Mensen die niet op RBS zittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Irritatie100 het volgende:
En o ja, mensen die niet op IFM zitten
Dat gebouw is kut ja, gelukkig heb ik mijn lessen voornamelijk gewoon in het hoofdgebouw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
1 keer keuzevak van RBS gedaan, moest ik naar dat kutgebouw in het Brainpark
Computerlokalen van RBS zijn wel beter dan op IFM, bij jullie zijn ze iig open als er geen les gegeven wordtquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat gebouw is kut ja, gelukkig heb ik mijn lessen voornamelijk gewoon in het hoofdgebouw.
Ik ga meestal altijd naar het E-gebouw (container) als ik privacy wil. Daar is een zee aan lege lokalen + computer met beamerquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Computerlokalen van RBS zijn wel beter dan op IFM, bij jullie zijn ze iig open als er geen les gegeven wordt
Laptop mee, kantine in het L-gebouw van de EURquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ga meestal altijd naar het E-gebouw (container) als ik privacy wil. Daar is een zee aan lege lokalen + computer met beamer.
Dat is er niet meer sinds een paar maanden hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laptop mee, kantine in het L-gebouw van de EUR
Nee, de 500cc is maar 1,31.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Plantagehouder het volgende:
Hier kost dezelfde bidon 1.63, de boefjes
http://www.shirtsenzo.nl/bidon-shiva-750cc-1086/
Nou, op kantoor lijken ze ook wel om de half uur wanhopig op te zoek te zijn naar koffie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef Copycat het volgende:
Een uur zonder iets te drinken. The drama. De toekomst van Nederland.
Zou kunnen, loop dit half jaar stage, dus ben nauwelijks meer op school. Maar voor dit half jaar deed ik dat regelmatig. Gelijk even meeten met wat mensen die ik nog ken van toen ik nog op de EUR studeerde (en faaldequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is er niet meer sinds een paar maanden hoor.
De kantine waar je voor drieėnhalve euro een maaltijd kan krijgen is weg net als de Starbucks. De hele kantineruimte wordt omgebouwd naar een foodcourt met verschillende ketens en formules.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou kunnen, loop dit half jaar stage, dus ben nauwelijks meer op school. Maar voor dit half jaar deed ik dat regelmatig. Gelijk even meeten met wat mensen die ik nog ken van toen ik nog op de EUR studeerde (en faalde)
Een van de helden van dit topic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb alle -ongetwijfeld zeer inhoudelijke- reacties niet gelezen, enkel de OP. Ik ben het met TS eens, natuurlijk is ¤1,65 niet duur en zonder drinken kun je het best redden, maar het principe dat je gewoon geen flesje kraanwater mee mag nemen is nogal belachelijk vind ik. Met name omdat niemand er echt last van heeft en er ook geen nadeel geeft aan de instelling, behalve het mislopen van een paar centen.
Een student zou op onderzoek gaan naar de reden van deze maatregel, zodat hij zijn betoog vervolgens met argumenten zou kunnen onderbouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef kutkoffie het volgende:
[..]
Een van de helden van dit topic.![]()
Sommigen hier halen hun inspiratie uit een grote rammelton met zaadlozingen.![]()
Niet te vergeten de moraalridders die zeggen dat de student klaagt.
De student klaagt, omdat de student geen idiote bevelen gaat uitvoeren.![]()
Ga maar weer lekker verder met je kantoorbaantje.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Een student zou op onderzoek gaan naar de reden van deze maatregel, zodat hij zijn betoog vervolgens met argumenten zou kunnen onderbouwen.
Een scholier heeft voldoende aan aannames en plempt liever direct zijn klacht op een internetforum.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef LostFormat het volgende:
Maar waarom? Spiekbriefjes op spaflesjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |