abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127998446

De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)

Ali_Ilegali - Momotaro X N&F Collab, Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher, Oldblue '44 repro

Analoog - Momotaro 0701, N&F Skinny Guy Japan Heritage.

Atta-boy - APC Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co.

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx.

BigSmurf - Momotaro 0201, ALD Prescott Broken Twill, Indigofera Mack Broken Twill

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - , N&F Weird Guy Elephant 2, N&F Weird Guy Japan Heritage, Nudie Regular Ralf Dry Selvedge , Roy RS2 , Momotaro 201, Nudie Lab Neo , , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , Levi's 511 commuter, APC PS

doo. - Momotaro 0701

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standards, Naked and Famous Japan Heritage, Tellason Ladbroke Grove

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kipknots - Tellason Gustave, N&F Weird Guy Blue Weft

MartiniNL - Naked&Famous Left Hand Twill, Momotaro 0705SP,Nudie Grim Tim Org. Dry Selvage, Denham Dry R7.

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0201, 0701, 0702 en G007.

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embu.

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, Atelier laDurance Prescott, Artist Denim.

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Bristol.

Pedroo : Sage Warden, ALD Prescott Sterling, ALD Royston

Em-dee-em-aa: Rogue Territory SK 12.5 oz. Naked & Famous Skinny Guy LHT, Atelier LaDurance Princeton Japan Blue ( :') prewash)

Ali_Ilegali (Oldblue)

Atta-boy (APC)

bokkepoot (Naked & Famous)

DeGrote (Denham)

don-diablo (Momotaro)

JetLife (APC NS)

LSDreamer (ALD)

RinkeNL (Edwin ED-47)

T_Fuff (Atelier la Durance Royston)

DutchErrorist (Levi's 501 STF)

OP-style made by: Bobr ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door T_Fuff op 19-06-2013 21:56:19 ]
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_127998709
Een vriend van me is bezig om zijn eigen jeans te maken. Heeft al een aantal dingen gemaakt uit denim, denk aan bowties en portemonnee's, en kort geleden zijn eerste short.
Hij gaat nu mogelijk een denim short voor me maken, afwachten wat het wordt maar zou chill zijn met deze hete dagen. Ik draag mijn dry's nu wel, maar dat is wel zweten.

edit: Met Japanese selvedge fabric natuurlijk,
pi_127998710
Kan er bij mij in de op de volgende twee items toegevoegd worden?

Denham Dry R7
Nudie Dry Perry Jacket
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:11:45 #4
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_127998816
Alles voor de fades.
Alles voor de fades.
Krioelen net als fucking pre washes om me heen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_127999445
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef MartiniNL het volgende:
Kan er bij mij in de op de volgende twee items toegevoegd worden?

Denham Dry R7
Nudie Dry Perry Jacket
Alleen Jeans, dus die Nudie niet :*

Fixed

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:13 schreef T_Fuff het volgende:
Iemand enig idee hoeveel shrinkage ik kan verwachten bij XX-007 in de waist met name, zit te twijfelen of ik 33 of 34 moet doen. Ben zelf true waist 33, maar dan zit t goed strak :') Sage is inmiddels uitgelopen tot 35 en dat zit vrij losjes, maar best comfy eigenlijk.

En bij XX-018 staat 2" bij machine wash. Maar dat ga ik natuurlijk niet doen, ik ga er lekker mee douchen, als ik hem RAW neem.
Om even te herhalen voor diegene die het niet nalezen.
@M1stral: Proxy via zeedrager is 1e keus, anders gewoon Rakuten denk ik ;)
pi_128000012
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef don-diablo het volgende:
Alles voor de fades.
Alles voor de fades.
Krioelen net als fucking pre washes om me heen.
Sukkel voor de fades, koning in de discotheek.
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:45:29 #7
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128000215
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef Michhas het volgende:

[..]

Sukkel voor de dry denim, koning van high contrast fades.
  woensdag 19 juni 2013 @ 19:50:08 #8
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128000444
Proxy via zeedrager... Hoe gaat dat in zijn werk?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_128000446
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:45 schreef don-diablo het volgende:

[..]

_O-
pi_128000515
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:50 schreef M1stral het volgende:
Proxy via zeedrager... Hoe gaat dat in zijn werk?
Hij heeft lokale contacten daar die het kunnen versturen als gift, hij gaat tevens binnenkort richting Japan en kan dan wellicht wat meenemen, als ik het goed begrepen heb.

In elk geval grote kans dat het de goede maat is, het goede product en op belastingontduiking ;)
pi_128001106
Hmm, ik wil eigenlijk ook nog steeds een PBJ, indien er mogelijkheden zijn tot het bestellen van meerdere items hou ik me aanbevolen.
pi_128007617
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:26 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Alleen Jeans, dus die Nudie niet :*

Fixed

[..]

Om even te herhalen voor diegene die het niet nalezen.
@M1stral: Proxy via zeedrager is 1e keus, anders gewoon Rakuten denk ik ;)
Zou je t voor mij ook aan kunnen passen? Ik draag op dit moment Sage Warden, Ald prescott Sterling en Ald Royston. Staat nog steeds rogue territory :P

Edit: Ik heb een irritante vouwlijn in mijn Sage die er met dragen niet uit is gegaan, helaas. Soakje geven het beste idee om die vouwlijn eruit te krijgen?
pi_128008196
Iemand een idee waar ik zon leren riem kan halen voor aan je wallet? Of wellicht de juiste benaming zodat het makkelijker zoekt op google, leather cord wallet levert enkel combinaties op.

Werd namelijk een stalen ketting bijgeleverd met daaraan dan wel een natural tanned belt hook..
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:07:36 #14
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128008542
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef MartiniNL het volgende:
Iemand een idee waar ik zon leren riem kan halen voor aan je wallet? Of wellicht de juiste benaming zodat het makkelijker zoekt op google, leather cord wallet levert enkel combinaties op.

Werd namelijk een stalen ketting bijgeleverd met daaraan dan wel een natural tanned belt hook..
Kijk eens bij obbigood,
Ik heb er nog een koord liggen, mag je wel hebben voor een klein prijsje.

Is zo'n koordje
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_128008962
Hmm, dat is wellicht ook een optie, heeft die aan beide kanten zon sluithaakje? Wil het liefste een niet te lange, dit om de skateboi look te voorkomen.
pi_128009504
rakuten engelse site is denk cheaper als een proxy, vooral als het met free shipping to EU is ;)

Waar zit die vouw Pedroo? Ik heb er ook 1 op mijn oldblue maar die is eigenlijk vett :p
We fear that which we cannot see
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:23:13 #17
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128009545
Een kant heeft een sluithaak en de andere kant een grote losse haak, en hij is vrij kort. Zal morgen wel even een foto droppen.
pi_128010313
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
rakuten engelse site is denk cheaper als een proxy, vooral als het met free shipping to EU is ;)

Waar zit die vouw Pedroo? Ik heb er ook 1 op mijn oldblue maar die is eigenlijk vett :p
Op mijn kuit, krijg er een vage gefade streep van en mijn rechter onderbeen lijkt soms heel vierkant :+
pi_128010838
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:14 schreef MartiniNL het volgende:
Hmm, dat is wellicht ook een optie, heeft die aan beide kanten zon sluithaakje? Wil het liefste een niet te lange, dit om de skateboi look te voorkomen.
Lanyard = riemdrager, daar ben je naar op zoek.

quote:

Ik zal het even met zeedrager overleggen, hoef het niet per direct, maar weet wel wat ik wil :)
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Zou je t voor mij ook aan kunnen passen? Ik draag op dit moment Sage Warden, Ald prescott Sterling en Ald Royston. Staat nog steeds rogue territory :P

Edit: Ik heb een irritante vouwlijn in mijn Sage die er met dragen niet uit is gegaan, helaas. Soakje geven het beste idee om die vouwlijn eruit te krijgen?
Gewoon even strijken, kan geen kwaad, soaken zal ook tot bepaalde hoogte helpen, 17oz toch? Kijk naar papier, hoe makkelijk krijg je daar een vouw uit? Juist.... niet, dus op 17oz moet je dat niet verwachten, al helemaal niet als je blijft bewegen zoals je dat al deed (dat is meestal de reden voor een dergelijke vouw)

Hoe lang heb je hem al (de vouw)?
pi_128011925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Lanyard = riemdrager, daar ben je naar op zoek.

[..]

Ik zal het even met zeedrager overleggen, hoef het niet per direct, maar weet wel wat ik wil :)

[..]

Gewoon even strijken, kan geen kwaad, soaken zal ook tot bepaalde hoogte helpen, 17oz toch? Kijk naar papier, hoe makkelijk krijg je daar een vouw uit? Juist.... niet, dus op 17oz moet je dat niet verwachten, al helemaal niet als je blijft bewegen zoals je dat al deed (dat is meestal de reden voor een dergelijke vouw)

Hoe lang heb je hem al (de vouw)?
Na een maandje is ie erin gekomen, ongeveer. Denk dat ik er morgen even overheen ga met het strijkijzer, dan moet t wel verholpen zijn. Lage temperatuur neem ik aan?
pi_128012470
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Na een maandje is ie erin gekomen, ongeveer. Denk dat ik er morgen even overheen ga met het strijkijzer, dan moet t wel verholpen zijn. Lage temperatuur neem ik aan?
Temperatuur maakt niet echt uit, het wordt hooguit wat schoner :') Ik doe gewoon gemiddelde temperatuur en paar keer heen en weer (meestal voor cuffs die terugvallen)

Ik moet de eerste nog tegen gekomen die met strijken zijn denim vernaggeld overigens.
pi_128012676
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Temperatuur maakt niet echt uit, het wordt hooguit wat schoner :') Ik doe gewoon gemiddelde temperatuur en paar keer heen en weer (meestal voor cuffs die terugvallen)

Ik moet de eerste nog tegen gekomen die met strijken zijn denim vernaggeld overigens.
Ah, heel makkelijk. Bedankt! Ik wilde ze eerst een hete soak geven, misschien dat ik er nog een beetje krimp uit kon halen. Voornamelijk de leg opening is een beetje groot vergeleken met wat ik normaal heb en dit is al "slechts" 8 inch.
  woensdag 19 juni 2013 @ 23:08:45 #23
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128012864
quote:

Idd, shipping is vrij goed behapbaar. Zo'n 20 dollar of iets in die trant.
pi_128020659
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Idd, shipping is vrij goed behapbaar. Zo'n 20 dollar of iets in die trant.
Is dat per zending of item?
pi_128029113
Gisteren feestje gehad bij studentenvereniging, nu is m'n broek onder de papieren snippers (kan geen betere verwoording er voor geven..) hoe de fuck ga ik dat er uit krijgen zonder te wassen...
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:25:07 #26
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128029220
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef doo. het volgende:
Gisteren feestje gehad bij studentenvereniging, nu is m'n broek onder de papieren snippers (kan geen betere verwoording er voor geven..) hoe de fuck ga ik dat er uit krijgen zonder te wassen...
Uitkloppen?
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:34:43 #27
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_128029605
borstel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_128029894
Ging 'm niet worden helaas. shit zat echt vastgekoekt.
wash number 2 dus... wat ik eigenlijk best prima vindt.
pi_128030935
Soak kan ook altijd toch, zeker voor dit soort dingen. Ik snap alleen echt niet waarom iedereen zo panisch is over het wassen. Je broek wordt er echt niet lelijk van.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_128031585
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef leppeh het volgende:
Soak kan ook altijd toch, zeker voor dit soort dingen. Ik snap alleen echt niet waarom iedereen zo panisch is over het wassen. Je broek wordt er echt niet lelijk van.
Ben er ook niet panisch over, ben zelf ook van mening dat je prima je broek kunt wassen. Meningen zijn er over verdeelt en niemand weet nou wat echt het beste is voor je broek.

edit: ziet er prima uit.. fit lijkt op de foto's alleen als die van een zoutzak en kan van fotograferen ook maar beter niet m'n beroep maken :P
Jammer dat contrast in het echt veel doper is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door doo. op 20-06-2013 14:31:30 ]
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:57:21 #31
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128042805
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef doo. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja...

;)
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_128043117
Ja :( :( :( :( :( :( :(

Heb per toeval op precies dezelfde plek een foto gemaakt als die ik hier een aantal dagen geleden had gepost, valt me op dat het doek veel meer is gaan pluizen... ook een redelijk kleurverschil
SPOILER
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:41:19 #33
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128044323
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 18:06 schreef doo. het volgende:

Heb per toeval op precies dezelfde plek een foto gemaakt als die ik hier een aantal dagen geleden had gepost, valt me op dat het doek veel meer is gaan pluizen... ook een redelijk kleurverschil
SPOILER
Kleur verschil zie je hier wel goed. Mijn 0201 is nog raw maar heeft op een paar plekken wat water op gehad en daar zie je duidelijker volblauw ipv het grijzige blauw.
  donderdag 20 juni 2013 @ 18:49:26 #34
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128044617
quote:

SPOILER
Ze zijn beide fijn hoor :)
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:39:35 #35
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128049598
Voor een ieder die nog niet heeft gereageerd, vul de datum prikker in. 8-)
  donderdag 20 juni 2013 @ 20:42:38 #36
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_128049768
quote:

SPOILER
Mooi
pi_128051425
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef doo. het volgende:

[..]

Ben er ook niet panisch over, ben zelf ook van mening dat je prima je broek kunt wassen. Meningen zijn er over verdeelt en niemand weet nou wat echt het beste is voor je broek.

edit: ziet er prima uit.. fit lijkt op de foto's alleen als die van een zoutzak en kan van fotograferen ook maar beter niet m'n beroep maken :P
SPOILER
Goede shit hoor :)

Ben benieuwd hoe die vanaf hier verder wordt. Mijn ervaring met wassen is dat het wat lastiger is om hem verder te laten evolueren (kanttekening: is wel Edwin en Artist Denim geweest, die waren sowieso echt hardnekkig)
pi_128052587
Hoe vaker ik m'n APC was, hoe harder hij juist lijkt te gaan. Creases komen ook elke keer wel weer op (ongeveer) dezelfde plek dus daar merk ik ook weinig in. De fades lijken wel iets minder scherp te zijn dan bij mensen die hun APC's weinig wassen, wat wel logisch is.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  donderdag 20 juni 2013 @ 21:40:14 #39
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128053828
Ik ga m'n IF binnenkort ook een soak geven. Hij stinkt alweer als een bunzing na de vriezer een paar weken geleden.
pi_128057625
Ik heb vandaag met pedroo gesprint in hw denim. Alles voor de fadez :7 :7 :7
Faka G
pi_128059077
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef Atta-boy het volgende:
En dan alsnog mijn trein niet halen :'(.
pi_128068686
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:55 schreef Pedroo het volgende:

[..]

En dan alsnog mijn trein niet halen :'(.
Haha, episch, maar denk zo, wel goed voor de fades. En de TT zegt het al, kapot gaan voor de fades!
pi_128070391
Ja, als je echt goede fades wil had je eigenlijk achter die trein aan moeten rennen tot Groningen :+
Faka G
  vrijdag 21 juni 2013 @ 13:09:19 #44
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128077167
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 09:48 schreef Atta-boy het volgende:
Ja, als je echt goede fades wil had je eigenlijk achter die trein aan moeten rennen tot Groningen :+
Traintracks yoh!
Blog
  vrijdag 21 juni 2013 @ 14:31:20 #45
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128080571
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 13:09 schreef M1stral het volgende:

[..]

Traintracks yoh!
I lolled
pi_128080931
quote:

[..]

Traintracks yoh!
Grote grijns op mijn gezicht :)
pi_128082543
quote:

[..]

Traintracks yoh!
:p
pi_128086829
quote:

[..]

Traintracks yoh!
:7
pi_128088140
quote:

SPOILER
^O^

quote:

[..]

Traintracks yoh!
_O-
pi_128111796

Maat geholpen met tegelen in tuin, alles voor het faden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_128112244
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 22:33 schreef Atta-boy het volgende:
Haha ik las gespint.. :D
pi_128112414
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Maat geholpen met tegelen in tuin, alles voor het faden.
Is dat je edwin?
@sphinxxx haha ja pedroo en ik volgen spinningles samen om extra fades te creeren :+
Faka G
pi_128113069
Ja is een ED47, is al wat ouder.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:15:13 #54
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_128113694
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja is een ED47, is al wat ouder.
Dan gaat alles voor de fades ook niet echt op. Dat hoor je met je nieuwe jeans van 300e te doen, niet met een Edwin van een jaar of meer oud
pi_128114412
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Dan gaat alles voor de fades ook niet echt op. Dat hoor je met je nieuwe jeans van 300e te doen, niet met een Edwin van een jaar of meer oud
Denk dat het aantal mensen in dit topic dat daadwerkelijk een broek heeft van ¤300+ op een hand te tellen is.
pi_128114518
Zat volk hier met Momo's uit die prijsrange toch?
pi_128114618
Klopt, maar slechts een enkeling die er daadwerkelijk zoveel voor betaald heeft.
Denk dat de meesten hem via Blueowl oid gehaald hebben. Dan zit je eerder rond de 250 euro.
Maar correct me if I'm wrong.
pi_128114748
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:51 schreef MartiniNL het volgende:
Zat volk hier met Momo's uit die prijsrange toch?
Klopt, maar weinig die full retail hebben, ik geloof kipnots die een 702 had gehaald en terug gebracht FT, geruild voor een Big John o.i.d. (of een tellason?)

Maar het gaat er meer om dat je alles over hebt voor de fades, ook op oudere projecten, het kan allemaal.
pi_128114793
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:00 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Klopt, maar weinig die full retail hebben, ik geloof kipnots die een 702 had gehaald en terug gebracht FT, geruild voor een Big John o.i.d. (of een tellason?)

Maar het gaat er meer om dat je alles over hebt voor de fades, ook op oudere projecten, het kan allemaal.
Wat ben je toch een wijze hipster O+
pi_128115042
Ik heb full retail betaald, ben ik dan full retard?
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:14:28 #61
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128115089
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Denk dat het aantal mensen in dit topic dat daadwerkelijk een broek heeft van ¤300+ op een hand te tellen is.

;)
Blog
pi_128115156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef doo. het volgende:
Nee, gewoon een baas :)

@Grachten, dank :*
pi_128115490
quote:
Ik ook, ben niet zo bedreven in het online denim orderen.
pi_128115714
quote:
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:39:39 #65
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128115910
quote:
_O-

Enige full retail die ik betaald heb is m'n IF geweest, maar da's geen 300+ retail price paar. :')
pi_128117477
Volgens mij heb ik echt maar $150+ shipping voor m'n samurai betaald toen. Is de enige broek die een 300+ retail heeft volgens mij.
Oh nee ook die dry bones x sufu x styleforum en x nog iets andere :+ maar die was $250 of $275 ofzo in de sale, moet nog steeds af en toe huilen omdat ie te klein was :+
Faka G
pi_128117622
Heb ¤230 betaald voor m'n Momo na invoerrechten enzo. Uiteindelijk loont het wel om in de VS of in Japan te kopen, vooral nu met die wisselkoersen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:36 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij heb ik echt maar $150+ shipping voor m'n samurai betaald toen. Is de enige broek die een 300+ retail heeft volgens mij.
Oh nee ook die dry bones x sufu x styleforum en x nog iets andere :+ maar die was $250 of $275 ofzo in de sale, moet nog steeds af en toe huilen omdat ie te klein was :+
Heb je die Dry Bones nog, of had je die al verkocht?

[ Bericht 0% gewijzigd door Analoog op 22-06-2013 15:03:09 ]
pi_128123742
Komt er binnenkort nog interessante denimz uit?
Ben een beetje aan het zoeken voor een paartje erbij. :)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 18:23:54 #69
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128123786
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:41 schreef Analoog het volgende:
Heb ¤230 betaald voor m'n Momo na invoerrechten enzo. Uiteindelijk loont het wel om in de VS of in Japan te kopen, vooral nu met die wisselkoersen.

[..]

Ik was meer kwijt voor m'n eerste momo maar die wilde ik eerst ook graag passen. M'n tweede had ik online besteld in de sale.

Vandaag een chino aan. :o voor het eerst sinds tijden.
pi_128124716
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Komt er binnenkort nog interessante denimz uit?
Ben een beetje aan het zoeken voor een paartje erbij. :)
Nieuwe batch van Denimasa *O*
pi_128127581
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:41 schreef Analoog het volgende:

[..]

Heb ik nog steeds, binnenkort ook maar eens op sufu oid gooien. Ben nu toch al m'n kleding enzo op aan het ruimen :9
Faka G
  zaterdag 22 juni 2013 @ 20:42:07 #72
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128127839
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Heb ik nog steeds, binnenkort ook maar eens op sufu oid gooien. Ben nu toch al m'n kleding enzo op aan het ruimen :9
Talking about sufu, het forum daarvan is niet benaderbaar hier vanwege mogelijke malware? :')
pi_128128163
Geen idee post er eigenlijk nooit wat. Laatst wel Ali zijn film poster gepost :7
Faka G
pi_128128929
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee post er eigenlijk nooit wat. Laatst wel Ali zijn film poster gepost :7
Hehe, kreeg je wel veel respect voor >:) :*

Maar boeit het of je retail betaald hebt of niet. :P In de sale halen is ook nice :D Als je het maar draagt als een baas ~O>
pi_128129143
In sale halen wat je leuk vind is juist nog chiller :+
Faka G
pi_128129299
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:35 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Is een wat kleiner maatje toch? Misschien heb ik wel interesse, ben al een beetje aan het oriënteren naar een projectje van 18oz of meer, met een wat slimmere fit.
pi_128129716
Ja klopt, weet niet meer welke maat het is maar is wel klein hoor.
Fit vind ik echt super nice en de details zijn ook heel cool maar helaas te klein gekocht :'(
Faka G
pi_128131783
ik wil een pbj, maar ik weet niet welke aaaaaaaah. 005 is vet, 007 is baas 018 is nog meer baas, ik ben ongeduldig :(
pi_128131815
Koop ze allemaal :+
Faka G
pi_128131929
evo op de 007, wat een pr0n

zondag 23 juni 2013 @ 01:11:55 #81
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128138418
Ik ga ook voor een 007, of eenzelfde fabric in andere fit.

Ik merk trouwens dat ik die 0702 helemaal niet zo vaak aan heb, laatste tijd meer 0701. Vind de fit stukken beter.
Blog
  zondag 23 juni 2013 @ 01:17:22 #82
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128138607
Is de fit van een 0702 dan zo anders dan die van een 0701? De 007 is wel dope ja.
pi_128138767
Ga eens slapen jongens.
  zondag 23 juni 2013 @ 01:35:06 #84
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128139081
quote:
8s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:22 schreef Michhas het volgende:
Ga eens slapen jongens.
Van slapen faden je jeans niet eh.
pi_128141335
Fluffy?

pi_128142172
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:00 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

heb hem geruild voor een n&f blue weft. tellason had ik al een half jaar eerder.

wel netjes het verschil teruggekregen.
pi_128142238
Ook maar eens kijken naar een nieuw/tweede projectje.
  zondag 23 juni 2013 @ 12:41:58 #88
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128145301
http://www.novoidplus.com/shop/specials.php

Staan nog wat Edwins & Apcs met 50% off.
  zondag 23 juni 2013 @ 12:46:51 #89
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128145492
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef BigSmurf het volgende:
Is de fit van een 0702 dan zo anders dan die van een 0701? De 007 is wel dope ja.
Nee, alleen een size down lukte niet op 02, waardoor ie net wat ruimer zit.
Blog
pi_128146418
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.novoidplus.com/shop/specials.php

Staan nog wat Edwins & Apcs met 50% off.
Ook redwings in sale bij caliroots :)
pi_128147535
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Ook redwings in sale bij caliroots :)
Milde prijsjes ^O^
pi_128156399
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:15 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Haha ja tell me...
  zondag 23 juni 2013 @ 17:30:34 #93
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128156764
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:46 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee, alleen een size down lukte niet op 02, waardoor ie net wat ruimer zit.
Ah vandaar. Ach, je houdt altijd een favoriet. :P
  zondag 23 juni 2013 @ 20:09:51 #94
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128162704
Ik wil ook nieuwe denim, maar ben zo bang dat ik mijn APC dan laat voor wat hij is...
#FREEBAJSKORV
pi_128163052
Ps fit is zo awesome dat je hem toch wel blijft dragen :+
Zat laatst het denim van m'n samurai te bekijken en snapte toen echt niet dat ik m'n apc ps bleef dragen in de tijd dat ik rouleerden tussen die 2.
Al moet ik toegeven dat ik door m'n oldblue zo'n soort fit veel fijner ben gaan vinden, als ik m'n ps aantrek heb ik het eerste half uur het gevoel alsof ik een legging draag. Terwijl ik express al niet echt gedownsized heb :9
Faka G
  zondag 23 juni 2013 @ 20:19:04 #96
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128163216
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef Atta-boy het volgende:
Ps fit is zo awesome dat je hem toch wel blijft dragen :+
Al moet ik toegeven dat ik door m'n oldblue zo'n soort fit veel fijner ben gaan vinden, als ik m'n ps aantrek heb ik het eerste half uur het gevoel alsof ik een legging draag. Terwijl ik express al niet echt gedownsized heb :9
Ik had dat ook niet gedaan, en ben er idd wel blij mee. Nu is het gewoon een prima fit, wel in de waist wat te breed.

Mijn cuffs zijn trouwens helemaal fucked up, omdat ik ze steeds anders droeg. Zou strijken helpen om weer opnieuw te kunnen cuffen?
#FREEBAJSKORV
pi_128163448
Als het goed is wel. Ik probeer m'n oldblue ook steeds wat anders te cuffen omdat dat anders na 2 jaar helemaal doorgesleten is, maar zie nu toch al een beetje slijtplekjes ontstaan.
Faka G
pi_128164779
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Ik had dat ook niet gedaan, en ben er idd wel blij mee. Nu is het gewoon een prima fit, wel in de waist wat te breed.

Mijn cuffs zijn trouwens helemaal fucked up, omdat ik ze steeds anders droeg. Zou strijken helpen om weer opnieuw te kunnen cuffen?
Cuffen, en er dan overheen strijken.
pi_128164858
Dan heb je een lelijke vouw lijkt me of niet?
Vind het nooit echt mooi als je een perfecte vouw er in hebt.
Faka G
  zondag 23 juni 2013 @ 20:49:41 #100
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128164978
Hmm, ik probeer wel iets
#FREEBAJSKORV
  zondag 23 juni 2013 @ 21:14:30 #101
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128166405
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:19 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Ik heb de mijne in 31 genomen waar m'n andere dry's 32 zijn. De fit is nu prima. De waist is alleen uitgerekt, waardoor die daar losser zit dan andere broeken, maar heb er weinig last van.
pi_128169932
Sanjay, gewoon cuffen, even strijken en dan iets losser zetten :)
  zondag 23 juni 2013 @ 22:37:47 #103
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128172022
Iemand wellicht interesse in m'n 201? Maatje 32. Heb hem vorig jaar overgekocht van don, maar hij hangt alleen maar in de kast. Vind de leg opening te groot, draag liever m'n IF en ALD daardoor. En kan het geld wel goed gebruiken.
pi_128172372
Voor dry denims hoe zou je eventueel vlekken verwijderen?

Laten vriezen en het eraf halen?
  zondag 23 juni 2013 @ 22:44:53 #105
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128172419
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef Rozzje het volgende:
Voor dry denims hoe zou je eventueel vlekken verwijderen?

Laten vriezen en het eraf halen?
Ligt aan de vlek. Merendeel slijt vanzelf wel.
pi_128172726
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:44 schreef BigSmurf het volgende:

Ligt aan de vlek. Merendeel slijt vanzelf wel.
Ah en als je gaat douchen beste is toch om gewoon het lekker te laten stomen?

Na mijn vakantie denk ik mijn eerste dry denim hopelijk
  zondag 23 juni 2013 @ 23:25:20 #107
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128174515
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:50 schreef Rozzje het volgende:

[..]

Ah en als je gaat douchen beste is toch om gewoon het lekker te laten stomen?

Na mijn vakantie denk ik mijn eerste dry denim hopelijk
Gewoon doorrocken als een baws.
Blog
  maandag 24 juni 2013 @ 02:14:37 #108
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128180600
http://tateandyoko.com/Sale/

Goedkope N&f jawnz

LOOPWHEEL voor een extra 25% over sommige Jap. tops.
pi_128198726
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:37 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand wellicht interesse in m'n 201? Maatje 32. Heb hem vorig jaar overgekocht van don, maar hij hangt alleen maar in de kast. Vind de leg opening te groot, draag liever m'n IF en ALD daardoor. En kan het geld wel goed gebruiken.
Hoeveel wil je er voor hebben?

Oh en O+ voor ZMP met de constante heads up over chille sales
pi_128199425
quote:
Elephant met slechts 19oz :{w
pi_128199520
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Dan ga je toch voor de 32 oz unsanforized :{w
pi_128199711
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:37 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dan ga je toch voor de 32 oz unsanforized :{w
Mijn knieholtes smachten er al naar O+
pi_128199972
Die guy die die draagt voor hwdcr2 had serieus bloedende knieholtes na een dag met dat ding aan :+
Faka G
  maandag 24 juni 2013 @ 16:49:18 #115
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128200032
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:21 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Hoeveel wil je er voor hebben?
Zie DM!
pi_128201318
Okee, stufi is gestort ( :P ) en heb nog wat geld over deze maand dankzij wat verkopen. Loop al een paar weken te checken naar een slim tapered / (niet te) skinny zwarte denim, zat te kijken naar een acne.. Heeft iemand nog tips voor een vette zwarte denim? Max ¤200,-
pi_128201980
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:19 schreef doo. het volgende:
Okee, stufi is gestort ( :P ) en heb nog wat geld over deze maand dankzij wat verkopen. Loop al een paar weken te checken naar een slim tapered / (niet te) skinny zwarte denim, zat te kijken naar een acne.. Heeft iemand nog tips voor een vette zwarte denim? Max ¤200,-
Black/purple ook een optie ;)?
  maandag 24 juni 2013 @ 17:42:37 #118
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128202185
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Dat ja, waardeloos -O-
pi_128202596
quote:
18s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:42 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Dat ja, waardeloos -O-
Beetje karig inderdaad :o

Was er vandaag een FOK!'ermet dry denim + dito jack met toffe boots op Utrecht CS vandaag, rond 9:05 ?
pi_128202800
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Is dat die nieuwe denimasa? Ik wil hem wel zo snel mogelijk hebben.. Die denimasa is nog niet uit toch?
  maandag 24 juni 2013 @ 18:01:47 #121
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128202909
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:54 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Beetje karig inderdaad :o

Was er vandaag een FOK!'ermet dry denim + dito jack met toffe boots op Utrecht CS vandaag, rond 9:05 ?
Nee later pas. 8-)
pi_128202932
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:59 schreef doo. het volgende:

[..]

Is dat die nieuwe denimasa? Ik wil hem wel zo snel mogelijk hebben.. Die denimasa is nog niet uit toch?
Jep. Als je hem echt zo snel mogelijk wil hebben is het niet ideaal inderdaad. Die kerel legt nu de final touch aan de measurements en dan zit je nog met productie en shipping. Zal nog wel een paar weken duren dan.
pi_128203097
Ach, zo een haast heb ik eigenlijk ook niet. Ik heb gewoon een zieke koopdrift als ik eenmaal weer salaris enzo heb dat ik aan het einde van de maand twee weken op water en brood leef haha.

Anyway hou me inderdaad maar up to date over die denimasa, hoe is de fit nou van die? Wil wel een echt slimmere fit dan m'n momo 0701 merk ik, tegen het skinny aan, zeker met een black denim is dat tof.
pi_128203347
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef doo. het volgende:
Ach, zo een haast heb ik eigenlijk ook niet. Ik heb gewoon een zieke koopdrift als ik eenmaal weer salaris enzo heb dat ik aan het einde van de maand twee weken op water en brood leef haha.

Anyway hou me inderdaad maar up to date over die denimasa, hoe is de fit nou van die? Wil wel een echt slimmere fit dan m'n momo 0701 merk ik, tegen het skinny aan, zeker met een black denim is dat tof.
Hij heeft nog geen definitieve measurements, zal wel vragen of hij ze kan sturen als ze klaar zijn.
Vermoed wel dat hij dan net iets te wijd wordt voor jouw smaak. Verwacht een fit die wat weg heeft van de Tellason Ladbroke Grove.
  maandag 24 juni 2013 @ 18:33:40 #125
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128204328
Interest check voor 0702? :P
Blog
  maandag 24 juni 2013 @ 18:33:54 #126
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128204340
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:06 schreef doo. het volgende:

Ik heb zelf nog een nudie thin finn dry black coated liggen en die heb ik toch nog een aardige periode veel gedragen. De beste tf die ik heb qua pasvorm.
  maandag 24 juni 2013 @ 18:36:49 #127
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128204485
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 16:47 schreef Atta-boy het volgende:
Die guy die die draagt voor hwdcr2 had serieus bloedende knieholtes na een dag met dat ding aan :+
Letterlijk kapot gaan voor de fades. _O_
pi_128205378
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 17:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Meer info daarover? :)
Sowieso een link waar ik Denimasa in de gaten kan houden?
Heb de facebook-pagina wel gevonden maar das ook niet alles. :P
  maandag 24 juni 2013 @ 18:58:37 #129
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128205548
0702, niemand? :P
Blog
  maandag 24 juni 2013 @ 19:03:46 #130
343873 Fluitconcert
Pedofilatelist
pi_128205799
Jongens, vraagje van een broekenleek. Ik ben op zoek naar een budgetjeans, maar ik vind nergens modellen die aansluiten bij mijn postuur. Ik ben rond de 1.90 maar ietwat aan de dunne kant (waist 30 a 32), en ik merk dat broeken altijd óf de juiste pasvorm hebben, maar dan veel te kort zijn, óf een goede lengte hebben, maar veel te wijd vallen. Iemand enig idee waar ik voor niet al te gekke prijzen een lange, redelijk skinny fittende broek kan scoren? Hoeven geen A-merken te zijn, dat laat mijn budget momenteel niet toe.

Thanks alvast. :)
  maandag 24 juni 2013 @ 19:05:21 #131
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128205900
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:58 schreef M1stral het volgende:
Ik pas dat kindermaatje van je toch niet. :P
  maandag 24 juni 2013 @ 19:07:43 #132
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128206032
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef Fluitconcert het volgende:
Jongens, vraagje van een broekenleek. Ik ben op zoek naar een budgetjeans, maar ik vind nergens modellen die aansluiten bij mijn postuur. Ik ben rond de 1.90 maar ietwat aan de dunne kant (waist 32), en ik merk dat broeken altijd óf de juiste pasvorm hebben, maar dan veel te kort zijn, óf een goede lengte hebben, maar veel te wijd vallen. Iemand enig idee waar ik voor niet al te gekke prijzen een lange, redelijk skinny fittende broek kan scoren? Hoeven geen A-merken te zijn, dat laat mijn budget momenteel niet toe.

Bij 1,90m een 32" waist hebben is een vrij normaal postuur hoor. Wat is je budget precies? Want budget is nogal relatief, de meeste vaste bezoekers hier vinden <100 euro budget namelijk. :P
  maandag 24 juni 2013 @ 19:09:51 #133
343873 Fluitconcert
Pedofilatelist
pi_128206127
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:07 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Bij 1,90m een 32" waist hebben is een vrij normaal postuur hoor. Wat is je budget precies? Want budget is nogal relatief, de meeste vaste bezoekers hier vinden <100 euro budget namelijk. :P
Nouja, waist 32 heeft er vooral mee te maken dat mijn achterwerk niet bepaald aan de kleine kant is. Mijn benen itself zijn luciferstokjes. Echt budget heb ik niet, maar ik zoek het wel een beetje in de H&M/Zara/ASOS-prijsklasse.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:13:04 #134
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128206313
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Fluitconcert het volgende:

[..]

Nouja, waist 32 heeft er vooral mee te maken dat mijn achterwerk niet bepaald aan de kleine kant is. Mijn benen itself zijn luciferstokjes. Echt budget heb ik niet, maar ik zoek het wel een beetje in de H&M/Zara/ASOS-prijsklasse.
Ga eens squatten dan. :Y)

Wellicht kan je voor een Nudie of Levi's in de sale kijken? De echt goedkope broekenmerken kan ik je niet echt bij helpen. Ik weet één ding wel, met 1,90m zou je echt geen problemen moeten hebben met de lengte, een 34" is meestal net voldoende (bij mij dan, en ik ben ook 1,90m), en 36" is tegenwoordig wel steeds meer gemeengoed aan het worden.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:14:03 #135
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128206357
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:09 schreef Fluitconcert het volgende:

[..]

Ik zeg... Nee, ik zeg niks.
Blog
pi_128206435
quote:
Zou mij miss wel passen maar heb echt niks nodig atm, sorry
Faka G
pi_128206445
quote:
Moar info? :P
pi_128206501
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Wellicht kan je voor een Nudie of Levi's in de sale kijken? De echt goedkope broekenmerken kan ik je niet echt bij helpen. Ik weet één ding wel, met 1,90m zou je echt geen problemen moeten hebben met de lengte, een 34" is meestal net voldoende (bij mij dan, en ik ben ook 1,90m), en 36" is tegenwoordig wel steeds meer gemeengoed aan het worden.
1,94 hier, mijn Tellason is een 34" en heeft ruimte aan de onderkant over voor een dubbele
cuff én daarop stacks. Zie het probleem niet zo, lengte is nooit een issue geweest bij mij qua jeans.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:21:12 #139
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128206704
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:15 schreef BacardiRazzSinas het volgende:

[..]

Moar info? :P
Blue warp, black weft. Pink selvage, pink inseam. 0701 fit, sanforized. Tag 29. Waist meet +- 30. Licht gedragen.
Blog
pi_128206888
Te smal voor mijn bierpens. :N
  maandag 24 juni 2013 @ 19:25:47 #141
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128206953
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:24 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Te smal voor mijn bierpens. :N
Your loss ;)
Blog
  maandag 24 juni 2013 @ 19:28:53 #142
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128207097
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:25 schreef M1stral het volgende:

[..]

Your loss ;)
Waarom doe je em weg? Die 0702 is echt awesome en zou ik zelf zeker willen hebben.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:30:37 #143
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128207183
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:28 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Waarom doe je em weg? Die 0702 is echt awesome en zou ik zelf zeker willen hebben.
Ik ben niet content met de fit en draag hem mede daarom niet zo vaak als ik zou willen.
Blog
  maandag 24 juni 2013 @ 19:32:56 #144
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128207275
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:30 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik ben niet content met de fit en draag hem mede daarom niet zo vaak als ik zou willen.
Hij is niet smal genoeg voor je?
  maandag 24 juni 2013 @ 19:36:29 #145
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128207400
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:32 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Hij is niet smal genoeg voor je?
Ehm nee, dat niet. Maar hij fit anders dan mijn 0701. Die is zeker in de leg een stuk beter. Wellicht dat het komt omdat ik daar al veel meer wear in heb zitten.

Ik heb liever een ace fit vanaf begin. Wellicht dat ik er nog aan kan wennen. Kan hem altijd nog weg doen, de hoofdprijs zal ik er toch nooit voor vragen.
Blog
  maandag 24 juni 2013 @ 19:41:18 #146
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128207612
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:36 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ehm nee, dat niet. Maar hij fit anders dan mijn 0701. Die is zeker in de leg een stuk beter. Wellicht dat het komt omdat ik daar al veel meer wear in heb zitten.

Ik heb liever een ace fit vanaf begin. Wellicht dat ik er nog aan kan wennen. Kan hem altijd nog weg doen, de hoofdprijs zal ik er toch nooit voor vragen.
Kan natuurlijk, zoals je zelf al aangaf, omdat die ander veel meer gedragen is.

Ik merk dat m'n apc nu zit zoals ik had gehoopt toen ik em kocht :9 (muv de waist die net iets te los is geworden).
pi_128207710
Neee m1stral daar gaat je contest :( en zullen wij de fades niet in het echt zien }:| |:( :P
  maandag 24 juni 2013 @ 19:46:10 #148
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128207817
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:43 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Neee m1stral daar gaat je contest :( en zullen wij de fades niet in het echt zien }:| |:( :P
Haha, daar werd toch al niet fanatiek deelgenomen. Ik hang die 0702 lekker in de kast, wellicht als vervolgproject na de 0701. In de tussentijd maar iets zoeken waarvan de fit me meer aanspreekt.

PBJ dus :)
Blog
  maandag 24 juni 2013 @ 19:48:28 #149
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128207907
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:33 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik heb zelf nog een nudie thin finn dry black coated liggen en die heb ik toch nog een aardige periode veel gedragen. De beste tf die ik heb qua pasvorm.
Welke maat heb je, veel gedownsized? Mooie broek. Kan me niet meer herinneren hoe dat zat met Nudie. Volgens mij ging ik altijd 1 of 2 hele maten omlaag in de waist.

Mr.Porter heeft trouwens zijn sale gedropt en Rayon Frais heeft nieuwe lines 50% op gegooid. Zoek je nog een apc of iets in die trant dan is dit de tijd om te kopen.
  maandag 24 juni 2013 @ 19:49:55 #150
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128207968
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:13 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Neem een cheap monday high slim. Skinny genoeg zonder een skinny te zijn. Mooie smalle leg opening en de kwaliteit is best wel bon. Zeker goed genoeg voor te trashen als eerste raw.

Staan nu bij Weekday met 50% off.
pi_128208403
Fitpics van Big John Tenue de Nîmes X Big John Koiai 2 Selvage (30/34)
Hadden jullie nog tegoed.

V&A / [TK] Naked&Famous Skinny Guy
Nog steeds te koop, mag ook wel weg voor 75 ondertussen.

maandag 24 juni 2013 @ 20:04:53 #152
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128208664
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:21 schreef M1stral het volgende:

[..]

Blue warp, black weft. Pink selvage, pink inseam. 0701 fit, sanforized. Tag 29. Waist meet +- 30. Licht gedragen.
En waar zit je aan te denken qua prijs :9
pi_128208850
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:59 schreef JopJuh het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede fit!
Faka G
pi_128209171
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_
pi_128209328
Heerlijke fit zeg.

Kun je trouwens ook ergens in Leiden een broek laten taperen (incl selvege) of moet ik maar gewoon naar TdN?
  maandag 24 juni 2013 @ 20:28:25 #156
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128209827
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat je goed. :Y
  maandag 24 juni 2013 @ 20:30:07 #157
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128209908
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:04 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik wist het, haha.

Doe maar een bod. Ik zie PM wel verschijnen. Wellicht komen weer wel uit ;)
Blog
pi_128211237
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 19:03 schreef Fluitconcert het volgende:
Jongens, vraagje van een broekenleek. Ik ben op zoek naar een budgetjeans, maar ik vind nergens modellen die aansluiten bij mijn postuur. Ik ben rond de 1.90 maar ietwat aan de dunne kant (waist 30 a 32), en ik merk dat broeken altijd óf de juiste pasvorm hebben, maar dan veel te kort zijn, óf een goede lengte hebben, maar veel te wijd vallen. Iemand enig idee waar ik voor niet al te gekke prijzen een lange, redelijk skinny fittende broek kan scoren? Hoeven geen A-merken te zijn, dat laat mijn budget momenteel niet toe.

Je kan unbranded proberen. Skinny model heeft een 36" inseam en kost rond de 80$. Weet alleen niet goed waar je die het beste kan halen.
  maandag 24 juni 2013 @ 21:01:15 #159
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128211734
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:52 schreef kipknots het volgende:

[..]

Je kan unbranded proberen. Skinny model heeft een 36" inseam en kost rond de 80$. Weet alleen niet goed waar je die het beste kan halen.
Leuke beginnersraw. BlueOwl denk ik?
pi_128212023
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heerlijke fit zeg.

Kun je trouwens ook ergens in Leiden een broek laten taperen (incl selvege) of moet ik maar gewoon naar TdN?
Selvedge in Leiden? En wie mag jij dan wel zijn? :P
Zou voor het eerst zijn dat ik in mijn geboortestadje iemand met raw selvedge zie lopen.
pi_128212089
Zal toch wel meevallen?

PS ben ook 10.5. Lol.
pi_128212286
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 18:55 schreef BacardiRazzSinas het volgende:

[..]

Meer info daarover? :)
Sowieso een link waar ik Denimasa in de gaten kan houden?
Heb de facebook-pagina wel gevonden maar das ook niet alles. :P
Enige wat ik er over weet is dat het een purple warp/black weft selvedge fabric is en dat hij in een slim tapered fit komt. En dat hij over niet al te lang klaar moet zijn.

Zijn topic op indigoroots is meestal redelijk up to date, http://www.indigoroots.com/index.php?topic=787.150.
Daarnaast is de site sinds kort klaar, daar gaat hij ook meer mee doen.
pi_128213622
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fit ziet er goed uit :)

quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:04 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Het zal toch niet waar zijn :D :P
pi_128214619
Beste Denimliefhebbers,

Ik ben op zoek naar een slim fit selvedge jeans en wil maximaal 100 euro er aan uitgeven, heeft iemand tips?
Oi!
pi_128214708
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef iRemco het volgende:
Beste Denimliefhebbers,

Ik ben op zoek naar een slim fit selvedge jeans en wil maximaal 100 euro er aan uitgeven, heeft iemand tips?
Kijk eens bij de m@w, ik heb er een paar keer selvage Levi's 510 of 511 in de aanbieding gezien voor 60 Euro. Met een beetje geluk ligt die er nog wel.
pi_128214749
Bedankt! Zal er binnenkort even langs gaan!
Oi!
pi_128214755
Er is nu veel sale, zijn een aantal broeken die in de OP staan voor broeken onder de 150 euro die je nu onder de 100 kan vinden :)
Faka G
pi_128214785
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof.

Toen ik bij TdN was hadden ze alleen norrmale Big Johns te koop en die waren juist heel loose. Goede verbetering dit.
  maandag 24 juni 2013 @ 22:00:55 #169
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128215388
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Fit ziet er goed uit :)

[..]

Het zal toch niet waar zijn :D :P
:+
pi_128216255
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fit is goed ^O^
  maandag 24 juni 2013 @ 23:16:30 #171
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128220547
Nou, ben eruit... Waarschijnlijk een XX-012.
Blog
pi_128227828
Even updates:

Negeer aub die ranzige spiegel

[ Bericht 22% gewijzigd door kipknots op 25-06-2013 09:21:36 ]
pi_128228751
Ziet er goed uit, hoe lang is de wear?
En doe wat aan die spiegel man :D :P
  dinsdag 25 juni 2013 @ 09:44:46 #174
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128228762
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:54 schreef kipknots het volgende:
Even updates:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Weer een prima fit in het topic ^O^
pi_128228810
Was vanochtend wat brak, spiegel viel pas op toen ik de foto's al had gepost :')

Wear is een maand of 8? Heb het niet echt bijgehouden. De N&F zit nu op zo'n 2 maand.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 10:29:07 #176
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128229698
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:54 schreef kipknots het volgende:
Even updates:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

^O^ Nu nog goeie foto's in het buitenlicht :)
pi_128231243
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 21:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Enige wat ik er over weet is dat het een purple warp/black weft selvedge fabric is en dat hij in een slim tapered fit komt. En dat hij over niet al te lang klaar moet zijn.

Zijn topic op indigoroots is meestal redelijk up to date, http://www.indigoroots.com/index.php?topic=787.150.
Daarnaast is de site sinds kort klaar, daar gaat hij ook meer mee doen.
Thanks man ga het in de gaten houden. :)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:52:13 #178
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_128245539
Wellicht ook iets voor aantal users hier?

Voor 48 euro met 70% korting echt een koopje:

http://www.antonioli.eu/e(...)rafted-jeans?gen=men
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_128245802
Jammer dat het alleen voor marathonlopers is. Vind het wel stijlvol
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:54:00 #180
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128247915

Klussen is tof :)
pi_128248493
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:59 schreef T_Fuff het volgende:
Jammer dat het alleen voor marathonlopers is. Vind het wel stijlvol
Met maat 31 ben je tegenwoordig een marathonloper? Heftig.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:10:49 #182
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128248527
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:09 schreef doo. het volgende:

[..]

Of dwerg natuurlijk :)
pi_128248714
quote:

[..]

:*
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:25:43 #184
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128255096
quote:

[..]

Bij de meeste fits heb je tegenwoordig stelten nodig om in de thigh van een 30 of 31 te passen. Al die skinny fits...
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:43:22 #185
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_128255971
Deze fit is niet heel skinny, heb zelf meestal waist 30 in skinny maar deze besteld toen hij nog beschikbaar was in 29 en hij fit prima
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:48:45 #186
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128256290

pi_128256473
quote:
Info?
Faka G
pi_128256505
0702 overgekocht?
pi_128256757
Dat dacht ik eerst ook, maar wat is die andere dan?
Faka G
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:01:16 #190
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128256980
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef Atta-boy het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, maar wat is die andere dan?
Correct,ken je klassiekers dat plaatje komt uit nemo

pi_128257053
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:01 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Correct,ken je klassiekers dat plaatje komt uit nemo

Hij bedoelt denk ik niet het plaatje maar de twee verschillende broeken die er (lijken te) liggen.
Verschillende kleur stitching enzo.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:03:27 #192
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128257090
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Hij bedoelt denk ik niet het plaatje maar de twee verschillende broeken die er (lijken te) liggen.
Dat is de ER007-2B , gewoon even een plaatje van internet gejat :)
pi_128257093
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Dit ja :+
Nemo ken ik wel.
Edit: ohh ik dacht al, kon me niet herinneren dat je al zo'n soort broek had.
Faka G
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:04:59 #194
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128257169
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
Edit: ohh ik dacht al, kon me niet herinneren dat je al zo'n soort broek had.
Vind het überhaupt knap als iemand mijn hele collectie kan zeggen en alles wat ik gehad heb B-)
pi_128257315
Zo'n soort broeken herinner ik me sneller omdat ze een andere kleur binnenkant hebben :+
Zou zoiets waarschijnlijk als volgende project willen, daarom zat ik al naar die BOM modellen van momo te kijken en naar pbj :9
Maar eerst hwdcr2 maar eens volhouden haha
Faka G
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:14:29 #196
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128257697
Weer een goede daad verricht vandaag.
Blog
pi_128257842
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef M1stral het volgende:
Weer een goede daad verricht vandaag.
0702 verkocht dus :o
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:22:08 #198
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128258158
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:17 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

0702 verkocht dus :o
Jep, ga maar op zoek naar iets dat me beter past.
Blog
pi_128258221
Jij de xx-012 ik de xx-018 , bazen met onze cobalt :)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:26:12 #200
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128258400
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:23 schreef T_Fuff het volgende:
Jij de xx-012 ik de xx-018 , bazen met onze cobalt :)
12 is niet cobalt trouwens ;)
Blog
pi_128259736
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:26 schreef M1stral het volgende:

[..]

12 is niet cobalt trouwens ;)
Nee klopt, ik dacht het even van wel, omdat je daar laatst iets over zei. de 012 is 'gewoon' de 005 toch in andere fit?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:02:54 #202
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128260567
Lekker hoor bok, misschien dit iets voor jou?

http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item1e7c5eb05a

Voor meer denim wear :D
#FREEBAJSKORV
pi_128260993
quote:
Nice!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:29:03 #204
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128262069
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Nee klopt, ik dacht het even van wel, omdat je daar laatst iets over zei. de 012 is 'gewoon' de 005 toch in andere fit?
007 in 011 fit. Slim tapered deep indigo dus.
Blog
pi_128268167
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:29 schreef M1stral het volgende:

[..]

007 in 011 fit. Slim tapered deep indigo dus.
God dat was hem ja, ik heb van alle modellen sizechart overzichtje gemaakt om te kijken welke ik zou passen (voornamelijk thigh) maar ik kan herinneren dat ik die snel heb verwijderd.
pi_128290721
Ik weet dat je ze ook zelf zou kunnen maken, maar zijn er eigenlijk merken die raw denim shorts aanbieden? Zie net een artikel dat Railcar raw denim shorts voor vrouwen heeft gemaakt maar heb dat voor mannen nooit gezien.
pi_128295646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 19:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik weet dat je ze ook zelf zou kunnen maken, maar zijn er eigenlijk merken die raw denim shorts aanbieden? Zie net een artikel dat Railcar raw denim shorts voor vrouwen heeft gemaakt maar heb dat voor mannen nooit gezien.
Denham heeft een white oak denim short in de winkels liggen
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:41:23 #208
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128297880
Vandaag weer eens aan sinds een tijdje:

Hier komt het contrast wel redelijk goed naar voren:

Weet wel dat als ik em ga soaken of wassen die te kort wordt. Had em redelijk korter laten maken. Was hoe dan ook niet van plan om te wassen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:44:37 #209
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128298091
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Weet wel dat als ik em ga soaken of wassen die te kort wordt. Had em redelijk korter laten maken. Was hoe dan ook niet van plan om te wassen.
Niiiiiiiiiiiiiiice.
Blog
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:51:30 #210
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128298528
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

Niiiiiiiiiiiiiiice.
Zal een keer eerder op de dag foto's maken zodat het contrast wat beter zichtbaar is. De foto's zijn nog wel wat donker voor m'n gevoel.
pi_128298858
Dat ziet er zeer goed uit Don :)
pi_128299293
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Beter ga je haar vaker dragen :*
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:17:50 #213
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128300212
M'n IF stinkt, is al een keer 24 uur in de vriezer geweest en heeft al een azijn-waterspray gehad, wat beiden slechts korte tijd werkte. Is wel wat contrast, vooral combs, maar eigenlijk nog niet genoeg, ruim 4 maanden effectieve wear. Soaken of wassen? En hoe? Doorraggen is geen optie. :)
pi_128301287
Gewoon soaken met heet water en een scheut Robijn Black Velvet of iets dergelijks. Beetje licht schrobben met de handen en naderhand afspoelen.
pi_128301653
Of gewoon wassen en doordragen, gaat niet heel veel uitmaken voor je fades.
Faka G
pi_128309769
Die 0201 lijkt trouwens niet zo heel breed don.
Heb vandaag 3 maanden wear in m'n oldblue :D
Faka G
pi_128309784
Crotch laten verstevigen bij een 'gewone' kleermaker? Of moet ik daarvoor bij TdN zijn?
  donderdag 27 juni 2013 @ 08:17:25 #218
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128310296
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:12 schreef Atta-boy het volgende:
Die 0201 lijkt trouwens niet zo heel breed don.
Heb vandaag 3 maanden wear in m'n oldblue :D
Maar dat is die wel. ;) voelde heel gek om weer aan te hebben, omdat vooral vanaf de knie en verder omlaag vrij wijd is voor m'n gevoel. Komt omdat ik m'n NF en apc nu gewend ben. Vooral die apc is smal.
pi_128311323
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:15 schreef Michhas het volgende:
Crotch laten verstevigen bij een 'gewone' kleermaker? Of moet ik daarvoor bij TdN zijn?
Ik ben toen bij TdN geweest, netjes gedaan. En kostte me niets toen, heb de broek daar toen ook wel vandaan gehaald btw.
pi_128330626
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:15 schreef Michhas het volgende:
Kan in principe bij elke kleermaker wel lijkt me.
Faka G
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:35:22 #221
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128357881

Mijn ballen ;( Eerste keer dat ik hem aanhad zat ie goed strak, nu na een halfuurtje gaat het wel beter :) .
Binnenkort maar eens een stukje mee fietsen en anders gaat ie door naar mijn broertje die heeft nog minder reet..
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:38:55 #222
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128358025
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:35 schreef bokkepoot het volgende:
[ link | afbeelding ]

Mijn ballen ;( Eerste keer dat ik hem aanhad zat ie goed strak, nu na een halfuurtje gaat het wel beter :) .
Binnenkort maar eens een stukje mee fietsen en anders gaat ie door naar mijn broertje die heeft nog minder reet..
En je bent al zo zwaarlijvig. :P
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:40:46 #223
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128358101
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:38 schreef don-diablo het volgende:

[..]

En je bent al zo zwaarlijvig. :P
Mijn broertje is anorexia plus :) , heb die jongen laatst mijn weirdguy laten passen, en waar hij bij gewoon normaal zit bij mijn reet, heeft hij nog gewoon veel ruimte over :D
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:52:15 #224
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128358473
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:40 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Mijn broertje is anorexia plus :) , heb die jongen laatst mijn weirdguy laten passen, en waar hij bij gewoon normaal zit bij mijn reet, heeft hij nog gewoon veel ruimte over :D
Da's echt niet gezond. :')
pi_128358762
quote:
[ link | afbeelding ]

desalnietteplus een erg mooie broek. Vrij strakke fit inderdaad 8-)
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:05:19 #226
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128358905
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

desalnietteplus een erg mooie broek. Vrij strakke fit inderdaad 8-)
Na een uurtje begint het toch al wat ruimer te worden, Ik ga zondag gewoon een stukje fietsen en dan zien we wel.
De stof is echt wel kneitergaaf zeg :9
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:27:34 #227
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128359522
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:40 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Weird guys zijn toch niet zo skinny? Dacht dat die meer slim/tapered waren.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:32:05 #228
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128359649
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Weird guys zijn toch niet zo skinny? Dacht dat die meer slim/tapered waren.
Ik vind ze bovenin niet echt ruim, en ik heb niet de grootste bovenbenen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:34:18 #229
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128359717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:32 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik vind ze bovenin niet echt ruim, en ik heb niet de grootste bovenbenen.
Ach wel nee joh.. T_Fuff heeft grotere bovenbenen.. Jij niet (in vergelijking dan). ;)

Ik vind de wg nog vrij ruim.
pi_128361168
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:05 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Na een uurtje begint het toch al wat ruimer te worden, Ik ga zondag gewoon een stukje fietsen en dan zien we wel.
De stof is echt wel kneitergaaf zeg :9
Je kan beter squatten dan fietsen als je wat ruimte wilt in de thigh, is mijn ervaring. Of wat kikkersprongen maken.

En die stof, ja ik vind die echt briljant :)
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:23:40 #231
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128365184
quote:
[ link | afbeelding ]

Ik had gewild dat ie zo bij mij gezeten had. Anyway, goed dat ik er iemand gelukkig mee heb kunnen maken.

Enjoy :)
Blog
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:45:27 #232
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128367792
V&A / G star broeken.

Wie is hier aan het trollen? :D
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:15 schreef FLuris het volgende:
Merk G-star, model: Radar low loose tapered.

Broeken hebben een laag kruis en worden dan ook "baggy" gedragen naar beneden lopen de pijpen taps toe en zijn ze gedraaid, dit geeft een mooi effect.

[...]

Geen geld voor deze kwaliteit broeken.,
_O-
pi_128367889
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:45 schreef BigSmurf het volgende:
V&A / G star broeken.

Wie is hier aan het trollen? :D

[..]

_O-
Goede post van jou ook :P
pi_128369811
quote:
[ link | afbeelding ]

Alleen in je waist/crotch area zo strak of benen etc ook?
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:44:17 #235
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_128369884
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:48 schreef Michhas het volgende:

[..]

Goede post van jou ook :P
Wij zijn briljant en de rest is gek. ^O^
pi_128372096
Lol, ik ging shoppen voor een Ladbroke Grove, kom ik de winkel uit met een Olaf Hussein voor de helft van de prijs. Mooi broekje en een koopje! Over een week issie op maat en dan m'n APC vervangen 8-)
pi_128373109
Bij TdN gekocht? Ben wel benieuwd naar fit pics en natuurlijk de progress. Op lb waren ze overdreven enthousiast in hun review maar snap nog steeds niet zo goed waarom.
Faka G
pi_128373613
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
Bij TdN gekocht? Ben wel benieuwd naar fit pics en natuurlijk de progress. Op lb waren ze overdreven enthousiast in hun review maar snap nog steeds niet zo goed waarom.
Van Dijk Waalwijk. Post volgende week de fit! Voor zover ik kon zien en voelen is het een soort kruising tussen APC en Tellason.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 22:45:16 #239
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128377223
Mmm... Net maar order ingediend.
Blog
  zaterdag 29 juni 2013 @ 00:09:44 #240
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128380702
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:44 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wij zijn briljant en de rest is gek. ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:45 schreef M1stral het volgende:
Mmm... Net maar order ingediend.
XX-012?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 00:24:01 #241
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128381312
Ik zou met die XX-012 precies tussen twee maten inzitten, net als de 0702.

Dus ben voor de all-time classic gegaan. XX-007.
Blog
pi_128384267
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef M1stral het volgende:

Pfoe dat is ook inderdaad wel een heel lekker broekje. Fades zijn dope als een malle. sicke details ook.
pi_128386344
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:45 schreef Blaxje het volgende:
Lol, ik ging shoppen voor een Ladbroke Grove, kom ik de winkel uit met een Olaf Hussein voor de helft van de prijs. Mooi broekje en een koopje! Over een week issie op maat en dan m'n APC vervangen 8-)
Nice, goede aankoop. Vind de kleur van de stitches erg vet.
Ben benieuwd naar fitpics!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 10:57:40 #244
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128387200
@M1stral Die XX-007 is ook echt nice ja, jou kunnen we nooit op een slechte aankoop betrappen. :P

@Blaxje Ben ook erg benieuwd naar fit- en detailpics. :Y
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:17:33 #245
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128388679
Van de Momotaro Facebook pagina.

New fabric, 18oz sanforised.
New fits, Tight (top) & Natural tapered as we call it.

:9~
pi_128388792
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef BigSmurf het volgende:

[ afbeelding ]

O+
pi_128390440
Fabric lijkt echt op de Sage :9
pi_128390621
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef BigSmurf het volgende:

[ afbeelding ]

Stuur die pbj maar weer terug m1stral! :+
Dit was trouwens wel een beetje wat ik miste bij momotaro, wat zwaardere denim en een smallere fit.
Faka G
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:41:54 #249
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128390684
Ben echt benieuwd naar die Natural Tapered fit. En meer details van 't denim. :9
pi_128390742
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:38 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Stuur die pbj maar weer terug m1stral! :+
Dit was trouwens wel een beetje wat ik miste bij momotaro, wat zwaardere denim en een smallere fit.
Smallere fit?
Naar mijn idee is het toch allemaal vrij smal?

Maar wel erg toffe nieuwe fabric :)
pi_128390954
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:44 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Smallere fit?
Naar mijn idee is het toch allemaal vrij smal?

Maar wel erg toffe nieuwe fabric :)
Alleen 0701 is een beetje smal toch
Faka G
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:54:06 #252
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128390958
Die nieuwe momo's :9~
#FREEBAJSKORV
pi_128391063
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:53 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Alleen 0701 is een beetje smal toch
En al die BOM modellen en die collabs toch ook?

Ik heb sowieso moeite met maten, dus voor mij is alles lastig ;)
pi_128391918
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:58 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

En al die BOM modellen en die collabs toch ook?

Ik heb sowieso moeite met maten, dus voor mij is alles lastig ;)
Ja collabo's zijn anders idd, bedoel hun eigen modellen vooral. BOM modellen zijn idd wel smaller.
Faka G
pi_128392136
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:35 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Ja collabo's zijn anders idd, bedoel hun eigen modellen vooral. BOM modellen zijn idd wel smaller.
Ik ga binnenkort wel even naar TdN wat fits passen, wie weet pas ik wel meer dingen dan ik denk ;)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:51:25 #256
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128392291
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Fabric lijkt echt op de Sage :9
News for you.... Fabric van Sage komt bij JB vandaan.
Blog
pi_128392613
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef M1stral het volgende:

[..]

News for you.... Fabric van Sage komt bij JB vandaan.
Wist ik al ;) maar nog niet eerder op een Momo gezien :P
  zaterdag 29 juni 2013 @ 15:16:44 #258
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128392862
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ik ga binnenkort wel even naar TdN wat fits passen, wie weet pas ik wel meer dingen dan ik denk ;)
Ik heb de laatste keer gewoon gevraagd naar jeans met een fit met een hele ruime thigh. Uiteindelijk kwam ie toen met een ALD Princeton, een RRL welke heel tof was en de IF die ik dus uiteindelijk kocht. Vond de fit van de RRL toen een net-niet-gevalletje, en de IF was significant goedkoper.

Ik denk dat je best wel wat tofs kan scoren. :Y
pi_128392995
Nou het gaat me niet zozeer om het scoren, maar meer om nou te kijken wat me nou goed fit.
Ik ga sowieso voor ene PBJ xx-007 of xx-018, maar als het me mee valt qua fit kan ik nog overwegen om een xx-017 te doen bijvoorbeeld (is iets smaller)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 15:24:38 #260
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128393047
Oh zo. Gewoon proberen dan ja.
pi_128393103
Princeton is wel baas overigens, maar ik heb al zoveel ALD.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 15:34:16 #262
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128393331
M'n prewash Princeton is echt een fijne zomerbroek. Dunne, lichte fabric, smalle legopening, heel ruim topblock, ideaal.
pi_128393440
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:34 schreef BigSmurf het volgende:
M'n prewash Princeton is echt een fijne zomerbroek. Dunne, lichte fabric, smalle legopening, heel ruim topblock, ideaal.
Als het er maar niet te wortel uit ziet, zoals mijn getaperde prescott, waar ik een short van ga maken :')
pi_128397537
Weet iemand waar ik voor onder de 150 EU look alike Balenciaga's in zwart kan vinden? Dus ongeveer zelfde fit etc.. Heb geen zin om 300 EU te spenderen dus vraag ik het hier
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:15:53 #265
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128398511
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand waar ik voor onder de 150 EU look alike Balenciaga's in zwart kan vinden? Dus ongeveer zelfde fit etc.. Heb geen zin om 300 EU te spenderen dus vraag ik het hier
Wees even specifiek? Bedoel je niet de Balmains bikkers? Sowieso, go real or go home.

Sweet, fit is verschrikkelijk though.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:24:50 #266
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128398740
Bah, daar ga je toch niet in lopen?
Blog
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:26:23 #267
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128398771
Zou echt perfect staan bij een paar mooie Thom Brownes en een wit linnen overhemd. Als de fit on point was iig.
pi_128399579
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 18:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Wees even specifiek? Bedoel je niet de Balmains bikkers? Sowieso, go real or go home.

[ afbeelding ]

Sweet, fit is verschrikkelijk though.
Excuses bikkers idd
  zaterdag 29 juni 2013 @ 19:26:29 #269
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128400146
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Rozzje het volgende:
Als ik zo kijk mag je wel meer meenemen dan 300 euro. Damn, wat een geld voor zulke broeken... :{
pi_128400547
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:26 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Als ik zo kijk mag je wel meer meenemen dan 300 euro. Damn, wat een geld voor zulke broeken... :{
Latest fashion enzo
  zaterdag 29 juni 2013 @ 19:48:12 #271
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128400650
Koop dan de echte of sluit dan maar achterin het rijtje op weg naar Rotterdam-Zuid in de metro met hun ioffer givenchy, taobao lanvins, dealextreme balmains en Zara pleather bikers.

:')

Ze zijn overigens 1400$, niet 300E.
pi_128400833
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Koop dan de echte of sluit dan maar achterin het rijtje op weg naar Rotterdam-Zuid in de metro met hun ioffer givenchy, taobao lanvins, dealextreme balmains en Zara pleather bikers.

:')

Ze zijn overigens 1400$, niet 300E.
Had het over de Balenciaga's maar je hebt gelijk alleen is 1400$ zo veel :7

Heb je zelf een paar?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:00:30 #273
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128400936
Balenciaga heeft geen biker denim uitgebracht?

Gelukkig niet, kan niet zeggen dat die ontwerpers mij interesseren.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 20:00:35 #274
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128400939
Jongens, dit is een jeanstopic, geen overhyped overpriced chino/ribbroek/semi-jeans weet ik veel wat voor broeken het zijn topic. _O-
pi_128401585
Gekocht: Levi's Made and Crafted Blades of Glory

pi_128403260
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 20:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gekocht: Levi's Made and Crafted Blades of Glory

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die fit is awesome, jammer dat het een pre-wash is, hoewel die niet eens zo erg is. Hele toffe arcs :)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:02:12 #277
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128404288
Wat is dat toch de laatste tijd. Nieuwe prewash jeans, vragen om budget denim... I'm outta here.

Kom wel terug als dry's hier weer punt van discussie zijn :P
Blog
pi_128405190
Hidden arcs op prewashes :9
Gvd ik denk er nu pas aan dat ik die datumprikker nog in moet vullen. Zo maar even doen als ik er tijd voor heb.
Faka G
pi_128409336
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef M1stral het volgende:

Waar heb je hem besteld? Ben wel benieuwd wat je daar nou aan kwijt bent met eventuele invoerkosten enz. Zelf nog steeds aan het twijfelen tussen FH 3009, IH 666S en PBJ XX-007.
pi_128414821
N&F komt naast de Elephant 3 ook weer met een 32oz op de markt :9 50 black, 100 indigo.
pi_128414855
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:14 schreef RinkeNL het volgende:

[..]

Waar heb je hem besteld? Ben wel benieuwd wat je daar nou aan kwijt bent met eventuele invoerkosten enz. Zelf nog steeds aan het twijfelen tussen FH 3009, IH 666S en PBJ XX-007.
Ik vind die IH best tof, maar backpockets staan me tegen, net als bij FH helaas. Ik zou sowieso voor de xx-007, want denim + deep indigo :*

Waar twijfel je precies om?

quote:
7s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:56 schreef Michhas het volgende:
N&F komt naast de Elephant 3 ook weer met een 32oz op de markt :9 50 black, 100 indigo.
Lijkt me wel gaaf om zoiets te bezitten, maar welke gek gaat daar nu serieus in lopen?
  zondag 30 juni 2013 @ 11:05:48 #282
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128414974
Er was toch een gozer die brandplekken op z'n benen had van die 32 oz? :X
pi_128415062
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:59 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Lijkt me wel gaaf om zoiets te bezitten, maar welke gek gaat daar nu serieus in lopen?
Ik niet _O-

quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:05 schreef BigSmurf het volgende:
Er was toch een gozer die brandplekken op z'n benen had van die 32 oz? :X
Volgens mij zei Atta dat inderdaad, best wel sick _O-
pi_128415512
Brandplekken weet ik niet maar wel bloed in z'n knieholtes van de creases :9
Faka G
  zondag 30 juni 2013 @ 11:34:25 #285
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128415516
quote:
7s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:56 schreef Michhas het volgende:
Had al een foto gezien van Brandon. Had die vorige gezien bij TdN. Echt ziek. Je kunt het beter gebruiken om iemand mee te slaan of als martelwerktuig. :P
pi_128415761
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:34 schreef Atta-boy het volgende:
Brandplekken weet ik niet maar wel bloed in z'n knieholtes van de creases :9
Insane :D
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:34 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Had al een foto gezien van Brandon. Had die vorige gezien bij TdN. Echt ziek. Je kunt het beter gebruiken om iemand mee te slaan of als martelwerktuig. :P
_O-
  zondag 30 juni 2013 @ 11:50:37 #287
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128415821
Gaat echt nergens over. Een dry mag best wat oncomfortabel zijn de eerste dagen, maar no way dat ik ooit zo'n ding aantrek. _O-
pi_128416447
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 10:59 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ik vind die IH best tof, maar backpockets staan me tegen, net als bij FH helaas. Ik zou sowieso voor de xx-007, want denim + deep indigo :*

Waar twijfel je precies om?

[..]

Bij de XX-007 twijfel ik over de ruimte in de thigh. Backpockets stoor ik me niet aan bij FH danwel IH eerlijk gezegd. En ik twijfel over waar ik ga bestellen, ben nog altijd een beetje huiverig voor bestellen uit Japan voor als de fit tegen valt.
pi_128416536
32oz moet je eigenlijk kopen voor decoratie aan de muur :P

@RinkeNL als het je tegenstaat zijn er genoeg fora's waar je kan verkopen ;)
pi_128417129
32oz lijkt me wel lekker voor op de motor of in de winter :P
pi_128417636
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
32oz moet je eigenlijk kopen voor decoratie aan de muur :P
Dan kun je het net zo goed gewoon gebruiken als muur.
  zondag 30 juni 2013 @ 13:35:29 #292
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128418184
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:16 schreef Michhas het volgende:

[..]

Dan kun je het net zo goed gewoon gebruiken als muur.
Je muur behangen met 32 oz denimbehang, perfecte isolatie. _O_
  zondag 30 juni 2013 @ 13:45:40 #293
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128418432
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:35 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

:D
#FREEBAJSKORV
pi_128419750
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 13:35 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

_O-
Als ik het goed heb gelezen gebruiken ze voor de stitches hetzelfde materiaal waarmee tapijt ook word gestitched :P
  zondag 30 juni 2013 @ 14:55:58 #295
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128420658
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:14 schreef RinkeNL het volgende:

[..]

Blue In Green, 340 dollar inclusief shipping.

Moet alleen de maat nog doorgeven, twijfel tussen 28 en 29 raw.
Blog
pi_128421030
Hoezo niet via rakuten?
Faka G
  zondag 30 juni 2013 @ 15:43:48 #297
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128422384
Niemand verder trouwens interesse in m'n 0201? :s)
pi_128427400
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:07 schreef Atta-boy het volgende:
Hoezo niet via rakuten?
http://global.rakuten.com/en/store/and-japan/item/10001281/

One wash alleen in 29 over, m1stral wilt raw toch ;)

quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef BigSmurf het volgende:
Niemand verder trouwens interesse in m'n 0201? :s)
Nog steeds niet verkocht :{

Solidair met jouw vandaag smurf ;)

pi_128427773
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

http://global.rakuten.com/en/store/and-japan/item/10001281/

One wash alleen in 29 over, m1stral wilt raw toch ;)

[..]

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zijn toch meerdere shops die die verkopen of niet? Zonde anders, scheelt best wat geld.
Faka G
  zondag 30 juni 2013 @ 18:39:38 #300
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_128428266
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Broken twilll! *O*

En nee, loopt op SuFu ook niet echt storm.
pi_128439213
ennnnnn dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')