quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
ma: "Ben jij toto69?"
ik: "dafuq?"
ma: "volgende keer geschiedenis wissen."
ik: "of je gaat niet in mijn zaken lopen neuzen"
ma: "volgende keer ook die foto'tjes van dat tinietsjat wissen"
ik: "geeez"
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef Spatieloos het volgende:
Rockiejj - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
msacras - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
nodig - 20-5-2013 - 30 day ab challenge
supersof - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
mauskoekwaus - 20-5-2013 - 30 day squat challenge
Voornaamachternaam - 21-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
Dit nog gelukt, jongens?
Dit nog gelukt, jongens?
Wat is het?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef Spatieloos het volgende:
Dit nog gelukt, jongens?
Kan nog steeds hoor, ik ben ook net begonnen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen nog met vakantie
Je kan ook gewoon naar de sportschool gaan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan nog steeds hoor, ik ben ook net begonnen!
50 squats gaat makkelijker dan verwacht :d
Maar die ab challenge, ik kan niet eens 1 sit up
Gegaan, alles wat je daar kan doen zou je thuis een beetje na kunnen doen, en dan hoef ik geen 40 per maand te betalen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon naar de sportschool gaan?
Je kan al voor 16 p/m naar de sportschool?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gegaan, alles wat je daar kan doen zou je thuis een beetje na kunnen doen, en dan hoef ik geen 40 per maand te betalen.
Ja misschien bij jou in de buurtquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kan al voor 16 p/m naar de sportschool?![]()
Misschien nog wel goedkoper
Dichtstbijzijnde is toch wel minstens anderhalf uur fietsen, en ik denk niet dat me ouders me zo vaak willen brengen, ik moet het gwn thuis doen, en af en toe een rondje fietsen/hardlopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Basicfit heeft 80 vestigingen door het hele land?
Ben je nou serieus met die eerste zinquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gegaan, alles wat je daar kan doen zou je thuis een beetje na kunnen doen, en dan hoef ik geen 40 per maand te betalen.
Ik ga zelf het wielrennen weer oppakken, want ik heb nu toch vakantiequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is toch wel minstens anderhalf uur fietsen, en ik denk niet dat me ouders me zo vaak willen brengen, ik moet het gwn thuis doen, en af en toe een rondje fietsen/hardlopen.
Alsof je geen gewichten kan kopen. Alleen die apparatuur niet, en ja je kan niet alles thuis doen, wel het meeste denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ben je nou serieus met die eerste zin
Calisthenics < toegang tot gewichten
Wielrennen word je geen spierbundel van?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef TienVingers het volgende:
Vinden meisjes jullie niet leuk zonder spieren
Ze vinden mij sowieso niet leuk, of ik nou spieren heb of niet, ik doe het voor mezelf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef TienVingers het volgende:
Nee, ik train ook alleen maar voor de meisjes. Vind her totaal niet belangrijk hoe ik er zelf uitzie en me voel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef TienVingers het volgende:
Ik fietste altijd 40 min naar school, dus ik noem mezelf ook gwn een wielrenner!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga zelf het wielrennen weer oppakken, want ik heb nu toch vakantie
Er zijn vast wel meisjes die je leuk vinden hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze vinden mij sowieso niet leuk, of ik nou spieren heb of niet, ik doe het voor mezelf.
JA maar zulke meisjes vind ik dan weer niet leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meisjes die je leuk vinden hoor.
Als Zanger Rinus iemand kan krijgen.
http://www.fitnessshop4u.(...)m-dumbells-9389.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof je geen gewichten kan kopen. Alleen die apparatuur niet, en ja je kan niet alles thuis doen, wel het meeste denk ik.
Beetje fatsoenlijke homegym met powerrack,bankje en 100/140 kg aan gewichten oid is al snel 500-1000 euro.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof je geen gewichten kan kopen. Alleen die apparatuur niet, en ja je kan niet alles thuis doen, wel het meeste denk ik.
Ik ruik sarcasme maar ik weet het niet zekerquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nee, ik train ook alleen maar voor de meisjes. Vind her totaal niet belangrijk hoe ik er zelf uitzie en me voel.
Daarom ook geen rug en benen trainen kijken meisjes toch niet naar. Kan je beter meer borst en biceps doen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.fitnessshop4u.(...)m-dumbells-9389.html
Lijken mij wel goede dingen
Beter dan einzehlgängerquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA maar zulke meisjes vind ik dan weer niet leuk
Ja ik word geen bodybuilder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Beetje fatsoenlijke homegym met powerrack,bankje en 100/140 kg aan gewichten oid is al snel 500-1000 euro.
De PI bevestigd je waarnemingenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ruik sarcasme maar ik weet het niet zeker
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ruik sarcasme maar ik weet het niet zeker
Als je ze beter leert kennen misschien welquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
JA maar zulke meisjes vind ik dan weer niet leuk
Misschien wel. Ik zie volgend jaar wel, als ik weer eens mensen zie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als je ze beter leert kennen misschien wel
Inderdaad, uiterlijk zegt niet allesquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als je ze beter leert kennen misschien wel
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik zie volgend jaar wel, als ik weer eens mensen zie.
Ja, wat moet je met al die termen.quote:
Die bal naast mn naamquote:
Ik hoef ook geen sixpack, ik wil gewoon een beetje sporten. Weet ook wel dat je niet super gespierd woord van gewichten onder 200, maar dat is nou eenmaal te duur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon beetje spier balletjes krijgen en sixpackje toch. Wil geen Arnold zijn ik ga echt niet met gewichten trainen
Gewicht wat je tilt heeft niks te maken met hoe je eruit ziet mattie. Bij squat en deadlift zit je zo aan de 100kg. Als beginner kan je met max 60kg ook wel eventjes vooruit maar San moet je na 2 maanden alweer upgradenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen sixpack, ik wil gewoon een beetje sporten. Weet ook wel dat je niet super gespierd woord van gewichten onder 100, maar dat is nou eenmaal te duur.
posticonquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]ooo Die dingen gebruik ik nooit, waar staat de P en de I voor dan?
Je bedoelt VA?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zou jij vandaag met xkachel meeten?
En kan ik niet gewoon lossen gewichten kopen dan? Dat klinkt goedkoper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewicht wat je tilt heeft niks te maken met hoe je eruit ziet mattie. Bij squat en deadlift zit je zo aan de 100kg. Als beginner kan je met max 60kg ook wel eventjes vooruit maar San moet je na 2 maanden alweer upgraden
Dan moet je van 2 tot 30 kg oid alles halen met tussenstappen van 2 kg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En kan ik niet gewoon lossen gewichten kopen dan? Dat klinkt goedkoper.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan moet je van 2 tot 30 kg oid alles halen met tussenstappen van 2 kg.
Ga gewoon naar een sportschool.
Nee, dat was VA. Volgende week gaan wij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zou jij vandaag met xkachel meeten?
oh hehe dan is het nog niet te laatquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, dat was VA. Volgende week gaan wij.
ALS KRABS DIE KAARTJES EENS STUURT
Hoezo moet dat per se met stappen van 2kg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan moet je van 2 tot 30 kg oid alles halen met tussenstappen van 2 kg.
Ga gewoon naar een sportschool.
Je moet het opbouwen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo moet dat per se met stappen van 2kg?
Succes met het opbouwen van je kracht als je ineens van 20 naar 26 moet of zo bij een oefening. Gaat m niet wordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo moet dat per se met stappen van 2kg?
Zou je dat aub nu willen doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh hehe dan is het nog niet te laat
Ja ik weet er niet zo veel van, ik vraag het alleen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Succes met het opbouwen van je kracht als je ineens van 20 naar 26 moet of zo bij een oefening. Gaat m niet worden
Spierpijn gegarandeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat kan niet met 5kg tussenstappen?
Dan ga je jezelf blesseren omdat je gewoon te zwaar zal gaan. Je moet gewichten heel langzaam opbouwen zodat je pezen ed kunnen wennen (en zorgen dat je techniek niet ten koste gaat van gewicht)quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dat kan niet met 5kg tussenstappen?
Kan je dan niet gewoon vaker het zelfde gewicht doen, en langer wachten tot je met iets nieuws begint?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan ga je jezelf blesseren omdat je gewoon te zwaar zal gaan. Je moet gewichten heel langzaam opbouwen zodat je pezen ed kunnen wennen (en zorgen dat je techniek niet ten koste gaat van gewicht)
Ga nou maar gewoon naar de sportschool en anders thuis beetje push-ups doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon vaker het zelfde gewicht doen, en langer wachten tot je met iets nieuws begint?
20 herhalingen of meer heb je niets aan. Werk je alleen aan uithoudingsvermogen en niet aan kracht/spier groei.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon vaker het zelfde gewicht doen, en langer wachten tot je met iets nieuws begint?
Ja ik ga dus niet naar de sportschool, ik vond het daar maar niks (zal wel gwn een sleche sportschool zijn) maar ze hebben niks beter hier in de buurt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon naar de sportschool en anders thuis beetje push-ups doen
Ja, maar ik wil weten wat je zei!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, je was gewoon te laat met lezen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil weten wat je zei!
is dit een nieuwe hosselpoging zei hijquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil weten wat je zei!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
is dit een nieuwe hosselpoging zei hij
Oh, dan snap ik het niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
is dit een nieuwe hosselpoging zei hij
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik het niet?
Ik zwaaide alleen!
Dat doet LMI ook altijd, ik kopieer gewoon hem, want hij is mijn voorbeeld.
jijquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik het niet?
Ik zwaaide alleen!
Dat doet LMI ook altijd, ik kopieer gewoon hem, want hij is mijn voorbeeld.
Ies geheim.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je ze al weg gegeven of ben je ze kwijt?
ik vraag wel aan mensen op straat of ze naar de bios willen, beetje wanhopig om dat op fok te vragen tochquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb je ze al weg gegeven of ben je ze kwijt?
Niks tegen wanhopig zijn!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik vraag wel aan mensen op straat of ze naar de bios willen, beetje wanhopig om dat op fok te vragen toch
Woon je zelf in nh dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik vraag wel aan mensen op straat of ze naar de bios willen, beetje wanhopig om dat op fok te vragen toch
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, je bent mijn voorbeeld, ik adoreer je niet.
haha ja ik heb m'n hele klas al kaartjes gegeven en ben een paar keer met vrienden geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:50 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Woon je zelf in nh dan?
Gewoon iemand meevragen uit de buurt
Hahah wat, hoeveel heb je er?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha ja ik heb m'n hele klas al kaartjes gegeven en ben een paar keer met vrienden geweest
Waar jat jij al die kaartjes dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha ja ik heb m'n hele klas al kaartjes gegeven en ben een paar keer met vrienden geweest
Jaloers op cachet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:52 schreef LETMEIN het volgende:
VA en cachet zijn wel lang aan het ballen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ik doe je alleen na ja!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet verkeerd gaan denken hè, ben geen etsu
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jij gaat al met nodig naar de film
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb nodig er 2 gegeven voor hun meet
Supersop weet van niets!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb nodig er 2 gegeven voor hun meet
Dit nog gelukt, jongens?
begeleiding?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sowieso. Over een maandje eindelijk weer sporten zonder begeleiding
gelukkig hebben we kees de palletsorteerderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ben al 2 en half jaar ''ziek'' en ik zakte regelmatig door mijn knieën, zonder enige aanleiding. Als ik 9 maanden zonder ''te vallen'' kon sporten onder begeleiding van een fysiotherapeut mocht ik weer naar de sportschool.quote:
hoe kan het dat je door je knieën zakte dan?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, ben al 2 en half jaar ''ziek'' en ik zakte regelmatig door mijn knieën, zonder enige aanleiding. Als ik 9 maanden zonder ''te vallen'' kon sporten onder begeleiding van een fysiotherapeut mocht ik weer naar de sportschool.Anders was het onverantwoord. Maar ik val gelukkig niet meer
Mocht je zolang niet zonder begeleiding, ouch dat lijkt me vervelend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, ben al 2 en half jaar ''ziek'' en ik zakte regelmatig door mijn knieën, zonder enige aanleiding. Als ik 9 maanden zonder ''te vallen'' kon sporten onder begeleiding van een fysiotherapeut mocht ik weer naar de sportschool.Anders was het onverantwoord. Maar ik val gelukkig niet meer
Ik was niet van plan het hele verhaal te dumpen nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe kan het dat je door je knieën zakte dan?!
edit: snap wel dat je niet een heel verhaal hier neer wilt zetten, ik ga weer leren
Nou ja, voor zover je het ''begeleiding'' kan noemen dan. Ik sport nu 2 keer per week 2 uur bij zo'n gezondheidscentrum, eigenlijk is het net een sportschool alleen loopt er altijd een fysiotherapeut door de sportzaal heen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mocht je zolang niet zonder begeleiding, ouch dat lijkt me vervelend.
Ja gewoon uit het niets. Ze weten nog steeds niet wat het is, maar ik ben nu al ongeveer 8 maanden niet meer gevallenquote:
toto is nu bezig met z'n examen jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef Spatieloos het volgende:
Heeft toto niet zijn herexamen vandaag?
Succes nog, ben je nu bezig?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
Zal wel afgeleid zijn door die Hongaarse, dit gaat hem niet worden!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef Spatieloos het volgende:
Zal wel afgeleid zijn door die Hongaarse, dit gaat hem niet worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Is het vreemd dat als ik dat plaatje zie, het filmpje zich afspeelt in mijn hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
School boekenquote:
Nee ik betaal het zelfquote:
18, jij?quote:
Oh ik betaalde mn studieboeken ook zelf vorig jaar.quote:
Welke studie ga je doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik betaalde mn studieboeken ook zelf vorig jaar.
vavo vwoquote:
Wij lenen ze trouwens van school, ies gratisch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik betaalde mn studieboeken ook zelf vorig jaar.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lijkt mij best pittig. Kun je dan gewoon overdag werken en 's avonds naar school?
Nee gewoon overdag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Lijkt mij best pittig. Kun je dan gewoon overdag werken en 's avonds naar school?
Ja maar dit is andersquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wij lenen ze trouwens van school, ies gratisch.
7 vakken in het eerste jaar en twee + pws in de tweede.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En ga je dan versneld doen zodat je het in 1 jaar al hebt?
Dan kun je alvast uitkijken naar het tweede jaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
7 vakken in het eerste jaar en twee + pws in de tweede.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan kun je alvast uitkijken naar het tweede jaar
Thanks, hoop dat het zo blijft danquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik was niet van plan het hele verhaal te dumpen nee.Succes met leren.
[..]
Nou ja, voor zover je het ''begeleiding'' kan noemen dan. Ik sport nu 2 keer per week 2 uur bij zo'n gezondheidscentrum, eigenlijk is het net een sportschool alleen loopt er altijd een fysiotherapeut door de sportzaal heen.
[..]
Ja gewoon uit het niets. Ze weten nog steeds niet wat het is, maar ik ben nu al ongeveer 8 maanden niet meer gevallen
gelijk je mening over pensioenleeftijd veranderd.quote:
:/quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan er geen zinnig woord over zeggen, ik hoor 't woensdag wel.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En als het niet goed is? Jaar over doen? Vavo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En als het niet goed is? Jaar over doen? Vavo?
beter ben je gewoon geslaagdquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
komt goedquote:
watquote:
nopequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
anders kan je ook voor dat ene vak staatsexamen doen toch?
ik ga niet op vakantiequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar jij gaat dus naar Hongarije op vakantie en haar meeten?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Toto69 het volgende:
vannacht mogelijk flink noodweerof in ieder geval veel onweer en regen, dan dit draaien :
Wat zijn jullie aan het doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toen het regende was het lekkerder
haar mac uitleggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Die heb ik lang niet geluisterd, jij bent echt een held, ik ben echt maanden muziekloos geweest, totdat ik jou kende in dit topic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Toto69 het volgende:
vannacht mogelijk flink noodweerof in ieder geval veel onweer en regen, dan dit draaien :
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haar mac uitleggeneen laptop uitleggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan ben je gewoon niet gemaakt voor de laptop
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
haar mac uitleggennog steeds?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet geluisterd, jij bent echt een held, ik ben echt maanden muziekloos geweest, totdat ik jou kende in dit topic.
Vooral mac osxquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
een laptop uitleggen?dan ben je gewoon niet gemaakt voor de laptop
ahum? Ik ging van windows naar applequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
een laptop uitleggen?dan ben je gewoon niet gemaakt voor de laptop
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet geluisterd, jij bent echt een held, ik ben echt maanden muziekloos geweest, totdat ik jou kende in dit topic.
Ja, ook ff filmpje gekeken en gran turismo gespeeld.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ook ff filmpje gekeken en gran turismo gespeeld.
Kut PS3 het lukte niet en ze heeft me ingemaakt
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou in die kelder zo hard een studio bouwen
Dus ze is goed in de keuken? Mooi.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zoals een vrouw betaamt heeft ze wel een tosti gemaakt voor me
Ingemaakt door een meisjequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ook ff filmpje gekeken en gran turismo gespeeld.
Kut PS3 het lukte niet en ze heeft me ingemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ingemaakt door een meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.subtiele hosselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hosseeeeelquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is geen hossel, ik wil gewoon niet dat ze me haat dus zeg daarna sorry.
waarom uitleggen?quote:
Zoals iedereen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
ahum? Ik ging van windows naar apple
Iszo. Als ik dat had zou ik als eerste extra geluid isolatie er in pleuren, paar leuk standaarden voor mijn speakers en het beste bureau opzetten wat je kan bedenken. En een mini koelkast voor de pils. En een stripperpaal voor de groupiesquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ingemaakt door een meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die golf GTI was niet bestuurbaar jou, zat ook geen rem op of watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
hoi ik ben een belgquote:
Nou, ze snapt er nog steeds wienig vanquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zoals een vrouw betaamt heeft ze wel een tosti gemaakt voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iedere debiel kan een tosti maken.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]deaudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, ze snapt er nog steeds wienig van
hmquote:ik ben nu vrijwillig op genomen mogt kisen of naar huis of behandeling ik zij wil beter worden in me hoofd dus ga voor behandeling ga er voor
Joh, volgens mij nemen sommige hier het nog serieuzer dan ik zelfquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar toto, denk je dat je haar echt kan palen ja?
En van het één komt het ander...quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh, volgens mij nemen sommige hier het nog serieuzer dan ik zelf
kijk , het is een leuk lief meisje om mee te praten, en mocht ik ooit naar hongarije gaan op vakantie (of sziget), wil ik haar best ontmoeten. Maar ik kan gewoon leuk met d'r praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |