PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dan heb je net een kindje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil anders ook best in 2014 in de spits staan
Ik neem wel een nanny.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb je net een kindje.
Dat wordt dan: 'Sorrie Trainier, Pots ies een bietje moe
Dan word je een beetje moe van de nannyquote:
je had 'm dus al getypt om sneller te zijn?quote:
Snel getyptquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
je had 'm dus al getypt om sneller te zijn?
Tjah die High attacking workrate van al die verdedigers op Silva naquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bij nader inzien ligt het niet alleen aan het ontbreken van een Jonathan Reis bij Brazilie. Die verdedigers zijn stuk voor stuk bijna van wereldklasse, maar het lijkt zo lek als een mandje achterin.
Nu ik er over nadenk, is Brazilie een beetje PSV op mondiaal niveau.
Grootste probleem is dat het 11 BV'tjes zijn die maar wat doen. Zit totaal geen lijn in het spel..Scolari doet maar wat. Maar dat heeft hij altijd gedaan..puur door de individuele kwaliteiten van zijn spelers komt hij er soms mee weg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bij nader inzien ligt het niet alleen aan het ontbreken van een Jonathan Reis bij Brazilie. Die verdedigers zijn stuk voor stuk bijna van wereldklasse, maar het lijkt zo lek als een mandje achterin.
En vergeet niet dat de druk op die 11 BV'tjes belachelijk hoog gaat zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grootste probleem is dat het 11 BV'tjes zijn die maar wat doen. Zit totaal geen lijn in het spel..Scolari doet maar wat. Maar dat heeft hij altijd gedaan..puur door de individuele kwaliteiten van zijn spelers komt hij er soms mee weg.
Alleen Dunga maakte er een team van afgelopen jaren, maar die kreeg het meteen niet meer aan het voetballen, dus tja
Lijkt er wel opquote:
Waarom vertel je dat dan niet. Wij 9 maanden wachten op deze hilariteitquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit dacht ik al sinds ik zijn foto zag op FUT
Je moet zelf ook wel opletten he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat dan niet. Wij 9 maanden wachten op deze hilariteit
Dit was 1 van mijn vele geheimenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat dan niet. Wij 9 maanden wachten op deze hilariteit
Je zou toch zeggen dat er weinig meer over zijnquote:
Van Portugalquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
Was Scolari ook niet coach tijdens het wk van 2006 ?
Van Portugal ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
Was Scolari ook niet coach tijdens het wk van 2006 ?
2002.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft toch het wk gewonnen met Brazil ?
Vandaar dus dat hij het wk heeft gewonnen.quote:
Dat denk je maar het is niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er weinig meer over zijn
Cafuquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vandaar dus dat hij het wk heeft gewonnen.
Die selectie die hij toen had
word ik altijd verdrietig vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een vriend van me zit Donnie Darko te kijken, dus ik moest even dit nummer luisteren
![]()
![]()
fatty fatty fatty fatty fatquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldo, Adriano, Ronaldinho
dida ook nog![]()
Adriano deed toen echt niet mee hoor. Ik denk dat je Rivaldo bedoeltquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldo, Adriano, Ronaldinho
dida ook nog![]()
Tis ook wel een verdrietig nummer, maar zo monumentaal (althans zo ervaar ik het)quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Adriano deed toen echt niet mee hoor. Ik denk dat je Rivaldo bedoelt
2002? Wel toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Adriano deed toen echt niet mee hoor. Ik denk dat je Rivaldo bedoelt
wil ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis ook wel een verdrietig nummer, maar zo monumentaal (althans zo ervaar ik het)
Sowieso op mijn begrafenis dit nummer
Toen was hij volgens mij rond zijn topniveau wat hij heeft gehaald.quote:
Heb je Donnie Darko gezien?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wil ik ook
en alle versies van Buried Alive
Feit is dat hij er niet bij was.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toen was hij volgens mij rond zijn topniveau wat hij heeft gehaald.
Wist ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Feit is dat hij er niet bij was.
Dubbelcheck op wiki: echt niet dus.
Toen kreeg die kerel toch rood ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rivaldo toen met die schwalbe tegen TurkijeHij deed alsof hij aan zijn hoofd werd geraakt.
Dat heb ik dan weer niet gezien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Een van die Braziliaanse wisselspelers lijkt op een Braziliaanse Andre Ooijer..
Dat moment haalde ik meteen in mijn hoofd toen je zei Rivaldo was er welquote:
Ik ook. En volgens mij schoot hij op doel in de finale, waarna Ronaldo de rebound van dat schot binnentikte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat moment haalde ik meteen in mijn hoofd toen je zei Rivaldo was er wel
En toen heb je gewacht tot ze weg was om m te pakken, ook al reed je je station voorbij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Er zat vandaag een chick in de trein en die gooide Monster Rehab weg
De NIF is poep, de IF is wat beter maar nog steeds poep.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef Maver24 het volgende:
iemand hier Ervaring met IF Hulk?, lijkt me wel wat
Heb je em gehad dan ?, waarom is zijn IF dan ook poep, als spits kan die toch wel goed zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
De NIF is poep, de IF is wat beter maar nog steeds poep.
Amen.
*?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef Lindgren. het volgende:
wow wtf zomaar monster weggooien wat een kuthoer heb je haar geslacht
Ik zag het allemaal gebeuren en ik deed niks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
En toen heb je gewacht tot ze weg was om m te pakken, ook al reed je je station voorbij?
is dat Dickmund Fraud?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:59 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.acapela-group.com/text-to-speech-interactive-demo.html
UK Graham
door mensen zoals jij gaat deze maatsch papije naar de klootequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag het allemaal gebeuren en ik deed niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
De Dutchies zitten gewoon DS een beetje uit de tent te lokken terwijl ze op Skype zitten af te sprekenHou je bek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
De Dutchies zitten gewoon DS een beetje uit de tent te lokken terwijl ze op Skype zitten af te sprekenwil je erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
,Heb,Hem,Niet,Gehad,quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb je em gehad dan ?, waarom is zijn IF dan ook poep, als spits kan die toch wel goed zijn
quote:
Ik heb geen PSquote:
Ik heb de Skype versie van MSN op mijn laptop staan en die zuigt iigquote:
De Dutchies zitten gewoon DS een beetje uit de tent te lokken terwijl ze op Skype zitten af te sprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja dan heb je er in ieder geval nog iets aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de Skype versie van MSN op mijn laptop staan en die zuigt iig
download skype dan en doe stoer in onze face mattiquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de Skype versie van MSN op mijn laptop staan en die zuigt iig
Ik doe liever stoer op een forum eigenlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
download skype dan en doe stoer in onze face matti
Ho de Nieuwe doet stoer voor de restquote:
je mag mij ook toevoegen op skype dan geef ik trading tips door voor ¤10 per minuut gr grquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
download skype dan en doe stoer in onze face matti
Ik doe altijd stoer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik doe liever stoer op een forum eigenlijk
[..]
Ho de Nieuwe doet stoer voor de rest
Doe dan Pato ipv Welliton..die kan tenminste nog meer dan rennen.quote:
Les van de meester hemzelfquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
je mag mij ook toevoegen op skype dan geef ik trading tips door voor ¤10 per minuut gr gr
Maar ik versta je accent nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
je mag mij ook toevoegen op skype dan geef ik trading tips door voor ¤10 per minuut gr gr
Hmm misschien wel een goede ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe dan Pato ipv Welliton..die kan tenminste nog meer dan rennen.
Komt zeker omdat je op chatroulette met mannen met de hand in de broek zit te cammen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
dan in het engels want mijn engels is heel goed
nee maar ik praat op jj2 met mense in het engels en ik schreef reviews over levels ook in het engelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt zeker omdat je op chatroulette met mannen met de hand in de broek zit te cammen?
HET WAS EEN TROLL HIHOHOHOAOWEOVEquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nee maar ik praat op jj2 met mense in het engels en ik schreef reviews over levels ook in het engels
ha ik snap hemquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt zeker omdat je op chatroulette met mannen met de hand in de broek zit te cammen?
Dan wassie wel heel simpelquote:
toen in fut11 was mijn engels ook wel goed maar toen was ik nog heel slecht in commentaar gevenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HET WAS EEN TROLL HIHOHOHOAOWEOVE
Maarruhm jij deed die filmpjes toendertijd dan voor de grap in slecht engels?
Het is in Engeland verplicht om minimaal 10 miljoen teveel te betalen voor iedere mongool die ooit een (jeugd)interland heeft gespeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat Liverpool nog 18 miljoen krijgt voor Carrol, das eigenlijk nog best netjes!
Wel apart dat ie voor 6 seizoenen tekent.
Sowieso is het verplicht om het dubbele te betalen als het een transfer tussen 2 bpl teams isquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is in Engeland verplicht om minimaal 10 miljoen teveel te betalen voor iedere mongool die ooit een (jeugd)interland heeft gespeeld.
Voor Fletcher is toen ook 15m ofzo betaaldquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso is het verplicht om het dubbele te betalen als het een transfer tussen 2 bpl teams is
Re-baasquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Parks and Rec![]()
Alsof je non stop ik heb het nog nooit gedaan zit te kijken![]()
![]()
Is toch zoquote:
Dat ongemakkelijke bedoel je? Dit is wel op een andere manier ongemakkelijk..bij IHHNNG zit ik echt te facepalmen en kan ik soms amper kijken..vooral bij Michaelquote:
Ja hehe natuurlijk is het anders. Maar het gaat wel allebei heel erg in op het ongemakkelijkequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ongemakkelijke bedoel je? Dit is wel op een andere manier ongemakkelijk..bij IHHNNG zit ik echt te facepalmen en kan ik soms amper kijken..vooral bij Michael
En tijdens het boksen van Alex
Hilarisch ja. Maar hij kan het ook niet overbrengen..als je het een beetje natuurlijk brengt kom je er nog wel mee wegquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hehe natuurlijk is het anders. Maar het gaat wel allebei heel erg in op het ongemakkelijke![]()
Ik vond die stukjes van Mark voor de computer ook wel een facepalm waard
Waren wel leuke grapjes toch om seksgeluidjes te maken tijdens het boksen?
FUCK YEAHquote:
Dan wordt het waarschijnlijk toch de Xboxquote:
goed van ms, maar keuze blijft makkelijkquote:
Allemaal door Sonyquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan wordt het waarschijnlijk toch de Xbox
Is dat zeker?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hele gebeuren met die family's gaat er wel uit en dat vind ik ontzettend jammer
kut lijst met je kloonsquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef NeymaR_ het volgende:
[..]
goed van ms, maar keuze blijft makkelijk
PS4 is krachtiger dan de xbox one
veel meer indie-games playstation eye niet verplicht
online diensten (netflix) gratis
nieuwe games bij ps plus online abbo
100 eu goedkoper
in Nederland sws 80% aan de PS (zal wel iets minder worden nu)
heb ineens trek in tjinees
Toch zou ik XBL voor geen goud willen inruilen voor PSN.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef NeymaR_ het volgende:
[..]
100 eu goedkoper
Gratis Netflix?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef NeymaR_ het volgende:
[..]
100 eu goedkoper
I call bullshitquote:
Yup dat is zeker en dat alleen omdat er wat mensen gaan janken om DRM wat helemaal niet erg wasquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat zeker?
Dat vind ik ook jammer
Nee hij snapt het nietquote:
ja je hebt gelijk, my bad, maar netflix boeide me sws al niet, maar door die andere voordelen ga ik denk toch van xbox naar ps4quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee hij snapt het niet
Je moet gewoon betalen voor Netflix maar niet extra om het ook via de PS4 te hebben.
Bij Xbox moet je dan wel gold hebben..
Dus totaal niet boeiend
Nou als ik moet kiezen tussen al deze bs weg of die Family dan kies ik dus voor al die bullshit weg. Maar tis wel jammerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup dat is zeker en dat alleen omdat er wat mensen gaan janken om DRM wat helemaal niet erg was
Indie games boeien mij niet. Netflix niet. Die camera die in de xbox zit is leuk, maar zou hem niet kopen als het niet zo was. De controller van Xbox vind ik echt vele malen fijner. Die 100 euro boeit ook niet. Dat hij krachtiger is dat zou kunnen, maar dat werd volgens mij bij de ps3 ook al gezegd. Heb nooit veel verschil gezien tussen ps3 en xbox 360 qua kwaliteit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:05 schreef NeymaR_ het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, my bad, maar netflix boeide me sws al niet, maar door die andere voordelen ga ik denk toch van xbox naar ps4
ja was zeker waar dat ze dat met ps3 en 360 ook altijd zeiden, heb t ook nooit gemerkt, maar die tech sites zeggen nu dat je het na een paar jaar wel echt gaat merken, mja dat moeten we ook nog maar zien. Tis vooral dat veel van m'n vrienden al ps hadden en degene met een xbox nu ook allemaal overstappenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Indie games boeien mij niet. Netflix niet. Die camera die in de xbox zit is leuk, maar zou hem niet kopen als het niet zo was. De controller van Xbox vind ik echt vele malen fijner. Die 100 euro boeit ook niet. Dat hij krachtiger is dat zou kunnen, maar dat werd volgens mij bij de ps3 ook al gezegd. Heb nooit veel verschil gezien tussen ps3 en xbox 360 qua kwaliteit.
Meeloper!quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:09 schreef NeymaR_ het volgende:
[..]
ja was zeker waar dat ze dat met ps3 en 360 ook altijd zeiden, heb t ook nooit gemerkt, maar die tech sites zeggen nu dat je het na een paar jaar wel echt gaat merken, mja dat moeten we ook nog maar zien. Tis vooral dat veel van m'n vrienden al ps hadden en degene met een xbox nu ook allemaal overstappen
is ook wel zo maar ze moesten wel, hadden geen keuze, in alle polls was het PS4 80% en Xbox 20%, mja wel beter dat die used game bs weg gaatquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis vanuit sommige opzichten wel jammer. Voortaan zul je dus elke keer weer van disc moeten wisselen, je kan niet naar matches zoeken op bijv cod via je telefoon en tussendoor iets anders doen, en wanneer de match is gevonden naar cod gaan.
De vernieuwing gaat er wel een beetje uitIk had geen idee dat het zo'n verregaande gevolgen zou hebben.
Door het uitwisselen van games via Family was er een hoop van die bs al verdwenen. Maja de opinie was tegen ze idd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:17 schreef NeymaR_ het volgende:
[..]
is ook wel zo maar ze moesten wel, hadden geen keuze, in alle polls was het PS4 80% en Xbox 20%, mja wel beter dat die used game bs weg gaat
In FIFA is het geel dus nu ookquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Maar het is OF geen pingel OF pingel en rood lijkt me?
quote:
Het gaat nu inderdaad meer de conservatieve kant op. Ik vind het eigenlijk ook wel jammer, want ik vond het eerste idee van de Xbox One veel innovatiever. De Playstation 4 kan je moeilijk revolutionair noemen qua functies. Netflix, Indie Games en andere diensten biedt de Xbox 360 nu ook al. Ik wil eigenlijk gewoon iets nieuws. Maarja, ik kan me ook voorstellen dat Microsoft die gok niet aandurft en ik had dan ook niets anders verwacht dan deze switch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis vanuit sommige opzichten wel jammer. Voortaan zul je dus elke keer weer van disc moeten wisselen, je kan niet naar matches zoeken op bijv cod via je telefoon en tussendoor iets anders doen, en wanneer de match is gevonden naar cod gaan.
De vernieuwing gaat er wel een beetje uitIk had geen idee dat het zo'n verregaande gevolgen zou hebben.
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je eigenlijk ook fut of kwam je hier random voor de PS4 reclame maken?
Tjah ze moesten wel, maar had dan een gulden middenweg gekozen oid. Dus dat op het moment dat je de disk hebt kun je hem installeren en issie van jou, en verdwijnt de installatie van de voorgaande die hem gebruikt heeft. Dan heb je de voordelen, en zijn de nadelen uitgeschakeld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het gaat nu inderdaad meer de conservatieve kant op. Ik vind het eigenlijk ook wel jammer, want ik vond het eerste idee van de Xbox One veel innovatiever. De Playstation 4 kan je moeilijk revolutionair noemen qua functies. Netflix, Indie Games en andere diensten biedt de Xbox 360 nu ook al. Ik wil eigenlijk gewoon iets nieuws. Maarja, ik kan me ook voorstellen dat Microsoft die gok niet aandurft en ik had dan ook niets anders verwacht dan deze switch.
haha ja speel ook man, maar had nooit accountje aangemaakt omdat hier zo ziek veel gepost wordtquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speel je eigenlijk ook fut of kwam je hier random voor de PS4 reclame maken?
If it's not broke, don't fix it.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het gaat nu inderdaad meer de conservatieve kant op. Ik vind het eigenlijk ook wel jammer, want ik vond het eerste idee van de Xbox One veel innovatiever. De Playstation 4 kan je moeilijk revolutionair noemen qua functies. Netflix, Indie Games en andere diensten biedt de Xbox 360 nu ook al. Ik wil eigenlijk gewoon iets nieuws. Maarja, ik kan me ook voorstellen dat Microsoft die gok niet aandurft en ik had dan ook niets anders verwacht dan deze switch.
Dat is onmogelijk te realiseren, als ik je goed begrijp.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ze moesten wel, maar had dan een gulden middenweg gekozen oid. Dus dat op het moment dat je de disk hebt kun je hem installeren en issie van jou, en verdwijnt de installatie van de voorgaande die hem gebruikt heeft. Dan heb je de voordelen, en zijn de nadelen uitgeschakeld.
Ja maar er was nu eenmaal ook een makkelijk substitutiegoed. Mensen lopen niet weg bij Fok om een nieuwe skin.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
If it's not broke, don't fix it.
Maar dit is wel een beetje krom..in deze business moet je af en toe vernieuwend zijn en daar horen risico's bij. Veel mensen vinden vernieuwing in eerste instantie automatisch kut en "eng", maar wennen er snel aan en zijn vaak zelfs snel enthousiast. Moet je eens op dit forum kijken als Danny een keer een nieuwe skin invoert ofzo![]()
Jammer dat Microsoft dit risico niet durft te nemen
Hoezo dan? Als die andere dingen wel kunnen kan dit ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk te realiseren, als ik je goed begrijp.Nja, we zullen het over een paar maanden gaan uitvinden.
Dat is precies wat ik bedoel. Vaak leiden de innovaties waarvoor men in eerste instantie helemaal niet enthousiast is tot de grootste successen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
If it's not broke, don't fix it.
Maar dit is wel een beetje krom..in deze business moet je af en toe vernieuwend zijn en daar horen risico's bij. Veel mensen vinden vernieuwing in eerste instantie automatisch kut en "eng", maar wennen er snel aan en zijn vaak zelfs snel enthousiast. Moet je eens op dit forum kijken als Danny een keer een nieuwe skin invoert ofzo![]()
Jammer dat Microsoft dit risico niet durft te nemen
Welke bullshit? Dat jou xbox een tel per 24 uur even kijkt of je illegale shit doet op je X1? Je hebt geeneens een hele sterke internet verbinding nodig om die connectie te maken dus ik snap heel het gezever niet eens. Het kan zelfs via de 3G verbinding van je telefoonquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou als ik moet kiezen tussen al deze bs weg of die Family dan kies ik dus voor al die bullshit weg. Maar tis wel jammer
Je kunt installaties niet zomaar op afstand verwijderen. Dan zou je met DRM moeten werken, waarvoor je weer continue online zou moeten zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo dan? Als die andere dingen wel kunnen kan dit ook.
Nee dat 2de hands games bijna onmogelijk gemaakt werden vind ik bsquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke bullshit? Dat jou xbox een tel per 24 uur even kijkt of je illegale shit doet op je X1? Je hebt geeneens een hele sterke internet verbinding nodig om die connectie te maken dus ik snap heel het gezever niet eens. Het kan zelfs via de 3G verbinding van je telefoon
Je kan de licentie natuurlijk wel overdragenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt installaties niet zomaar op afstand verwijderen. Dan zou je met DRM moeten werken, waarvoor je weer continue online zou moeten zijn.
Journalist van Dagblad van het Noorden, die JanMennega .quote:Jan Mennega @JanMennega
Virgil van Dijk vertrekt naar Celtic. Morgen (donderdag) wordt de deal beklonken.
op de xbox trouwensquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef NeymaR_ het volgende:
[..]
haha ja speel ook man, maar had nooit accountje aangemaakt omdat hier zo ziek veel gepost wordt
Dat kan, maar dan zit je nog steeds met het probleem dan mensen offline zouden kunnen gaan spelen en dan wordt er alleen geld verdiend met mensen die online spelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan de licentie natuurlijk wel overdragen
Ja dat met 2de hands games werd weer opgelost door die family functie he vergeet dat niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat 2de hands games bijna onmogelijk gemaakt werden vind ik bs
Ja okequote:Op donderdag 20 juni 2013 00:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan zit je nog steeds met het probleem dan mensen offline zouden kunnen gaan spelen en dan wordt er alleen geld verdiend met mensen die online spelen.
Als je met een paar vrienden doet wel ja, maar echt 2de hands niet. Stel ik wil ooit nog van die spellen af is het toch wel lekker dat ik niet iedereen een maand moet laten wachtenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat met 2de hands games werd weer opgelost door die family functie he vergeet dat niet.
Wordt er een Gigi Ravelli fleshlight meegeleverd dan?quote:
Alle PS fanboys weer natte oogjesquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alle PS fanboys weer natte oogjes
Waarom? Een echte PS fanboy kiest toch voor de PS, dus wat boeit hen die Xbox..quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alle PS fanboys weer natte oogjes
Ze hoopten dat de kewle boys nu ook naar de PS komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Een echte PS fanboy kiest toch voor de PS, dus wat boeit hen die Xbox..
Fijn voor ze. Dat jij je daar druk om maakt zeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze hoopten dat de kewle boys nu ook naar de PS komen
Wat is 100 euro nou?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:39 schreef NeymaR_ het volgende:
als ze nou ff die kinect optioneel maken en de x1 gewoon ook 399 maken..
Komt ie met zo'n opmerking, maar als er iemand op reageert maak ik me drukquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Fijn voor ze. Dat jij je daar druk om maakt zeg.
Maar nu is je xbox one wel je beste maatquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:39 schreef NeymaR_ het volgende:
als ze nou ff die kinect optioneel maken en de x1 gewoon ook 399 maken..
Ga jij echt spellen verkopen voor die paar schamele euro's?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je met een paar vrienden doet wel ja, maar echt 2de hands niet. Stel ik wil ooit nog van die spellen af is het toch wel lekker dat ik niet iedereen een maand moet laten wachten
Ik niet perse, maar ik vind dat die optie er moet zijn. Als jij iets koopt is het jouw bezig, daar mag je mee doen wat je wilt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga jij echt spellen verkopen voor die paar schamele euro's?
Scheelt wel veel voor de meeste consumenten hoor. PS3 was de vorige keer een stuk duurder dan de 360, maar die konden dat nog verdedigen met een Bluray speler en het feit dat je niet hoefde te betalen om online te kunnen.quote:
okquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt ie met zo'n opmerking, maar als er iemand op reageert maak ik me druk
Kan jij in andermans portemonnee kijken? Denigrerend altijd dit soort postsquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga jij echt spellen verkopen voor die paar schamele euro's?
okquote:
Ja je bent sowieso een skirre boy als je niet allebei kooptquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan jij in andermans portemonnee kijken? Denigrerend altijd dit soort posts
Sommige mensen denken alleen aan zichzelf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan jij in andermans portemonnee kijken? Denigrerend altijd dit soort posts
nee stond er neutraal in, hoopte dat x1 ging knallen op e3, maar moest toch concluderen dat eigenlijk alles behalve de controller chiller was bij ps4, maar ik zei dit omdat dan bijv je maten toch ook weer naar xbox gaan neigen, mij maakt het geen reet uit, ik speel waar me vrienden spelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar nu is je xbox one wel je beste maat
Nee ik bedoel met die camera erin issie je beste maat. Kan je ermee praten enzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:44 schreef NeymaR_ het volgende:
[..]
nee stond er neutraal in, hoopte dat x1 ging knallen op e3, maar moest toch concluderen dat eigenlijk alles behalve de controller chiller was bij ps4, maar ik zei dit omdat dan bijv je maten toch ook weer naar xbox gaan neigen, mij maakt het geen reet uit, ik speel waar me vrienden spelen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik bedoel met die camera erin issie je beste maat. Kan je ermee praten enzo
Toen ze kinect presenteerden leek het ook wel een soort Psychiater![]()
Beetje overdreven jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190186
Rellen om Douglas
okquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:56 schreef Zhano het volgende:
Vanavond mijn eerste goal gemaakt voor Dutchies
Hij heeft zelfs een normaal kapsel momenteel..quote:
Met zo weinig haar zoveel verschillende kapsel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een normaal kapsel momenteel..
quote:
MOTM imo ja..Kagawa is ook wel lekker bezig bij vlagen, maar Honda maakt echt het spel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
Honda is wel echt geniaal bezig zeg.
Zo dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan offer je je halve elftal op voor die voorhoede..beetje zonde. Misschien iets met TOTS Vela?
Die lijkt me wel een stuk beter jaquote:
Echt mooi om te zien ditquote:Op donderdag 20 juni 2013 01:38 schreef ThadCastle het volgende:
Dat hakje van Honda jezus wat een eindbaas
Snel naar de PL
Japan is echt aan het ownen wtf
Sjonge jongequote:
Nakata?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Vroeger had je toch zo'n reclame van nike in een pannakooi? Davids zat ook in een team met een Aziaat. Wie was dat ook alweer?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
OMG James Gandolfini overleden...Tony Soprano
http://www.huffingtonpost(...)-dead_n_3468861.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |