PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dan heb je net een kindje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil anders ook best in 2014 in de spits staan
Ik neem wel een nanny.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb je net een kindje.
Dat wordt dan: 'Sorrie Trainier, Pots ies een bietje moe
Dan word je een beetje moe van de nannyquote:
je had 'm dus al getypt om sneller te zijn?quote:
Snel getyptquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
je had 'm dus al getypt om sneller te zijn?
Tjah die High attacking workrate van al die verdedigers op Silva naquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bij nader inzien ligt het niet alleen aan het ontbreken van een Jonathan Reis bij Brazilie. Die verdedigers zijn stuk voor stuk bijna van wereldklasse, maar het lijkt zo lek als een mandje achterin.
Nu ik er over nadenk, is Brazilie een beetje PSV op mondiaal niveau.
Grootste probleem is dat het 11 BV'tjes zijn die maar wat doen. Zit totaal geen lijn in het spel..Scolari doet maar wat. Maar dat heeft hij altijd gedaan..puur door de individuele kwaliteiten van zijn spelers komt hij er soms mee weg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bij nader inzien ligt het niet alleen aan het ontbreken van een Jonathan Reis bij Brazilie. Die verdedigers zijn stuk voor stuk bijna van wereldklasse, maar het lijkt zo lek als een mandje achterin.
En vergeet niet dat de druk op die 11 BV'tjes belachelijk hoog gaat zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grootste probleem is dat het 11 BV'tjes zijn die maar wat doen. Zit totaal geen lijn in het spel..Scolari doet maar wat. Maar dat heeft hij altijd gedaan..puur door de individuele kwaliteiten van zijn spelers komt hij er soms mee weg.
Alleen Dunga maakte er een team van afgelopen jaren, maar die kreeg het meteen niet meer aan het voetballen, dus tja
Lijkt er wel opquote:
Waarom vertel je dat dan niet. Wij 9 maanden wachten op deze hilariteitquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit dacht ik al sinds ik zijn foto zag op FUT
Je moet zelf ook wel opletten he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat dan niet. Wij 9 maanden wachten op deze hilariteit
Dit was 1 van mijn vele geheimenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat dan niet. Wij 9 maanden wachten op deze hilariteit
Je zou toch zeggen dat er weinig meer over zijnquote:
Van Portugalquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
Was Scolari ook niet coach tijdens het wk van 2006 ?
Van Portugal ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
Was Scolari ook niet coach tijdens het wk van 2006 ?
2002.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft toch het wk gewonnen met Brazil ?
Vandaar dus dat hij het wk heeft gewonnen.quote:
Dat denk je maar het is niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er weinig meer over zijn
Cafuquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vandaar dus dat hij het wk heeft gewonnen.
Die selectie die hij toen had
word ik altijd verdrietig vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een vriend van me zit Donnie Darko te kijken, dus ik moest even dit nummer luisteren
![]()
![]()
fatty fatty fatty fatty fatquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldo, Adriano, Ronaldinho
dida ook nog![]()
Adriano deed toen echt niet mee hoor. Ik denk dat je Rivaldo bedoeltquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldo, Adriano, Ronaldinho
dida ook nog![]()
Tis ook wel een verdrietig nummer, maar zo monumentaal (althans zo ervaar ik het)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |