quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
Goede films zijn:
- Inception
- Black Hawk Down
- Collateral
- End of Watch
- The Girl with the Dragon Tattoo
- Green Zone
- The Hurt Locker
- Inside Man
- Insidious
- The last Samurai
- Man on Fire
- Safe House
- Shooter
- Shutter Island
- Taken
en nog veeeeeeeel meer
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef nodig het volgende:
[..]
huh
dus 1e jaar alles op vwo behalve wiskunde op havo en 2e jaar wiskunde, nl en pws?
Goeie smaakquote:
Ik zou Django Unchained kijken als je die nog niet gezien hebt.quote:
Kwart voor negen hier, lekker om zeven uur opstaan dus.quote:
Geen zin in. 24 aan het kijkenquote:
En nog een lelijke ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kwart voor negen hier, lekker om zeven uur opstaan dus.
Tevens, wat een homo in de OP.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor de horeca is 9 uur vroegquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die heb ik idd al een tijdje op de pc staan, alleen duurt hij nogal lang. 2:40 uur vgmquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou Django Unchained kijken als je die nog niet gezien hebt.
Nee niet twee jaar nlquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo 2 jaar NL dan?![]()
En dan doe je dus 2 jaar vwo wiskunde in 1 jaar
Geloof me, is het waardquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:01 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Die heb ik idd al een tijdje op de pc staan, alleen duurt hij nogal lang. 2:40 uur vgm
Beter gooit hij Stephen Amell (quote:
Jawel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef nodig het volgende:
OP hoeft gelukkig niets aan veranderd te worden
Ontbijten moet ook gebeuren.quote:
Alleen jij snapt mquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef nodig het volgende:
OP hoeft gelukkig niets aan veranderd te worden
1e jaar: du, fa, en, maw, gs, tekenen, +wia op havo niveau. de rest vwoquote:
Meer pasta dan cakequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
teveel werk.
Pics van internet:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat is die taart waar je alleen Nutella en eieren voor nodig hebt toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
teveel werk.
Pics van internet:
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, dat is die taart waar je alleen Nutella en eieren voor nodig hebt toch?
Ahhhh oke, jammer dat je geen economie doet dan had ik je nog kunnen helpenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
1e jaar: du, fa, en, maw, gs, tekenen, +wia op havo niveau. de rest vwo
2e jaar: ne, pws, wia/c alles op vwo
Gladiatorquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
• The Sixth Sense
• American History X
• Heat
• Goodfellas
• A Knight's Tale
• Transporter
• Training Day
• The Shawshank Redemption
• Saving Private Ryan
• Gladiator
• The Lion King
Hele mond onder de chocoladequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hij is lekker. Hou je mond over mijn taart.
Ik kan echt geen economie hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ahhhh oke, jammer dat je geen economie doet dan had ik je nog kunnen helpen
• Finding Nemoquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
• The Sixth Sense
• American History X
• Heat
• Goodfellas
• A Knight's Tale
• Transporter
• Training Day
• Saving Private Ryan
• Gladiator
• The Lion King
JNG Filmlijst misschien een idee?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
• The Sixth Sense
• American History X
• Heat
• Goodfellas
• A Knight's Tale
• Transporter
• Training Day
• Saving Private Ryan
• Gladiator
• The Lion King
ik meld me aan voor hulp bij economie voor volgend schooljaar. Alsjeblieft. Dankjewel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ahhhh oke, jammer dat je geen economie doet dan had ik je nog kunnen helpen
Is makkelijkquote:
Zware koptelefoonquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef Rezania het volgende:
Hoezo heeft mijn muziek lag als ik mijn koptelefoon inplug?
Ja, open een topic ervoor en laat mensen een top 10, 25 of 50 of wat dan ook postenquote:
Mijn mobiel heeft er anders geen problemen mee.quote:
Beknopte vragen kunnen in het JNG! Huiswerktopic ik beantwoord ze graagquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik meld me aan voor hulp bij economie voor volgend schooljaar. Alsjeblieft. Dankjewel.
hmmmmm raar, kijk eens of er een update voor je audio driver klaarstaat anders?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn mobiel heeft er anders geen problemen mee.
ik weet niet zeker of ik dat heb.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Beknopte vragen kunnen in het JNG! Huiswerktopic ik beantwoord ze graag![]()
M&O ookM&O nog liever zelfs
M&Oquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Beknopte vragen kunnen in het JNG! Huiswerktopic ik beantwoord ze graag![]()
M&O ookM&O nog liever zelfs
Jeuw! lang niet gesproken joh!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stu! Da's al weer een poosje geleden.
[..]
Meuj!
Nee, ik denk dat ik het al heb opgelost. Energiemanagement stond op energiebesparing. Nu staat hij op hoge prestaties, so far, so good.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef nodig het volgende:
[..]
hmmmmm raar, kijk eens of er een update voor je audio driver klaarstaat anders?
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stu! Da's al weer een poosje geleden.
[..]
Meuj!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik het al heb opgelost. Energiemanagement stond op energiebesparing. Nu staat hij op hoge prestaties, so far, so good.
Ah, is de koptelefoon toch te zwaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik het al heb opgelost. Energiemanagement stond op energiebesparing. Nu staat hij op hoge prestaties, so far, so good.
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Postte jij ook in dat M&O Havo topic in EXA?
kende jou van engelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
Zat jij daar ook dan?
ik vind alleen het eerste am-album leuk, dus neequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
Troll heb je deze al geluisterd? Ik vind hem kut. Denk ik.
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
Zat jij daar ook dan?
Waarschijnlijk ja. Ga ik wel even uitschakelen dat hij daar op mag besparen, ik wil wel gewoon muziek luisteren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:10 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Ah, is de koptelefoon toch te zwaarVraagt die teveel power van je laptop en dat wil je laptop niet geven wanneer die op energiebesparing staat gok ik
doe het lekker zelluf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen met school dan, M&O is
arctic monkeysquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind alleen het eerste am-album leuk, dus nee
terechtquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind alleen het eerste am-album leuk, dus nee
Bij EM heb je M&O als keuzevakquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet niet welk profiel ik volgend jaar heb! nja. EM, maar ik weet de vakken niet
Ik was al blij met m'n 7.4quote:
Ik had gemiddeld een 7,6 voor mijn CE xdquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik was al blij met m'n 7.4![]()
Maar ik heb sowieso domme fouten gemaakt wat niet nodig was geweest
Ik heb sowiesoquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij EM heb je M&O als keuzevakKiezen dus
Ga naar een andere school.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom heeft mijn school geen filosofie
Ga ze aanklagen. Filosofie is mijn lievelingsvakquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
Dan moet je wss Fr of Du wegdoen als je M&O wiltquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb sowieso
- Frans
- Duits
- Filosofie
- Economie
- wiskunde A
- geschiedenis
dus geen M&O denk ik
Klopt jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat volgend jaar accountacy toch? Wel te begrijpen dan
Moesten ze nadenken, wilde ze niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
Kom ik aanzetten met m'n NT profiel + M&Oquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan moet je wss Fr of Du wegdoen als je M&O wiltIk had EM met AK en M&O
Ben geen talenkind
Mijn oude school had dat wel. Daar was het echt ontzettend leuk ondanks dat ik niet echt gelovig benquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
Tegenwoordig is alles hipsterquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind ze niet zo geweldigze zijn overrated
#hipsterditdatYOLOswag
xd wist niet dat je met NT profiel M&O kon kiezenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom ik aanzetten met m'n NT profiel + M&O
Ik ben niet creatiefquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Rezania het volgende:
Ik heb N&G met M&O en eco, alles kan als je creatief bent.
Ben er ook wel blij mee aangezien ik 2 jaar lang dacht dat ik er toch niks mee ga doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef nodig het volgende:
[..]
xd wist niet dat je met NT profiel M&O kon kiezen
Dan is het wel netjes als je een 7,6 haalt hoor volgens mij vinden heel veel mensen M&O moeilijk
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Rezania het volgende:
ze zijn ook niet echt goed ofzo, meer leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind ze niet zo geweldigze zijn overrated
#hipsterditdatYOLOswag
Voor SBRT zijn economische vakken idd wel handigquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben er ook wel blij mee aangezien ik 2 jaar lang dacht dat ik er toch niks mee ga doen.
Nu heb ik het volgend jaar weer nodig
ik vind ze ook niet leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze zijn ook niet echt goed ofzo, meer leuk
zoiets als rise against
*SBRMquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Voor SBRT zijn economische vakken idd wel handig
ik hoorde rise against 12112`2i4ujoiwefjap9sf834quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze zijn ook niet echt goed ofzo, meer leuk
zoiets als rise against
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef nodig het volgende:
Ik moest SBRM googlen gister anders wist ik het ook niet hoor
Flashpointquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef LETMEIN het volgende:
Misschien maar weer eens Flashpoint kijken
Heb je dan ook natuurkunde of niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Rezania het volgende:
Lastig dat je dat niet weetquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet of van 7 tot 1 of van 12 tot 5 weken morgen. Weet het alleen niet zeker
gewoon van 12 tot 5 gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gewoon 7 tot 1 gaan, dan heb je nog een hele dag voor je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gewoon van 12 tot 5 gaankan je uitslapen
Ik heb Nederlands, Engels, natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde A, M&O en economie. ANW en maatschappijleer heb ik een vrijstelling voor, omdat ik mijn havo-diploma al heb. Tweede vreemde taal heb ik ook een vrijstelling voor vanwege persoonlijke redenen. Ik doe ook nog wiskunde B als zelfstudie ernaast, daar ga ik in de zomervakantie een certificaat voor halen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je dan ook natuurkunde of niet?
Gewoon vroeg er heen en anders ben ik iig lekker vroeg opquote:
Ja is goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Is makkelijkVoor mij dan
Ik kan absoluut niet tekenen
Ik zal je eens een tekening sturen van hoe ik een poppetje teken als ik tijd heb
Talen ben ik ook niet goed in
Wiskunde wel afgesloten met een 7
filosofie is leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
Filosofie lijkt mij nog erger dan bewijzen bij wiskunde.
DOEN!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef LETMEIN het volgende:
Misschien maar weer eens Flashpoint kijken
Nee dan krijg ik hommelesquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
gewoon van 12 tot 5 gaankan je uitslapen
Ja, dat wel jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon vroeg er heen en anders ben ik iig lekker vroeg op
Het is vaag imo. Een stoel is daar, want ik zie hem en ik kan er op zitten. Als ik hem op mijn harses krijg heb ik pijn, dus de stoel bestaat. Moeilijker moet je het niet maken.quote:
dat is waarquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon 7 tot 1 gaan, dan heb je nog een hele dag voor je.
Biologie is lastig lijkt mij!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik krijg volgend jaar 3 nieuwe vakken :/ in 5 vwo!
Hoe haal ik zo'n achterstand in!
Bio, Duits en Aardrijkskunde.
Ik ook, daarom heb ik mijn moeder die me wakker dwingt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat is waarik ben altijd wel blij als ik vroeg opsta en veel kan doen en zo, maar 's ochtends heb ik daar te weinig discipline voor
![]()
Nee joh.quote:
Genetica is geweldig.quote:
Bij biologie in de 2e klas kon ik altijd zo lekker afkijken want die vrouw ging gewoon weg tijdens de repetitie.quote:
ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik mijn moeder die me wakker dwingt!
Filosofie is dan ook wel meer dan datquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is vaag imo. Een stoel is daar, want ik zie hem en ik kan er op zitten. Als ik hem op mijn harses krijg heb ik pijn, dus de stoel bestaat. Moeilijker moet je het niet maken.
Kan ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk het nooit op tv. Download de seizoenen
7-13 heb je ten minste wat een je dagquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had daar wel moeite mee op vmboquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh.Het is niks meer dan begrijpend lezen en je binas gebruiken.
[..]
Genetica is geweldig.
DNA, mutaties, eiwit-synthese, erfelijkheid, dat soort dingen.quote:
Oh ja, je hebt natuurlijk ook nog de kat in de doos.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Filosofie is dan ook wel meer dan dat
Ik deed bij ak kopieën van mijn leesboek in de atlasquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij biologie in de 2e klas kon ik altijd zo lekker afkijken want die vrouw ging gewoon weg tijdens de repetitie.
Ja ik ben 1 van de 2 ingeplandquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
7-13 heb je ten minste wat een je dag
filosofiequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Filosofie is dan ook wel meer dan dat
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik deed bij ak kopieën van mijn leesboek in de atlas
Helaas? dat is toch fijn, gratis discipline, het is alleen niet fijn als ze je wakker maakt, maar daarna wel.quote:
Slimquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik deed bij ak kopieën van mijn leesboek in de atlas
oh, dan de avond pakken. mag je daar ook eten en dat is leuk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ben 1 van de 2 ingeplandMaar hoop eigenlijk de laatste. Want ik moet van 6-9 weer
![]()
maar op dat moment nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helaas? dat is toch fijn, gratis discipline, het is alleen niet fijn als ze je wakker maakt, maar daarna wel.
Onder anderequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
DNA, mutaties, eiwit-synthese, erfelijkheid, dat soort dingen.
[..]
Oh ja, je hebt natuurlijk ook nog de kat in de doos.
eindexamen vmbo is inderdaad een avond van te voren eens kijken wat voor vak je morgen hebt ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:28 schreef xcachet het volgende:
Voor 't vmbo niet eens een boek open gehad en een 8
Zelfs met een vertaalapp nog een fout maken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb al mijn toetsen eerlijk gemaakt.
Behalve dat ene Engels SO. Ik werd buiten het lokaal gezet daarvoor en heb gewoon een vertaalapp op mijn telefoon gebruikt. 2 foutjes over en ik had een 9.4. Lekkaaahh
Deed ik ook. Later een toets (in de klas weer) over dezelfde stof een 3,4quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb al mijn toetsen eerlijk gemaakt.
Behalve dat ene Engels SO. Ik werd buiten het lokaal gezet daarvoor en heb gewoon een vertaalapp op mijn telefoon gebruikt. 2 foutjes over en ik had een 9.4. Lekkaaahh
Neeeeee expresquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Zelfs met een vertaalapp nog een fout maken?
Niet eens, gewoon naar het examen gaan en zo vragen van 'Welk vak hebben we eigenlijk?'quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eindexamen vmbo is inderdaad een avond van te voren eens kijken wat voor vak je morgen hebt ja.
Oh, waar dan?quote:
Echt veel dummies op het vmbo ja.. Zonde dat ik dat heb gedaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eindexamen vmbo is inderdaad een avond van te voren eens kijken wat voor vak je morgen hebt ja.
Paar foutjes maken zodat het niet opvalt? Slim juistquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Zelfs met een vertaalapp nog een fout maken?
Voor mij was Havo dat ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral kaderberoeps is echt dramaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt veel dummies op het vmbo ja.. Zonde dat ik dat heb gedaan
quote:
Bij mij op het vmbo, havo en vwo. Haters gonna hate.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Voor mij was Havo dat ook.
/arrogant
Mijn exquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral kaderberoeps is echt drama
Sorry als ik hier iemand mee beledig maar dat niveau is toch echt a la sociale werkplaats.
Ik zal over 2 jaar zien of ik dat ook heb!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij op het vmbo, havo en vwo. Haters gonna hate.
Op normale toetsen, oké, maar op woordjes toetsen kan je prima een 10 halen met goed leren hoor, vaak genoeg gedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar foutjes maken zodat het niet opvalt? Slim juist
Zo dat het natuurlijk lijkt.quote:
excact!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zou dus mooi geen fouten maken. Zij kan niet bewijzen dat je hebt afgekeken
jaquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]Trouwens, ik ga zaterdag al naar Star Trek, kon echt niet meer wachten.
zie paar posts hierbovenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo dat het natuurlijk lijkt.
Er zitten hier mensen die niveau 2 doen dus laat ik maar niks zeggenquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
omdat jij tegen de muur oploopt ja
Sorry. Maar jij woont zo ver weg en zo, en dat duurt het eeuwen voordat we kunnen.quote:
Ja, maar ik ben net iets te paranoia. Had voor een SE vorig jaar gewoon een dikke 10quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Op normale toetsen, oké, maar op woordjes toetsen kan je prima een 10 halen met goed leren hoor, vaak genoeg gedaan.
ik vindt dat wel vervelend voor zequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zitten hier mensen die niveau 2 doen dus laat ik maar niks zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh wie dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bullcrap. Je kunt gerust een middenweg vinden. maargoed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry. Maar jij woont zo ver weg en zo, en dat duurt het eeuwen voordat we kunnen.
Nou Promi doet toch niveau 2?quote:
Precies, ik had in de 3e klas voor economie en natuurkunde altijd een 10quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben net iets te paranoia. Had voor een SE vorig jaar gewoon een dikke 10
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik vindt dat wel vervelend voor zei see what you did thereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nurtquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, ik had in de 3e klas voor economie en natuurkunde altijd een 10zonder afkijken
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht 3quote:
Taex en prom doen MBO? Weet niet welk niveauquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik dus te lui voor. Ik ben een oprechte klootviool.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bullcrap. Je kunt gerust een middenweg vinden. maargoed.
Oh naja, Veel verschil zit er `geloof ik'' niet inquote:
prom doet niveau 4quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Taex en prom doen MBO? Weet niet welk niveau
maar dit ja, like i said: mbo is mboquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naja, Veel verschil zit er `geloof ik'' niet in
Nah, merk het niet verder aan jequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben best een beetje een nerd ja. Het is de keiharde waarheid.
Ze zei altijd 3 of 2 nja, zal welquote:
Als je nu al zo moeilijk doet hoef ik iig nooit met je af te spreken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar ben ik dus te lui voor. Ik ben een oprechte klootviool.
quote:
Excact.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
/care om je niveau. Maakt je geen stommer/leuker persoon.
Nou. Toch wel. Denk dat mensen op havo-vwo toch een stuk leuker in de omgang zijn dan mensen die op kb zittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
Correct.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je nu al zo moeilijk doet hoef ik iig nooit met je af te spreken.
quote:
quote:
Minor in Londen of Zweden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef xcachet het volgende:
Ik ga zo ook mbo niveau 4 doen (ben ik bijna zeker van) en dan ga ik lekker op stage naar malta (of een ander land) het 2e en 3e jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soort zoekt soort, zegt mijn broer altijd. Dus voor havo mensen, zijn meestal havisten leuker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Toch wel. Denk dat mensen op havo-vwo toch een stuk leuker in de omgang zijn dan mensen die op kb zittenOver het algemeen dan, altijd uitzonderingen
niet weerquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen een hbo'er en een EHBO'er?
Ik ga even generaliseren; je ziet altijd wel van die relmarokkaantjes op het (v)mbo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
Hbo'ers kunnen geen verbanden leggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
1 van de twee kan wel verbanden leggen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol, net alsof jij je vwo gaat halen.
Heulemaal waarquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, zegt mijn broer altijd. Dus voor havo mensen, zijn meestal havisten leuker.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grote plannenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef msacras het volgende:
Ik ga universiteit doen en dan kan ik een jaar in Boston studeren
Of gewoon je P halen op het hbo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, als jij slaagt voor je vwo koop ik een taart voor je.quote:
Ja maar, niet elke vmboer is toch een rel marrokaan!!! Dus dan maakt niveau niet per se uit, alleen het vergroot de kans op relmarrokanisme.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ga even generaliseren; je ziet altijd wel van die relmarokkaantjes op het (v)mbo.En die vind ik stom, dus eigenlijk maakt niveau dan wel uit.
ik ken de meest wel ja :squote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mensen die niet alle smileys uit het hoofd kennen
Jaaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, als jij slaagt voor je vwo koop ik een taart voor je.
Misschien dacht ze dat er niemand thuis was en dat je je deur open had laten staan? Lijkt me niet logisch als ze het al 2 keer heeft gedaan trouwens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb een rare huisgenote
backgroundinfo:
Ik woon beneden ( ik heb de woonkamer van het flatje ) en heb mn deur altijd gezellig open staan. De rest hebben 'm altijd dicht
En zonet was de tweede keer dat ze naar beneden ging, naar de voordeur ging en die opende (?). En als ze mij hoorde opstaan of lopen deed ze m dicht en ging ze weer naar boven.
Bespiedt ze mij ofzowat is er gaande
Ze wil neuken schuren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb een rare huisgenote
backgroundinfo:
Ik woon beneden ( ik heb de woonkamer van het flatje ) en heb mn deur altijd gezellig open staan. De rest hebben 'm altijd dicht
En zonet was de tweede keer dat ze naar beneden ging, naar de voordeur ging en die opende (?). En als ze mij hoorde opstaan of lopen deed ze m dicht en ging ze weer naar boven.
Bespiedt ze mij ofzowat is er gaande
Maar iemand die hbo doet kan opzich prima qua niveau mee met iemand die WO doet hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef msacras het volgende:
Al heeft mijn huidige object van interesse/bijna-date havo gedaan en ik vwomaar hij is dan weer ouder, dus dat scheelt wel denk ik .
hoezo scheelt dat? Wij kunnen qua niveau elkaar toch prima begrijpen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef msacras het volgende:
Al heeft mijn huidige object van interesse/bijna-date havo gedaan en ik vwomaar hij is dan weer ouder, dus dat scheelt wel denk ik .
wot?quote:
Vwo hè, dus een volledig vwo-diploma, niet een propedeuse op het hbo of zo.quote:
TERUG NAAR VMBOOOquote:
Vandaar het stereotypequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef msacras het volgende:
Je hebt ook heel nette mensen op het (v)mbo rondlopen, en paupers op het vwo/universiteit, maar de meerderheid is meestal wel het stereotype ja.
Eigenlijk is het precies zoals VA al zei, die wijze knul;quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar, niet elke vmboer is toch een rel marrokaan!!! Dus dan maakt niveau niet per se uit, alleen het vergroot de kans op relmarrokanisme.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar de lagere MBO is bontkraagjes volk vaak. Ik ken een aantal supernormale praktijkschool mensen, dus niet iedereen daar is zo. Maar ze zitten er veeeeel
klopt, tussen (v)mbo-havo/hbo zit wel een groter verschil dan tussen havo/habo-vwo/uni. Doorstromen van havo naar vwo of van hbo naar uni gaat ook veel makkelijker dan van vmbo naar havo of van mbo naar hbo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar iemand die hbo doet kan opzich prima qua niveau mee met iemand die WO doet hoorDat is dan met een mbo`er en een hbo`er weer anders denk ik.
Het licht brand hier en TV staat aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat er niemand thuis was en dat je je deur open had laten staan? Lijkt me niet logisch als ze het al 2 keer heeft gedaan trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |