abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131655475
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

Zeker! :Y
Hier ben ik erg blij mee O+
:*
pi_131655513
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:04 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

:*
Geweldig topic is dit toch *;
pi_131655544
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Geweldig topic is dit toch *;
yesss! Lekker eten dat ook goed voor je is <3
pi_131655677
Ik ga hier echt vaker komen :)
pi_131655748
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:06 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

yesss! Lekker eten dat ook goed voor je is <3
ik zie ook een héle fijne Cheesecake :D hoort hier eigenlijk niet thuis :@ maar is wel
de moeite waard, een stuk makkelijker ook dan het cheescake recept wat ik had en niet
aan durfde te beginnen oO<

http://healthyissexy.co.u(...)spinach-cookies.html
pi_131655752
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:11 schreef Calico het volgende:
Ik ga hier echt vaker komen :)
:+
pi_131655832
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ik zie ook een héle fijne Cheesecake :D hoort hier eigenlijk niet thuis :@ maar is wel
de moeite waard, een stuk makkelijker ook dan het cheescake recept wat ik had en niet
aan durfde te beginnen oO<

http://healthyissexy.co.u(...)spinach-cookies.html
Of die chocolade mousse :9
Ik moet alleen nog ff rauwe cacao halen
pi_131655891
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Of die chocolade mousse :9
Ik moet alleen nog ff rauwe cacao halen
Ken je dit topic al CUL / [Vegetarisch eten #10]

anders wordt het een puinhoop _O-
pi_131655986
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ken je dit topic al CUL / [Vegetarisch eten #10]

anders wordt het een puinhoop _O-
hahah nee ken ik niet
pi_131706988
http://www.voedzaamensnel(...)-spinazie-en-banaan/

Deze vandaag gemaakt, de helft van de ingrediënten gebruikt. Even wennen, groentes qua smaak in smoothie :P. En dat na mijn allereerste shotje Tarwegras gisteren. :o Dat vond ik ook niet echt lekker, de mensen om me heen die t ook voor het eerst namen, vonden het wel erg lekker. Misschien had het er ook wel mee te maken dat iemand zei: oh lekker, het heeft een beetje een zoethout smaakje...
Laat ik dat nou net heel vies vinden :P

Wederom trouwens weer zo'n enorm dikke smoothie, die van vanochtend, dus het zal de avocado wel zijn die daarvoor zorgt :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_132117597
Mijn lijf vraagt om warmte in de ochtend, dus iemand nog tips voor warme smoothies voor in de winter? Heb wel al wat hier en daar gegoogled en kreeg gisteren in een gezondheidswinkel wel wat tips.

Eet normaal in de winter wel regelmatig havermoutpap met wat rozijnen, tegenwoordig met soyamelk. Best ok, maar afwisseling is ook fijn.

Vanochtend op tip van de gezondheidswinkelmevrouw (scrabblewoord!) :+ een warme smoothie gemaakt met warme soyamelk, banaan en een schepje rauwe cacao. Even wennen maar best ok.

De mevrouw van de Vitaminstore vertelde ook nog over havermout die ze met warme appelsap :? maakt. Dat lijkt me dan weer minder... Of smoothies met warm gekookte groente zoals broccoli, maar goed, dat is nog een klein stapje te ver, zeker voor de ochtend :) (wil het wel eens gaan proberen na het spinazie avontuur, maar niet vandaag :+ ) Misschien ook maar wat meer verse gember gebruiken in smoothies, aangezien ik al tijden dol ben op verse gember thee :) en dat verwarmt ook natuurlijk...

Zag trouwens op internet gisteren een warm smoothie recept genaamd 'Bombay Banana Smoothie', die ik me meteen aansprak, terwijl ik nog niet eens wist wat er in zat. Ik en gevoelig voor mooie namen? Echt niet :')
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_132120611
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mijn lijf vraagt om warmte in de ochtend, dus iemand nog tips voor warme smoothies voor in de winter? Heb wel al wat hier en daar gegoogled en kreeg gisteren in een gezondheidswinkel wel wat tips.

Eet normaal in de winter wel regelmatig havermoutpap met wat rozijnen, tegenwoordig met soyamelk. Best ok, maar afwisseling is ook fijn.

Vanochtend op tip van de gezondheidswinkelmevrouw (scrabblewoord!) :+ een warme smoothie gemaakt met warme soyamelk, banaan en een schepje rauwe cacao. Even wennen maar best ok.

De mevrouw van de Vitaminstore vertelde ook nog over havermout die ze met warme appelsap :? maakt. Dat lijkt me dan weer minder... Of smoothies met warm gekookte groente zoals broccoli, maar goed, dat is nog een klein stapje te ver, zeker voor de ochtend :) (wil het wel eens gaan proberen na het spinazie avontuur, maar niet vandaag :+ ) Misschien ook maar wat meer verse gember gebruiken in smoothies, aangezien ik al tijden dol ben op verse gember thee :) en dat verwarmt ook natuurlijk...

Zag trouwens op internet gisteren een warm smoothie recept genaamd 'Bombay Banana Smoothie', die ik me meteen aansprak, terwijl ik nog niet eens wist wat er in zat. Ik en gevoelig voor mooie namen? Echt niet :')
o bah... dat lijkt me niks :')

Ik heb wel iets leuks voor slagroom, voor op je warme chocolademelk ofzo :P

Met alleen de cocos room werkt ook heb ik geleerd in het Veg topic eten, maar
ik heb beide nog steeds niet geprobeerd :+
pi_132120686
Ik drink tegenwoordig trouwens wel hete notenmelk in mijn koffie i.p.v. koffiemelk dat is'
ook hartstikke lekker, én je koffie is keiheet, dus een koffie verkeerd met notenmelk zeg maar, daar
begin ik meestal mee, uurtje later komt de Smoothie :9
pi_132147625
Ik begin er eindelijk aan te wennen...

Lijnzaad in je Smoothie, eerst vond ik het vies dus ik ben begonnen met een klein theelepeltje
maar inmiddels zit ik op een flinke eetlepel :P

http://www.culy.nl/inspiratie/alles-over-lijnzaad/

En natuurlijk Havermout dat vergat ik steeds, maar ik heb de pot nu naast de blender gezet :+

http://eten-en-drinken.in(...)t-van-havermout.html
pi_132148622
Ik doe ook altijd een eetlepel of 2 havermout in mijn smoothies. Ontbijtsmoothies zijn anders vaak te caloriearm om een goed begin van de dag te zijn voor mij.
Spoilers!
pi_132150861
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik doe ook altijd een eetlepel of 2 havermout in mijn smoothies. Ontbijtsmoothies zijn anders vaak te caloriearm om een goed begin van de dag te zijn voor mij.
:D ik doe er wel meer in tegenwoordig want ik heb meestal een halve liter :+
pi_132158693
Het bevroren fruit is deze week in de bonus bij de appie. Ideaal voor smoothies :)

Zag ook granaatappelpitjes, lijkt mij ideaal. Normaal is dat zo'n gekloot :')

Wat is de havermout hier opeens populair --> door de voedselzandloper?
  maandag 14 oktober 2013 @ 16:26:12 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132158768
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Bucketlist het volgende:

Ik doe die geregeld door mijn yoghurt met muesli (en lijnzaad). Erg lekker!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132158787
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Bucketlist het volgende:
Het bevroren fruit is deze week in de bonus bij de appie. Ideaal voor smoothies :)

Wat is de havermout hier opeens populair --> door de voedselzandloper?
Havermout is gewoon gezond :o

http://eten-en-drinken.in(...)t-van-havermout.html

Net als lijnzaad

http://www.culy.nl/inspiratie/alles-over-lijnzaad/

en die Havermouth vult lekker :9
pi_132158815
granaatappelpitjes nog nooit geproefd geloof ik, moet ik maar eens een keer proberen dan :P

oe... ja die moet ik dus ook hebben nu :')

http://mens-en-gezondheid(...)jn-super-gezond.html

Ik kan wel wat extra ruimte gebruiken ondertussen in mijn keuken, koelkast en vriezer :+
pi_132393229
Vanmiddag een smoothie gemaakt van banaan, peer, bramen en een stukje komkommer (zonder schil). Resultaat :9
pi_132690381
Vandaag een smoothie van verse sinaasappelsap, sap van een halve citroen, 2 kleine peren (vers van de boom), wat bramen uit de diepvries en ietsiepietsie verse gember. Hopelijk doet dit vitaminebommetje zijn werk...

:9
pi_132694487
Ik heb gisteren een ijsje door mijn smoothie gedaan :D Een smoothie ijsje van AH, dat is eigenlijk gewoon geblend en ingevroren bosvruchten. Ik had me vergist in wat er nog in mijn vriezer lag.
Spoilers!
pi_134283205
Pas geleden ontdekt en bevalt erg goed, speltmelk!

Ook voor in je koffie...

http://ikeetzuivelvrij.nl/zuivelvervangers/speltdrank/
pi_134283225
Ik ben de laatste weken groot fan van cranberries in mijn smoothies O+
Spoilers!
pi_134283250
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben de laatste weken groot fan van cranberries in mijn smoothies O+
Nog nooit geprobeerd! Ga ik zeker doen!
pi_134283280
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 10:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nog nooit geprobeerd! Ga ik zeker doen!
Ik heb nu een doosje verse in de koelkast liggen maar pas had ik ook een zakje ingevroren. Dat werkt perfect. Volgens mij verkoopt AH ze in de diepvries.
Spoilers!
pi_134283310
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb nu een doosje verse in de koelkast liggen maar pas had ik ook een zakje ingevroren. Dat werkt perfect. Volgens mij verkoopt AH ze in de diepvries.
Ik heb bij de landmarkt geloof ik wel eens hele grote zakken zien liggen, maar het kan ook bij de Plus
geweest zijn :@ weet ik niet meer :') ik stond nog te twijfelen of ik ze zou nemen, maar heb toen
toch maar weer mijn geliefde blauwe bessen genomen, volgende keer neem ik een zak mee :D

edit
diepvries dus :+
  zondag 22 december 2013 @ 08:31:37 #239
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_134550959
Ik wil sapjes maken met mijn blender/staafmixer, maar het is nogal een gedoe om met een zeefje alle sappen uit de pulp te krijgen. Nu zag ik het volgende YouTube filmpje:

De avondmens in mij zegt "wat een gedoe in de ochtend, koop een juicer", maar de boekhouder in mij zegt "das nog best handig (en goedkoop)"

Alleen, weet iemand waar je van die juice bags kunt kopen? Kan alleen websites vinden in het buitenland en zou toch het liefst een Nederlandse webshop hebben (ook weer ivm verzendkosten en minimaal bestelbedrag etc)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_134551497
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 08:31 schreef Maraca het volgende:
Ik wil sapjes maken met mijn blender/staafmixer, maar het is nogal een gedoe om met een zeefje alle sappen uit de pulp te krijgen. Nu zag ik het volgende YouTube filmpje:

De avondmens in mij zegt "wat een gedoe in de ochtend, koop een juicer", maar de boekhouder in mij zegt "das nog best handig (en goedkoop)"

Alleen, weet iemand waar je van die juice bags kunt kopen? Kan alleen websites vinden in het buitenland en zou toch het liefst een Nederlandse webshop hebben (ook weer ivm verzendkosten en minimaal bestelbedrag etc)
Ik snap het probleem niet zo goed eigenlijk. Je kunt zo'n sapje toch gewoon wat vloeibaarder maken zodat het makkelijker drinkt? Ik vind het nogal zonde ook om het gezondste deel van het sap er juist uit te halen.

Je zou kunnen proberen om kaasdoek (of dunne, goedkope hydrofiele luier) te gebruiken om daardoor het sap te filteren.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')