Lekker op een brakke dag zon literpak in 1 teug opdrinkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn leven is officieel compleet.
[ afbeelding ]
Hahaha, hij wel. Beste gewoon 's morgens een lekker eitje bakken met een heel ei er doorheen. Dat proteinz.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:33 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Lekker op een brakke dag zon literpak in 1 teug opdrinken.
Sligro of Makro. Ik heb mijne van de Sligro. Je moet wel ingeschreven staan bij de KvK, of je moet ergens een pasje fiksen. ¤ 3,75 voor een kilo. Je hebt ook twee kilo pakken. Nadeel is wel dat het na openen twee/drie dagen houdbaar is, daarom heb ik kleine pakjes gehaald.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ah Nice, zou echt perfect zijn voor op zondagen.
als misdienaar zijnde verbrand je veel eiwittenquote:
Dat spul is gepasteuriseerd he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Drink je serieus vloeibare eiwitten? Salmonella dan?
Ik wist niet wat het betekende. Nice though.quote:
Uiteraard, maar gooi er dan wel een normaal ei doorheen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het betekende. Nice though.Heb je er ook al een ei van gebakken?
Hoe kan je dat nou niet weten? Is het zelfde als niet weten dat cafeïne je vetverbranding met 150% boost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het betekende. Nice though.Heb je er ook al een ei van gebakken?
Baas. Maandag uitproberen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Uiteraard, maar gooi er dan wel een normaal ei doorheen.
Verder helemaal mooi.
kut buutelandersquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet weten? Is het zelfde als niet weten dat cafeïne je vetverbranding met 150% boost.
pics van je onderrugquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Joww ik hep gewoon die 100e topic
Geopend wie wilt me aanraken?
Jammer dat ik niks bijzonders met de TT heb gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |