Oh wacht, tickets gelden niet bij premiere volgens mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Spreken we nog wel ff een tijd af oki?
Die neus is irritant!quote:
Staat er nog steeds?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
Eindelijk die gefotoshopte foto weg halen
Ik zie hem nog?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:35 schreef xcachet het volgende:
Eindelijk die gefotoshopte foto weg halen
is het de premiere dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh wacht, tickets gelden niet bij premiere volgens mij
Dus je kan niet naar een 3D-film?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:46 schreef DrNick het volgende:
Cachet:
Onder een reguliere filmvoorstelling wordt een normale filmvoorstelling, met andere woorden geen 3D, IMAX en IMAX 3D-voorstellingen, besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, Specials (zoals Opera en Theatre), Events (zoals Ladies Night en Girls Only), speciale voorpremières, filmmarathons e.d. bedoeld.
quote:De E-voucher is niet geldig bij premières, evenementen, speciale of besloten voorstellingen. Voor 3D en IMAX voorstellingen geldt een toeslag.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dus je kan niet naar een 3D-film?
3D en IMAX is +2,50, en IMAX 3D is 5 euro extra.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
3D/IMAX kan wel maar dan moet je wel 1,50 ofzo betalen voor die bril
[..]
Jezus, wat mag er wel? een gewone film?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:46 schreef DrNick het volgende:
Cachet:
Onder een reguliere filmvoorstelling wordt een normale filmvoorstelling, met andere woorden geen 3D, IMAX en IMAX 3D-voorstellingen, besloten voorstellingen, nostalgievoorstellingen, Specials (zoals Opera en Theatre), Events (zoals Ladies Night en Girls Only), speciale voorpremières, filmmarathons e.d. bedoeld.
hoe laat is die film dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:50 schreef DrNick het volgende:
Ik reserveer ze 's ochtends wel dan, ben ik om 11 uur in Amf.
Godverquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
Die 3D-bril mag je houden he, dus de volgende keer hoef je die niet meer
Ik zal ff de trailer kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
's Avonds ergens.
We kunnen ook naar Spijt
gaat over iemand die doodgepest wordtquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zal ff de trailer kijken
Of lijkt die jou niet leuk?
Volgens mij is dat boek voorgelezen in de klas in klas 2 ofso!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gaat over iemand die doodgepest wordt
oh die! Daar had iemand die ik kende auditie voor gedaanquote:
Jij moet het ook leuk vindenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh die! Daar had iemand die ik kende auditie voor gedaan
Die ander lijkt mij leuker maar t maakt mij niet zo heel vee uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |