quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Zeker!![]()
Hier ben ik erg blij mee
yesss! Lekker eten dat ook goed voor je is <3quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Geweldig topic is dit toch
ik zie ook een héle fijne Cheesecakequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:06 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
yesss! Lekker eten dat ook goed voor je is <3
Of die chocolade moussequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zie ook een héle fijne Cheesecakehoort hier eigenlijk niet thuis
maar is wel
de moeite waard, een stuk makkelijker ook dan het cheescake recept wat ik had en niet
aan durfde te beginnen![]()
http://healthyissexy.co.u(...)spinach-cookies.html
Ken je dit topic al CUL / [Vegetarisch eten #10]quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Of die chocolade mousse
Ik moet alleen nog ff rauwe cacao halen
hahah nee ken ik nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken je dit topic al CUL / [Vegetarisch eten #10]
anders wordt het een puinhoop
o bah... dat lijkt me niksquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn lijf vraagt om warmte in de ochtend, dus iemand nog tips voor warme smoothies voor in de winter? Heb wel al wat hier en daar gegoogled en kreeg gisteren in een gezondheidswinkel wel wat tips.
Eet normaal in de winter wel regelmatig havermoutpap met wat rozijnen, tegenwoordig met soyamelk. Best ok, maar afwisseling is ook fijn.
Vanochtend op tip van de gezondheidswinkelmevrouw (scrabblewoord!)een warme smoothie gemaakt met warme soyamelk, banaan en een schepje rauwe cacao. Even wennen maar best ok.
De mevrouw van de Vitaminstore vertelde ook nog over havermout die ze met warme appelsapmaakt. Dat lijkt me dan weer minder... Of smoothies met warm gekookte groente zoals broccoli, maar goed, dat is nog een klein stapje te ver, zeker voor de ochtend
(wil het wel eens gaan proberen na het spinazie avontuur, maar niet vandaag
) Misschien ook maar wat meer verse gember gebruiken in smoothies, aangezien ik al tijden dol ben op verse gember thee
en dat verwarmt ook natuurlijk...
Zag trouwens op internet gisteren een warm smoothie recept genaamd 'Bombay Banana Smoothie', die ik me meteen aansprak, terwijl ik nog niet eens wist wat er in zat. Ik en gevoelig voor mooie namen? Echt niet
quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe ook altijd een eetlepel of 2 havermout in mijn smoothies. Ontbijtsmoothies zijn anders vaak te caloriearm om een goed begin van de dag te zijn voor mij.
Ik doe die geregeld door mijn yoghurt met muesli (en lijnzaad). Erg lekker!quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Bucketlist het volgende:
Zag ook granaatappelpitjes, lijkt mij ideaal. Normaal is dat zo'n gekloot![]()
Havermout is gewoon gezondquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Bucketlist het volgende:
Het bevroren fruit is deze week in de bonus bij de appie. Ideaal voor smoothies
Zag ook granaatappelpitjes, lijkt mij ideaal. Normaal is dat zo'n gekloot![]()
Wat is de havermout hier opeens populair --> door de voedselzandloper?
Nog nooit geprobeerd! Ga ik zeker doen!quote:Op zondag 15 december 2013 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben de laatste weken groot fan van cranberries in mijn smoothies
Ik heb nu een doosje verse in de koelkast liggen maar pas had ik ook een zakje ingevroren. Dat werkt perfect. Volgens mij verkoopt AH ze in de diepvries.quote:Op zondag 15 december 2013 10:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd! Ga ik zeker doen!
Ik heb bij de landmarkt geloof ik wel eens hele grote zakken zien liggen, maar het kan ook bij de Plusquote:Op zondag 15 december 2013 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb nu een doosje verse in de koelkast liggen maar pas had ik ook een zakje ingevroren. Dat werkt perfect. Volgens mij verkoopt AH ze in de diepvries.
Ik snap het probleem niet zo goed eigenlijk. Je kunt zo'n sapje toch gewoon wat vloeibaarder maken zodat het makkelijker drinkt? Ik vind het nogal zonde ook om het gezondste deel van het sap er juist uit te halen.quote:Op zondag 22 december 2013 08:31 schreef Maraca het volgende:
Ik wil sapjes maken met mijn blender/staafmixer, maar het is nogal een gedoe om met een zeefje alle sappen uit de pulp te krijgen. Nu zag ik het volgende YouTube filmpje:
De avondmens in mij zegt "wat een gedoe in de ochtend, koop een juicer", maar de boekhouder in mij zegt "das nog best handig (en goedkoop)"
Alleen, weet iemand waar je van die juice bags kunt kopen? Kan alleen websites vinden in het buitenland en zou toch het liefst een Nederlandse webshop hebben (ook weer ivm verzendkosten en minimaal bestelbedrag etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |