abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128116255
Oh en welk fruit kun je eigenlijk allemaal invriezen? Best wel handig om te weten, aangezien ik vaak wel aardig wat fruit kan weggooien.. zou wel handig zijn om het in te vriezen en later te gebruiken voor smoothies!
pi_128116734
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef xuryah het volgende:

[..]

Owh niet zo lekker dus?
Ik wil het wel een x proberen maar tis best wel duur.. zonde dan als ik het nooit gebruik omdat t niet smerig smaakt!
Nou jah, ik vind het niet lekker :@ misschien dat er nog meer mensen zijn met eraringen en
misschien heeft iemand wel tips om die smaak ''weg te werken'' zodat je het niet zo erg
proeft, is mij nog niet gelukt! :D
pi_128116761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:50 schreef xuryah het volgende:
Oh en welk fruit kun je eigenlijk allemaal invriezen? Best wel handig om te weten, aangezien ik vaak wel aardig wat fruit kan weggooien.. zou wel handig zijn om het in te vriezen en later te gebruiken voor smoothies!
Ik denk eigenlijk zo'n beetje alles wel? Je kan ook zo goed als alles bevroren kopen, dus...
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:14:27 #34
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128116929
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:51 schreef Aberkullie het volgende:

[..]

Ja dat weet ik dus niet :P heb al gegoogled maar zonder resultaat.
Ik ga wel bij een AH XL kijken. :')
pi_128117144
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk zo'n beetje alles wel? Je kan ook zo goed als alles bevroren kopen, dus...
Ik heb bijv nog nooit bevroren druiven of watermeloen gezien.. :p dus weet niet of alles kan! Maar zal best wel ja.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:33:28 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128117408
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:23 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb bijv nog nooit bevroren druiven of watermeloen gezien.. :p dus weet niet of alles kan! Maar zal best wel ja.
Zou wel handig zijn! Fruit wat in de aanbieding is inkopen, wassen, in stukjes snijden en dan invriezen. :)
pi_128117497
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:33 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zou wel handig zijn! Fruit wat in de aanbieding is inkopen, wassen, in stukjes snijden en dan invriezen. :)
Precies! :D
pi_128117586
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:23 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik dacht... dat zoek ik even voor je op! En ja hoor je kan ze invriezen die druiven :P

http://forum.bibere.com/viewtopic.php?t=259

quote:
Druiven kun je heel goed invriezen en heeft zelfs als voordeel dat de cellen kapot vriezen waardoor er bij het ontdooien en persen direct veel sap vrijkomt.
Wist ik ook niet hoor! :+
pi_128117807
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik dacht... dat zoek ik even voor je op! En ja hoor je kan ze invriezen die druiven :P

http://forum.bibere.com/viewtopic.php?t=259

[..]

Wist ik ook niet hoor! :+
Aah nice! Handig! Thanks :D
  zaterdag 22 juni 2013 @ 20:39:40 #40
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128127748
En de bestelling is een feit... Die ene Philips :)

Gelijk iPad voorzien van de nodige apps :')

Als je een horeca tent hebt is het invriezen denk ik wel handig; fruit inslaan, wassen, op porties invriezen en bij bestelling binnen 3minuten een glas klaar hebben
Iemand die dit ook doet?
Mai pben rai~!
pi_128127986
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef KNAK het volgende:
En de bestelling is een feit... Die ene Philips :)

Gelijk iPad voorzien van de nodige apps :')

[ afbeelding ]

Als je een horeca tent hebt is het invriezen denk ik wel handig; fruit inslaan, wassen, op porties invriezen en bij bestelling binnen 3minuten een glas klaar hebben
Iemand die dit ook doet?
:D _O_

Ah... ik zie nu pas je vraag staan, sorry :P
Ja ik al eens appels in stukjes ingevroren, want die had ik nog niet gezien in de winkel,
werkt prima. Ik ben ook van plan om zelf aarbeien etc. in te vriezen in porties, want de aardbeien
zijn nu redelijk geprijsd, maar verder dan appels ben ik nog niet gekomen :@ ik ben wat dat
betreft ook een beetje lui soms :')

[ Bericht 22% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 22-06-2013 20:55:13 ]
  zaterdag 22 juni 2013 @ 20:52:29 #42
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128128267
:D

Me maar mentaal voorbereiden voor de nodige 'brain freeze' pijnscheuten in de hersenpan.

Ingevroren fruit, is dat niet enorm waterig na bereiding ( en dus minder goed van smaak/kwaliteit)?
Mai pben rai~!
pi_128128386
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef KNAK het volgende:

Ingevroren fruit, is dat niet enorm waterig na bereiding ( en dus minder goed van smaak/kwaliteit)?
Nee hoor!
  zaterdag 22 juni 2013 @ 21:10:29 #44
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128128977
Er gaat een nieuwe wereld open voor me :')

http://www.smoothieninja.com/alcoholic-smoothies.

Oehh. Alcohol erin mikken 8-)
Mai pben rai~!
pi_128129540
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 21:10 schreef KNAK het volgende:
Er gaat een nieuwe wereld open voor me :')

http://www.smoothieninja.com/alcoholic-smoothies.

Oehh. Alcohol erin mikken 8-)
Godsamme deze lijkt me wel lekker :')

Wake-up Call Smoothie

If you have an important appointment the morning after a late night, this breakfast smoothie should get you up in time to do business with energy to spare. Warning: Do not attempt to drive after drinking this smoothie.

Smoothie tip: For a real espresso wake-up call, replace the gold rum with dark rum and double the amount of coffee.

:P

http://www.smoothieninja.com/wake-up-call-smoothie
pi_128132145
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef KNAK het volgende:
:D

Me maar mentaal voorbereiden voor de nodige 'brain freeze' pijnscheuten in de hersenpan.

Mango en banaan maken je smoothies dikker.
Spoilers!
  zondag 23 juni 2013 @ 23:14:33 #47
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128174027
Dit weekend mezelf een klein beetje misdragen, na aanschaf blender ook een popcorn machine besteld, zo een hete lucht apparaat. Heeft er iemand weleens een pak zout in een blender gemikt? Zout zo op popcorn werkt niet, poederzout wellicht wel :p

Kan dat? Zout blenden ? :')
Mai pben rai~!
pi_128176978
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef KNAK het volgende:
Dit weekend mezelf een klein beetje misdragen, na aanschaf blender ook een popcorn machine besteld, zo een hete lucht apparaat. Heeft er iemand weleens een pak zout in een blender gemikt? Zout zo op popcorn werkt niet, poederzout wellicht wel :p

Kan dat? Zout blenden ? :')
Haha, ik denk niet dat dat kan.. :p
Ik zou het lekker met een vijzel doen!
  maandag 24 juni 2013 @ 00:56:30 #49
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128178475
Machine kan niet stuck geraken lijkt mij, dus ik probeer het wel ... Dinsdag hoop ik dat apparaat te moge begroeten :)
Mai pben rai~!
pi_128178744
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef KNAK het volgende:
Machine kan niet stuck geraken lijkt mij, dus ik probeer het wel ... Dinsdag hoop ik dat apparaat te moge begroeten :)
Proberen kan altijd, maar ik denk dat de hoeveelheid zout veel te weinig is om het te blenden.
Maar ik weet niet hoe die messen/haken/hoe het ook heet er bij die van jou uit zien natuurlijk!
  maandag 24 juni 2013 @ 01:59:34 #51
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128180201
Ik zal wel een filmpje maken voor het nageslacht , en een linkje plaatsen hier 8-)
Mai pben rai~!
pi_128230460
Oehhh, verse smoothies O+ _O_ Al tijd terug dat ik ze gemaakt heb, maar zag gisteren met opruimen mijn mini-blendertje weer tevoorschijn komen. Ooit keer in een smoothiepakketje gekregen als kerstcadeautje van het werk. Dus er zal binnenkort wel weer geblenderd worden! *O* Was altijd erg blij met mijn glazen blender (gewoon een goedkope van de Lidl, deed het altijd prima), totdat ik paar jaar geleden hete soep wilde blenderen/pureren en er door de hitte een barst in kwam :') :{. Gevalletje 'duh' ;). Heb ook wel een staafmixer, maar een blender vind ik gewoon leuker ofzo :P.

Maar goed, ben ook dol op het bevroren fruit van de AH, maar zelf fruit invriezen gaat ook prima begrijp ik hier? Ook appels e.d.? Ben tegenwoordig ook dol op verse gember, dus eens kijken wat daar lekker bij is :) Zelf ben ik niet zo'n melkliefhebber, dus doe het liefst met yoghurt. Zag hier ook langskomen dat iemand er karnemelk bij in doet, lijkt me ook wel lekker, lekker fris :9.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_128231070
Oh, ik doe ook wel eens hete soep in de blender.. mee uitkijken dus?
Ik ga vandaag even wat eigen fruit invriezen. Appels en bananen. Kijken hoe dat gaat :)
Wat vinden jullie van appel door de smoothie trouwens? Ik weet het niet zo goed..
pi_128231120
Ik gebruik trouwens altijd yoghurt met sap. Elke keer verschillend.. ananassap is lekker met kokosmelk :)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:13:27 #55
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128233202
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:15 schreef xuryah het volgende:
Ik ga vandaag even wat eigen fruit invriezen. Appels en bananen. Kijken hoe dat gaat :)
Wat vinden jullie van appel door de smoothie trouwens? Ik weet het niet zo goed..
Ik heb nog nooit appel of banaan ingevroren. Van banaan weet ik dat het kan. Mango vries ik wel vaak in.

Ik heb vandaag een lekkere smoothie gemaakt met appel, yoghurt, banaan, cranberry en munt O+
Spoilers!
pi_128233350
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:15 schreef xuryah het volgende:
Die glazen kan van mij zei iig 'pats' (gelukkig stroomde het er niet uit, maar wel een dikke barst dus niet meer echt verstandig te gebruiken ;) ).

Ik vond zelf appel door de smoothie nooit zo'n succes, maar misschien maar eens proberen met bevroren appel :) Straks maar even wat fruit erbij invriezen.

Las trouwens ergens een berichtje van iemand over mandarijn in de smoothie, maar is dat wel lekker (krijg je er geen velletjes doorheen of pers je hem dan ofzo? ) ?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_128233456
Trouwens, zie dat de kersen in de aanbieding zijn bij de AH....die zijn vast ook wel in te vriezen of niet? Volgens mij zitten er in die diepvriesfruitpakjes toch ook wel eens kersen bij in?

Straks eerst maar even kijken of ze er überhaupt lekker uit zien ;)
pi_128233929
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Trouwens, zie dat de kersen in de aanbieding zijn bij de AH....die zijn vast ook wel in te vriezen of niet? Volgens mij zitten er in die diepvriesfruitpakjes toch ook wel eens kersen bij in?

Straks eerst maar even kijken of ze er überhaupt lekker uit zien ;)
Kan wel denk ik!
Alleen, hoe wil je dat doen met de pit?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:59:18 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128234759
Misschien zo'n ontpittertje kopen? .

Spoilers!
pi_128235677
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:35 schreef xuryah het volgende:

[..]

Kan wel denk ik!
Alleen, hoe wil je dat doen met de pit?
Ik hou wel van smoothies met een 'bite' ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Misschien zo'n ontpittertje kopen? .

[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld. Mijn ouders hebben er ook wel een geloof ik, maar die wonen te ver weg om even dat ding te halen. Even kijken of het niet gewoon met een mesje gaat oid, uiteindelijk worden de stukjes toch in mootjes gehakt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')