zeg het Gwn, nu wil ik het weten ook, als is het het gemeenste wat je kom verzinnen, ik kan het hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:04 schreef AdoraBelle het volgende: [..] Ik zou iets zeggen, maar ik houd me in. Want jij bent wel lief soms. Maar niet dom voelen... heb ik toch ook weleens?
Als je 21+ bent mag je een intelligentietest afnemen om te kijken of je geschikt bent voor hbo, heb hem al een keer gedaan maar dat zegt dus niks jammer genoeg.. je moet voor elke studie apart telkens weer een 21+ toets doenquote:
wat stomquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je 21+ bent mag je een intelligentietest afnemen om te kijken of je geschikt bent voor hbo, heb hem al een keer gedaan maar dat zegt dus niks jammer genoeg.. je moet voor elke studie apart telkens weer een 21+ toets doenheel hatelijk maargoed.
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik houd zelf wel van leren en kennis vergaren. Ik heb er alleen moeite mee dat je op school juist vooral beoordeeld wordt op hoe goed je kunt documenteren en niet op hoeveel je echt geleerd hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee klopt, zou ook echt wel een mental breakdown zijn als ik te horen kreeg dat ik niet meer kan studeren
Jup, en niet zo goedkoop, Je betaald er 100-150 euro voor. En je moet je dus maanden eerder al inschrijven, wat ik niet gedaan heb omdat als je net een maand gestopt bent met je studie, je je daar niet echt mee bezig houdtquote:
Oh, is dat dombo mijn nieuwe bijnaam geworden ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
zeg het Gwn, nu wil ik het weten ook, als is het het gemeenste wat je kom verzinnen, ik kan het hebben.
Ja, dombo.
Wat was je vorige opleiding dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik houd zelf wel van leren en kennis vergaren. Ik heb er alleen moeite mee dat je op school juist vooral beoordeeld wordt op hoe goed je kunt documenteren en niet op hoeveel je echt geleerd hebt.
Nouja en daarnaast ben ik er nog niet uit wat ik nou echt wil. Mijn vorige opleiding beviel niet zo en ik weet nu even niet wat ik wil gaan doen qua school.
haha en wie betaalt dat allemaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup, en niet zo goedkoop, Je betaald er 100-150 euro voor. En je moet je dus maanden eerder al inschrijven, wat ik niet gedaan heb omdat als je net een maand gestopt bent met je studie, je je daar niet echt mee bezig houdt
Niet zelfgemaakt dus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en Letmein, ik heb de kapsalon zelf gehaald
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was nogal nerdy... moet ik die echt noemen?.
In Emmen welquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet zelfgemaakt dus?
En jan dat gewoon op dinsdagnacht?
nee jouw bijnaam is praat paal met borsen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, is dat dombo mijn nieuwe bijnaam geworden ofzo?.
Nee, je bent dom dus het is logisch dat je je dom voelt.
dmquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha en wie betaalt dat allemaal
heb je eigenijk een baan?
Ik weet niet wat erger isquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
nee jouw bijnaam is praat paal met borsen.
Nooit van gehoord, is dat iets met apps ontwikkelen enzo?quote:
Dus jij kan een FOK! IOS app ontwikkelenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus jij kan een FOK! IOS app ontwikkelen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is dat iets met apps ontwikkelen enzo?
Websites, computerprogramma's, dat soort dingen. Ik vind het wel leuk, maar als ik er de hele dag mee bezig moet zijn is voor mij de lol er gauw af.quote:
ja snap ik. wordt het misschien beetje eentonigquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Websites, computerprogramma's, dat soort dingen. Ik vind het wel leuk, maar als ik er de hele dag mee bezig moet zijn is voor mij de lol er gauw af.
Really? Je komt hier amper meerquote:
Ik wou die opleiding ook gaan doen, maar toch besloten om eerst havo te doen.quote:
Technisch gezien wel, maar niet super goed want ik heb die opleiding niet afgemaakt. Dus ik moet nu de rest zelf leren in m'n vrije tijd.quote:
In principe wel. Alleen heb ik geen zin om geld te betalen om mijn app ook in de app store te plaatsen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus jij kan een FOK! IOS app ontwikkelen
ohja?quote:
Ik heb nooit zin gehad om echt moeite te doen voor school, misschien dat het daar aan ligt.quote:
ICTquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja snap ik. wordt het misschien beetje eentonig![]()
Heb je verder nog andere interesses waar je wat mee zou kunnen qua studie dan?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wou die opleiding ook gaan doen, maar toch besloten om eerst havo te doen.
En met succes, want geslaagd
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. En haar huidige album, zou je dat aanraden?
Leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wou die opleiding ook gaan doen, maar toch besloten om eerst havo te doen.
En met succes, want geslaagd
Laat alle mensen die interesse hebben in een FOK! IOS app bij jou lappen danquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar niet super goed want ik heb die opleiding niet afgemaakt. Dus ik moet nu de rest zelf leren in m'n vrije tijd.
[..]
In principe wel. Alleen heb ik geen zin om geld te betalen om mijn app ook in de app store te plaatsen.
Stel ik heb een goed idee voor een app, wil jij dat dan maken? Dan betaal ik de AppStore, hoe duur is dat eig?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Technisch gezien wel, maar niet super goed want ik heb die opleiding niet afgemaakt. Dus ik moet nu de rest zelf leren in m'n vrije tijd.
[..]
In principe wel. Alleen heb ik geen zin om geld te betalen om mijn app ook in de app store te plaatsen.
Hm, Gamedesign misschien?quote:
documenteren?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin gehad om echt moeite te doen voor school, misschien dat het daar aan ligt.
Ik vond het leren leuk, maar het documenteren geen bal aan.
idkquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
verslagen maken, presentaties enzo. Neem ik aan? Of zelfs toetsen?
Zou kunnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat alle mensen die interesse hebben in een FOK! IOS app bij jou lappen dan
Zou kunnen, ligt eraan of ik dat kan of niet, en wanneer het af moet zijn. Als er geen einddatum is kan ik het mezelf leren enzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stel ik heb een goed idee voor een app, wil jij dat dan maken? Dan betaal ik de AppStore, hoe duur is dat eig?
Fixedquote:
Ze zijn er wel, maar meestal toch een beetje apart. Hmmm... misschien pas ik daar dan ook wel thuisquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vrouwen in de ict zie je niet heel vaak.
Ja, maar dat komt dan ook vooral neer op óf modelleren, óf programmeren. Dat eerste interesseert me niet echt, en dat tweede is hetzelfde als waarmee ik gestopt ben.quote:
Mensen die FOK! ken zijn vaak toch een beetje apart, ik bedoel, kijk naar mequote:Op woensdag 19 juni 2013 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, maar meestal toch een beetje apart. Hmmm... misschien pas ik daar dan ook wel thuis.
Geslacht zou niet uit hoeven makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, maar meestal toch een beetje apart. Hmmm... misschien pas ik daar dan ook wel thuis.
Ik ben niet apart, dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mensen die FOK! ken zijn vaak toch een beetje apart, ik bedoel, kijk naar me
Ah okequote:Op woensdag 19 juni 2013 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dan ook vooral neer op óf modelleren, óf programmeren. Dat eerste interesseert me niet echt, en dat tweede is hetzelfde als waarmee ik gestopt ben.
Niveau?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:19 schreef JRRY het volgende:
wel trots dat ik met vet mooie cijfers overga
Ja, bij ieder "project" dat je moest maken moest je ook een functioneel ontwerp, technisch ontwerp en meer van dat soort meuk maken. Ik snap het nut er wel van, maar ik ben daar niet goed in en ik vind het dikke tijdverspilling.quote:
Ja maar iedereen is apart op een ander perspectief, ik vind Fok!ers best normaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, mijn theorie is dat iedereen die FOK!t wel een beetje apart isquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mensen die uit de achterhoek komen zijn best apart hoorquote:
In principe niet, juist in de ICT niet denk ik. Op andere vlakken maakt het dan weer heel veel uit blijkbaar.quote:
moest ik bij handvaardighied ook dus daar ben ik ook maar mee gestopt toen hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, bij ieder "project" dat je moest maken moest je ook een functioneel ontwerp, technisch ontwerp en meer van dat soort meuk maken. Ik snap het nut er wel van, maar ik ben daar niet goed in en ik vind het dikke tijdverspilling.
Nee, want gld ownedquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mensen die uit de achterhoek komen zijn best apart hoor
Nouja, je hebt een aantal punten met lijntjes er tussen en zo maak je dan een poppetje of een struikje of een boom. Voeg die dingen samen en je hebt een level waar je doorheen kunt lopen of rijden. Dan heb je uiteindelijk een heel raster zeg maar en kun je de punten verplaatsen om de vorm te veranderen, of punten toevoegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah okeJa ik ben totaal geen techneut dus geen idee waar je het over hebt
Drenthe is eindbaasquote:
Ja nouja, er is niet echt aan te ontkomen denk ik. Dat is nou eenmaal de methode waarmee ze je beoordelen. Maar ik heb er echt een pesthekel aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
moest ik bij handvaardighied ook dus daar ben ik ook maar mee gestopt toen haha
Ah oke, ja van programmeercode kan ik me nog wel herinneren dat ik op de middelbare informatica had en dat ik door middel van programmeren 1 of andere robot een weggetje moest laten lopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, je hebt een aantal punten met lijntjes er tussen en zo maak je dan een poppetje of een struikje of een boom. Voeg die dingen samen en je hebt een level waar je doorheen kunt lopen of rijden. Dan heb je uiteindelijk een heel raster zeg maar en kun je de punten verplaatsen om de vorm te veranderen, of punten toevoegen.
Dat is modelleren.
Programmeren is programmeercode intypen.
Ga dan ook vooral vwo doen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind leren soms echt leuk, en soms echt vreselijk saai. En de ene keer heb ik zin in dit vak en andere keer in dat vak, en dit beslis ik niet zelf en is dus irritant.
Welk niveau doe jij dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind leren soms echt leuk, en soms echt vreselijk saai. En de ene keer heb ik zin in dit vak en andere keer in dat vak, en dit beslis ik niet zelf en is dus irritant.
als het interesant is is het leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:23 schreef Spatieloos het volgende:
Wonen er veel jonge FOKKERSquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meeste fokkers van jng komen uit gld, dus
Oh, dat is wel leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke, ja van programmeercode kan ik me nog wel herinneren dat ik op de middelbare informatica had en dat ik door middel van programmeren 1 of andere robot een weggetje moest laten lopen
dat heeft er niet veel mee te maken, ik wil Gwn WO doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga dan ook vooral vwo doen...
Kies hbo
Niet iedereen kan zomaar even WO doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
dat heeft er niet veel mee te maken, ik wil Gwn WO doen.
Dat herken ik wel een beetje. De ene keer ben ik bezig met dit en dan kan ik daar echt uren/dagen/weken mee bezig zijn. En het andere moment ben ik er compleet op uitgekeken en vind ik het weer veel interessanter om met iets totaal anders bezig te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:23 schreef Spatieloos het volgende:
Kies gewoon embedded systems engineeringquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel leuk.
Dan ben je ook al meteen met microcontrollers bezig, en die zitten echt praktisch overal in. Zelfs in je pinpas.
Maar ik denk dat ik misschien iets met systeembeheer ga doen. En als dat niet lukt kan ik altijd nog bouwvakker worden, ik heb de broeken ervoor. Oké, die is flauw.
Hahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel leuk.
Dan ben je ook al meteen met microcontrollers bezig, en die zitten echt praktisch overal in. Zelfs in je pinpas.
Maar ik denk dat ik misschien iets met systeembeheer ga doen. En als dat niet lukt kan ik altijd nog bouwvakker worden, ik heb de broeken ervoor. Oké, die is flauw.
Is dat MBO dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kies gewoon embedded systems engineering
ik kan geen emoticons vinden op mijn iPad, maar ik wil die lachende doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel leuk.
Over welke baantjes heb je het nu?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaNah ik weet niet, ik zou dat niet kunnen. Dan zou al zijn eigenwaarde wel weg zijn met dat soort baantjes
Bijna goed, middelste streepje moet een O zijn volgens mij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ik kan geen emotionele vinden op mijn iPad, maar ik wil die lachende doen.
Ongeveer zo, _--
Ik ben al gestopt helaas. Ik zit nu thuis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maak applicatie ontwikkeling af en ga dan hbo embedded doen.
Baangarantie van 100%
Naja bij de gemeente werken, vuilnis op ruimen dat soort baantjes. In de bouw zal het vast wel anders zijn natuurlijk, maar toch. Ik zou het zo onder mijn niveau vindenquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Over welke baantjes heb je het nu?
weet ik wel, maar tot nu toe was leren altijd makkelijk, dus denk wel dat ik t kan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zomaar even WO doen
Oh nee, ik zou tijdelijk bijvoorbeeld wel voor de gemeente willen werken. In de tussentijd terwijl ik nadenk over een opleiding zeg maar. Maar niet voor altijd. Het was meer een grapje van die bouwvakker vanwege die spleetquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja bij de gemeente werken, vuilnis op ruimen dat soort baantjes. In de bouw zal het vast wel anders zijn natuurlijk, maar toch. Ik zou het zo onder mijn niveau vinden
Oh komt niet arrogant over hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
weet ik wel, maar tot nu toe was leren altijd makkelijk, dus denk wel dat ik t kan.
Sorry als dit arrogant overkomt
ja dat hoor ik overal, ik verwacht ook dat het 10x moeilijker is dan vwo, maar ik ga het op z'n minst proberen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh komt niet arrogant over hoorMaar je kan het totaal niet vergelijken met middelbare school. Maar daar kom je snel genoeg achter natuurlijk.
quote:
uhm... Okequote:Op woensdag 19 juni 2013 02:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Het is hier ook warm. Ik ga m'n kleren maar eens uitdoen, misschien dat het dan nog wat aangenamer is.
Voordeel is dat je iets doet waar je zelf voor gekozen hebt, nadeel is dat je `bijna'' alles zelf moet doen. Zonder docenten die dingen voor je zeggen, alles in het Engels, elke week boeken van honderden bladzijdes lezen *en leren*, ligt dan ook wel beetje aan de opleiding die je gaat doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja dat hoor ik overal, ik verwacht ook dat het 10x moeilijker is dan vwo, maar ik ga het op z'n minst proberen.
Denk dat elke jongen dat wel heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij ziet het meteen al voor je zeker?
Standaard KLB reactie:quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:33 schreef AdoraBelle het volgende:
Het is hier ook warm. Ik ga m'n kleren maar eens uitdoen, misschien dat het dan nog wat aangenamer is.
Oh, dat zal hier ook wel weer een probleem worden ben ik bang. Het "balkonnetje" dat aan mijn kamer vast zit komen nieuwe tegels op en daar gaan ze morgen volgens mij mee bezig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
Godver ik word morgen weer om 7 uur gewekt door bouwvakkers
ja, ik ga leraren zeker missen. Maar ik ga gwn proberen om mijn eigen leraar te zijn, of dat mijn vader zoiets doet. Met Engels heb ik ook geen probleem, dat 100en bladzijden op dit moment welquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voordeel is dat je iets doet waar je zelf voor gekozen hebt, nadeel is dat je `bijna'' alles zelf moet doen. Zonder docenten die dingen voor je zeggen, alles in het Engels, elke week boeken van honderden bladzijdes lezen *en leren*, ligt dan ook wel beetje aan de opleiding die je gaat doen
Nee sorryquote:
ga ze helpen, omdat broek. Dan zijn ze eerder klaar en kan je verder slapen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat zal hier ook wel weer een probleem worden ben ik bang. Het "balkonnetje" dat aan mijn kamer vast zit komen nieuwe tegels op en daar gaan ze morgen volgens mij mee bezig.
/jokingquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... dan had ik verkeerde verwachtingen dus.
En terechtquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Standaard AdoraBelle reactie:
NEE.
Het is vaak ook wetenschappelijk Engels hequote:Op woensdag 19 juni 2013 02:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ja, ik ga leraren zeker missen. Maar ik ga gwn proberen om mijn eigen leraar te zijn, of dat mijn vader zoiets doet. Met Engels heb ik ook geen probleem, dat 100en bladzijden op dit moment wel
Dit snap ik even niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
ga ze helpen, omdat broek. Dan zijn ze eerder klaar en kan je verder slapen.
quote:
Ohquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
/joking
Heb geen smileys bij de hand, want ipad
Over 11 dagen niet meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mod die +/- 15-20 km van mij vandaan woont
Had je die straks wel dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:38 schreef Spatieloos het volgende:
Krijg ik ook nog eens hongerhad ik maar koude watermeloen.
Helloquote:
nee dat niet, maar ik heb nog 2 jaar. En dus ook nog 2 jaar om mijn Engels te perfectioneren, en dankzij reddit gaat dat al steeds beter, en nu ( lees: soon) ga ik ook Engelse boeken lezen. Ook kan je tegenwoordig elk onbekende woord Googlen, wat handig is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vaak ook wetenschappelijk Engels he![]()
Weet je al wat je zou willen doen dan?
Je gaat naar Rotjeknor toch?quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:41 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga nu proberen te slapen want voel dat ik moe wordt
Tot morgen
hey heb jij ook iPad, iPad box! Byequote:Op woensdag 19 juni 2013 02:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
/joking
Heb geen smileys bij de hand, want ipad
Same herequote:Op woensdag 19 juni 2013 02:41 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga nu proberen te slapen want voel dat ik moe wordt
Tot morgen
Mooie locatie?quote:
Netjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
Eerste verdieping, beide ramen
Noord is wel betere kant van Rotterdam geloof ik he?quote:
Jup, we hadden eerst bijna op zuid gezeten, maar ik ben blij dat dat niet hoeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noord is wel betere kant van Rotterdam geloof ik he?
En je zit dicht bij Blijdorpquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, we hadden eerst bijna op zuid gezeten, maar ik ben blij dat dat niet hoeft
Geboren in Rotterdam maar ben nog nooit in Blijdorp geweestquote:
Treurigquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geboren in Rotterdam maar ben nog nooit in Blijdorp geweest
Jaquote:
Utrecht is wel leuk, maar waar ik vandaan kom is werkelijk alles platgebombardeerd in WO2, dus alles hier is "nieuw", net zoals in Rotterdam, dus ik denk dat ik me daar wel ga thuisvoelen. En net zoals waar ik nu woon een jaren 30 huisjequote:Op woensdag 19 juni 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaMaar ik ben ook niet zo van Rotterdam eigenlijk
Utrecht is leuker
Ja Rotterdam is wel modern inderdaad ja. Waar woon je nu dan? :x weet ik eigenlijk niet eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 03:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Utrecht is wel leuk, maar waar ik vandaan kom is werkelijk alles platgebombardeerd in WO2, dus alles hier is "nieuw", net zoals in Rotterdam, dus ik denk dat ik me daar wel ga thuisvoelen. En net zoals waar ik nu woon een jaren 30 huisje
Hou het maar op Arnhemquote:Op woensdag 19 juni 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Rotterdam is wel modern inderdaad ja. Waar woon je nu dan? :x weet ik eigenlijk niet eens
Toffe stad welquote:
Ach, je zal er af en toe nog wel komen voor familiaire verplichtingen toch?quote:
niet zo heel veel, ik heb niet veel contact met mijn familie en ik doe niet aan verjaardagenquote:Op woensdag 19 juni 2013 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, je zal er af en toe nog wel komen voor familiaire verplichtingen toch?
Ach so, jammer..quote:Op woensdag 19 juni 2013 03:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
niet zo heel veel, ik heb niet veel contact met mijn familie en ik doe niet aan verjaardagen
Ik woon klein beetje buitenaf en dan wordt de krant dus met de auto bezorgt.quote:
Als je maar moe genoeg bent, val je vanzelf wel in slaap.quote:Op woensdag 19 juni 2013 05:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die beesten beginnen altijd zo vroeg, maar nu is het ff irritant
Beetje op FOK!, YouTube en The Simpsons gekeken. Jij dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat heb jij dan de hele nacht gedaan?
Soort van slapen en liggen niksen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Beetje op FOK!, YouTube en The Simpsons gekeken. Jij dan?
Wat een klote nacht gehadquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:22 schreef xcachet het volgende:
Jullie![]()
Tot 6 uur wakker gebleven? Slapen jullie dan overdag ofzo?
xcachetquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:22 schreef xcachet het volgende:
Jullie![]()
Tot 6 uur wakker gebleven? Slapen jullie dan overdag ofzo?
En nu nog wakker? Heb je geen slaap nodig ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat een klote nacht gehad![]()
Viel ik rond 3 uur ff in slaap, 5:30 uur weer wakker
En nu is het dus aan het onweren, dus laat dat slapen maar zittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nu nog wakker? Heb je geen slaap nodig ofzo?
Ja, Nederlands en ik denk dat ik het redelijk ga makenquote:
Want je blijft toch zitten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, Nederlands en ik denk dat ik het redelijk ga maken
Maar dat maakt waarschijnlijk toch niks uit
Yolo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En nu is het dus aan het onweren, dus laat dat slapen maar zitten
buitenraderquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Yolo.
Hier gaat het zo wel onweren volgens buitenradar maar pas om 19u regenenLogisch.
Als je maar je best doetquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, Nederlands en ik denk dat ik het redelijk ga maken
Maar dat maakt waarschijnlijk toch niks uit
Ik wil er ook éénquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeeeeeul goed! Ben er echt blij mee
Wil hem in ieder geval voor komende schooljaar hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je doen. Wanneer was jij m van plan te halen dan?
Als je de zelfde versie en prijs als ik wil zou ik dat maar snel doen. Ik had de laatste die er in de Saturn daaro verkocht werd zei die man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wil hem in ieder geval voor komende schooljaar hebben
Dus deze vakantie een keer
En welke specs heeft die van jou precies?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je de zelfde versie en prijs als ik wil zou ik dat maar snel doen. Ik had de laatste die er in de Saturn daaro verkocht werd zei die man.
Air is er alleen in 11" en 13" hequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En welke specs heeft die van jou precies?
13 inch? RAM? SSD?
ja hier ook, maar verplciht aanwezig op school omdat ik niet mee ga naar kamp. heb ook geen zin in gezeik zo in t laatste gedeelte van schoolquote:
Mooi, want dan kan ik van deze mooie dag genieten, ahum.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mooi, want dan kan ik van deze mooie dag genieten, ahum.
Fucking heet en geen zon. Wtf
Gelukkig is de trein gekoeldquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mooi, want dan kan ik van deze mooie dag genieten, ahum.
Fucking heet en geen zon. Wtf
Dat komt door de regen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee wil geen regen. Vind het wel meevallen met de warmte
applausje voor de NSquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig is de trein gekoeld
Ik vind het gewoon niet snel warmquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat komt door de regen!
Nee het is nu nog niet zo warm, das waar. Maar ik ben bang dat het super warm wordt!
wacht maar tot ik in xcachetdorp benquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wach
[..]
wacht maar tot ik in xcachetdorp ben
lolquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wach
[..]
wacht maar tot ik in xcachetdorp ben
over drie kwartier ongeveerquote:
Echt waar? Leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
over drie kwartier ongeveer
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga dr gewoon helpen met haar macbook, no worries mensen
hehe woont ze dichtbij dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten
Met de auto is het een stuk snellerquote:
Komt me bekend voor hmmm, is dat Green Day?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MAYBE IM A FAGGOT AMERICA
IM NO PART OF YOUR REDNECK AGENDAAAA
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt me bekend voor hmmm, is dat Green Day?
ooooh valt wel mee dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met de auto is het een stuk snellerMet de trein is het best om
ruim uur in de trein.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten
Andere helft in zeelandquote:
Taexon/taxquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ik ben spatieloos, nice to meetcha
Ik ga het ze vertellen hèhè. xcachetdorpquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En er woont veel familie van me in xcachetdorp en mijn ma is er geboren dus als mijn ouders wisten dat ik daar was zouden ze heeeeel raar opkijken
Dat zie ik, maar ik hoor vaak over jou, denk ik. De roddels.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Taexon/tax
Hoihoi
Ben weinig actief meer
En hoe heet dat dorp nou echt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga het ze vertellen hèhè. xcachetdorp
Heb 3 dagen van 5:45-10:30quote:
Kan best, gebeurt genoeg hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zie ik, maar ik hoor vaak over jou, denk ik. De roddels.
Zwartekousen-kant?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er is waarschijnlijk een familierenunie van de zwartekousen-kant van de familie.
Waarschijnlijk in Zeeland
''Ik ga niet naar dat klotezeeland''
-Mijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |