jadsgjijguusuaquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:51 schreef vosss het volgende:
fgsdfgdg sdfgqwwqp pop uiou mmnnbnwiii!!!!!
aksdjff eifwquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
jadsgjijguusuadaghgj dasduuiag djdfjuasdguhsdhzoihv
dsgjnikjidsiu guasd
![]()
![]()
![]()
![]()
dgaidjgos![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dsfjjgsau suduuu.
![]()
![]()
dsjgioeuguiujads dsa sduu gu zy cvhkletieut we sd.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
sdgshi sduiie adsf adgsga ewtuio ewew xxquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
Deze nomineer ik echt voor kutste topic ooit
;LKJSDL;FKJSDL;FK;LAKJSD;KAJSDFLKJWEIUN2Q9283IUWECNKJSDLZJX.CMLSEMFL;KWFMJ;LKSDJF;LKSHDGL;KJXD;LGKJ
gr gr moira 8 jr
Ik heb spaties geplaatst om mijn verhaal duidelijker te maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:04 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
sdgshi sduiie adsf adgsga ewtuio ewew xx
ik weet, dit slaat nergens op...maar heb geen inspiratiequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb spaties geplaatst om mijn verhaal duidelijker te maken.
Waarom dan de drang om een nieuw topic te openen als je geen inspiratie hebt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
ik weet, dit slaat nergens op...maar heb geen inspiratiexD
Dat is ook een idee.. Thank youquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom dan de drang om een nieuw topic te openen als je geen inspiratie hebt?
Doe dat dan gewoon niet en wacht tot je dat wél hebt
At your servicequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is ook een idee.. Thank yougoeie leer voor de volgende keer.
Goede tip hoor, nu nog gehoorzame users met een hoog intellect en ONZ zal nooit geen bagger meer bevatten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:08 schreef Moira. het volgende:
En als tip: ga in een SC posten voor je hersenscheten.
Daar kán het
Wjfewoi ijfo narototquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom dan de drang om een nieuw topic te openen als je geen inspiratie hebt?
Doe dat dan gewoon niet en wacht tot je dat wél hebt
HAHAquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:30 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goede tip hoor, nu nog gehoorzame users met een hoog intellect en ONZ zal nooit geen bagger meer bevatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |