abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128113305
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:32 schreef KNAK het volgende:

[..]

PHILIPS Blender HR2096

Ge bedoelt deze?

Ik heb besloten deze te gaan bestellen :)
Alles kan er dus in... Maar dat ding is van glas, zijn onderdelen te koop in geval van breken?

Bestekeus heeft dat ding op voorraad, maar 4 euro duurder dan die laagste prijs wat FAN wist te melden....voor die paar euro moet ik dus Enkele dagen wachten.. Ik wil blenden!! Dus gaan met die blendbanaan!
Yep. Glas is juist beter dan plastic. Is vele malen dikker, je kunt hem volgens mij rustig op de vloer laten stuiteren zonder dat er iets aan de hand is.
Daar komt bij dat Philips een uitstekende klantenserivce heeft die zonder gedoe binnen een paar dagen nieuwe onderdelen opsturen mocht dat nodig zijn. Ik heb afgelopen 1,5 jaar al 4 of 5 keer nieuwe onderdelen van mijn keukenmachine gekregen, hoef niet eens de bon op te sturen. Laat je daardoor niet ontmoedigen, mijn machine is plastic zooi en niet te vergelijken met die blender.
Spoilers!
pi_128114578
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Philips heeft een vriendin van me ook (van ons kado gekregen toevallig) en hij is echt geweldig. Ze gebruikt hem vaak en ook voor ijsklontjes.
Je hebt gelijk, ik heb het zojuist geprobeerd, gewoon het verse gemengde Fruit er bevrore
ingegooid, een advocado erbij en sojamelk en hij ging als een tierelier! :D

Ik denk dat ik een beetje te voorzichtig was :@ dat kwam omdat ik een keer een aardbei ter
grootte van een tennisbal tussen dat gemengde Fruit zag zitten :') en toen dacht ik, nah... dat
gaat nooit, maar dat zal wel een uitzondering zijn dat er zo'n idioot grote aardbei tussen zit.

Om een Lang verhaal kort te maken, JA, bevroren Fruit gaat dus helemaal prima! :+

Dan zal die ik de ice crush ook wat vaker gaan gebruiken, wat dat vond ik ook eng.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 09:36 schreef KNAK het volgende:
Knaller review 8-)

Het is dat je zegt dat je ice crush niet echt grondig getest hebt, anders had ik al met 1 been in een aankoop gestaan.... Ehmmm. Ja, zoiets... :p.
Wel van belang dat dat ding harde voorwerpen kan hebben, o.a. hard fruit en ijs, Ik ga het zeer zeker overwegen als ik niets beters op mijn pad tegen kom... Ik geef het nog een paar dagen :).
Nou eerlijk is eerlijk de ice crush heb ik maar 2x gebruikt, ging prima hoor maar ik vond het dus
een beetje eng, bang dat het toch niet zou gaan ofzo :@ beetje stom natuurlijk omdat er ook
duidelijk bij de beschrijving staat dat het wél kan en daarom had ik heb ook gekocht.

Maar ik denk dat dat komt omdat ik filmpjes op You Tube heb zitten te bekijken van Blenders
waar je zo'n beetje je hele huisraad in kan flikkeren :D maar die kosten tussen de 500 en
600 euro, maar dat ka je eigenlijk niet vergelijken, dat is hetzelfde als een Audi met een Porsche
vergelijken, nu heb ik geen verstand van auto's dus misschien is een Audi wel beter, weet ik veel :')
maar je begrijpt wat ik bedoel denk ik :+
pi_128114594
Ik zit nu wel met een IJSkoude Smoothie oO< :')
pi_128114700
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:51 schreef xuryah het volgende:
Handig topic dit!
Ff volgen :D
Heeft iemand ervaring met eiwit poeder of maca poeder door je smoothie?
Ja, ik doe weleens eiwitpoeder in mijn Smoothie voordat ik ga sporten, maar niet zo vaak en
ook niet veel want er zit een beetje een bijsmaakje aan en dan vind ik het weer zonde van mijn
Smoothie. :@
pi_128116199
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, ik doe weleens eiwitpoeder in mijn Smoothie voordat ik ga sporten, maar niet zo vaak en
ook niet veel want er zit een beetje een bijsmaakje aan en dan vind ik het weer zonde van mijn
Smoothie. :@
Owh niet zo lekker dus?
Ik wil het wel een x proberen maar tis best wel duur.. zonde dan als ik het nooit gebruik omdat t niet smerig smaakt!
pi_128116255
Oh en welk fruit kun je eigenlijk allemaal invriezen? Best wel handig om te weten, aangezien ik vaak wel aardig wat fruit kan weggooien.. zou wel handig zijn om het in te vriezen en later te gebruiken voor smoothies!
pi_128116734
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef xuryah het volgende:

[..]

Owh niet zo lekker dus?
Ik wil het wel een x proberen maar tis best wel duur.. zonde dan als ik het nooit gebruik omdat t niet smerig smaakt!
Nou jah, ik vind het niet lekker :@ misschien dat er nog meer mensen zijn met eraringen en
misschien heeft iemand wel tips om die smaak ''weg te werken'' zodat je het niet zo erg
proeft, is mij nog niet gelukt! :D
pi_128116761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:50 schreef xuryah het volgende:
Oh en welk fruit kun je eigenlijk allemaal invriezen? Best wel handig om te weten, aangezien ik vaak wel aardig wat fruit kan weggooien.. zou wel handig zijn om het in te vriezen en later te gebruiken voor smoothies!
Ik denk eigenlijk zo'n beetje alles wel? Je kan ook zo goed als alles bevroren kopen, dus...
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:14:27 #34
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128116929
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:51 schreef Aberkullie het volgende:

[..]

Ja dat weet ik dus niet :P heb al gegoogled maar zonder resultaat.
Ik ga wel bij een AH XL kijken. :')
pi_128117144
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk zo'n beetje alles wel? Je kan ook zo goed als alles bevroren kopen, dus...
Ik heb bijv nog nooit bevroren druiven of watermeloen gezien.. :p dus weet niet of alles kan! Maar zal best wel ja.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 14:33:28 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128117408
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:23 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb bijv nog nooit bevroren druiven of watermeloen gezien.. :p dus weet niet of alles kan! Maar zal best wel ja.
Zou wel handig zijn! Fruit wat in de aanbieding is inkopen, wassen, in stukjes snijden en dan invriezen. :)
pi_128117497
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:33 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zou wel handig zijn! Fruit wat in de aanbieding is inkopen, wassen, in stukjes snijden en dan invriezen. :)
Precies! :D
pi_128117586
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:23 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik dacht... dat zoek ik even voor je op! En ja hoor je kan ze invriezen die druiven :P

http://forum.bibere.com/viewtopic.php?t=259

quote:
Druiven kun je heel goed invriezen en heeft zelfs als voordeel dat de cellen kapot vriezen waardoor er bij het ontdooien en persen direct veel sap vrijkomt.
Wist ik ook niet hoor! :+
pi_128117807
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 14:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik dacht... dat zoek ik even voor je op! En ja hoor je kan ze invriezen die druiven :P

http://forum.bibere.com/viewtopic.php?t=259

[..]

Wist ik ook niet hoor! :+
Aah nice! Handig! Thanks :D
  zaterdag 22 juni 2013 @ 20:39:40 #40
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128127748
En de bestelling is een feit... Die ene Philips :)

Gelijk iPad voorzien van de nodige apps :')

Als je een horeca tent hebt is het invriezen denk ik wel handig; fruit inslaan, wassen, op porties invriezen en bij bestelling binnen 3minuten een glas klaar hebben
Iemand die dit ook doet?
Mai pben rai~!
pi_128127986
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:39 schreef KNAK het volgende:
En de bestelling is een feit... Die ene Philips :)

Gelijk iPad voorzien van de nodige apps :')

[ afbeelding ]

Als je een horeca tent hebt is het invriezen denk ik wel handig; fruit inslaan, wassen, op porties invriezen en bij bestelling binnen 3minuten een glas klaar hebben
Iemand die dit ook doet?
:D _O_

Ah... ik zie nu pas je vraag staan, sorry :P
Ja ik al eens appels in stukjes ingevroren, want die had ik nog niet gezien in de winkel,
werkt prima. Ik ben ook van plan om zelf aarbeien etc. in te vriezen in porties, want de aardbeien
zijn nu redelijk geprijsd, maar verder dan appels ben ik nog niet gekomen :@ ik ben wat dat
betreft ook een beetje lui soms :')

[ Bericht 22% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 22-06-2013 20:55:13 ]
  zaterdag 22 juni 2013 @ 20:52:29 #42
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128128267
:D

Me maar mentaal voorbereiden voor de nodige 'brain freeze' pijnscheuten in de hersenpan.

Ingevroren fruit, is dat niet enorm waterig na bereiding ( en dus minder goed van smaak/kwaliteit)?
Mai pben rai~!
pi_128128386
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef KNAK het volgende:

Ingevroren fruit, is dat niet enorm waterig na bereiding ( en dus minder goed van smaak/kwaliteit)?
Nee hoor!
  zaterdag 22 juni 2013 @ 21:10:29 #44
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128128977
Er gaat een nieuwe wereld open voor me :')

http://www.smoothieninja.com/alcoholic-smoothies.

Oehh. Alcohol erin mikken 8-)
Mai pben rai~!
pi_128129540
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 21:10 schreef KNAK het volgende:
Er gaat een nieuwe wereld open voor me :')

http://www.smoothieninja.com/alcoholic-smoothies.

Oehh. Alcohol erin mikken 8-)
Godsamme deze lijkt me wel lekker :')

Wake-up Call Smoothie

If you have an important appointment the morning after a late night, this breakfast smoothie should get you up in time to do business with energy to spare. Warning: Do not attempt to drive after drinking this smoothie.

Smoothie tip: For a real espresso wake-up call, replace the gold rum with dark rum and double the amount of coffee.

:P

http://www.smoothieninja.com/wake-up-call-smoothie
pi_128132145
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:52 schreef KNAK het volgende:
:D

Me maar mentaal voorbereiden voor de nodige 'brain freeze' pijnscheuten in de hersenpan.

Mango en banaan maken je smoothies dikker.
Spoilers!
  zondag 23 juni 2013 @ 23:14:33 #47
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128174027
Dit weekend mezelf een klein beetje misdragen, na aanschaf blender ook een popcorn machine besteld, zo een hete lucht apparaat. Heeft er iemand weleens een pak zout in een blender gemikt? Zout zo op popcorn werkt niet, poederzout wellicht wel :p

Kan dat? Zout blenden ? :')
Mai pben rai~!
pi_128176978
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef KNAK het volgende:
Dit weekend mezelf een klein beetje misdragen, na aanschaf blender ook een popcorn machine besteld, zo een hete lucht apparaat. Heeft er iemand weleens een pak zout in een blender gemikt? Zout zo op popcorn werkt niet, poederzout wellicht wel :p

Kan dat? Zout blenden ? :')
Haha, ik denk niet dat dat kan.. :p
Ik zou het lekker met een vijzel doen!
  maandag 24 juni 2013 @ 00:56:30 #49
24329 KNAK
ff w88,......
pi_128178475
Machine kan niet stuck geraken lijkt mij, dus ik probeer het wel ... Dinsdag hoop ik dat apparaat te moge begroeten :)
Mai pben rai~!
pi_128178744
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef KNAK het volgende:
Machine kan niet stuck geraken lijkt mij, dus ik probeer het wel ... Dinsdag hoop ik dat apparaat te moge begroeten :)
Proberen kan altijd, maar ik denk dat de hoeveelheid zout veel te weinig is om het te blenden.
Maar ik weet niet hoe die messen/haken/hoe het ook heet er bij die van jou uit zien natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')