quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:28 schreef MangoLotion het volgende:
Ik ga vanavond banaanijs maken. Het schijnt dat als je een banaan gaat invriezen en deze vervolgens in de blender doet, dat die dezelfde structuur als ijs krijgt
Oi, dat klinkt lekkerquote:
Ik heb het recept hier gevonden: http://healthyissexy.co.u(...)ngs-and-pumpkin-pie/quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Oi, dat klinkt lekkeren doen jullie er dan nog iets bij of alléén banaan?
Thanks! effe neuzenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik heb het recept hier gevonden: http://healthyissexy.co.u(...)ngs-and-pumpkin-pie/
Maar nog nooit gemaakt. Dit meisje is trouwens echt een inspiratie!
oké, ga ik proberen ! Dankjewel!quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef Ole het volgende:
Ik mag niet teveel suiker, Doe alleen banaan. Of banaan en aardbei . Maar een beetje siroop erdoor is wel lekkerder.
Je kunt het ook doen met ander bevroren fruit natuurlijk. Maar banaan geeft een beetje romige structuur. Bij ander fruit wordt het meer sorbetijs
Ze heeft hele goeie supergezonde "raw recepten"quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Thanks! effe neuzen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:00 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ze heeft hele goeie supergezonde "raw recepten"
Zeker!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:00 schreef Ole het volgende:
Voordeel is in elk geval dat je precies weet wat er in je ijs zit
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Zeker!![]()
Hier ben ik erg blij mee
yesss! Lekker eten dat ook goed voor je is <3quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geweldig topic is dit toch
ik zie ook een héle fijne Cheesecakequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:06 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
yesss! Lekker eten dat ook goed voor je is <3
Of die chocolade moussequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zie ook een héle fijne Cheesecakehoort hier eigenlijk niet thuis
maar is wel
de moeite waard, een stuk makkelijker ook dan het cheescake recept wat ik had en niet
aan durfde te beginnen![]()
http://healthyissexy.co.u(...)spinach-cookies.html
Ken je dit topic al CUL / [Vegetarisch eten #10]quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Of die chocolade mousse
Ik moet alleen nog ff rauwe cacao halen
hahah nee ken ik nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken je dit topic al CUL / [Vegetarisch eten #10]
anders wordt het een puinhoop
o bah... dat lijkt me niksquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn lijf vraagt om warmte in de ochtend, dus iemand nog tips voor warme smoothies voor in de winter? Heb wel al wat hier en daar gegoogled en kreeg gisteren in een gezondheidswinkel wel wat tips.
Eet normaal in de winter wel regelmatig havermoutpap met wat rozijnen, tegenwoordig met soyamelk. Best ok, maar afwisseling is ook fijn.
Vanochtend op tip van de gezondheidswinkelmevrouw (scrabblewoord!)een warme smoothie gemaakt met warme soyamelk, banaan en een schepje rauwe cacao. Even wennen maar best ok.
De mevrouw van de Vitaminstore vertelde ook nog over havermout die ze met warme appelsapmaakt. Dat lijkt me dan weer minder... Of smoothies met warm gekookte groente zoals broccoli, maar goed, dat is nog een klein stapje te ver, zeker voor de ochtend
(wil het wel eens gaan proberen na het spinazie avontuur, maar niet vandaag
) Misschien ook maar wat meer verse gember gebruiken in smoothies, aangezien ik al tijden dol ben op verse gember thee
en dat verwarmt ook natuurlijk...
Zag trouwens op internet gisteren een warm smoothie recept genaamd 'Bombay Banana Smoothie', die ik me meteen aansprak, terwijl ik nog niet eens wist wat er in zat. Ik en gevoelig voor mooie namen? Echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |