Tering, ben jij zo oud dat je dat kent of is er een rerun?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:51 schreef Smack10 het volgende:
Doet mij denken aan daisy van the dukes of hazzard
[ afbeelding ]
quote:
Plaatje is helemaal kapoet...quote:
Zo oud? 25 ja..quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Tering, ben jij zo oud dat je dat kent of is er een rerun?
Nee man, toen ik klein was speelde ik het na op mijn crossfietsje, dat was een decenium voor jouw geboorte dan..quote:
Alsof niet iedereen allang de foto kent, maar afijn, moeten jullie maar niet telkens van die hotpants topics aan blijven maken.. Deze was het:quote:
DAMN SEKSIquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alsof niet iedereen allang de foto kent, maar afijn, moeten jullie maar niet telkens van die hotpants topics aan blijven maken..
[ afbeelding ]
Ik zal nog eens een lekkere vent in dit topic zetten zeg.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
oke leuk genoeg geweest, ga maar weer met je vrouwenaccount naar WOW.
Wat is dat?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef jnnz het volgende:
Die hotpants die ze helemaal in hun haas trekken die is pas erg
Als rechtschapen docent kijk je daar niet naar natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:44 schreef Geelman het volgende:
Ook op middelbare scholen lopen meisjes met hotpants rond. Dat vind ik echt zielig voor de leraren, want die krijgen straks weer de schuld als er een ongelukje gebeurt...
Tuurlijk wel, je moet toch beoordelen of het door de beugel kan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als rechtschapen docent kijk je daar niet naar natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |