abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127993864
Hallo allemaal,
In dit topic kan je je leukste vakantie (ervaringen) delen en waar naartoe natuurlijk.
Je zegt daarbij de volgende dingen:
1: Welk land en welke stad?
2: Hotel of appartement of iets anders? (En de naam van het hotel etc)
3: Hoelang?
4: Waarom is het jouw leukste vakantie?
5: Wat was je vervoer?
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer?
Dit topic is gewoon leuk om te kijken waar iedereen geweest is en het kan ook handig zijn voor mensen die nog een vakantie willen boeken.
Veel deel plezier allemaal!
Tip: Doe er ook een link bij van het resort, hotel, appartement enz
pi_127993978
Ik zal beginnen,
1: Ik ging naar de stad Sevilla in Spanje.
2: Naar het huis van familie.
3: 12 dagen lang.
4: Omdat ik mijn familie voor de eerste keer zag daar en Sevilla was een leuke stad met leuke dingen om te doen etc. Leuke winkels, waterpark, dierentuinen.. Etc.
5: Ik ging met het vliegtuig.
6: We waren met 6 en we betaalden alleen de vliegreis en de uitstapjes dus zo ongeveer tusse de 1000/1500 euro.
Groetjes!
pi_127994393
1: Frankrijk
2: Boomhut
3: 2 weken
4: Afgezonderd, geen telefoon, prachtig wandelgebied
5: Auto
6: Was verrassing dus geen idee

http://www.solane.info/la_solane.html
https://www.facebook.com/treehouseholidayfrance
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_127994795
1. Griekenland, Lesbos (Molyvos)
2. Hotel, all inclusive.
We hadden eigenlijk een ander hotel geboekt maar die bleek heel slecht te zijn, dus werden we naar dit geweldig hotel gestuurd door Sunweb!
3. 2 weken
4. Super mooie omgeving, leuke dorpjes en stadjes, heerlijk relaxed, aardige mensen, super mooi uitzicht vanaf hotel. Eigenlijk was alles top! Hele eiland hebben we gezien, heel divers eiland!
5. Vliegtuig. Daar een huurauto.
6. Zo'n 1200 euro p.p denk ik

Ik weet even niet hoe het hotel heet.. zoek ik nog op!

Alkaios Hotel
http://www.alkaioshotel.gr/en/

[ Bericht 9% gewijzigd door xuryah op 19-06-2013 17:32:38 ]
pi_127995127
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:22 schreef xuryah het volgende:
1. Griekenland, Lesbos (Molyvos)
2. Hotel, all inclusive.
We hadden eigenlijk een ander hotel geboekt maar die bleek heel slecht te zijn, dus werden we naar dit geweldig hotel gestuurd door Sunweb!
3. 2 weken
4. Super mooie omgeving, leuke dorpjes en stadjes, heerlijk relaxed, aardige mensen, super mooi uitzicht vanaf hotel. Eigenlijk was alles top! Hele eiland hebben we gezien, heel divers eiland!
5. Vliegtuig. Daar een huurauto.
6. Zo'n 1200 euro p.p denk ik

Ik weet even niet hoe het hotel heet.. zoek ik nog op!

Alkaios Hotel
http://www.alkaioshotel.gr/en/
Wow duur zeg! Maar het was wel leuk dus het misschien wel waard?
pi_127995133
Ben je nu nog steeds ideeen aan het verzamelen voor die herfstvakantie die nooit gaat komen :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_127995183
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ben je nu nog steeds ideeen aan het verzamelen voor die herfstvakantie die nooit gaat komen :P
Euhm nee.. Dat zien we straks wel weer. Dit is gewoon een leuk topic waar je je leukste vakantie(s) kan delen.
pi_127995235
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:33 schreef larsvh12 het volgende:

[..]

Wow duur zeg! Maar het was wel leuk dus het misschien wel waard?
Ik heb het dan over een prijs met alles erbij he :)
Hotel, hele dag eten en drinken, vliegtuig, uitstapjes en de huur vd auto.
Dus volgens mij valt het dan best mee!
En het was het zeker elke cent waard :D
pi_127995257
Sorry... Maar met hoeveel personen waren jullie?
pi_127995282
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:37 schreef larsvh12 het volgende:
Sorry... Maar met hoeveel personen waren jullie?
Met zn 2en :)
pi_127995312
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef xuryah het volgende:

[..]

Met zn 2en :)
Tjaa dan mag en kan dat wel en moet je het je eigen zeker gunnen!
pi_127995390
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:39 schreef larsvh12 het volgende:

[..]

Tjaa dan mag en kan dat wel en moet je het je eigen zeker gunnen!
We hadden gewoon zin in een luie relax vakantie, waar we zelf niet het huisje hoefde schoon te maken of te koken enzo! Werd allemaal gedaan :D heerlijk toch..
Dit jaar gaan we 2 weken met het vliegtuig naar een appartementje in Andalusie (Zuid Spanje) :)
Ook super veel zin in!
pi_127995432
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:41 schreef xuryah het volgende:

[..]

We hadden gewoon zin in een luie relax vakantie, waar we zelf niet het huisje hoefde schoon te maken of te koken enzo! Werd allemaal gedaan :D heerlijk toch..
Dit jaar gaan we 2 weken met het vliegtuig naar een appartementje in Andalusie (Zuid Spanje) :)
Ook super veel zin in!
Ook zeker leuk lijkt me! Als het dicht bij Sevilla ligt zeker uitstapje daarheen doen!
pi_127996552
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef larsvh12 het volgende:

[..]

Ook zeker leuk lijkt me! Als het dicht bij Sevilla ligt zeker uitstapje daarheen doen!
Dat staat ook op de planning :D
Heb je nog meer leuke stadjes/dingen bezocht daar? Of alleen Sevilla?
pi_127996956
Grote dierentuin daar en leuk waterpark!
pi_127998042
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef larsvh12 het volgende:
Grote dierentuin daar en leuk waterpark!
In Sevilla?
En andere stadjes?
pi_128002553
Ja in Sevilla. Gibraltor is ook een mooi stadje! Ligt wat verder als Sevilla. Leuke restaurantjes en winkels!
Kom op mensen! Laat jullie leukste vakantie wetem!
  woensdag 19 juni 2013 @ 22:08:20 #18
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_128008587
Mijn leukste vakantie was mijn interrail vakantie van vorig jaar.

1: Welk land en welke stad?
Berlijn, Wenen, Boedapest & Klagenfurt

2: Hotel of appartement of iets anders? (En de naam van het hotel etc)
• In Berlijn het EastSeven Hostel in de wijk Prenzlauer Berg.
• In Wenen het Meininger Downtown Franz hotel net buiten het centrum.
• In Boedapest het Honey Hostel. Hostel met maar 3 kamers waar we met zijn tweeën ¤8,- per nacht voor een driepersoonskamer betaalde. Top hosteltje!
• In Klagenfurt het AllYouNeed Hotel, tegenover de universiteit en vlakbij de Wörthersee.

3: Hoelang?
In totaal 3 weken.

4: Waarom is het jouw leukste vakantie?
Enorm veel leuke dingen beleefd, leuke mensen ontmoet en een hoop mooie dingen gezien.

5: Wat was je vervoer?
Trein (interrail).

6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer?
Ergens tussen de ¤1000,- en ¤1200,-
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_128015117
1: Zuidelijk Africa, Johannesburg-Botswana-Zimbabwe (VicFalls) , Zambia, Malawi, Mozambique
2: rond getrokken met camping safari
3: 4 weken
4: Heel veel gezien, heel gezellige groep, zeer gevarieerd, gecanoed op de Zambezie met twee overnachtingen midden in de Zambezie.
5: Overland truck ( vrachtwagen in gericht als bus/mobile keuken )
6: ¤ 4000,-
pi_128015209
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Roger_ het volgende:
1: Zuidelijk Africa, Johannesburg-Botswana-Zimbabwe (VicFalls) , Zambia, Malawi, Mozambique
2: rond getrokken met camping safari
3: 4 weken
4: Heel veel gezien, heel gezellige groep, zeer gevarieerd, gecanoed op de Zambezie met twee overnachtingen midden in de Zambezie.
5: Overland truck ( vrachtwagen in gericht als bus/mobile keuken )
6: ¤ 4000,-
Wauw! Dat lijkt me echt een mooie ervaring :)
  donderdag 20 juni 2013 @ 00:57:23 #21
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128019308
Dat is bijna net zo'n vraag als "wat is je favoriete muzieknummer?" :P

Maar goed een van de speciaalste was een van de eerste, ook omdat zoveel dingen nog nieuw waren.

1. IJsland - New York (city en upstate), Boston, Maine, Greyhound naar Albuquerque, New Mexico, Colorado, Albuquerque, Yucatan Mexico, Albuquerque, NYC
2. Hotels, hostel, bij familie, bij vrienden, tent, bus
3. 2 maanden
4. Familie en vrienden zien, veel indrukken en ervaringen die enorm veel impact maakten want ik was nog jong
5. Auto's, bussen, vliegtuigen, boten, treinen, lopen, fietsen, zwemmen, taxi's
6. 10000 Gulden ongeveer denk ik en zoveel is voor ons betaald toen
reset
pi_128022021
Dit is een moeilijke; ik denk dat mijn 2 reizen naar het zuidwesten van de VS in 2011 en in 2012 met elkaar strijden om de eerste plek wat betreft leukste vakantie. ze waren allebei namelijk errug gaaf. Beiden hadden ook dieptepunten helaas; dus dat wordt echt moeilijk kiezen. daarom maar allebei :P

USA juli 2011:
1: Welk land en welke stad? --> USA: Los Angeles, San Simeon, San Francisco, Yosemite, Sonora pass, Death Valley, Williams, Grand Canyon, Hoover Damn, Las Vegas, Los Angeles
2: Hotel of appartement of iets anders? (En de naam van het hotel etc) --> Hotels
3: Hoelang? - 3,5 week
4: Waarom is het jouw leukste vakantie? --> Combinatie van steden, natuur, indrukwekkende rotsformaties, mooi weer etceterea
5: Wat was je vervoer? --> Huurauto
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer? --> ongeveer 5500 euro voor 2 personen.

USA juli 2012:
1: Welk land en welke stad? --> USA: Las Vegas, Zion, Bryce, Page, Antelope Canyon, Horseshoebend, Sedona, Las Vegas, Death Valley, Sequoia National Forest, Los Angeles, Las Vegas
2: Hotel of appartement of iets anders? (En de naam van het hotel etc) --> Kamperen bij Zion, Bryce, Page, Sedona en Sequoia. Rest hotels.
3: Hoelang? - 3,5 week
4: Waarom is het jouw leukste vakantie? --> Combinatie van steden, natuur, indrukwekkende rotsformaties, mooi weer etceterea
5: Wat was je vervoer? --> Huurauto
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer? --> Heb ik naderhand nooit uitgerekend; maar zal ongetwijfeld richting de 5000 euro voor 2 personen gaan.
Voor wat foto's, kijk hier
  donderdag 20 juni 2013 @ 07:21:55 #23
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_128022080
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een leuke vakantie gehad. :@

Ja, okee, Engeland vorig jaar was wel leuk maar dat kwam omdat er een weekend feesten bijzat.
Kaleidoscopiklimax
pi_128023876
1: Nieuw-Zeeland en Australie
2: Hostels + kamperen
3: 4 maanden
4: Eerste keer ver weg in mn eentje, fantastische natuur en lekker weer.
5: OV + auto
6: 8000 euro
pi_128026177
Ik kan sowieso niet kiezen, maar kies er toch maar even 3:

Leukste vanwege het gezelschap
1: Welk land en welke stad? Normandie, Frankrijk
2: Hotel of appartement of iets anders? Camping, sorry geen idee meer hoe deze heette.
3: Hoelang? 10 dagen.
4: Waarom is het jouw leukste vakantie? Eerste vakantie met mijn vriendin, geen geld, maar oh wat was het leuk!! Ik krijg nog steeds een dikke glimlach op mijn gezicht als ik eraan terugdenk.
5: Wat was je vervoer? Mijn Nissan Sunny uit 1986.
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer? ¤ 250 pp incl benzine, etc. Geen tol want toeristische route gereden.

Meest bijzondere:
1: Welk land en welke stad? Namibie
2: Hotel of appartement of iets anders? Rondgereden met een jeep met een tent op het dak.
3: Hoelang? Ruim 2 weken
4: Waarom is het jouw leukste vakantie? Waar zal ik eens beginnen....WOW wat een land, wat een rust. Waar donker ook echt donker is, douchen in kaarslicht met water wat door kachel wordt opgewarmd, naar een toilet gaan en even moeten wachten omdat een paar meerkatten/stokstaartjes het toilet hadden ingenomen, de jeep heel snel in zijn achteruit moeten zetten voor olifant die over wil steken (in Etosha), het gejank van hyena's 's nachts etc etc etc.
5: Wat was je vervoer? Jeep dus.
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer? Pfoeh, we zaten eerst een week in Kaapstad, een splitsing heb ik niet, maar 1 week Kaapstad en 2 weken Namibie was samen goed voor ¤ 7.000. (met zijn 2en)

Dream coming true
1: Welk land en welke stad? Westkust Amerika
2: Hotel of appartement of iets anders? 16 nachten in hotel/motel 7 in tentje.
3: Hoelang? 23 nachten dus. :)
4: Waarom is het jouw leukste vakantie? Deze stond als zo lang op mijn lijstje, LA, Las Vegas, Grand Canyon, het was liefde op het eerste gezicht. Sindsdien is Amerika mijn favoriete vakantieland...met stip.
5: Wat was je vervoer? Auto gehuurd.
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer? Om en nabij de ¤ 5.500 maar dit was inclusief shoppen (oa een TomTom en veel kleding)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')