Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dan wordt de keus voor jou wel beperkter natuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef IT-Alex het volgende:
Ik wil gewoon een meisje die van me houdt zoals ik ben.
Eens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:49 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, ik weet onderhand ook niet meer wat er nou wel en niet echt is aan dit programma. Stel hij heeft al die opmerkingen ingefluisterd gekregen en hij doet alles wat de programmamakers willen, dan heb ik niks gezegd, maar als hij wel zelf zo is dan mag hij weleens bij zichzelf te rade gaan.
maar zeg nou eerlijk dikkevettedaniel, jij vond zijn gedrag tijdens het boksen wel oke of grappig?Nog los van dat het gewoon kansloos is ga je zo niet om met een vrouw die je serieus iets probeert bij te brengen en jou nog KO kan slaan als ze wil.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Eens.
Gewoon geen respect van Alex jegens die dame.
Dat was Michael en dat is inderdaad een behoorlijke misser. Hij zette toen ook 1 griet aan de kant om met de ander verder te kunnen 'keuvelen'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:18 schreef ejfaar het volgende:
Die gozer die toen tijdens het bowlen meteen aan die meid vroeg hoe ze er over dacht om hem te ontmaagdendan kan je me een hoop wijsmaken, maar niet dat het hem niet om zijn ontmaagding gaat
Naderhand was het toch een beetje een slet toen ze hem afwees.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was Michael en dat is inderdaad een behoorlijke misser. Hij zette toen ook 1 griet aan de kant om met de ander verder te kunnen 'keuvelen'.
En toch is hij ontmaagd, dat gaan we in de komende aflevering zien. Hij doet dus iets goed, ervan uitgaande dat hij niet naar de hoeren is geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was Michael en dat is inderdaad een behoorlijke misser. Hij zette toen ook 1 griet aan de kant om met de ander verder te kunnen 'keuvelen'.
Ik dacht dat hij met de andere maagd zou gaan aanpappen. Beetje ervaringen en ideeen uitwisselen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:11 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Naderhand was het toch een beetje een slet toen ze hem afwees.
Tjah, dat ligt eraan ja. Kan ook een pityfuck zijn geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En toch is hij ontmaagd, dat gaan we in de komende aflevering zien. Hij doet dus iets goed, ervan uitgaande dat hij niet naar de hoeren is geweest
een pityfuck is ook een fuckquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij met de andere maagd zou gaan aanpappen. Beetje ervaringen en ideeen uitwisselen.
[..]
Tjah, dat ligt eraan ja. Kan ook een pityfuck zijn geweest.
True alleen dat verdient een stuk minder respect imo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
een pityfuck is ook een fuck
Droom lekker verder kerel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:40 schreef IT-Alex het volgende:
Ik kan je daar niets over vertellen, ik wil best met je afspreken dan kom je er snel genoeg achter of ik zo ben in het echt of niet. Spannend he? mij lijkt een nieuwe date wel verfrissend en al helemaal als het meisje een hekel aan me heeft op tv haha!
De vraag voor Alex is of hij wel diegene is die rare geluiden stond te maken bij dat boksen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt de keus voor jou wel beperkter natuurlijk
De boksdame zei dat ie moest ophouden en hij zei sorryquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:51 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
De vraag voor Alex is of hij wel diegene is die rare geluiden stond te maken bij dat boksen.
Juist dat kwam nep en geforceerd over.
kijk maar terug op uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ronde billen, brede heupen, en het leek net een man?Das knap.
quote:
wel.quote:
hahahaha ik wist dat je met zoiets zou komen, ik vind het wel grappig dat je zo boos over komt xDquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:51 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
De vraag voor Alex is of hij wel diegene is die rare geluiden stond te maken bij dat boksen.
Juist dat kwam nep en geforceerd over.
Ik bedoel meer dat brede heupen en ronde billen an sich geen probleem zijn. Dus snapte het niet in dat 'rijtje'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
kijk maar terug op uitzendinggemist.nl
Ik heb ook ronde billen en brede heupen van het squattenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ronde billen, brede heupen, en het leek net een man?Das knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |