Ach en al zijn het negatieve maakt het mij ook niet uit hoorquote:
Stond vanochtend 2 uur in een brug en 2 uur platform, en het was heerlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het nu wel lekker fris vergeleken gisteren
Zal wel door ochtend komen.
Dat klinkt niet al een goed ontbijt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
blik monster en liga evergreen. Ontbijt
Goed ontbijtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
blik monster en liga evergreen. Ontbijt
Nee, maar het was wel moeilijk te beginnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Goed ontbijt
Zijn er meer mensen die vannacht gewoon niet hebben geslapen?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Goed ontbijt
Zijn er meer mensen die vannacht gewoon niet hebben geslapen?
Shit happensquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat klinkt niet al een goed ontbijt!
Neem gewoon water en ei!
dude what?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel moeilijk te beginnen.
Hebben jullie dat ook, dat je door hitte minder zin hebt om te fappen?
Biblebelt. Iets doorgeslagen christenen.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Biblebelt. Iets doorgeslagen christenen.
mag nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
want ik werk wel eens op zondag
EN JIJ DRAAGT EEN BROEK. DUS JE BEN EEN HOERquote:
Katholiek ofzo dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar even serieus. Een neef van me is homo en heeft een zelfmoordpoging gedaan. Puur omdat ie niet geaccepteerd werd door het geloof. Ik ben een van de weinigen die nog contact met hem heeft omdat ik niet gristelijk ben.
* xcachet doet snel een broek aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EN JIJ DRAAGT EEN BROEK. DUS JE BEN EEN HOER![]()
Hervormd protestant om precies te zijn.quote:
Ja, maar veel kunnen er niet aan doen, die worden al gehersenspoeld sinds hun geboorte!quote:
Heb ik niks op tegen, doe wat je wil. Ik ken een aantal christelijke mensen die dat als motivatie gebruiken voor goede doelen werk en verder hebben ze niks tegen mij als atheist. Zolang ik maar een goed respecterend mens ben. En zo is het ook andersom.quote:
?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan kom je op het station bij ons voor aan
Ik heb gewoon niet geslapen, ik ga straks wel even proberen te slapen, voor ik moet werken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel moeilijk te beginnen.
Hebben jullie dat ook, dat je door hitte minder zin hebt om te fappen?
quote:
Ik ook, ben gedoopt en al. Ookal is mijn moeder teleurgesteld, geen God waar ik in geloofquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar veel kunnen er niet aan doen, die worden al gehersenspoeld sinds hun geboorte!
Dit dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar veel kunnen er niet aan doen, die worden al gehersenspoeld sinds hun geboorte!
Hoe ben jij ongelovig geworden dan? Internet? School? Vrienden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, ben gedoopt en al. Ookal is mijn moeder teleurgesteld, geen God waar ik in geloof
Was wel een christelijke school. Maar ik was op de basisschool een ubernerdje. Wetenschap en shit interesseerde me heel veel. En toen kwam ik erachter dat het regenen, de zon op en onder gaan en alles anders ging dan door een god. Ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe ben jij ongelovig geworden dan? Internet? School? Vrienden?
Of heb je dat helemaal zelf bedacht?
Helaas hebben veel mensen die instelling niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kan niet zomaar dingen geloven. Ik wil bewijs /samenvatting
En gelijk heb je. Atheïst?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kan niet zomaar dingen geloven. Ik wil bewijs /samenvatting
Ik ga me er niet druk over maken. Zonde van je tijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helaas hebben veel mensen die instelling niet.
Ik heb dat fedora nooit begrepen, dat is toch zo'n hoed?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ben niet zo'n atheist die zich superieur gaat voelenFedoratypes
Jupquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat fedora nooit begrepen, dat is toch zo'n hoed?
Goed nummer, alleen lijkt soms een beetje op gewoon praten :/quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb dat nummer zo vaak geluisterd dat ik hem helemaal uit mijn hoofd ken.
Knowmads zijn echt ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed nummer, alleen lijkt soms een beetje op gewoon praten :/
yoloswek4jezusquote:
Dat kan van bijna elk 'goede' niet top40 nummer zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Knowmads zijn echt ondergewaardeerd.
Oh die had ik vroeger vaak geluisterd, nu weet ik waar ik knowmads dus van ken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Knowmads zijn echt ondergewaardeerd.
Ik heb nooit graag bij de meerderheid gehoord, ik ben liever dat kleine groepje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat kan van bijna elk 'goede' niet top40 nummer zeggen.
Het is gewoon smaak, veel mensen houden gewoon niet zo van nuttige teksten, kleine groep wel.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ok doei, tot laterBen er bijna
Heb je condooms mee?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ok doei, tot laterBen er bijna
Ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb nooit graag bij de meerderheid gehoord, ik ben liever dat kleine groepje.
Eigenlijk zijn wij übermenschen, maar omdat we het kleine groepje zijn zien ze ons als üntermenschenquote:
Als je 40+ hebt in schoenmaat dan lijken Vans altijd huge, daarom neem ik nooit Vans meer.quote:
Zwerty meets zwertyquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie ben je dan? Of zit je gwn in de spiegel te gluren?
Ja wat moet ik dan nemen, volgens mij lijkt gewoon elke schoen grootquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je 40+ hebt in schoenmaat dan lijken Vans altijd huge, daarom neem ik nooit Vans meer.
Dan alsnogquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof xcachet eets heeft, en ze slikt gwn de pil hoor.
Ik ken je pijn, maat 49 hier he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan nemen, volgens mij lijkt gewoon elke schoen groot
Ja, jij hebt het nog erger!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ken je pijn, maat 49 hier he.
Denken dat je alleen aids kan krijgen van neuken zonder condoom.quote:
quote:
Vorig jaar schoenen moeten kopen in Duitsland, hier in de stad hadden ze nergens maat 49 op voorraad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
Naja, we hebben tenminste geen aziaten pickies
Wie denkt dat dan? Je kan het ook gwn van je ouders krijgen ja of zelfs van een bloedtransfusie ofso, maar ik denk dat xcachet dat gwn niet heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Denken dat je alleen aids kan krijgen van neuken zonder condoom.
Nee je begrijpt me verkeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie denkt dat dan? Je kan het ook gwn van je ouders krijgen ja of zelfs van een bloedtransfusie ofso, maar ik denk dat xcachet dat gwn niet heeft.
Ja, ik geloof dat het daar tot Oktober elke dag 30 of warmer isquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu nog niet. Is het in Hongarije ook zo warm of niet?
Ouch, en daar wil jij heen gaan? Kan ze niet beter hier komen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat het daar tot Oktober elke dag 30 of warmer is
Is toch heerlijk? De warmte daar is beter dan hier hoor. Tevens szigetquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ouch, en daar wil jij heen gaan? Kan ze niet beter hier komen?
Niet als je in haar mond komt grquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:51 schreef Taexon het volgende:
Zonder condoom komen er kindjes ja!
Doe verstandig
Of in haar kontquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als je in haar mond komt gr
Want jij krijgt daar een blauw oog van?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt ze op school met een blauw oog, ja van de trap gevallen.
Voorvochtquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet als je in haar mond komt gr
Van de trapvallen is gwn altijd zo'n excuus voor verwondingen ja!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want jij krijgt daar een blauw oog van?![]()
Vrouwen hebben ook een gat in hun hand, alleen is dat meer figuurlijk gesproken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze nog speciale gaten heeft zitten?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook een gat in hun hand, alleen is dat meer figuurlijk gesproken.
Ohjaquote:
ach ik moet mijn mond houdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ohja
ALtijd veilig gedaan hoor gr
Nooit een condoom gebruikt grgrquote:
Wanneer komen de kleine proms?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nooit een condoom gebruikt grgr
Moet er dan wel bij vertellen dat ik ook maar met 1 persoon seks heb/heb gehad
Same. Maar die bitch vergat de pil altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nooit een condoom gebruikt grgr
Moet er dan wel bij vertellen dat ik ook maar met 1 persoon seks heb/heb gehad
Ziekenhuis?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
Waar moet je eigenlijk zo'n SOA test doen?
Is dat nodig dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
Vraag dat maar aan je vaderquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Spatieloos het volgende:
Voorlopig nietquote:
Dat gaat toch te lang duren? Gewoon bats boem, kinderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voorlopig niet
Laten we eerst maar op ons zelf gaan wonen inplaats van bij haar ouders thuis?
En vast werk etc eerst
Dat is wel klote, maar kan gebeuren...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same. Maar die bitch vergat de pil altijd
Kost even een heel hoop geldquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat gaat toch te lang duren? Gewoon bats boem, kinderen
Nou eh voordat ik seks heb zonder condoom wil ik wel even weet of ik aids heb geërft ofso, anders maak ik onnodig slachtoffers.quote:
ja jippie daar kan je ook echt alles van betalenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Krijg je toch gelijk kinderbijslag voor?
Ja maar dan is het een week neit meer veilig ofzo en moet je de serie opnieuw beginnen ofzo. Anyway, ik zag haar heel weinig en als je het wekelijks vergeetquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is wel klote, maar kan gebeuren...
Gebeurt iedereen wel eens
Nee dat bedoel ik niet maar aids kun je niet ervenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou eh voordat ik seks heb zonder condoom wil ik wel even weet of ik aids heb geërft ofso, anders maak ik onnodig slachtoffers.
Oh je bedoelt zeker dat ik altijd maagd blijf?
En deze knul wil vwo gaan doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet maar aids kun je niet erven
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou eh voordat ik seks heb zonder condoom wil ik wel even weet of ik aids heb geërft ofso, anders maak ik onnodig slachtoffers.
Oh je bedoelt zeker dat ik altijd maagd blijf?
Jullie gaan wel voor meerdere apparaten? Of is dat nog niet besprokenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja jippie daar kan je ook echt alles van betalen
En zo een apparaat kost tijd!
Kunnen we nu nog even niet missen
http://translate.google.nl/#nl/en/xcachetquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet kan haar eigen username niet uitspreken gr
Hoe dat precies zit weet ik niet zo 1-2-3, maar je kan hem ook alsnog binnen 12 uur innemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan is het een week neit meer veilig ofzo en moet je de serie opnieuw beginnen ofzo. Anyway, ik zag haar heel weinig en als je het wekelijks vergeet
Laten we maar met 1 beginnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jullie gaan wel voor meerdere apparaten? Of is dat nog niet besproken
Dus het is een dagelijkse gewoonte geworden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe dat precies zit weet ik niet zo 1-2-3, maar je kan hem ook alsnog binnen 12 uur innemen.
En als het dan een week echt niet meer veilig is dan hebben wij in ieder geval geluk gehad tot nu toe
http://translate.google.nl/#nl/en/poepneusquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#nl/en/xcachet
En dan klikken op voice
Niet? Maar je hoort toch wel eens van mensen die vanaf de geboorte aids hebben?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet maar aids kun je niet erven
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://translate.google.nl/#fr/en/cachet
De pil vergeten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus het is een dagelijkse gewoonte geworden?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#nl/en/poepneus
Godverdomme, nu ga ik hier weer een halfuur aan verneuken. Bedankt.
Nee, die andere bezigheidquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
De pil vergeten?
Nee alles behalve dat
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet kan haar eigen username niet uitspreken gr
bij de Engelse zegt het volgens mij : aids kásjeequote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://translate.google.nl/#fr/en/cachet
Hasjeequote:Op woensdag 19 juni 2013 12:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
bij de Engelse zegt het volgens mij : aids kásjee
Ze heeft dus toch wel aids.
ENNNNNNNN ander onderwerpquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik slaap elke dag bij haar dus het gebeurt wel vaak ja.
Ja, ze doen het graag hard en luidrichtig en prox houd van stokslobberen. Nu blij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaat zo dadelijk de details bespreken...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, ze doen het graag hard en luidrichtig en prox houd van stokslobberen. Nu blij?
Van tc gisteravond?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Toto69 het volgende:
"2 years together eh? with our 3 children"
"yeah, edwin emiel jeroen"
toch wel?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je was trouwens weer 2e geworden van de dag
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, ze doen het graag hard en luidrichtig en prox houd van stokslobberen. Nu blij?
Waarom geen taber? Vraag dat even aan haarquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Toto69 het volgende:
deze namen wil zij: Krisztián. Gábor. aaand Vince
Ja, ik was weer 3equote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
toch wel?!
Wat. ik dacht niet eens top 10 o.O
Blijkbaar was je 1stequote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
toch wel?!
Wat. ik dacht niet eens top 10 o.O
WTF, ik dacht niet eens top 10. 337 is niet eens zo veel, maar ik dacht dat ik veel minder had!quote:
Meeste mensen hier op FOK! lezen alleen reacties of reageren af en toe.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WTF, ik dacht niet eens top 10. 337 is niet eens zo veel, maar ik dacht dat ik veel minder had!
Wat een lozarsquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meeste mensen hier op FOK! lezen alleen reacties of reageren af en toe.
Dan komen ze op zo'n 10 posts per dag, misschien nog niet eens
geloofde ze dat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:28 schreef Toto69 het volgende:
"2 years together eh? with our 3 children"
"yeah, edwin emiel jeroen"
ja dat was zequote:Op woensdag 19 juni 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij was gisteren op tc of niet?![]()
Anders heb ik de verkeerde voor me
Vindt ze taber mooie naam?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ze moest er om lachen, dat onze kinderen zulke domme namen zouden hebben
Gewoon in de ballenbak toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, nooit dat je die chick gaat ballen
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij was gisteren op tc of niet?![]()
Anders heb ik de verkeerde voor me
*palenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, nooit dat je die chick gaat ballen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
ma: "Ben jij toto69?"
ik: "dafuq?"
ma: "volgende keer geschiedenis wissen."
ik: "of je gaat niet in mijn zaken lopen neuzen"
ma: "volgende keer ook die foto'tjes van dat tinietsjat wissen"
ik: "geeez"
Mijn moeder kwam er ook een keer achter.. maar die dacht echt dat fok een soort plek voor sletten was. Ze noemde het dan ook 'fuck.nl'quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam er ook een keer achter.. maar die dacht echt dat fok een soort plek voor sletten was. Ze noemde het dan ook 'fuck.nl'
Lekkere privacyquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
m'n ma neust altijd in internetgeschiedenis
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
Ooooooooooh snap!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
hahahahahahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
okquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]____
Ik geloof er geen vliegende kut van
nogalquote:
Toch maar eigen pc aanschaffen dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
inderdaad, nadeel van geen eigen computer hebben
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga eens van FOK! af. Je bent aan het meeten.
Ze zitten beide op FOK!. Vast gezellig daarquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga eens van FOK! af. Je bent aan het meeten.
Ik wist niet eens dat dat nog bestondquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geen eigen laptop of pc hebben
Jaloers?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze zitten beide op FOK!. Vast gezellig daar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |