ah ik had geen geluid dus heb de uitleg niet gehoord.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee als je hele kleine worteltjes koopt hoeft het niet, maar ik denk dat het gewoon even een
waarschuwing was voor de mensen die niet een hele krachtige blender hebben, dat zei dat
meisje ook toch?
Ik dacht nog wel, dit is zó een duidelijk filmpje hier hoef ik verder niks bij te zetten...
Verkeerd gedacht dus van mij
+1quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tot dan ''Terug Vind Papjes''
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tot dan ''Terug Vind Papjes''
Ah! Dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef loecje het volgende:
[..]
ah ik had geen geluid dus heb de uitleg niet gehoord.
maar dat valt me bij meer filmpjes op. dat alles in kleine stukjes wordt gehakt.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:59 schreef Aberkullie het volgende:
Heeft iemand hier die pakjes al geprobeerd voor in de blender waar alleen ijs aan toegevoegd moet worden? Kokos-ananas lijkt me wel lekker
Ik heb ook geen idee hoe het heet maar het was laatst een promotie in de UB. Het leken van die kleine drinkpakjes, maar het was voor in de blender.quote:
Is het in de supermarkt te koop?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe het heet maar het was laatst een promotie in de UB. Het leken van die kleine drinkpakjes, maar het was voor in de blender.
Ik heb ook pas een nieuwe ook naar aanleiding van dit topic!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:31 schreef KNAK het volgende:
Ok, ik ben lekker gemaakt door dit topique
Ik ga een blender kopen![]()
Wat ik wil?
Ik denk alles eigenlijk wel, en denk dat de zwaarste taak ijsblokjes crushen zal zijn.
Glas, uitneembaar mesje, wel zo handig. wat verder handig is om erbij te hebben, geen idee.
Budget, max 80 eur is wel mooi denk ik.
Mocht iemand tips hebben,... graag
Dit is de Philips store maar daar is hij 99 euro, wel uitgebreide beschrijving en specificatiequote:Dit product is tijdelijk uitverkocht maar kan elk moment weer binnenkomen in ons magazijn. Kom over enkele dagen opnieuw een kijkje nemen, grote kans dat het dan wel weer op voorraad is.
¤ 83,75 van ¤ 109,95 incl. BTW 24% voordeel
Breng mij op de hoogte zodra het product op voorraad is.
E-mailadres
Wat mag ie kosten? Motor vermogen ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Als we dan toch gaan pronken met onze blenders.
Sinds kort in bezit.
Hij was uit het assortiment gehaald, dus ik kreeg korting.quote:
Ik heb andere lovende reviews gelezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:00 schreef KNAK het volgende:
....
http://www.kieskeurig.nl/blender/kenwood/bl650/reviews/198433/
Mocht je reserve onderdelen willen, het kan nog
PHILIPS Blender HR2096quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Philips heeft een vriendin van me ook (van ons kado gekregen toevallig) en hij is echt geweldig. Ze gebruikt hem vaak en ook voor ijsklontjes.
Ja dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:17 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Is het in de supermarkt te koop?Heb je anders een foto?
Yep. Glas is juist beter dan plastic. Is vele malen dikker, je kunt hem volgens mij rustig op de vloer laten stuiteren zonder dat er iets aan de hand is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:32 schreef KNAK het volgende:
[..]
PHILIPS Blender HR2096
Ge bedoelt deze?
Ik heb besloten deze te gaan bestellen
Alles kan er dus in... Maar dat ding is van glas, zijn onderdelen te koop in geval van breken?
Bestekeus heeft dat ding op voorraad, maar 4 euro duurder dan die laagste prijs wat FAN wist te melden....voor die paar euro moet ik dus Enkele dagen wachten.. Ik wil blenden!! Dus gaan met die blendbanaan!
Je hebt gelijk, ik heb het zojuist geprobeerd, gewoon het verse gemengde Fruit er bevrorequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Philips heeft een vriendin van me ook (van ons kado gekregen toevallig) en hij is echt geweldig. Ze gebruikt hem vaak en ook voor ijsklontjes.
Nou eerlijk is eerlijk de ice crush heb ik maar 2x gebruikt, ging prima hoor maar ik vond het dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:36 schreef KNAK het volgende:
Knaller review![]()
Het is dat je zegt dat je ice crush niet echt grondig getest hebt, anders had ik al met 1 been in een aankoop gestaan.... Ehmmm. Ja, zoiets... :p.
Wel van belang dat dat ding harde voorwerpen kan hebben, o.a. hard fruit en ijs, Ik ga het zeer zeker overwegen als ik niets beters op mijn pad tegen kom... Ik geef het nog een paar dagen.
Ja, ik doe weleens eiwitpoeder in mijn Smoothie voordat ik ga sporten, maar niet zo vaak enquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:51 schreef xuryah het volgende:
Handig topic dit!
Ff volgen
Heeft iemand ervaring met eiwit poeder of maca poeder door je smoothie?
Owh niet zo lekker dus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik doe weleens eiwitpoeder in mijn Smoothie voordat ik ga sporten, maar niet zo vaak en
ook niet veel want er zit een beetje een bijsmaakje aan en dan vind ik het weer zonde van mijn
Smoothie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |