abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:06:15 #1
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_127998613
Larsson (41) staat voor comeback
Oud-Feyenoorder Henrik Larsson trekt mogelijk zijn kicksen weer aan. De in 2009 gestopte goalgetter staat voor een comeback bij zijn jeugdliefde Högaborgs BK, weet VI. Högaborgs, waar Larsson momenteel als assistent-trainer actief is, komt uit op het vierde niveau in Zweden. De club kampt met personele problemen in de aanvalslinie en deed met succes een beroep op Larsson.

_O_
blablablabla
pi_127998664
Immers mag dan veel kansen missen en de motoriek bezitten van een gehandicapte peuter, feit is dat hij schijnbaar toch één of andere onmisbare waarde vertegenwoordigt. De kwaliteiten waarover Immers bezit zijn niet (altijd) direct zichtbaar, maar in vrijwel alle wedstrijden waarin wij Immers moesten missen speelden Feyenoord stukken minder. Dat hoeft uiteraard geen causaal verband met het ontbreken van Immers te hebben, maar ik denk zomaar dat Immers verantwoordelijk is voor het dichtlopen van vele gaten en veroveren van ballen etc. alemaal meters die Clasie en Vilhena dan niet hoeven te maken zodat zij (en anderen) zich kunnen concentreren op waar ze goed in zijn.

Zo laat Immers met zijn beperkte kwaliteiten toch heel het elftal beter voetballen.

Maar een speler die de werklust van Immers combineert met techniek en scorend vermogen zou uiteraard wenselijk zijn, maar dan kom je in de categorie spelers die op het verlanglijstje van alle clubs staan, en dus onbetaalbaar zijn voor Feyenoord.

De hoeveelheid werk die Immers verricht en de hoeveelheid meters die hij maakt is echter niet zomaar een vanzelfsprekendheid die je bij alle spelers aantreft en is weldegelijk een specifieke kwaliteit (en toegevoegde waarde).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:08:56 #4
321382 vandermar
pi_127998698
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Immers mag dan veel kansen missen en de motoriek bezitten van een gehandicapte peuter, feit is dat hij schijnbaar toch één of andere onmisbare waarde vertegenwoordigt. De kwaliteiten waarover Immers bezit zijn niet (altijd) direct zichtbaar, maar in vrijwel alle wedstrijden waarin wij Immers moesten missen speelden Feyenoord stukken minder. Dat hoeft uiteraard geen causaal verband met het ontbreken van Immers te hebben, maar ik denk zomaar dat Immers verantwoordelijk is voor het dichtlopen van vele gaten en veroveren van ballen etc. alemaal meters die Clasie en Vilhena dan niet hoeven te maken zodat zij (en anderen) zich kunnen concentreren op waar ze goed in zijn.

Zo laat Immers met zijn beperkte kwaliteiten toch heel het elftal beter voetballen.

Maar een speler die de werklust van Immers combineert met techniek en scorend vermogen zou uiteraard wenselijk zijn, maar dan kom je in de categorie spelers die op het verlanglijstje van alle clubs staan, en dus onbetaalbaar zijn voor Feyenoord.
QFT
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:09:41 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_127998727
Blijft wel bizar dat je als speler die het dichtst bij Pelle staat bijna een half jaar niet weet te scoren.

Ronduit schandalig eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_127998761
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Blijft wel bizar dat je als speler die het dichtst bij Pelle staat bijna een half jaar niet weet te scoren.

Nee, hij maakt anderen beter. Pelle scoort zoveel dankzij Immers. Snap dat dan man. ;(
blablablabla
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:10:43 #7
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_127998772
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef Caland het volgende:

QFT
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_127998776
Hoeveel assists heeft Immers eigenlijk gegeven afgelopen seizoen?
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:11:18 #9
321382 vandermar
pi_127998797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee, hij maakt anderen beter. Pelle scoort zoveel dankzij Immers. Snap dat dan man. ;(
Ja. Anders zou Pelle altijd alleen staan en zou er niemand diep gaan en de aandacht afleiden.
RvP; Feyenoord
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:14:47 #10
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_127998935
Gaten dicht lopen :')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_127999123
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ja. Anders zou Pelle altijd alleen staan en zou er niemand diep gaan en de aandacht afleiden.
Hij krijgt anders enorm veel kansen door de wedstrijd heen zelfs voor open goal maar hij heeft totaal geen techniek.

Soms zie je hem ook passen aannemen over 3 meter die stuiteren dan alsnog 4 meter van zijn voet.

Het is en blijft een Feyenoorder maar maakt het elftal niet sterker of zo.
blablablabla
pi_127999159
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:14 schreef PIETR het volgende:
Gaten dicht lopen :')
Erg belangrijk in teamverband ja.

Verklaar anders eens waarom Feyenoord - op Willem II uit na - alle wedstrijden waarin Immers ontbrak zoveel minder voor de dag kwam?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:22:30 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_127999265
Immers is op een bepaalde manier erg belangrijk, maar ik blijf erbij dat je zo'n speler dan eerder op de plek van Vilhena zou willen hebben.

Ik vervloekte Bakkal ook vaak zat om de meters die hij niet maakte. Immers is dan weer het tegenovergestelde, die maakt zoveel onnodige meters :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_127999287
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Verklaar anders eens waarom Feyenoord - op Willem II uit na - alle wedstrijden waarin Immers ontbrak zoveel minder voor de dag kwam?
Kan me ook nog wel een paar wedstrijden herinneren waar hij alles verpestte zoals Psv uit voor de beker ballen die meters van zijn voeten vlogen zo ver dat hij de assist leverde voor de 2-1 van Van Bommel. Penaltymoment tegen Ajax. Heerenveen uit al was dat tevens een falen van het collectief.
blablablabla
pi_127999360
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
Immers is op een bepaalde manier erg belangrijk, maar ik blijf erbij dat je zo'n speler dan eerder op de plek van Vilhena zou willen hebben.

Ik vervloekte Bakkal ook vaak zat om de meters die hij niet maakte. Immers is dan weer het tegenovergestelde, die maakt zoveel onnodige meters :')
Bakkal met Pelle zou ook niet gewerkt hebben. Guidetti liep wel belachelijk veel tijdens een wedstrijd dus op zich was dat nog redelijk effectief met zo'n Bakkal er achter.
blablablabla
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:25:48 #16
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_127999422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Omdat iedereen mentaal gebroken was omdat Lexie, hun natuurlijke leider, de man die de lijnen uitzet, niet mee deed.
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:27:30 #17
321382 vandermar
pi_127999499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef Caland het volgende:

Ja dat zou ik ook doen. AL gebeurt dat ook wel maar niet vaakg enoeg.
RvP; Feyenoord
pi_127999580
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:25 schreef PIETR het volgende:

[..]

Omdat iedereen mentaal gebroken was omdat Lexie, hun natuurlijke leider, de man die de lijnen uitzet, niet mee deed.
En nu een inhoudelijke poging? :')

Feit is dat hij gewoon veel meters maakt en ballen verovert en hiermee spelers als Clasie, Vilhena, maar ook Schaken en Boetius ontlast, waardoor zij meer op hun positie kunnen blijven staan en zich meer kunnen concentreren op het verdelen van het spel of de juiste actie of voorzet.

Dat loopt nog niet altijd vlekkeloos, hij loopt ook weleens medespelers voor de voeten, en zoals gezegd heeft hij inderdaad de motoriek van een gehandicapte peuter, maar voor Feyenoordbegrippen is het een zeer bruikbare speler.
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:31:18 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_127999660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feit is dat hij gewoon veel meters maakt en ballen verovert en hiermee spelers als Clasie, Vilhena, maar ook Schaken en Boetius ontlast, waardoor zij meer op hun positie kunnen blijven staan en zich meer kunnen concentreren op het verdelen van het spel of de juiste actie of voorzet.

Dat loopt nog niet altijd vlekkeloos, hij loopt ook weleens medespelers voor de voeten, en zoals gezegd heeft hij inderdaad de motoriek van een gehandicapte peuter, maar voor Feyenoordbegrippen is het een zeer bruikbare speler.
Daarmee doe je Feyenoord wel erg tekort.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_127999706
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarmee doe je Feyenoord wel erg tekort.
Nee, zoals ik al zei, je moet 'voor Feyenoordbegrippen' zien in de zin van financiële haalbaarheid.

Ideaal zou een middenvelder zijn die de werklust en inzet van Immers combineert met techniek en scorend vermogen, maar voor dergelijke spelers staan de clubs in de rij en zijn dus voor Feyenoord onhaalbaar.

Wat ik echter probeer aan te geven is dat die werklust en inzet van Immers zeker geen vanzelfsprekendheid is, en geen eigenschap van alle middenvelders op de wereld. Immers is zeker van toegevoegde waarde (is wel gebleken afgelopen seizoen naar mijn mening) en daarvoor verdient hij dan ook de credits.
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:34:05 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_127999755

Als Feyenoord geplaatst is kunnen we deze clubs loten.

Oostenrijk zou wel geil zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:40:01 #22
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_127999990
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een 10 moet iets kunnen creeren en dat kan hij niet.
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:41:36 #23
357045 Grifte
Feijenoord
pi_128000050
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Als Feyenoord geplaatst is kunnen we deze clubs loten.

Oostenrijk zou wel geil zijn.
Heb die weken rond de Europa League expres nog vrijgehouden, hoop op een mooie en betaalbare loting, dan ga ik er heen. Scandinavië zou ik wel tof vinden, en anders Verenigd Koninkrijk of West/Midden-Europa.
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:50:50 #24
277865 Sejt
Ondertitel
pi_128000486
Nordsjælland zou wel tof zijn. Half uurtje rijden van m'n werk. 8-)
I love my mispoken words.
  woensdag 19 juni 2013 @ 20:12:25 #25
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128001405
Dat speelschema :r
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: