Klopt, mijn statief is nog onderweg. Ik weet niet of je alle topics mee leest maar een paar maanden geleden was mijn statief gesneuveld. Het filmpje staat hier ook om van te leren, het is dus de 50 mm zonder IS.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
In zo'n rustig filmpje kom je er niet mee weg om bij het schieten van stilstaande objecten geen statief te gebruiken. Alles moet vloeiend gaan, het kleinste haperingetje of beweginkje valt al op.
Thanks! Heb nog meer materiaal uit die dag, daar zijn de pannetjes wat beter. Ik heb nog geen tijd gehad ze te editen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
En o ja: als je pannetjes of tiltjes gaat maken, kijk van tevoren op welk shot je wilt uitkomen.
Standaard reply van mij in dit soort gevallen: misschien moet je dat even in een scroll onderin beeld vermelden.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef whY... het volgende:
[..]
Klopt, mijn statief is nog onderweg. Ik weet niet of je alle topics mee leest maar een paar maanden geleden was mijn statief gesneuveld. Het filmpje staat hier ook om van te leren, het is dus de 50 mm zonder IS.
Dat krijg je met Anamorphic lens, dit is niet zomaar gecroptquote:
Ah! De Grand Canyon is perfect voor Anamorphic. Ben je daar nog trouwens? Ik heb Fritzie nodig voor een afspraak over mijn scriptie met mijn andere begeleider.quote:
jup, ik zit met Fritz in het lokaal nu. Moet ik iets doorgeven?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ah! De Grand Canyon is perfect voor Anamorphic. Ben je daar nog trouwens? Ik heb Fritzie nodig voor een afspraak over mijn scriptie met mijn andere begeleider.
Nah. Wanneer zijn jullie weer terug?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
jup, ik zit met Fritz in het lokaal nu. Moet ik iets doorgeven?
weekje! Live shows op donderdag. Ik mag regisseren!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nah. Wanneer zijn jullie weer terug?
Supervet. Ik heb uiteindelijk presentatie mogen doen, l had die regie me ook wel supertof geleken. Wat is het onderwerp van jullie show?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
weekje! Live shows op donderdag. Ik mag regisseren!
Gewoon de footage op 1500 speed zettenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Beter ja!
Waar heb je dit meer in elkaar gezet ?
Mijn ervaring is nee maar ik heb geen twixtor enzoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:50 schreef fyah het volgende:
Kan je met 25 fps footage eigenlijk een mooie slowmo maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |