SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Arctic Monkeys is niet meer.
Deze gemist?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:43 schreef Näsenbar het volgende:
Na het vorige album met nummers als Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair en The Hellcat Spangled Shalalala zag ik het ook niet meer zo zitten met die band, maar dit nummer is prima.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef ntm het volgende:
True, ik vond de Arctic Monkeys van vroeger leuker
De beat blijft hangen en het ging over muziek daarbij heb ik geen harddrugs op zodat ik deze herrie kan doorstaan.quote:
Bijna alles. De Arctic Monkeys zijn van hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef IJsblock het volgende:
Alles is beter dan die Mumford "kijk mij eens op een banjo spelen" And Sons
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bijna alles. De Arctic Monkeys zijn van hetzelfde niveau.
Doe even normaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bijna alles. De Arctic Monkeys zijn van hetzelfde niveau.
Moet altijd lachen als er weer eens een 'nieuwe' single van hen wordt aangekondigd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef IJsblock het volgende:
Alles is beter dan die Mumford "kijk mij eens op een banjo spelen" And Sons
Kanye West is ook niets meer na zijn tweede album, gelukkig is The Roots er.quote:
Slim? Het is gewoon over, eigenlijk al sinds 2008 want Humbug (juli 2009) was al minder dan de eerste twee albums.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef Scuidward het volgende:
Slim hoor TS, doen alsof het slecht is zodat meer mensen geneigd zijn te luisteren.
Prima nummertje.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:29 schreef Levolution het volgende:
Shit, zijn die nog bezig? Die band is zo 2005, toen het nog hip was om indie te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |