quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap dat het heel zwaar voor je is dat je daadwerkelijk iets moet doen maar je overleeft het wel
#lamtuutquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef SuperFruitig het volgende:
#werkloos #uitkering #ww #luilekkerland
Wat zijn jullie toch een mooi stelquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap dat het heel zwaar voor je is dat je daadwerkelijk iets moet doen maar je overleeft het wel
Raphaelquote:
WTF, nu al een demo??quote:Vanaf volgende week dinsdag is de Gran Turismo 6 demo te downloaden én start direct ook de GT Academy 2013 kwalificatie!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Poit het volgende:
Ik moest hier zo hard om lachen![]()
Lepeltje lepeltje
Hmm vluchtig gekeken vanochtend en ziet er best grappig uitquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef Poit het volgende:
TAIN!
http://www.gametrailers.c(...)pha-gameplay-trailer
Dat laatste stukje vond ik wel een beetje boel creepy.. En dan had ik nog niet eens zo'n OR op..quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Hmm vluchtig gekeken vanochtend en ziet er best grappig uit
Among the Sleep gaat de OR ook ondersteunen en dat spel is ook best creepy. Ik ben echt benieuwd wanneer dat ding gereleased wordt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat laatste stukje vond ik wel een beetje boel creepy.. En dan had ik nog niet eens zo'n OR op..
Ik moet zeggen dat ik er behoorlijk hyped van begin te raken..
* Poit wilt Half Life 2 spelen met dat ding..
LOL, dat lijkt me echt verschrikkelijk!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Among the Sleep gaat de OR ook ondersteunen en dat spel is ook best creepy. Ik ben echt benieuwd wanneer dat ding gereleased wordt.
Ik moet alleen mijn kat opsluiten als ik straks met de OR ga gamen. Die heeft al de neiging om op mijn schoot te springen bij Amnesia...
Ja echt een kutbeest... Zit je in een donkere kamer met een headset op Amnesia te spelen en net als je het geluid van een monster hoort, springt dat beest op je schoot. Daarna nooit meer dat spel gespeeld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef Poit het volgende:
[..]
LOL, dat lijkt me echt verschrikkelijk!
Weet niet of je dit al gezien hebt? Prototype van de 1080p uitvoering en best wat leuke info over de ontwikkeling en visie van die gasten.
Ik heb het een keer gehad met een demo van Turok. Niet het meest boeiende spel maar ik was er mee bezig, beetje aan het schieten, ik zit wat naar voren op m'n bank, leunt er opeens 1 van m'n ratjes tegen m'n rug! Schrok me kapotquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja echt een kutbeest... Zit je in een donkere kamer met een headset op Amnesia te spelen en net als je het geluid van een monster hoort, springt dat beest op je schoot. Daarna nooit meer dat spel gespeeld.
Vanavond even filmpje kijken
2 girls 1 cup is leuker om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
Emar verkleed als DUKE NUKEM![]()
![]()
Als je denkt dat je alles wel hebt gezien
Deze is ook mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |