SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Ah dan is het inderdaad wel een aardig gebaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Murdera het volgende: [..] uit zichzelf
Zwaar klote ding dat hij 2 trappen af moet sjouwen, in de auto gooien en moet brengen. dus het is behoorlijk lief
![]()
Ik heb wel stoned geleerd dat ik niet met een lange broek aan kan zwemmen.quote:
Oh.. Te laat man.. Vooralsnog prima moet ik zeggen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn volledige schoolcarrière ja. zou het niet proberen.
Neuh.quote:
Nee, moet voor m'n opleiding bijna alleen maar berekeningen doen en die berekeningen zijn stoned nog een stuk ingewikkelder dan nuchterquote:
Studeer je raketleer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee, moet voor m'n opleiding bijna alleen maar berekeningen doen en die berekeningen zijn stoned nog een stuk ingewikkelder dan nuchter
Domme mensenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb wel vaak op vrijdagochtend met een beste kater toetsen gemaakt. Dat was op de middelbare en een enkele keer op het MBO.
Maar goed, VMBO en MBO zijn ook niet de moeilijkste opleidingen
Jup, ik doe ook MBO, 4 vingers in m'n neus as we speakquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb wel vaak op vrijdagochtend met een beste kater toetsen gemaakt. Dat was op de middelbare en een enkele keer op het MBO.
Maar goed, VMBO en MBO zijn ook niet de moeilijkste opleidingen
Vakgerelateerde zaken zijn soms wel pittig, maar dat ligt dan ook een stuk meer enthousiasme dan de algemene vakken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jup, ik doe ook MBO, 4 vingers in m'n neus as we speak
Echt ik vraag me af van wie die initiatieven komen om raps met de klas te makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Hebben jullie ook zo'n puike rap gemaakt om het imago van het VMBO te verbeteren?
Petjesvolkquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Hebben jullie ook zo'n puike rap gemaakt om het imago van het VMBO te verbeteren?
Haha, lach me altijd dood om dat soort dingen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh ik lees nu dat 'ie dat niet zei
Ja die 3kb wat, je maakt je klas toch onsterfelijk belachelijk zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, lach me altijd dood om dat soort dingen.
Ken je die van 3kb - Rapfabriek ook?
chilling op school, chilling op straat, dat is waar het deze boyz om gaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja die 3kb wat, je maakt je klas toch onsterfelijk belachelijk zo![]()
Ik voorspel een mooie toekomstquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
chilling op school, chilling op straat, dat is waar het deze boyz om gaat
Knoflookquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef Monopoly het volgende:
Zo, vreten. Rijst met groente en vlees schijnt het.
Als ik het goed ruik zit er ook een beste bult knoflook door heen
Ligt eraan, als je zo'n type bent die elke dag de hele dag door post op FBquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg ineens een like op een status van 2 April. Zit die chick mijn hele FB te lezen ofzo?
Die likeknopjes zijn echt obstakels als je iemand aan het stalken bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg ineens een like op een status van 2 April. Zit die chick mijn hele FB te lezen ofzo?
Ik heb er wel genoeg opstaan dat dit niet het eerste is wat je zietquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Ligt eraan, als je zo'n type bent die elke dag de hele dag door post op FB
Ohquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er wel genoeg opstaan dat dit niet het eerste is wat je ziet
Samenvatting van mijn leven...quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:05 schreef OllieWilliams het volgende:
gvd, heb er zo'n hekel aan als je dingen begrijpt maar het op de een of andere manier toch niet kunt
Ja dat was een hele seriequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, lach me altijd dood om dat soort dingen.
Ken je die van 3kb - Rapfabriek ook?
Natuurlijk. Het is helle warm buiten en nu koelt het wat af.quote:
Family guy of monty python?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had er een spel vanmaar die doet het niet meer sinds XP
3 zelfsquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Family guy of monty python?
Nooit geweten dat die een game hadden.
1 was gaar, maar bij 1 speelde je heel the meaning of life doorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
[link=http://en.m.wikipedia.org/wiki/Monty_Python's_The_Meaning_of_Life_(video_game)]Verrek![/link]
Mijn fucked up link quoten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 was gaar, maar bij 1 speelde je heel the meaning of life doordingen verzamelen uit verschillende scenes, puzzels oplossen. supervet.
Fuckinghellquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb al bijna een heel brood op vandaag
Ja wie weet vind beide studies wel gaafquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter idd als je je P haalt en alsnog gewoon lekker naar WO gaat, of je vindt alsnog je plekje op het hbo en blijft lekker zitten
Ik heb straks, incl aankomend tussenjaar, in totaal 5/6 jaar studievertraging ofzo opgelopenHad right at this moment afgestudeerd kunnen zijn van het HBO terwijl ik nu pas in 2014 het 1e jaar opnieuw ga doen
Ik heb vorig jaar (2011/2012, heb in 2011 m'n havo diploma gehaald) creatieve therapie beeldend gedaan.
Echt mijn plekje gewoon, had niet verwacht dat ik op hbo tevreden zou zijn maar is precies wat voor mij goed voelt met hobby tekenen/schilderen als interesse psychologie/ggz enzo tegelijk.
Maar was te veel ziek om het jaar te halen en financieel liep het niet lekker dus ging een tussenjaar nemen om te werken (afgelopen jaar dus). Maar banenmarkt is niet zo chill dus verdien alsnog geen reet met m'n 16 uur per week
En personal shit wil ik ff allemaal rechtzetten zodat ik straks in één keer zonder moeite die 4 jaar studie kan doen dus neem er denk ik nog een extra jaartje bij (nu ik weet dat leenstelsel pas in 2015 komt), in de hoop dat ik iets kan vinden waar ik ongeveer 30 uur per week kan werken
Zodat ik aankomend jaar ff flink kan cashen en schulden/leningen afbetalen en hopelijk zelfs m'n collegegeld van 2014/2015 in één keer kan betalen
Da's mijn verhaal in een stronken notendop
Jullie zijn echt tofquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
slaap lekker
Als je zondag de 30e toevallig vrij bent en geld hebt om naar Utrecht te komen moet je vooral ff hoi komen zeggen op de stonermeet
Niet dat je stone't ofzo maar je komt hier wel vaker hallon zeggen en zal sowieso wel chill zijn om je te meeten, vinden vast meer mensen
FLIKKER OPquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ah da's wel balen ja, ook niet als je een vriendin meeneemt ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja wie weet vind beide studies wel gaaf
Klinkt als een toffe opleiding jaWel jammer dat het wat langer duurt voor je diploma maar ja kon je ook niks aan doen enzo
[..]
Jullie zijn echt tofjammer genoeg mag ik van mn ouders niet naar internet matties en ik lieg niet graag
elke keer weer minderjarige naar de meet hosselen he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah da's wel balen ja, ook niet als je een vriendin meeneemt ofzo?
Jij bent ook tof jwz
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef Snowballed het volgende:
Wat doe je met warm weer..? Nou dit dus...
Fixed... oh wacht...quote:
Moir de hosselaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij bent ook tof jwz
Mn vrienden vertrouwen het nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij bent ook tof jwz
Zuchtquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mn vrienden vertrouwen het niet_
Gelijk hebben ze!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Echt niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze!
Ik vertrouw er ook geen kut van.
gewoon ouders meenemen naar de blowmeet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt niet?Probeer je ouders anders eens over te halen eerst naar een crewmeet, veelal volwassen mensen die je normaal behandelen. Kun je ook rustig laten zien
mij part neem je je ouders mee
Ja, goed planquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon ouders meenemen naar de blowmeet.
Voor je het weet ben je de draad kwijt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Alles gaat hier ook in rook op... je weet t nooit...
Er was een draad?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je de draad kwijt.
"kijk mam en pap, dit zijn de mensen van stormfront euhhh ik bedoel fok forum"quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, goed plan"kijk mam en pap, dit zijn de mensen van het internet"
Haha, je ouders stoned zien lijkt me raarquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon ouders meenemen naar de blowmeet.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
"kijk mam en pap, dit zijn de mensen van stormfront euhhh ik bedoel fok forum"
hihi die laatste zin kan je dubbelzinnig opvattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, je ouders stoned zien lijkt me raar
ik heb ooit gehoord dat me ouders het een keer geprobeerd hadden met de overburen toen ik klein was_
wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
hihi die laatste zin kan je dubbelzinnig opvatten
ik heb ooit gehoord dat me ouders het een keer geprobeerd hadden met de overburen toen ik klein wasquote:
There was... But that, was a long time ago.quote:
Oh datik nog steeds klein ben?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb ooit gehoord dat me ouders het een keer geprobeerd hadden met de overburen toen ik klein was_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Snowballed het volgende:
Nog een goede tip voor jullie trouwens..no shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die een hotelkamer zonder ramenquote:
bazenbootquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef Snowballed het volgende:
Wat doe je met warm weer..? Nou dit dus...
LB doet toch niks illegaalsquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke keer weer minderjarige naar de meet hosselen he?
dat je ouders een kwartetje gedaan hebben met den overburen toen gij nog een klein manneke wasquote:
Wil je zeggen dat wij niet normaal doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt niet?Probeer je ouders anders eens over te halen eerst naar een crewmeet, veelal volwassen mensen die je normaal behandelen. Kun je ook rustig laten zien
mij part neem je je ouders mee
Oh, dan houden ze van oude mensen sex weirdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
dat je ouders een kwartetje gedaan hebben met den overburen toen gij nog een klein manneke was
Dat niet, maar een stoner-meet is niet iets waar je je ouders mee naartoe wilt nemen denk ik zomaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat wij niet normaal doen?
op mn 18e verjaardag was mn pa erbij en heb met m geblowtquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, je ouders stoned zien lijkt me raar
Je ouders wil je toch sowieso nergens meenemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat niet, maar een stoner-meet is niet iets waar je je ouders mee naartoe wilt nemen denk ik zomaar![]()
![]()
haha wtfquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
op mn 18e verjaardag was mn pa erbij en heb met m geblowttoen zou ie met ons uitgaan maar hij had ook veel wodka en bier erbij. dus wij met zn allen naar de stad fietsen, pa mee, zo stronken als wat
op een gegeven moment stuurt ie de hele tijd naar links en ineens was ie verdwenen.
ik hem dus later gesproken bleek dat de linkerhelft van zn lichaam niet goed meer werte waardoor zn stuur naar links trok. daarom is ie terug gegaan. wat een avondjammer dat ie niet echt mee naar de kroeg ging, had ik graag meegemaakt. maar ach, hij is ook al bijna 60
Zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wie watquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Mensen die een hotelkamer zonder ramen
Mwah, crewmeet kan makkelijk met ouders, geen grapquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je ouders wil je toch sowieso nergens meenemen
Hahah, had hij nog nooit gesmoked?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
op mn 18e verjaardag was mn pa erbij en heb met m geblowttoen zou ie met ons uitgaan maar hij had ook veel wodka en bier erbij. dus wij met zn allen naar de stad fietsen, pa mee, zo stronken als wat
op een gegeven moment stuurt ie de hele tijd naar links en ineens was ie verdwenen.
ik hem dus later gesproken bleek dat de linkerhelft van zn lichaam niet goed meer werte waardoor zn stuur naar links trok. daarom is ie terug gegaan. wat een avondjammer dat ie niet echt mee naar de kroeg ging, had ik graag meegemaakt. maar ach, hij is ook al bijna 60
klinkt leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, crewmeet kan makkelijk met ouders, geen grap
Ik stel me nu een meet voor waar iedereen in een kring zit en borrelhapjes eet en teut raakt van een paar glazen wijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
hij had vroer 1 keer met zn pa geblowt. daarna nooit meer. was dus zn 1e keer na 30 jaar ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hahah, had hij nog nooit gesmoked?
Ik doe dat soort dingen nooit met me pa, met hem uitgaan of samen dronken worden
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus EN ramen EN airco..?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Beach het volgende:
[..]dat zou wel triest zijn eerlijk gezegd
Ken je mijn ouders nog niet...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stel me nu een meet voor waar iedereen in een kring zit en borrelhapjes eet en teut raakt van een paar glazen wijn
een airco werkt niet als de ramen openstaan...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dus EN ramen EN airco..?
Yuppie...
goed bezigquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Tijdens tentamenweken ga ik altijd hardlopen 's avonds, terwijl ik normaal echt geen drol uitvoer qua sport (voer normaal uberhaupt geen drol uit tbh), dus straks naar huis en weer ff rondje joggen
Maakt niet uit. Heb ik wel vaker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe, je bent nogal onbegrepen vandaag
HIER HEB IK GODVERDOMME NIKS AAN REAGEER NORMAAL OF REAGEER DAN NIET JEZUSquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan dus even geen koffie meer zien vandaag
whehehe, maar srs welke chick bedoel je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
HIER HEB IK GODVERDOMME NIKS AAN REAGEER NORMAAL OF REAGEER DAN NIET JEZUS
Wattan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan dus even geen koffie meer zien vandaag
'G' gebruik ik nooit en zeg nu voor het eerst hier he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef Monopoly het volgende:
FL, kom met iets meer dan alleen he en G enzo
UDOWU ging daar door kapot, we willen hier het niveau wat hoger houden
Ik heb koffie over mn toetsenbord heen gegooid die is nu stukquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wattan?
Ik gister niet, gaat me moeder koffie zetten echt fkin slap net als slootwater
Of tweequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom biljartballen, is er ooit iemand gestorven aan een biljartbal?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Ugjerke het volgende:
Denk je dat je de raarste persoon onder je vrienden bent. Komt er een vriendin op je af: "Zou het niet gaaf zijn als ik mensen kon doden door biljartballen uit mijn kut te schieten".
Waarna ik meteen begon te fappen.
Ze komen best hard aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom biljartballen, is er ooit iemand gestorven aan een biljartbal?
Wel in de film Zombie Strippers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom biljartballen, is er ooit iemand gestorven aan een biljartbal?
Faalquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb koffie over mn toetsenbord heen gegooid die is nu stuk
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schrok van de hond en hij stond echt pal voor mn laptop dus hoppa de hele beker eroverheen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schrok van de hond en hij stond echt pal voor mn laptop dus hoppa de hele beker eroverheen
Laptop van mn moederquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe typ je nu dan als je laptop toetsenbord kapot is
Klap voor je gatquote:
Geen dripholes in je keyboard hebben....quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb koffie over mn toetsenbord heen gegooid die is nu stuk
Gaat moeilijk, is een laptop.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geen dripholes in je keyboard hebben....
Hier via chrome en mozilla:quote:
okequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef Murdera het volgende:
hey vas, ik zou wel een keer met je willen vechten.
niet uitgaan met david?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Studeur het volgende:
morgenochtend 6 uur vertrekken![]()
dat wordt niet slapen anders is het zo vreselijk om gewekt te worden als je er net in ligt.
slapen in de bus naar vliegveld en in vliegtuig dus. gelukkig is t voor mij geen uitzondering om pas om 6 uur te slapen.
ha ha hatsjoe..!quote:
Doet het hier gewoonquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Snowballed het volgende:
downforeveryoneorjustme
It's not just you! http://youtube.com looks down from here.
Die op die postbus/krantenbak..?quote:
wss wel. ligt eraan. t is daar nu nog te druk dus mag ie niet weg. ga rond 12 ff kijkje nemen.quote:
gewoon je dns buffer legenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef FL_Freak het volgende:
youtube doet idd vervelend. En beach jij bezoekt de site net wanneer het ff wel werkt.
Haha, okéquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
wss wel. ligt eraan. t is daar nu nog te druk dus mag ie niet weg. ga rond 12 ff kijkje nemen.
en dan lam thuiskomen om vervolgens nog wat slap te lullen met andere mensen die ook naar huis gaan en dan lekker in de bus tukken
mwa, ik slaap toch overal doorheen. en als ik eenmaal wakker word heb ik niks van de reis meegekregen en ben ik weer in wietlandquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, oké
Lijkt me wel fuckd, als je brak moet vliegen ofzo
Tuurlijk..quote:
Voor de wiet is een reden om terug te komenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
mwa, ik slaap toch overal doorheen. en als ik eenmaal wakker word heb ik niks van de reis meegekregen en ben ik weer in wietland
die haitiaanse shit weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tuurlijk..![]()
Net als Fear and loating..
Een week geleden maar weer eens gekeken..
Bij beide films: hoe vager je bent, hoe leuker ze zijn...!
WAJOW IK GA PISSEN OUWE JE KRIJGT ZO DE PICSquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die melden dat ze naar de wc gaan
Was dat geen Colombiaanse of Chinese cocktail..?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
die haitiaanse shit weet ik niet eens meer
mensen die melden dat andere mensen melden dat ze naar de wc gaan en vervolgens melden dat ze gaan douchenquote:
nopequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Was dat geen Colombiaanse of Chinese cocktail..?
Mensen die voor de 2e keer dubbel gequote hebben en moesten aanpassenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mensen die melden dat andere mensen melden dat ze naar de wc gaan en vervolgens melden dat ze gaan douchen
Oh dan moet ik hem toch weer eens kijken geloof ik...quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Net een pic van Mur op de Whatsapp gekregen. prachtige pis heeft die man toch
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
dat daar linksonder is een stukje van zijn penorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
Komt door deze laptopquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mensen die voor de 2e keer dubbel gequote hebben en moesten aanpassen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mijn computer heeft daar soms ook last vanquote:
kayquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn computer heeft daar soms ook last van
Ik kan 'em aanraden. Het is zo'n film die zo slecht is, dat het geniaal is.quote:
Ja ik weet, maar toch even stangen jwzquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
als het mijn foto was stond mn lul er zeker op, je kent me toch
pic van pissende leuter is al verzonden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar toch even stangen jwz
Heb jij een macro stand dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
als het mijn foto was stond mn lul er zeker op, je kent me toch
Ai, wel mooi, als ze het hier posten kan je leuter hun een ban opleverenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
pic van pissende leuter is al verzonden.
Dat is mijn levensdoelquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ai, wel mooi, als ze het hier posten kan je leuter hun een ban opleveren
Dan wil jij natuurlijk eerst controleren of die leuter ook van de poster is...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ai, wel mooi, als ze het hier posten kan je leuter hun een ban opleveren
Nee ik weet hoe die eruit zietquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan wil jij natuurlijk eerst controleren of die leuter ook van de poster is...
Ach ja natuurlijk stomme fout van mij...quote:
Mensen die niet weten hoe Mur's pener van 450cm eruit zietquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk stomme fout van mij...
Cyanide and Happiness.quote:
Oh, gelukkig. Het internet is er.quote:
Is dat zo....?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe Mur's pener van 450cm eruit ziet
Is dit het moment voor een opmerking over het van binnen uit breken van elk bot in het lichaam van je vrouw?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat genoegen heb ik niet mogen hebben
Mocht niet van mijn vrouw.
Nee, dat moment is nog niet hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is dit het moment voor een opmerking over het van binnen uit breken van elk bot in het lichaam van je vrouw?
Ze heeft van die manga-oogjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die rooie, die linker, ik zou haar doen.
lang en dun?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe Mur's pener van 450cm eruit ziet
Nee man, das gewoon oogschaduw.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar wanneer dat moment komt.. Ik zal er klaar voor zijn.
Dik en vol met kloppende aders bedoel je.quote:
Dan moet je leuter wel heul tof zijn dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef Murdera het volgende:
gek genoeg is dit niet eens het 1e, 2e, 3e, 4e, of 5e gesprek over mijn leuter in een slowchat.
Wil nu toch wel eens pics zienquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef Murdera het volgende:
gek genoeg is dit niet eens het 1e, 2e, 3e, 4e, of 5e gesprek over mijn leuter in een slowchat.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:05 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wil nu toch wel eens pics zien
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wil nu toch wel eens pics zien
ik heb het echt geprobeerd, maar het lijkt mij niet mogelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef Studeur het volgende:
mur heb je ook dreadlocks met je schaamhaar?
dreadlocks onder de zak als baard?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb het echt geprobeerd, maar het lijkt mij niet mogelijk.
lekker wax in je schaamhaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb het echt geprobeerd, maar het lijkt mij niet mogelijk.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dreadlocks onder de zak als baard?
vergeet het maar.quote:
Vriend van me had dreads, aan het begin moest 'ie er wax in doen geloof ikquote:
RTquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Onorgineel het volgende:
Godver wat zijn kiwi's godverdomme fucking toffe dingen eigenlijk
Ze zijn godver groen, groen is fucking mooi
Ze zijn lekker, heerlijk zoete zooi en nog eens verdomd gezond ook
mjah, ik vond dat nasty.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vriend van me had dreads, aan het begin moest 'ie er wax in doen geloof ik
Die gozer in kwestie had ze dan ook wel compleet naar de tyfus geholpenquote:
Vervang dit door fruit in het algemeenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Onorgineel het volgende:
Godver wat zijn kiwi's godverdomme fucking toffe dingen eigenlijk
Ze zijn godver groen, groen is fucking mooi
Ze zijn lekker, heerlijk zoete zooi en nog eens verdomd gezond ook
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vervang dit door fruit in het algemeen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vervang dit door fruit in het algemeen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef LompeHork het volgende:
Old Mornings Dawn, an album by Summoning on Spotify.
Heerlijke metal om op te blowen IMHO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |