Ach en al zijn het negatieve maakt het mij ook niet uit hoorquote:
Stond vanochtend 2 uur in een brug en 2 uur platform, en het was heerlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind het nu wel lekker fris vergeleken gisteren
Zal wel door ochtend komen.
Dat klinkt niet al een goed ontbijt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
blik monster en liga evergreen. Ontbijt
Goed ontbijtquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
blik monster en liga evergreen. Ontbijt
Nee, maar het was wel moeilijk te beginnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Goed ontbijt
Zijn er meer mensen die vannacht gewoon niet hebben geslapen?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Goed ontbijt
Zijn er meer mensen die vannacht gewoon niet hebben geslapen?
Shit happensquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat klinkt niet al een goed ontbijt!
Neem gewoon water en ei!
dude what?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel moeilijk te beginnen.
Hebben jullie dat ook, dat je door hitte minder zin hebt om te fappen?
Biblebelt. Iets doorgeslagen christenen.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Biblebelt. Iets doorgeslagen christenen.
mag nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
want ik werk wel eens op zondag
EN JIJ DRAAGT EEN BROEK. DUS JE BEN EEN HOERquote:
Katholiek ofzo dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar even serieus. Een neef van me is homo en heeft een zelfmoordpoging gedaan. Puur omdat ie niet geaccepteerd werd door het geloof. Ik ben een van de weinigen die nog contact met hem heeft omdat ik niet gristelijk ben.
* xcachet doet snel een broek aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EN JIJ DRAAGT EEN BROEK. DUS JE BEN EEN HOER![]()
Hervormd protestant om precies te zijn.quote:
Ja, maar veel kunnen er niet aan doen, die worden al gehersenspoeld sinds hun geboorte!quote:
Heb ik niks op tegen, doe wat je wil. Ik ken een aantal christelijke mensen die dat als motivatie gebruiken voor goede doelen werk en verder hebben ze niks tegen mij als atheist. Zolang ik maar een goed respecterend mens ben. En zo is het ook andersom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |