Ik kan sowieso niet kiezen, maar kies er toch maar even 3:
Leukste vanwege het gezelschap
1: Welk land en welke stad? Normandie, Frankrijk
2: Hotel of appartement of iets anders? Camping, sorry geen idee meer hoe deze heette.
3: Hoelang? 10 dagen.
4: Waarom is het jouw leukste vakantie? Eerste vakantie met mijn vriendin, geen geld, maar oh wat was het leuk!! Ik krijg nog steeds een dikke glimlach op mijn gezicht als ik eraan terugdenk.
5: Wat was je vervoer? Mijn Nissan Sunny uit 1986.
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer? ¤ 250 pp incl benzine, etc. Geen tol want toeristische route gereden.
Meest bijzondere:
1: Welk land en welke stad? Namibie
2: Hotel of appartement of iets anders? Rondgereden met een jeep met een tent op het dak.
3: Hoelang? Ruim 2 weken
4: Waarom is het jouw leukste vakantie? Waar zal ik eens beginnen....WOW wat een land, wat een rust. Waar donker ook echt donker is, douchen in kaarslicht met water wat door kachel wordt opgewarmd, naar een toilet gaan en even moeten wachten omdat een paar meerkatten/stokstaartjes het toilet hadden ingenomen, de jeep heel snel in zijn achteruit moeten zetten voor olifant die over wil steken (in Etosha), het gejank van hyena's 's nachts etc etc etc.
5: Wat was je vervoer? Jeep dus.
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer? Pfoeh, we zaten eerst een week in Kaapstad, een splitsing heb ik niet, maar 1 week Kaapstad en 2 weken Namibie was samen goed voor ¤ 7.000. (met zijn 2en)
Dream coming true
1: Welk land en welke stad? Westkust Amerika
2: Hotel of appartement of iets anders? 16 nachten in hotel/motel 7 in tentje.
3: Hoelang? 23 nachten dus.

4: Waarom is het jouw leukste vakantie? Deze stond als zo lang op mijn lijstje, LA, Las Vegas, Grand Canyon, het was liefde op het eerste gezicht. Sindsdien is Amerika mijn favoriete vakantieland...met stip.
5: Wat was je vervoer? Auto gehuurd.
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer? Om en nabij de ¤ 5.500 maar dit was inclusief shoppen (oa een TomTom en veel kleding)