Als MaddoxX daar antwoord op wil geven kan hij dat natuurlijk zelf, het is immers zijn zaak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een meer recente update. Is het gekomen tot een rechtzaak, zo ja, is er al een uitspraak geweest? Is hij uitgeleverd? Iets anders?
die kwam op fok om te dreigen dat haar fotos (ze is erg dik) er van afmoesten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef Khaleesi het volgende:
Hoe zat het ook al weer met Sonja Silva???
[ afbeelding ]
"vies dik" zeg maar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:01 schreef wise het volgende:
[..]
die kwam op fok om te dreigen dat haar fotos (ze is erg dik) er van afmoesten.
jankerd zeg
Zo'n vermoeden had ik al...Ik zou zeggen, nodig hem uit in dit topicquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als MaddoxX daar antwoord op wil geven kan hij dat natuurlijk zelf, het is immers zijn zaak.
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat er een hoop is opgeblazen (door de media) en het uiteindelijk met een sisser is afgelopen.
Net helemaal opnieuw gelezenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef Phoenix78 het volgende:
Ken ze bijna allemaal nog, maar het verhaal van Sjieke Sjaak en Dirty Diane is me toch het meeste bijgebleven.
Bedankt voor het beter maken van mijn dagquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef Phoenix78 het volgende:
Ken ze bijna allemaal nog, maar het verhaal van Sjieke Sjaak en Dirty Diane is me toch het meeste bijgebleven.
Die ken ik nog nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:18 schreef Arcadia het volgende:
US / Foto's Defqon 2006
Dit topic![]()
Kastanova en zijn vriendin die geld leent
WTF... Alles gelezen, ik mag toch verdomme hopen dat dat wicht in een gesloten inrichting is geplaatst.quote:
quote:3: Michielos die na zijn 10 bazenpost als ontzettend grote loser werd ontdekt via social media.
Roubosquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef IJsblock het volgende:
*oudgediende meldt*
De echte diehards weten dit wel, 2 namen:
-Penisbaard
-Marcel Roubos
Slotje.:P
Gvd wat een tokkies, sowieso ex-geliefdes die ruzie maken op het internetquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:18 schreef Arcadia het volgende:
US / Foto's Defqon 2006
Dit topic![]()
Kastanova en zijn vriendin die geld leent
Op vrijdagavond alleen maar printscreens kijken, cola en chips erbij, nog nooit zo hard gelachen.quote:
Dit ja, soms als ik van die oude verhalen teruglees, denk ik echt "wat zitten hier een aantal psycho's joh".quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zo! Dat is best zieke shit, eigenlijk een beetje een eng zooitje dat FOK
Het is wel waar, dat tegenwoordig veel sneller wordt ingegrepen als er privegegevens bovenkomen in een topic. Hierdoor zal het niet zo snel meer gebeuren dat iemand z'n baan verliest door FOK! of zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens, maar dat heeft met het kutbeleid te maken.
5 jaar terug kon je nog gewoon goatse of 2 girls 1 cup posten in combinatie met een onthoofdingsvideo.
best wel...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit ja, soms als ik van die oude verhalen teruglees, denk ik echt "wat zitten hier een aantal psycho's joh".
Yildizquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef Machupicchu het volgende:
Of die vent die eerst een topic schreef over dat ie een tas met ballonnen ergens op een treinstation zou neerzetten, en vervolgens door de AIVD werd opgepakt:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |