PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Waarom de neuk Janmaat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef FCsuarez het volgende:
http://wefut.nl/squad/2229
ga hier maar voor sparenhandicap killertje erbij altijd makkelijk
Die krijgen een dropkickquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat doe ik niet bij vrouwen. En de man in pak was te ver weg voor mijn flying kick
Het kan wel toch wat je nu hebt? Maar It is tofferquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Nu zelfs een fout in de TT..ik ben een mongool.
Ik word morgen gehaald en gebracht, kijken of dat lukt. Medicatie krijg ik pas als ze weten waar het door komt. Het kan ook een gordelroos virus zijn, en zelfs een tumor. Daarom ben ik ook zo blij dat ik morgen al terecht kanquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En intussen? Hoe voel je je? Medicijnen? Blijf je aan het werk?
Hier kan ik heel lang naar blijven kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
Blijft echt een fucking leuk gifje.
[ afbeelding ]
Die bips.
Gewoon voor het wereldrecord oog openhouden gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word morgen gehaald en gebracht, kijken of dat lukt. Medicatie krijg ik pas als ze weten waar het door komt. Het kan ook een gordelroos virus zijn, en zelfs een tumor. Daarom ben ik ook zo blij dat ik morgen al terecht kanNu is het alleen maar pappen en nathouden met een oogzalfje omdat het oog niet meer sluit, en daardoor uit kan drogen
Ik ben benieuwd naar de bron.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier kan ik heel lang naar blijven kijken
de Sjors roundhouse kickquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal rapper sjors dat we zomaar een heel arsenaal aan trappen hebben.
Ja gek hè als je oog niet dicht kanquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier kan ik heel lang naar blijven kijken
Pffoe....dan is het inderdaad fijn dat er morgen iets gebeurt. Succes!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik word morgen gehaald en gebracht, kijken of dat lukt. Medicatie krijg ik pas als ze weten waar het door komt. Het kan ook een gordelroos virus zijn, en zelfs een tumor. Daarom ben ik ook zo blij dat ik morgen al terecht kanNu is het alleen maar pappen en nathouden met een oogzalfje omdat het oog niet meer sluit, en daardoor uit kan drogen
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
Nu zelfs een fout in de TT..ik ben een mongool.
Ja, morgen op naar het herstel weerquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pffoe....dan is het inderdaad fijn dat er morgen iets gebeurt. Succes!
Komt vast goed! Zelf gewoon constant druk achter blijven zetten bij ziekenhuizen, want anders gebeurt er niets..quote:
Je moet hem ook op CF zetten, want longshots.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef Shygirl18 het volgende:
Eerste 3 wedstrijden verloren. Ibra uit 10 1op1 kansen niet gescoord. Daar betaal je dan 400k voor#ragesell
Ja, moest al 3 keer naar de huisarts extra bellen tot hij het ging regelen. Als ik niet had gebeld had ik vorige week nog gewachtquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Komt vast goed! Zelf gewoon constant druk achter blijven zetten bij ziekenhuizen, want anders gebeurt er niets..
ik zou bijna denken dat het van sony isquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
ik moet futhead gebruiken om squads te maken. serieus wefut?
Dit ga je toch niet menen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet hem ook op CF zetten, want longshots.
Klopt, bij mijn pa is het ook een drama, als je zelf niet blijft bellen vergeten ze je gewoonquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, moest al 3 keer naar de huisarts extra bellen tot hij het ging regelen. Als ik niet had gebeld had ik vorige week nog gewacht
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef Shygirl18 het volgende:
Eerste 3 wedstrijden verloren. Ibra uit 10 1op1 kansen niet gescoord. Daar betaal je dan 400k voor#ragesell
Ibra zou toch van dichtbij, en ver weg moeten kunnen scoren. Voor zo'n bedrag zou je er niet eens moeite voor hoeven te doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet hem ook op CF zetten, want longshots.
Ja, het is echt heel erg met dat soort zaken. Als je een beetje te bescheiden bent dan lopen ze echt over je heen en gaan de prioriteiten naar een ander. Je moet echt op je strepen staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klopt, bij mijn pa is het ook een drama, als je zelf niet blijft bellen vergeten ze je gewoon
oja nu ook welquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik zou bijna denken dat het van sony is
maar bij mij werkt het nu wel gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |