Alleen Jeans, dus die Nudie nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef MartiniNL het volgende:
Kan er bij mij in de op de volgende twee items toegevoegd worden?
Denham Dry R7
Nudie Dry Perry Jacket
Om even te herhalen voor diegene die het niet nalezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:13 schreef T_Fuff het volgende:
Iemand enig idee hoeveel shrinkage ik kan verwachten bij XX-007 in de waist met name, zit te twijfelen of ik 33 of 34 moet doen. Ben zelf true waist 33, maar dan zit t goed strakSage is inmiddels uitgelopen tot 35 en dat zit vrij losjes, maar best comfy eigenlijk.
En bij XX-018 staat 2" bij machine wash. Maar dat ga ik natuurlijk niet doen, ik ga er lekker mee douchen, als ik hem RAW neem.
Sukkel voor de fades, koning in de discotheek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef don-diablo het volgende:
Alles voor de fades.
Alles voor de fades.
Krioelen net als fucking pre washes om me heen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sukkel voor de dry denim, koning van high contrast fades.
Hij heeft lokale contacten daar die het kunnen versturen als gift, hij gaat tevens binnenkort richting Japan en kan dan wellicht wat meenemen, als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef M1stral het volgende:
Proxy via zeedrager... Hoe gaat dat in zijn werk?
Zou je t voor mij ook aan kunnen passen? Ik draag op dit moment Sage Warden, Ald prescott Sterling en Ald Royston. Staat nog steeds rogue territoryquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:26 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Alleen Jeans, dus die Nudie niet
Fixed
[..]
Om even te herhalen voor diegene die het niet nalezen.
@M1stral: Proxy via zeedrager is 1e keus, anders gewoon Rakuten denk ik![]()
Kijk eens bij obbigood,quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef MartiniNL het volgende:
Iemand een idee waar ik zon leren riem kan halen voor aan je wallet? Of wellicht de juiste benaming zodat het makkelijker zoekt op google, leather cord wallet levert enkel combinaties op.
Werd namelijk een stalen ketting bijgeleverd met daaraan dan wel een natural tanned belt hook..
Op mijn kuit, krijg er een vage gefade streep van en mijn rechter onderbeen lijkt soms heel vierkantquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
rakuten engelse site is denk cheaper als een proxy, vooral als het met free shipping to EU is
Waar zit die vouw Pedroo? Ik heb er ook 1 op mijn oldblue maar die is eigenlijk vett :p
Lanyard = riemdrager, daar ben je naar op zoek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef MartiniNL het volgende:
Hmm, dat is wellicht ook een optie, heeft die aan beide kanten zon sluithaakje? Wil het liefste een niet te lange, dit om de skateboi look te voorkomen.
Ik zal het even met zeedrager overleggen, hoef het niet per direct, maar weet wel wat ik wilquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
rakuten engelse site is denk cheaper als een proxy, vooral als het met free shipping to EU is
Waar zit die vouw Pedroo? Ik heb er ook 1 op mijn oldblue maar die is eigenlijk vett :p
Gewoon even strijken, kan geen kwaad, soaken zal ook tot bepaalde hoogte helpen, 17oz toch? Kijk naar papier, hoe makkelijk krijg je daar een vouw uit? Juist.... niet, dus op 17oz moet je dat niet verwachten, al helemaal niet als je blijft bewegen zoals je dat al deed (dat is meestal de reden voor een dergelijke vouw)quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Zou je t voor mij ook aan kunnen passen? Ik draag op dit moment Sage Warden, Ald prescott Sterling en Ald Royston. Staat nog steeds rogue territory
Edit: Ik heb een irritante vouwlijn in mijn Sage die er met dragen niet uit is gegaan, helaas. Soakje geven het beste idee om die vouwlijn eruit te krijgen?
Na een maandje is ie erin gekomen, ongeveer. Denk dat ik er morgen even overheen ga met het strijkijzer, dan moet t wel verholpen zijn. Lage temperatuur neem ik aan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Lanyard = riemdrager, daar ben je naar op zoek.
[..]
Ik zal het even met zeedrager overleggen, hoef het niet per direct, maar weet wel wat ik wil
[..]
Gewoon even strijken, kan geen kwaad, soaken zal ook tot bepaalde hoogte helpen, 17oz toch? Kijk naar papier, hoe makkelijk krijg je daar een vouw uit? Juist.... niet, dus op 17oz moet je dat niet verwachten, al helemaal niet als je blijft bewegen zoals je dat al deed (dat is meestal de reden voor een dergelijke vouw)
Hoe lang heb je hem al (de vouw)?
Temperatuur maakt niet echt uit, het wordt hooguit wat schonerquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Na een maandje is ie erin gekomen, ongeveer. Denk dat ik er morgen even overheen ga met het strijkijzer, dan moet t wel verholpen zijn. Lage temperatuur neem ik aan?
Ah, heel makkelijk. Bedankt! Ik wilde ze eerst een hete soak geven, misschien dat ik er nog een beetje krimp uit kon halen. Voornamelijk de leg opening is een beetje groot vergeleken met wat ik normaal heb en dit is al "slechts" 8 inch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Temperatuur maakt niet echt uit, het wordt hooguit wat schonerIk doe gewoon gemiddelde temperatuur en paar keer heen en weer (meestal voor cuffs die terugvallen)
Ik moet de eerste nog tegen gekomen die met strijken zijn denim vernaggeld overigens.
Idd, shipping is vrij goed behapbaar. Zo'n 20 dollar of iets in die trant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Is dat per zending of item?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Idd, shipping is vrij goed behapbaar. Zo'n 20 dollar of iets in die trant.
Uitkloppen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef doo. het volgende:
Gisteren feestje gehad bij studentenvereniging, nu is m'n broek onder de papieren snippers (kan geen betere verwoording er voor geven..) hoe de fuck ga ik dat er uit krijgen zonder te wassen...
Ben er ook niet panisch over, ben zelf ook van mening dat je prima je broek kunt wassen. Meningen zijn er over verdeelt en niemand weet nou wat echt het beste is voor je broek.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef leppeh het volgende:
Soak kan ook altijd toch, zeker voor dit soort dingen. Ik snap alleen echt niet waarom iedereen zo panisch is over het wassen. Je broek wordt er echt niet lelijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door doo. op 20-06-2013 14:31:30 ]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef doo. het volgende:
Jammer dat contrast in het echt veel doper is.Jaja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:06 schreef doo. het volgende:
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb per toeval op precies dezelfde plek een foto gemaakt als die ik hier een aantal dagen geleden had gepost, valt me op dat het doek veel meer is gaan pluizen... ook een redelijk kleurverschilKleur verschil zie je hier wel goed. Mijn 0201 is nog raw maar heeft op een paar plekken wat water op gehad en daar zie je duidelijker volblauw ipv het grijzige blauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb per toeval op precies dezelfde plek een foto gemaakt als die ik hier een aantal dagen geleden had gepost, valt me op dat het doek veel meer is gaan pluizen... ook een redelijk kleurverschilZe zijn beide fijn hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb per toeval op precies dezelfde plek een foto gemaakt als die ik hier een aantal dagen geleden had gepost, valt me op dat het doek veel meer is gaan pluizen... ook een redelijk kleurverschilMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef doo. het volgende:
[..]
Ben er ook niet panisch over, ben zelf ook van mening dat je prima je broek kunt wassen. Meningen zijn er over verdeelt en niemand weet nou wat echt het beste is voor je broek.
edit: ziet er prima uit.. fit lijkt op de foto's alleen als die van een zoutzak en kan van fotograferen ook maar beter niet m'n beroep maken![]()
Jammer dat contrast in het echt veel doper is.Goede shit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd hoe die vanaf hier verder wordt. Mijn ervaring met wassen is dat het wat lastiger is om hem verder te laten evolueren (kanttekening: is wel Edwin en Artist Denim geweest, die waren sowieso echt hardnekkig)dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
En dan alsnog mijn trein niet halenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb vandaag met pedroo gesprint in hw denim. Alles voor de fadez![]()
![]()
Haha, episch, maar denk zo, wel goed voor de fades. En de TT zegt het al, kapot gaan voor de fades!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef Pedroo het volgende:
[..]
En dan alsnog mijn trein niet halen.
Traintracks yoh!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Atta-boy het volgende:
Ja, als je echt goede fades wil had je eigenlijk achter die trein aan moeten rennen tot Groningen
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb per toeval op precies dezelfde plek een foto gemaakt als die ik hier een aantal dagen geleden had gepost, valt me op dat het doek veel meer is gaan pluizen... ook een redelijk kleurverschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
We fear that which we cannot see
Haha ik las gespint..quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb vandaag met pedroo gesprint in hw denim. Alles voor de fadez![]()
![]()
Is dat je edwin?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Maat geholpen met tegelen in tuin, alles voor het faden.
Dan gaat alles voor de fades ook niet echt op. Dat hoor je met je nieuwe jeans van 300e te doen, niet met een Edwin van een jaar of meer oudquote:
Denk dat het aantal mensen in dit topic dat daadwerkelijk een broek heeft van ¤300+ op een hand te tellen is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dan gaat alles voor de fades ook niet echt op. Dat hoor je met je nieuwe jeans van 300e te doen, niet met een Edwin van een jaar of meer oud
Klopt, maar weinig die full retail hebben, ik geloof kipnots die een 702 had gehaald en terug gebracht FT, geruild voor een Big John o.i.d. (of een tellason?)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:51 schreef MartiniNL het volgende:
Zat volk hier met Momo's uit die prijsrange toch?
Wat ben je toch een wijze hipsterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:00 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Klopt, maar weinig die full retail hebben, ik geloof kipnots die een 702 had gehaald en terug gebracht FT, geruild voor een Big John o.i.d. (of een tellason?)
Maar het gaat er meer om dat je alles over hebt voor de fades, ook op oudere projecten, het kan allemaal.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Denk dat het aantal mensen in dit topic dat daadwerkelijk een broek heeft van ¤300+ op een hand te tellen is.
Nee, gewoon een baasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef doo. het volgende:
Ik heb full retail betaald, ben ik dan full retard?
Ik ook, ben niet zo bedreven in het online denim orderen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef doo. het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef doo. het volgende:
quote:
Heb je die Dry Bones nog, of had je die al verkocht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:36 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij heb ik echt maar $150+ shipping voor m'n samurai betaald toen. Is de enige broek die een 300+ retail heeft volgens mij.
Oh nee ook die dry bones x sufu x styleforum en x nog iets anderemaar die was $250 of $275 ofzo in de sale, moet nog steeds af en toe huilen omdat ie te klein was
Ik was meer kwijt voor m'n eerste momo maar die wilde ik eerst ook graag passen. M'n tweede had ik online besteld in de sale.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:41 schreef Analoog het volgende:
Heb ¤230 betaald voor m'n Momo na invoerrechten enzo. Uiteindelijk loont het wel om in de VS of in Japan te kopen, vooral nu met die wisselkoersen.
[..]
Heb je die Dry Bones nog, of had je die al verkocht?
Nieuwe batch van Denimasaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Komt er binnenkort nog interessante denimz uit?
Ben een beetje aan het zoeken voor een paartje erbij.
Heb ik nog steeds, binnenkort ook maar eens op sufu oid gooien. Ben nu toch al m'n kleding enzo op aan het ruimenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:41 schreef Analoog het volgende:
Heb ¤230 betaald voor m'n Momo na invoerrechten enzo. Uiteindelijk loont het wel om in de VS of in Japan te kopen, vooral nu met die wisselkoersen.
[..]
Heb je die Dry Bones nog, of had je die al verkocht?
Talking about sufu, het forum daarvan is niet benaderbaar hier vanwege mogelijke malware?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds, binnenkort ook maar eens op sufu oid gooien. Ben nu toch al m'n kleding enzo op aan het ruimen
Hehe, kreeg je wel veel respect voorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee post er eigenlijk nooit wat. Laatst wel Ali zijn film poster gepost
Is een wat kleiner maatje toch? Misschien heb ik wel interesse, ben al een beetje aan het oriënteren naar een projectje van 18oz of meer, met een wat slimmere fit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds, binnenkort ook maar eens op sufu oid gooien. Ben nu toch al m'n kleding enzo op aan het ruimen
heb hem geruild voor een n&f blue weft. tellason had ik al een half jaar eerder.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:00 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Klopt, maar weinig die full retail hebben, ik geloof kipnots die een 702 had gehaald en terug gebracht FT, geruild voor een Big John o.i.d. (of een tellason?)
Maar het gaat er meer om dat je alles over hebt voor de fades, ook op oudere projecten, het kan allemaal.
Nee, alleen een size down lukte niet op 02, waardoor ie net wat ruimer zit.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef BigSmurf het volgende:
Is de fit van een 0702 dan zo anders dan die van een 0701? De 007 is wel dope ja.
Ook redwings in sale bij calirootsquote:Op zondag 23 juni 2013 12:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.novoidplus.com/shop/specials.php
Staan nog wat Edwins & Apcs met 50% off.
Milde prijsjesquote:Op zondag 23 juni 2013 13:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ook redwings in sale bij caliroots
Haha ja tell me...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dan gaat alles voor de fades ook niet echt op. Dat hoor je met je nieuwe jeans van 300e te doen, niet met een Edwin van een jaar of meer oud
Ah vandaar. Ach, je houdt altijd een favoriet.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:46 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nee, alleen een size down lukte niet op 02, waardoor ie net wat ruimer zit.
Ik had dat ook niet gedaan, en ben er idd wel blij mee. Nu is het gewoon een prima fit, wel in de waist wat te breed.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef Atta-boy het volgende:
Ps fit is zo awesome dat je hem toch wel blijft dragen![]()
Al moet ik toegeven dat ik door m'n oldblue zo'n soort fit veel fijner ben gaan vinden, als ik m'n ps aantrek heb ik het eerste half uur het gevoel alsof ik een legging draag. Terwijl ik express al niet echt gedownsized heb
Cuffen, en er dan overheen strijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik had dat ook niet gedaan, en ben er idd wel blij mee. Nu is het gewoon een prima fit, wel in de waist wat te breed.
Mijn cuffs zijn trouwens helemaal fucked up, omdat ik ze steeds anders droeg. Zou strijken helpen om weer opnieuw te kunnen cuffen?
Ik heb de mijne in 31 genomen waar m'n andere dry's 32 zijn. De fit is nu prima. De waist is alleen uitgerekt, waardoor die daar losser zit dan andere broeken, maar heb er weinig last van.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik had dat ook niet gedaan, en ben er idd wel blij mee. Nu is het gewoon een prima fit, wel in de waist wat te breed.
Mijn cuffs zijn trouwens helemaal fucked up, omdat ik ze steeds anders droeg. Zou strijken helpen om weer opnieuw te kunnen cuffen?
Ligt aan de vlek. Merendeel slijt vanzelf wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef Rozzje het volgende:
Voor dry denims hoe zou je eventueel vlekken verwijderen?
Laten vriezen en het eraf halen?
Ah en als je gaat douchen beste is toch om gewoon het lekker te laten stomen?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef BigSmurf het volgende:
Ligt aan de vlek. Merendeel slijt vanzelf wel.
Gewoon doorrocken als een baws.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ah en als je gaat douchen beste is toch om gewoon het lekker te laten stomen?
Na mijn vakantie denk ik mijn eerste dry denim hopelijk
Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand wellicht interesse in m'n 201? Maatje 32. Heb hem vorig jaar overgekocht van don, maar hij hangt alleen maar in de kast. Vind de leg opening te groot, draag liever m'n IF en ALD daardoor. En kan het geld wel goed gebruiken.
Elephant met slechts 19ozquote:Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef MartiniNL het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)z-heavyweight-denim/
Mooi spul van N&F
Mijn knieholtes smachten er al naarquote:Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dan ga je toch voor de 32 oz unsanforized
Zie DM!quote:Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er voor hebben?
Black/purple ook een optiequote:Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef doo. het volgende:
Okee, stufi is gestort () en heb nog wat geld over deze maand dankzij wat verkopen. Loop al een paar weken te checken naar een slim tapered / (niet te) skinny zwarte denim, zat te kijken naar een acne.. Heeft iemand nog tips voor een vette zwarte denim? Max ¤200,-
Beetje karig inderdaadquote:
Is dat die nieuwe denimasa? Ik wil hem wel zo snel mogelijk hebben.. Die denimasa is nog niet uit toch?quote:
Nee later pas.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:54 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Beetje karig inderdaad
Was er vandaag een FOK!'ermet dry denim + dito jack met toffe boots op Utrecht CS vandaag, rond 9:05 ?
Jep. Als je hem echt zo snel mogelijk wil hebben is het niet ideaal inderdaad. Die kerel legt nu de final touch aan de measurements en dan zit je nog met productie en shipping. Zal nog wel een paar weken duren dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:59 schreef doo. het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe denimasa? Ik wil hem wel zo snel mogelijk hebben.. Die denimasa is nog niet uit toch?
Hij heeft nog geen definitieve measurements, zal wel vragen of hij ze kan sturen als ze klaar zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef doo. het volgende:
Ach, zo een haast heb ik eigenlijk ook niet. Ik heb gewoon een zieke koopdrift als ik eenmaal weer salaris enzo heb dat ik aan het einde van de maand twee weken op water en brood leef haha.
Anyway hou me inderdaad maar up to date over die denimasa, hoe is de fit nou van die? Wil wel een echt slimmere fit dan m'n momo 0701 merk ik, tegen het skinny aan, zeker met een black denim is dat tof.
Ik heb zelf nog een nudie thin finn dry black coated liggen en die heb ik toch nog een aardige periode veel gedragen. De beste tf die ik heb qua pasvorm.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef doo. het volgende:
Ach, zo een haast heb ik eigenlijk ook niet. Ik heb gewoon een zieke koopdrift als ik eenmaal weer salaris enzo heb dat ik aan het einde van de maand twee weken op water en brood leef haha.
Anyway hou me inderdaad maar up to date over die denimasa, hoe is de fit nou van die? Wil wel een echt slimmere fit dan m'n momo 0701 merk ik, tegen het skinny aan, zeker met een black denim is dat tof.
Letterlijk kapot gaan voor de fades.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Atta-boy het volgende:
Die guy die die draagt voor hwdcr2 had serieus bloedende knieholtes na een dag met dat ding aan
Meer info daarover?quote:
Bij 1,90m een 32" waist hebben is een vrij normaal postuur hoor. Wat is je budget precies? Want budget is nogal relatief, de meeste vaste bezoekers hier vinden <100 euro budget namelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef Fluitconcert het volgende:
Jongens, vraagje van een broekenleek. Ik ben op zoek naar een budgetjeans, maar ik vind nergens modellen die aansluiten bij mijn postuur. Ik ben rond de 1.90 maar ietwat aan de dunne kant (waist 32), en ik merk dat broeken altijd óf de juiste pasvorm hebben, maar dan veel te kort zijn, óf een goede lengte hebben, maar veel te wijd vallen. Iemand enig idee waar ik voor niet al te gekke prijzen een lange, redelijk skinny fittende broek kan scoren? Hoeven geen A-merken te zijn, dat laat mijn budget momenteel niet toe.
Thanks alvast.
Nouja, waist 32 heeft er vooral mee te maken dat mijn achterwerk niet bepaald aan de kleine kant is. Mijn benen itself zijn luciferstokjes. Echt budget heb ik niet, maar ik zoek het wel een beetje in de H&M/Zara/ASOS-prijsklasse.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Bij 1,90m een 32" waist hebben is een vrij normaal postuur hoor. Wat is je budget precies? Want budget is nogal relatief, de meeste vaste bezoekers hier vinden <100 euro budget namelijk.
Ga eens squatten dan.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Fluitconcert het volgende:
[..]
Nouja, waist 32 heeft er vooral mee te maken dat mijn achterwerk niet bepaald aan de kleine kant is. Mijn benen itself zijn luciferstokjes. Echt budget heb ik niet, maar ik zoek het wel een beetje in de H&M/Zara/ASOS-prijsklasse.
Ik zeg... Nee, ik zeg niks.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Fluitconcert het volgende:
[..]
Nouja, waist 32 heeft er vooral mee te maken dat mijn achterwerk niet bepaald aan de kleine kant is. Mijn benen itself zijn luciferstokjes. Echt budget heb ik niet, maar ik zoek het wel een beetje in de H&M/Zara/ASOS-prijsklasse.
1,94 hier, mijn Tellason is een 34" en heeft ruimte aan de onderkant over voor een dubbelequote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ga eens squatten dan.![]()
Wellicht kan je voor een Nudie of Levi's in de sale kijken? De echt goedkope broekenmerken kan ik je niet echt bij helpen. Ik weet één ding wel, met 1,90m zou je echt geen problemen moeten hebben met de lengte, een 34" is meestal net voldoende (bij mij dan, en ik ben ook 1,90m), en 36" is tegenwoordig wel steeds meer gemeengoed aan het worden.
Blue warp, black weft. Pink selvage, pink inseam. 0701 fit, sanforized. Tag 29. Waist meet +- 30. Licht gedragen.quote:
Your lossquote:
Waarom doe je em weg? Die 0702 is echt awesome en zou ik zelf zeker willen hebben.quote:
Ik ben niet content met de fit en draag hem mede daarom niet zo vaak als ik zou willen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waarom doe je em weg? Die 0702 is echt awesome en zou ik zelf zeker willen hebben.
Hij is niet smal genoeg voor je?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:30 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik ben niet content met de fit en draag hem mede daarom niet zo vaak als ik zou willen.
Ehm nee, dat niet. Maar hij fit anders dan mijn 0701. Die is zeker in de leg een stuk beter. Wellicht dat het komt omdat ik daar al veel meer wear in heb zitten.quote:
Kan natuurlijk, zoals je zelf al aangaf, omdat die ander veel meer gedragen is.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ehm nee, dat niet. Maar hij fit anders dan mijn 0701. Die is zeker in de leg een stuk beter. Wellicht dat het komt omdat ik daar al veel meer wear in heb zitten.
Ik heb liever een ace fit vanaf begin. Wellicht dat ik er nog aan kan wennen. Kan hem altijd nog weg doen, de hoofdprijs zal ik er toch nooit voor vragen.
Haha, daar werd toch al niet fanatiek deelgenomen. Ik hang die 0702 lekker in de kast, wellicht als vervolgproject na de 0701. In de tussentijd maar iets zoeken waarvan de fit me meer aanspreekt.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Neee m1stral daar gaat je contesten zullen wij de fades niet in het echt zien
![]()
![]()
Welke maat heb je, veel gedownsized? Mooie broek. Kan me niet meer herinneren hoe dat zat met Nudie. Volgens mij ging ik altijd 1 of 2 hele maten omlaag in de waist.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog een nudie thin finn dry black coated liggen en die heb ik toch nog een aardige periode veel gedragen. De beste tf die ik heb qua pasvorm.
Neem een cheap monday high slim. Skinny genoeg zonder een skinny te zijn. Mooie smalle leg opening en de kwaliteit is best wel bon. Zeker goed genoeg voor te trashen als eerste raw.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ga eens squatten dan.![]()
Wellicht kan je voor een Nudie of Levi's in de sale kijken? De echt goedkope broekenmerken kan ik je niet echt bij helpen. Ik weet één ding wel, met 1,90m zou je echt geen problemen moeten hebben met de lengte, een 34" is meestal net voldoende (bij mij dan, en ik ben ook 1,90m), en 36" is tegenwoordig wel steeds meer gemeengoed aan het worden.
En waar zit je aan te denken qua prijsquote:Op maandag 24 juni 2013 19:21 schreef M1stral het volgende:
[..]
Blue warp, black weft. Pink selvage, pink inseam. 0701 fit, sanforized. Tag 29. Waist meet +- 30. Licht gedragen.
Goede fit!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef JopJuh het volgende:
Fitpics van Big John Tenue de Nîmes X Big John Koiai 2 Selvage (30/34)
Hadden jullie nog tegoed.
V&A / [TK] Naked&Famous Skinny Guy
Nog steeds te koop, mag ook wel weg voor 75 ondertussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef JopJuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat je goed.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef JopJuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist het, haha.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:04 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En waar zit je aan te denken qua prijs
Je kan unbranded proberen. Skinny model heeft een 36" inseam en kost rond de 80$. Weet alleen niet goed waar je die het beste kan halen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef Fluitconcert het volgende:
Jongens, vraagje van een broekenleek. Ik ben op zoek naar een budgetjeans, maar ik vind nergens modellen die aansluiten bij mijn postuur. Ik ben rond de 1.90 maar ietwat aan de dunne kant (waist 30 a 32), en ik merk dat broeken altijd óf de juiste pasvorm hebben, maar dan veel te kort zijn, óf een goede lengte hebben, maar veel te wijd vallen. Iemand enig idee waar ik voor niet al te gekke prijzen een lange, redelijk skinny fittende broek kan scoren? Hoeven geen A-merken te zijn, dat laat mijn budget momenteel niet toe.
Thanks alvast.
Leuke beginnersraw. BlueOwl denk ik?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je kan unbranded proberen. Skinny model heeft een 36" inseam en kost rond de 80$. Weet alleen niet goed waar je die het beste kan halen.
Selvedge in Leiden? En wie mag jij dan wel zijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heerlijke fit zeg.
Kun je trouwens ook ergens in Leiden een broek laten taperen (incl selvege) of moet ik maar gewoon naar TdN?
Enige wat ik er over weet is dat het een purple warp/black weft selvedge fabric is en dat hij in een slim tapered fit komt. En dat hij over niet al te lang klaar moet zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[..]
Meer info daarover?![]()
Sowieso een link waar ik Denimasa in de gaten kan houden?
Heb de facebook-pagina wel gevonden maar das ook niet alles.
Fit ziet er goed uitquote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef JopJuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zal toch niet waar zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 20:04 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En waar zit je aan te denken qua prijs
Kijk eens bij de m@w, ik heb er een paar keer selvage Levi's 510 of 511 in de aanbieding gezien voor 60 Euro. Met een beetje geluk ligt die er nog wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef iRemco het volgende:
Beste Denimliefhebbers,
Ik ben op zoek naar een slim fit selvedge jeans en wil maximaal 100 euro er aan uitgeven, heeft iemand tips?
Tof.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef JopJuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Fit ziet er goed uit
[..]
Het zal toch niet waar zijn![]()
Fit is goedquote:Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef JopJuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer een prima fit in het topicquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:54 schreef kipknots het volgende:
Even updates:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Negeer aub die ranzige spiegel
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:54 schreef kipknots het volgende:
Even updates:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Negeer aub die ranzige spiegel
Thanks man ga het in de gaten houden.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Enige wat ik er over weet is dat het een purple warp/black weft selvedge fabric is en dat hij in een slim tapered fit komt. En dat hij over niet al te lang klaar moet zijn.
Zijn topic op indigoroots is meestal redelijk up to date, http://www.indigoroots.com/index.php?topic=787.150.
Daarnaast is de site sinds kort klaar, daar gaat hij ook meer mee doen.
Met maat 31 ben je tegenwoordig een marathonloper? Heftig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:59 schreef T_Fuff het volgende:
Jammer dat het alleen voor marathonlopers is. Vind het wel stijlvol
Of dwerg natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:09 schreef doo. het volgende:
[..]
Met maat 31 ben je tegenwoordig een marathonloper? Heftig.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:09 schreef doo. het volgende:
[..]
Bij de meeste fits heb je tegenwoordig stelten nodig om in de thigh van een 30 of 31 te passen. Al die skinny fits...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:09 schreef doo. het volgende:
[..]
Correct,ken je klassiekers dat plaatje komt uit nemoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef Atta-boy het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar wat is die andere dan?
Hij bedoelt denk ik niet het plaatje maar de twee verschillende broeken die er (lijken te) liggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:01 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Correct,ken je klassiekers dat plaatje komt uit nemo
Dat is de ER007-2B , gewoon even een plaatje van internet gejatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik niet het plaatje maar de twee verschillende broeken die er (lijken te) liggen.
Verschillende kleur stitching enzo.
Dit jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik niet het plaatje maar de twee verschillende broeken die er (lijken te) liggen.
Verschillende kleur stitching enzo.
Vind het überhaupt knap als iemand mijn hele collectie kan zeggen en alles wat ik gehad hebquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
Edit: ohh ik dacht al, kon me niet herinneren dat je al zo'n soort broek had.
Jep, ga maar op zoek naar iets dat me beter past.quote:
12 is niet cobalt trouwensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef T_Fuff het volgende:
Jij de xx-012 ik de xx-018 , bazen met onze cobalt
Nee klopt, ik dacht het even van wel, omdat je daar laatst iets over zei. de 012 is 'gewoon' de 005 toch in andere fit?quote:
007 in 011 fit. Slim tapered deep indigo dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Nee klopt, ik dacht het even van wel, omdat je daar laatst iets over zei. de 012 is 'gewoon' de 005 toch in andere fit?
God dat was hem ja, ik heb van alle modellen sizechart overzichtje gemaakt om te kijken welke ik zou passen (voornamelijk thigh) maar ik kan herinneren dat ik die snel heb verwijderd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
007 in 011 fit. Slim tapered deep indigo dus.
Denham heeft een white oak denim short in de winkels liggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik weet dat je ze ook zelf zou kunnen maken, maar zijn er eigenlijk merken die raw denim shorts aanbieden? Zie net een artikel dat Railcar raw denim shorts voor vrouwen heeft gemaakt maar heb dat voor mannen nooit gezien.
Niiiiiiiiiiiiiiice.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag weer eens aan sinds een tijdje:
[ afbeelding ]
Hier komt het contrast wel redelijk goed naar voren:
[ afbeelding ]
Weet wel dat als ik em ga soaken of wassen die te kort wordt. Had em redelijk korter laten maken. Was hoe dan ook niet van plan om te wassen.
Zal een keer eerder op de dag foto's maken zodat het contrast wat beter zichtbaar is. De foto's zijn nog wel wat donker voor m'n gevoel.quote:
Beter ga je haar vaker dragenquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag weer eens aan sinds een tijdje:
[ afbeelding ]
Hier komt het contrast wel redelijk goed naar voren:
[ afbeelding ]
Weet wel dat als ik em ga soaken of wassen die te kort wordt. Had em redelijk korter laten maken. Was hoe dan ook niet van plan om te wassen.
Maar dat is die wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:12 schreef Atta-boy het volgende:
Die 0201 lijkt trouwens niet zo heel breed don.
Heb vandaag 3 maanden wear in m'n oldblue
Ik ben toen bij TdN geweest, netjes gedaan. En kostte me niets toen, heb de broek daar toen ook wel vandaan gehaald btw.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:15 schreef Michhas het volgende:
Crotch laten verstevigen bij een 'gewone' kleermaker? Of moet ik daarvoor bij TdN zijn?
Kan in principe bij elke kleermaker wel lijkt me.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:15 schreef Michhas het volgende:
Crotch laten verstevigen bij een 'gewone' kleermaker? Of moet ik daarvoor bij TdN zijn?
En je bent al zo zwaarlijvig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:35 schreef bokkepoot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn ballenEerste keer dat ik hem aanhad zat ie goed strak, nu na een halfuurtje gaat het wel beter
.
Binnenkort maar eens een stukje mee fietsen en anders gaat ie door naar mijn broertje die heeft nog minder reet..
Mijn broertje is anorexia plusquote:
Da's echt niet gezond.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mijn broertje is anorexia plus, heb die jongen laatst mijn weirdguy laten passen, en waar hij bij gewoon normaal zit bij mijn reet, heeft hij nog gewoon veel ruimte over
desalnietteplus een erg mooie broek. Vrij strakke fit inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:35 schreef bokkepoot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn ballenEerste keer dat ik hem aanhad zat ie goed strak, nu na een halfuurtje gaat het wel beter
.
Binnenkort maar eens een stukje mee fietsen en anders gaat ie door naar mijn broertje die heeft nog minder reet..
Na een uurtje begint het toch al wat ruimer te worden, Ik ga zondag gewoon een stukje fietsen en dan zien we wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
desalnietteplus een erg mooie broek. Vrij strakke fit inderdaad
Weird guys zijn toch niet zo skinny? Dacht dat die meer slim/tapered waren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Mijn broertje is anorexia plus, heb die jongen laatst mijn weirdguy laten passen, en waar hij bij gewoon normaal zit bij mijn reet, heeft hij nog gewoon veel ruimte over
Ik vind ze bovenin niet echt ruim, en ik heb niet de grootste bovenbenen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Weird guys zijn toch niet zo skinny? Dacht dat die meer slim/tapered waren.
Ach wel nee joh.. T_Fuff heeft grotere bovenbenen.. Jij niet (in vergelijking dan).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind ze bovenin niet echt ruim, en ik heb niet de grootste bovenbenen.
Je kan beter squatten dan fietsen als je wat ruimte wilt in de thigh, is mijn ervaring. Of wat kikkersprongen maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Na een uurtje begint het toch al wat ruimer te worden, Ik ga zondag gewoon een stukje fietsen en dan zien we wel.
De stof is echt wel kneitergaaf zeg
Ik had gewild dat ie zo bij mij gezeten had. Anyway, goed dat ik er iemand gelukkig mee heb kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:35 schreef bokkepoot het volgende:
[ link | afbeelding ]
.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:15 schreef FLuris het volgende:
Merk G-star, model: Radar low loose tapered.
Broeken hebben een laag kruis en worden dan ook "baggy" gedragen naar beneden lopen de pijpen taps toe en zijn ze gedraaid, dit geeft een mooi effect.
[...]
Geen geld voor deze kwaliteit broeken.,
Goede post van jou ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:45 schreef BigSmurf het volgende:
V&A / G star broeken.
Wie is hier aan het trollen?
[..]
Alleen in je waist/crotch area zo strak of benen etc ook?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:35 schreef bokkepoot het volgende:
[ link | afbeelding ]
.
Van Dijk Waalwijk. Post volgende week de fit! Voor zover ik kon zien en voelen is het een soort kruising tussen APC en Tellason.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
Bij TdN gekocht? Ben wel benieuwd naar fit pics en natuurlijk de progress. Op lb waren ze overdreven enthousiast in hun review maar snap nog steeds niet zo goed waarom.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wij zijn briljant en de rest is gek.
XX-012?quote:
Pfoe dat is ook inderdaad wel een heel lekker broekje. Fades zijn dope als een malle. sicke details ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef M1stral het volgende:
Ik zou met die XX-012 precies tussen twee maten inzitten, net als de 0702.
Dus ben voor de all-time classic gegaan. XX-007.
Nice, goede aankoop. Vind de kleur van de stitches erg vet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:45 schreef Blaxje het volgende:
Lol, ik ging shoppen voor een Ladbroke Grove, kom ik de winkel uit met een Olaf Hussein voor de helft van de prijs. Mooi broekje en een koopje! Over een week issie op maat en dan m'n APC vervangen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef BigSmurf het volgende:
Van de Momotaro Facebook pagina.
[ afbeelding ]
New fabric, 18oz sanforised.
New fits, Tight (top) & Natural tapered as we call it.
Stuur die pbj maar weer terug m1stral!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef BigSmurf het volgende:
Van de Momotaro Facebook pagina.
[ afbeelding ]
New fabric, 18oz sanforised.
New fits, Tight (top) & Natural tapered as we call it.
Smallere fit?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:38 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Stuur die pbj maar weer terug m1stral!
Dit was trouwens wel een beetje wat ik miste bij momotaro, wat zwaardere denim en een smallere fit.
Alleen 0701 is een beetje smal tochquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:44 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Smallere fit?
Naar mijn idee is het toch allemaal vrij smal?
Maar wel erg toffe nieuwe fabric
En al die BOM modellen en die collabs toch ook?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:53 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Alleen 0701 is een beetje smal toch
Ja collabo's zijn anders idd, bedoel hun eigen modellen vooral. BOM modellen zijn idd wel smaller.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
En al die BOM modellen en die collabs toch ook?
Ik heb sowieso moeite met maten, dus voor mij is alles lastig
Ik ga binnenkort wel even naar TdN wat fits passen, wie weet pas ik wel meer dingen dan ik denkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:35 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja collabo's zijn anders idd, bedoel hun eigen modellen vooral. BOM modellen zijn idd wel smaller.
News for you.... Fabric van Sage komt bij JB vandaan.quote:
Wist ik alquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef M1stral het volgende:
[..]
News for you.... Fabric van Sage komt bij JB vandaan.
Ik heb de laatste keer gewoon gevraagd naar jeans met een fit met een hele ruime thigh. Uiteindelijk kwam ie toen met een ALD Princeton, een RRL welke heel tof was en de IF die ik dus uiteindelijk kocht. Vond de fit van de RRL toen een net-niet-gevalletje, en de IF was significant goedkoper.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort wel even naar TdN wat fits passen, wie weet pas ik wel meer dingen dan ik denk
Als het er maar niet te wortel uit ziet, zoals mijn getaperde prescott, waar ik een short van ga makenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:34 schreef BigSmurf het volgende:
M'n prewash Princeton is echt een fijne zomerbroek. Dunne, lichte fabric, smalle legopening, heel ruim topblock, ideaal.
Wees even specifiek? Bedoel je niet de Balmains bikkers? Sowieso, go real or go home.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand waar ik voor onder de 150 EU look alike Balenciaga's in zwart kan vinden? Dus ongeveer zelfde fit etc.. Heb geen zin om 300 EU te spenderen dus vraag ik het hier
Excuses bikkers iddquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Wees even specifiek? Bedoel je niet de Balmains bikkers? Sowieso, go real or go home.
[ afbeelding ]
Sweet, fit is verschrikkelijk though.
Als ik zo kijk mag je wel meer meenemen dan 300 euro. Damn, wat een geld voor zulke broeken...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand waar ik voor onder de 150 EU look alike Balenciaga's in zwart kan vinden? Dus ongeveer zelfde fit etc.. Heb geen zin om 300 EU te spenderen dus vraag ik het hier
Latest fashion enzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als ik zo kijk mag je wel meer meenemen dan 300 euro. Damn, wat een geld voor zulke broeken...
Had het over de Balenciaga's maar je hebt gelijk alleen is 1400$ zo veelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Koop dan de echte of sluit dan maar achterin het rijtje op weg naar Rotterdam-Zuid in de metro met hun ioffer givenchy, taobao lanvins, dealextreme balmains en Zara pleather bikers.
Ze zijn overigens 1400$, niet 300E.
Die fit is awesome, jammer dat het een pre-wash is, hoewel die niet eens zo erg is. Hele toffe arcsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gekocht: Levi's Made and Crafted Blades of Glory
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je hem besteld? Ben wel benieuwd wat je daar nou aan kwijt bent met eventuele invoerkosten enz. Zelf nog steeds aan het twijfelen tussen FH 3009, IH 666S en PBJ XX-007.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef M1stral het volgende:
Ik zou met die XX-012 precies tussen twee maten inzitten, net als de 0702.
Dus ben voor de all-time classic gegaan. XX-007.
Ik vind die IH best tof, maar backpockets staan me tegen, net als bij FH helaas. Ik zou sowieso voor de xx-007, want denim + deep indigoquote:Op zondag 30 juni 2013 00:14 schreef RinkeNL het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Ben wel benieuwd wat je daar nou aan kwijt bent met eventuele invoerkosten enz. Zelf nog steeds aan het twijfelen tussen FH 3009, IH 666S en PBJ XX-007.
Lijkt me wel gaaf om zoiets te bezitten, maar welke gek gaat daar nu serieus in lopen?quote:Op zondag 30 juni 2013 10:56 schreef Michhas het volgende:
N&F komt naast de Elephant 3 ook weer met een 32oz op de markt50 black, 100 indigo.
Ik nietquote:Op zondag 30 juni 2013 10:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Lijkt me wel gaaf om zoiets te bezitten, maar welke gek gaat daar nu serieus in lopen?
Volgens mij zei Atta dat inderdaad, best wel sickquote:Op zondag 30 juni 2013 11:05 schreef BigSmurf het volgende:
Er was toch een gozer die brandplekken op z'n benen had van die 32 oz?
Had al een foto gezien van Brandon. Had die vorige gezien bij TdN. Echt ziek. Je kunt het beter gebruiken om iemand mee te slaan of als martelwerktuig.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:56 schreef Michhas het volgende:
N&F komt naast de Elephant 3 ook weer met een 32oz op de markt50 black, 100 indigo.
Insanequote:Op zondag 30 juni 2013 11:34 schreef Atta-boy het volgende:
Brandplekken weet ik niet maar wel bloed in z'n knieholtes van de creases
quote:Op zondag 30 juni 2013 11:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Had al een foto gezien van Brandon. Had die vorige gezien bij TdN. Echt ziek. Je kunt het beter gebruiken om iemand mee te slaan of als martelwerktuig.
Bij de XX-007 twijfel ik over de ruimte in de thigh. Backpockets stoor ik me niet aan bij FH danwel IH eerlijk gezegd. En ik twijfel over waar ik ga bestellen, ben nog altijd een beetje huiverig voor bestellen uit Japan voor als de fit tegen valt.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik vind die IH best tof, maar backpockets staan me tegen, net als bij FH helaas. Ik zou sowieso voor de xx-007, want denim + deep indigo
Waar twijfel je precies om?
[..]
Lijkt me wel gaaf om zoiets te bezitten, maar welke gek gaat daar nu serieus in lopen?
Dan kun je het net zo goed gewoon gebruiken als muur.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
32oz moet je eigenlijk kopen voor decoratie aan de muur
Je muur behangen met 32 oz denimbehang, perfecte isolatie.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan kun je het net zo goed gewoon gebruiken als muur.
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je muur behangen met 32 oz denimbehang, perfecte isolatie.
quote:Op zondag 30 juni 2013 13:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je muur behangen met 32 oz denimbehang, perfecte isolatie.
Blue In Green, 340 dollar inclusief shipping.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:14 schreef RinkeNL het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Ben wel benieuwd wat je daar nou aan kwijt bent met eventuele invoerkosten enz. Zelf nog steeds aan het twijfelen tussen FH 3009, IH 666S en PBJ XX-007.
http://global.rakuten.com/en/store/and-japan/item/10001281/quote:
Nog steeds niet verkochtquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef BigSmurf het volgende:
Niemand verder trouwens interesse in m'n 0201?
Zijn toch meerdere shops die die verkopen of niet? Zonde anders, scheelt best wat geld.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
http://global.rakuten.com/en/store/and-japan/item/10001281/
One wash alleen in 29 over, m1stral wilt raw toch
[..]
Nog steeds niet verkocht![]()
Solidair met jouw vandaag smurf
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Broken twilll!quote:Op zondag 30 juni 2013 18:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nog steeds niet verkocht![]()
Solidair met jouw vandaag smurf
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |