Neem aan dat de plaat groot genoeg is voor meerdere burgersquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef MrDoo het volgende:
Het beste is om gewoon na iedere hamburger een stuk keukenpapier over de plaat te halen en nieuwe olie te gebruiken.
Komt wel goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef GeorgeMichael het volgende:
De bakplaat heeft 2 gasbranders (elke helft 1, en gastoestroom beide aan te passen) dus dan moet goedkomen dan. Ik hoop dat ik de eventuele chaos aankan haha. Verschillende batches vlees door elkaar bakken, uitjes, afrekenen broodjes klaarzetten en serveren. Ach moet ook wel lukken joh
Worden ze dan niet glibberig van de olie denk je? Of doordrenkt zeg maarquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:52 schreef golfer het volgende:
Zorg in ieder geval voordat je begint dat de plaat gloeiend heet is en inderdaad: tussendoor schoonschrapen met bijvoorbeeld een plamuur mes.
Broodjes even aan de binnenkant ook op de bakplaat voordat e de burgers er tussen miteert?
en zij gaan nu een mooi bedrag aan dat goede doel doneren begrijp ik?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef GeorgeMichael het volgende:
Nou, het hamburgers bakken gaat niet door omdat er een snackbar in buurt zit en die wil het niet hebben.
Toch bedankt voor jullie hulp.
Nouja elk nadeel heeft zn voordeel. Door dit topic weet je nu in elk geval wel hoe je hamburgers op een bakplaat moet maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar dit heeft de organisatie helaas besloten.
Meh, jammer. Ze hadden de gemeente moeten bellen, niet meteen de zooi afblazen omdat iemand gaat piepenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar dit heeft de organisatie helaas besloten.
De snackbar had vorig jaar een paar bingo-prijzen gesponsord dus dat zal meegespeeld hebben denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Meh, jammer. Ze hadden de gemeente moeten bellen, niet meteen de zooi afblazen omdat iemand gaat piepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |