten, altijd deuren dicht enzo maar verder wel aardig.
ik weet eindelijk hun namen weerheb het opgeschreven
Nee, meetkundige bewijzen. Dat je bijvoorbeeld met middelloodlijnen het middelpunt van een driehoek kan vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
bewijzen? Wat houd dat in dan? Dat je moet laten zien dat een formule klopt, of dat je een formule moet hervormen ofso?
Ben blij dat ik er vanaf benquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook lastig (bij wiskunde d) Stomme kansberekeningen!
Lang leve wis B.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze zijn een beetje gesloten, altijd deuren dicht enzo maar verder wel aardig.
ik weet eindelijk hun namen weerheb het opgeschreven
Oh volgens mij heb ik dat nog niet gehad, uhoh!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, meetkundige bewijzen. Dat je bijvoorbeeld met middelloodlijnen het middelpunt van een driehoek kan vinden.
Ja dat snap ik wel maar wanneer je het nou moet gebruiken en nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Combinaties, permutaties. En als je dat verschil niet kan onthouden leer je echt niet goed genoeg
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik dat nog niet gehad, uhoh!
Briefje ophangen met een roostertje waar ze een kruisje kunnen zetten? Zo doen wij dat altijd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
niet van gekomenze zijn niet allemaal op dezelfde tijden thuis.
ik deed in havo 4 en 5 ook niks. Daarom lage cijfersquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb het hele 5e jaar geen flikker uitgevoerdEigenlijk nooit wat gedaan qua hw alleen als ik wist dat er anders straf zou komen
Uiteindelijk HAVO hartstikke hoog afgesloten, had makkelijk VWO gekund achteraf
![]()
inb4 iemand 100 spelfouten in deze post ziet
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
En uiteindelijk heb je later meer aan een goede algemene ontwikkeling dan aan de stelling van Pythagoras.
Volgens mij hebben we wel zoiets gehad, alleen dan wat simpeler, dit lijkt mij dan ook niet echt moeilijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets dus. Driehoeken zijn nog behoorlijk makkelijk, maar cirkels.
Ligt er denk ik aan of je op een school zit waarin je in de 2de klas nog in een brugklas zit of niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef Spatieloos het volgende:
2 vwo en 2 havo zijn toch bijna het zelfde?
ja, vwo is dan net wat uitgebreider, gaat iets dieper op de stof in maar het lijkt wel veel op elkaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het ook wel aardig wat haha! Ik heb van 3 havo naar 4 vmbo ook dus 2 jaar zo'n beetje hetzelfde gehad alleen dan nóg makkelijkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
daar kwam ik toen ook achter ja
was ik enorm verbaasd over toen
Jammer alleen dat het daar nog weleens aan schort bij mensen die claimen heel erg slim te zijn alleen omdat ze een havo of vwo papiertje hebben.quote:
Het valt ook meestal wel mee, maar eerst moet je zien hoe je kan bewijzen. En als dat niet lukt wordt het echt zwaar irritant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we wel zoiets gehad, alleen dan wat simpeler, dit lijkt mij dan ook niet echt moeilijk
Wij hadden volgens mij niet eens aparte havo en vwo in de onderbouw, we hadden gemixt. kregen altijd 2 cijfers!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, vwo is dan net wat uitgebreider, gaat iets dieper op de stof in maar het lijkt wel veel op elkaar
Nee, 1 vwo en 2 havoquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
Ja dat kan ik me goed voorstellenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel aardig wat haha! Ik heb van 3 havo naar 4 vmbo ook dus 2 jaar zo'n beetje hetzelfde gehad alleen dan nóg makkelijker
huh?quote:
Volgens mij niet bij B, maar dat heb ik bij wis D wel gehad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef Rezania het volgende:
Weet trouwens ook niet of je de dubbele afgeleide krijgt op de havo? En regels over hoe je sinus en cosinus kan herschrijven? Maar dat is behoorlijk makkelijk, gewoon goed opletten wat je doet.
Ik heb ook een hele leuke tijd gehad, heel veel lol gehadquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik deed in havo 4 en 5 ook niks. Daarom lage cijfersachteraf wel spijt van. maar was wel chille tijd
Hoe kan jij in 4vwo zijn blijven zitten als je 10en had in de 3e?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me goed voorstellen
Ik ben in 4vwo blijven zitten, moest ik ook een deel opnieuw doen, ik verveelde me kapot man
wel met allemaal 8en als gevolg, waardoor ik heel lui ben geworden, en toen was ik in 5vwo de lul
Dan wordt B niet echt zwaarder voor jou.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij niet bij B, maar dat heb ik bij wis D wel gehad.
Door die ex van je zekerquote:
Maar dan toch net iets minder uitgebreid/moeilijker?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Denk je?
Havo moet er in 5 jaar bijna net zoveel stof doorheenrammen, vwo heeft 6 jaar.
Voor zover ik weet ongeveer zelfde stof, andere normering (80% goed bij vwo is een 6, havo weet ik niet)quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan toch net iets minder uitgebreid/moeilijker?
Okee, dan voel ik me al geslaagd. Nu maar hopen dat mijn nieuwe vakken ook meevallen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan wordt B niet echt zwaarder voor jou.
mijn klassen waren kut, maar mijn vrienden waren topquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele leuke tijd gehad, heel veel lol gehadOok heel veel saaie uren gehad maarja. Ik kan mij nog steeds die leuke tijden uit de 1e en 2e voor mij halen
3e was stomme klas maar zat nog wel bij mijn beste vriend, 4e was redelijk saai en 5e bazenklas met een hoop humor en geweldige mensen
Havo is wel minder stof hoor, echt niet bijna evenveel als het vwo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Denk je?
2 maanden niet naar school geweest ivm ziekte, daarna nog een half jaar maar half op school geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kan jij in 4vwo zijn blijven zitten als je 10en had in de 3e?
De taal lerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
Vraagje, als je geen TTO hebt gedaan, zou je dan alsnog in het buitenland kunnen studeren? Of wat moet je daar voor doen?
het 5e ja?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
In het 5e ken je ook gewoon ontiegelijk veel mensen op school
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef msacras het volgende:
[..]
2 maanden niet naar school geweest ivm ziekte, daarna nog een half jaar maar half op school geweest.
Ja dat is leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
Dus als je gewoon een beetje goed Engels kan, dan kan je gewoon zomaar in Amerika studeren?quote:
het vijfde zintuigquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Denk je?
havo en vwo is dezelfde stof, maar vwo gaat er dieper op inquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Havo is wel minder stof hoor, echt niet bijna evenveel als het vwo.
Ik ken echt niemand van klas 1 en 2 hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn klassen waren kut, maar mijn vrienden waren top
zijn top
Leuk programma welquote:
De 5e bedoelde ik meerquote:
Oh bij mij wel. kut klassenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef nodig het volgende:
[..]Jammer
![]()
Vrienden![]()
1e en 2e klas was ontiegelijk tof aangezien er nooit groepsvorming of wat dan ook was, 1 hechte groep![]()
Heb nog steeds contact met de meesten
iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is leukaltijd wel iemand om mee te praten
Nee bah, zesde zintuig vind ik echt eng. Dat plaats delict toch?quote:
Ja, tuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
havo en vwo is dezelfde stof, maar vwo gaat er dieper op in
dus je leert hetzelfde, en dan is de vraag op het havo-examen "wanneer begon de tweede wereldoorlog", en dan op vwo "wanneer begon de tweede wereldoorlog en wat was hier de oorzaak van".
Niet zo simpel natuurlijk, maar even ter illustratie.
?? Kan je je daar niks meer van herinneren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand van klas 1 en 2 hoor
Uhu, met die paragnostenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee bah, zesde zintuig vind ik echt eng. Dat plaats delict toch?
Denk het wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus als je gewoon een beetje goed Engels kan, dan kan je gewoon zomaar in Amerika studeren?
negeer mij nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef xcachet het volgende:
Ik snap 'm al. Bij ons was het dat je naar havo/vwo gaat in de brugklas of naar mavo/havo en in de 2 kies je daar tussen naar aanleiding van je cijfers.
Nee, van mensen die daar nu zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef nodig het volgende:
[..]
?? Kan je je daar niks meer van herinneren?
Ja met wiskunde inderdaad, maar iig, voor een groot deel klopt het wel. Ook bij NG/NT soms, bijvoorbeeld havo: "bereken lijn A", vwo: "bereken lijn A B en C"quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.Misschien bij E&M, maar bij N&G zeker niet. Natuurkunde heeft hele hoofdstukken die niet in de havo-methode zitten om maar wat te noemen. Wiskunde heeft ook meer stof, zeker A.
Nee, ik zit ook op school hoor! Maar nu is het wel even genoeg om over school te hebben!quote:
Slaap lekkerquote:
Ik wou ook liever naar Havo dan VWO omdat ik dan bij mijn klas inbleefquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
Ik deed eerste en tweede havo/vwo en mijn vriendinnen gingen naar vwo en havo, huilie
Schat, nee, gewoon nee. Havo heeft een stuk minder stof dan het vwo, daarom is havo ook maar vwo. Tuurlijk, vwo vraagt over het algemeen meer redenatie en inzicht, maar dat heeft niks met de hoeveelheid stof te maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja met wiskunde inderdaad, maar iig, voor een groot deel klopt het wel. Ook bij NG/NT soms, bijvoorbeeld havo: "bereken lijn A", vwo: "bereken lijn A B en C"
Duurt nog wel evenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dank je jij ook als je gaat slapen
[..]
Thnx, schatj0n
? Nee ik bedoel mensen met wie ik in het 1e en 2e jaar in de klas zat en nu nog contact mee hebquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, van mensen die daar nu zitten.
School is cool tochquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik zit ook op school hoor! Maar nu is het wel even genoeg om over school te hebben!
Ik zeg ook niet dat het met elkaar te maken heeft, maar ik zeg wel dat je op de havo soms minder stof hebt én op het vwo andere vaardigheden nodig zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schat, nee, gewoon nee. Havo heeft een stuk minder stof dan het vwo, daarom is havo ook maar vwo. Tuurlijk, vwo vraagt over het algemeen meer redenatie en inzicht, maar dat heeft niks met de hoeveelheid stof te maken.
Maar dat was de oorspronkelijke stelling niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het met elkaar te maken heeft, maar ik zeg wel dat je op de havo soms minder stof hebt én op het vwo andere vaardigheden nodig zijn
wat was de stelling dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dat was de oorspronkelijke stelling niet.
Jij haalt overal wel een discussie uit he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het met elkaar te maken heeft, maar ik zeg wel dat je op de havo soms minder stof hebt én op het vwo andere vaardigheden nodig zijn
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
Ik ga nog steeds om met mn vrienden die ik in de eerste klas heb ontmoet, ook al heb ik na de 3e klas niet meer bij ze in de klas gezeten.
ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
Ik ga nog steeds om met mn vrienden die ik in de eerste klas heb ontmoet, ook al heb ik na de 3e klas niet meer bij ze in de klas gezeten.
Ga je je gay-movie niet meer kijken?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij haalt overal wel een discussie uit he?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mensen die naar bed gaan trusten
Een vriendin en ik zeggen echt ZO VAAK hetzelfde. En dan kijken we elkaar aan en dan HUUH HUHUHUH ALWEER!??!?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
Vrienden bij wie je doorhebt wat de ander denkt door hem alleen aan te kijken
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef nodig het volgende:
Vrienden bij wie je doorhebt wat de ander denkt door hem alleen aan te kijken
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Een vriendin en ik zeggen echt ZO VAAK hetzelfde. En dan kijken we elkaar aan en dan HUUH HUHUHUH ALWEER!??!?!
Ga zo ook hoorquote:
quote:
Niks over vaardigheden of zo, gewoon de kwantiteit van de stof nagenoeg gelijk aan elkaar, klaar. Zo interpreteerde ik het tenminste.quote:Havo moet er in 5 jaar bijna net zoveel stof doorheenrammen, vwo heeft 6 jaar.
quote:
quote:
Nee, geen zin meer.quote:
Omdat ik morgen school heb, en ik al de hele dag wil slapen. Saaie dag vandaag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Waarom ga jij ineens zo vroeg slapen Rezania?
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
dat was positief voor jou hoor![]()
douchen
Niet met dit weer hopelijk?quote:
Oh. nouja, ik had het gewoon over het verschil tussen havo en vwo. Maar, de stelling klopt half.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Niks over vaardigheden of zo, gewoon de kwantiteit van de stof nagenoeg gelijk aan elkaar, klaar. Zo interpreteerde ik het tenminste.
[..]
[..]Ga knuffelen met Tchock.
[..]
Nee, geen zin meer.
[..]
Omdat ik morgen school heb, en ik al de hele dag wil slapen. Saaie dag vandaag.
[..]
Nu weg, dag.
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Fantastisch
Een vriend en ik heb dezelfde humor, continu dubbel liggen in de klas
Wij moesten een keer met Techniek een enveloppenopener maken ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef nodig het volgende:
En uiteindelijk nooit het werkstuk optijd afkrijgen
dat denk ik niet. Niet iedereen althansquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef LETMEIN het volgende:
Havo zou je volgens mij makkelijk in 3 jaar moeten kunnen halen
Ik al jaren niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik ben al maanden niet in bad gegaan.
Ja maar sowieso kan niet iedereen havo!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
[..]
dat denk ik niet. Niet iedereen althans
Maar met 1 vriend heb ik dat zo ergquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Jamaar dat heb ik met alle vrienden. Anders kan ik geen vrienden met ze zijn. Dan weten ze niet wanneer ze me serieus moeten nemen enzo.
Hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij moesten een keer met Techniek een enveloppenopener maken ofzoEn hele klas had gewoon 1 dezelfde ingeleverd. Naïeve mongool als leraar
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij moesten een keer met Techniek een enveloppenopener maken ofzoEn hele klas had gewoon 1 dezelfde ingeleverd. Naïeve mongool als leraar
Ik ook nietquote:
Precies!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar sowieso kan niet iedereen havo!
Dat is dus ook gelijk het probleem tegenwoordig. Ik heb met mensen in de klas gezeten die gewoon VWO moesten doen maar daar gaan motivatie voor haddenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies!
Maar ik bedoelde meer dat er vast wel mensen zijn die het kunnen (ik zie het mezelf wel doen, als ik de motivatie heb), maar het is wel pittig hoor
Ik heb wel motivatie, maar voornamelijk concentratieproblemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is dus ook gelijk het probleem tegenwoordig. Ik heb met mensen in de klas gezeten die gewoon VWO moesten doen maar daar gaan motivatie voor hadden
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik luister het niet, komt me bekend voor, matig nummer.
Dit tot de macht honderdmiljoentriljardquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel motivatie, maar voornamelijk concentratieproblemenen moeite met prioriteiten stellen zo nu en dan
concentratieproblemen, komt mij ook wel bekend voorquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel motivatie, maar voornamelijk concentratieproblemenen moeite met prioriteiten stellen zo nu en dan
ADHDquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
concentratieproblemen, komt mij ook wel bekend voor
Wrm ging je niet gwn vwo doen dan? Net als ik!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
Ik baal aan de ene kant wel dat mijn middelbare school voorbij is, de tijd ging veels te snelweer 5 jaar van mijn leven weg
Oh daarom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
En aan de andere kant heb ik superveel zin in mijn nieuwe studie![]()
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef nodig het volgende:
En aan de andere kant heb ik superveel zin in mijn nieuwe studie![]()
Mij ook wel op bepaalde momentenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
concentratieproblemen, komt mij ook wel bekend voor
Mwa, weet al dat ik accountantcy wil doen en heb geen zin in alle andere vakken dan eco en M&Oquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wrm ging je niet gwn vwo doen dan? Net als ik!
Hbo en binnen nu en 4 jaar een goed lopend bedrijf hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wrm ging je niet gwn vwo doen dan? Net als ik!
Ga je op kamers na VWO?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
same here, aan de ene kant ben ik wel blij dat ik een jaartje extra onbezorgd middelbare school heb, aan de andere kant wil ik ook wel gewoon lekker uit huis en gaan studeren
Utrecht toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
same here, aan de ene kant ben ik wel blij dat ik een jaartje extra onbezorgd middelbare school heb, aan de andere kant wil ik ook wel gewoon lekker uit huis en gaan studeren
een jongen bij mij op het werk gaat dat misschien doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Mwa, weet al dat ik accountantcy wil doen en heb geen zin in alle andere vakken dan eco en M&OEn al mijn vrienden gaan ook van 5 havo naar HBO dus daar hoef je het ook niet voor te doen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Ga je op kamers na VWO?Best duur toch?
Nope, waarschijnlijk Groningenquote:
Dat hoeft dan toch niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]en tsja, veel werken dus, en ik heb ouders
[..]
Nope, waarschijnlijk Groningen
Groningen zijn ook zoooo veel studentenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]en tsja, veel werken dus, en ik heb ouders
[..]
Nope, waarschijnlijk Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |