PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
hmm kan best, was er ook mee gekapt nadat ik een bepaald level maar niet voorbij kwamquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:31 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dat spel lijkt me fucking moeilijk
Schijnt 1 van de beste ps2 spellen te zijn. Maar na 8 jaar ziet het er wel heel verouderd uit natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben jij nu al overgestapt
Ik heb een deel van die walkthrough gekeken maar ik vond er niet veel aan
Bale.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
'Nani of IF Kagawa?' that's the question.
Assaidiquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
'Nani of IF Kagawa?' that's the question.
wel fifa 14 halen voor ps3 hequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:33 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Schijnt 1 van de beste ps2 spellen te zijn. Maar na 8 jaar ziet het er wel heel verouderd uit natuurlijk.
Ik had vorig jaar al een ps3 gekocht. Maar na Fifa 12 speelde ik er amper op. Vorige week na lange tijd mn ps3 weer aangezet voor The Last of Us. Ook gelijk een ps+ abo genomen voor Uncharted 3
Dat wist ik, maar dat PS abbo nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:33 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Schijnt 1 van de beste ps2 spellen te zijn. Maar na 8 jaar ziet het er wel heel verouderd uit natuurlijk.
Ik had vorig jaar al een ps3 gekocht. Maar na Fifa 12 speelde ik er amper op. Vorige week na lange tijd mn ps3 weer aangezet voor The Last of Us. Ook gelijk een ps+ abo genomen voor Uncharted 3
Haha verkeerde smileyquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dat PS abbo niet
Valt het tegen ja?
Lol, maar 40 Gb is dan ook nogalquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:46 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Haha verkeerde smiley. Het downloaden ervan duurde alleen 3x zo lang als op de xbox. 12 uur nodig voor 40gb.
Ik mag toch hopen dat TOTS Jackson morgen komtquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
Komt er morgen (vandaag) een TOTS of is dat niet bekend?
Kan je nagaan als MS in de toekomst verder wil gaan zonder de Blu-ray schijven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol, maar 40 Gb is dan ook nogalOp die manier heeft een game kopen via download ook weinig zin
Hopelijk een Zuid Europa TOTS, Portugal/Liga adelante/SerieBquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat TOTS Jackson morgen komt
Er komen er maar 8quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk een Zuid Europa TOTS, Portugal/Liga adelante/SerieB
en dan Scandinavie/Rusland/Korea/Zuid Afrika
Je bedoelt een nieuwe voeding, en in een normale PC? Heb ik een keer moeten doen, is heel makkelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe moeilijk is het voor een computerleek om een PSU te vervangen?
ja nieuwe voeding, deze overheat al als je een game speeltquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:04 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je bedoelt een nieuwe voeding, en in een normale PC? Heb ik een keer moeten doen, is heel makkelijk.
Er zijn er al 8 geweest.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nog 1? Dan zijn het die ik net noemde samen..
De populairste zijn Corsair, be quiet! en Seasonic dus die xd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja nieuwe voeding, deze overheat al als je een game speelt
Weet jij toevallig ook goede merken?
Feestje gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker man wie is de man het is rijstbal!quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:17 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Kijk deze misser clearance van mij
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/158913199
oh thanks, had ik nog niet gezien deze trailer. Kan echt niet wachten..die Batman games zijn zo geniaalquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
De populairste zijn Corsair, be quiet! en Seasonic dus die xd.
http://tweakers.net/categ(...)qSExPDc6sSlWyMjWoBQA
Volgens mij had ik destijds een Corsair gekozen maarja
[..]
Feestje gehad?bedankt, ik ga morgen even kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
AA was heel vet ja. AC gaf je veel te veel vrijheid en sidequestsquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh thanks, had ik nog niet gezien deze trailer. Kan echt niet wachten..die Batman games zijn zo geniaal![]()
![]()
Goede zaak denk ik zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Scheepers en VANTHEMAN gaan onze spitsen trainen
AC is wel echt groot ja, maar het was wel overzichtelijk vond ik. Heb al die sidequests wel gehaald, alleen die Riddler shit was irritant omdat je daarvoor echt 95% ofzo van de riddles op moest lossen en riddler trophies moest halen..zelfs met een walkthrough ernaast was dat best irritant. Heb ik op het einde ook pas gedaan. AA was veel meer lineair en als eenmaal dat eiland vol zat met planten kon je ook geen fuck meer doen..bij AC kon je gewoon terug in de stad en kan je alles rustig afmaken. En die downloadable content was ook wel tof, al speelde je die wel heel snel uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
AA was heel vet ja. AC gaf je veel te veel vrijheid en sidequestsMoet hem nog een keer uitspelen.
Ja hehe wat had je dan verwachtquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:55 schreef donnie1992 het volgende:
Zojuist al mijn gouden spelers/teams te koop gezet
Spelers die ik bijna een jaar geleden voor de hoofdprijs heb gekocht gaan nu weg voor een schijntje..
Nasri 50k>20k Toure 45k>17k Veratti 55k>20k.![]()
Wacht maar tot vanmiddagquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Geen bovenmatige inspanningen vandaag; had net in de auto eigenlijk de airco al aan moeten zetten, zo benauwd is het
Hier weer koudquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Geen bovenmatige inspanningen vandaag; had net in de auto eigenlijk de airco al aan moeten zetten, zo benauwd is het
Maar ja, aan de andere kant heb je er al die tijd mee gespeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:55 schreef donnie1992 het volgende:
Zojuist al mijn gouden spelers/teams te koop gezet
Spelers die ik bijna een jaar geleden voor de hoofdprijs heb gekocht gaan nu weg voor een schijntje..
Nasri 50k>20k Toure 45k>17k Veratti 55k>20k.![]()
Wat ik altijd fucking hinderlijk vond, zijn van die mensen die aan zo'n toernooi mee doen, maar vervolgens helemaal niet spelen. Dus alles folden en dan hopen dat ze het prijzengeld halenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Finale tafel gehaald van 50 cent toernooi (360 man begonnen)Vandaag echt lekker gepokerd, tot nu toe 20 dollar winst en kan nog flink oplopen nu
8ste, iets meer dan 4 dollar verdiendKut coinflips
Dus? Updates gewoon wegklikken? Heb ik nog nooit gedaan eigenlijk...kun je dan wel gewoon spelen daarna?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:43 schreef DuTank het volgende:
'Update je PS3 vandaag (nog) niet'
Voor de PS3 mensen hier!!
Ik heb geen idee! Maar het schijnt alleen problematisch te zijn op PS3's met een grote HDD, met 500GB+ schijnbaar. Maar ik weet er het fijne ook niet van..quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus? Updates gewoon wegklikken? Heb ik nog nooit gedaan eigenlijk...kun je dan wel gewoon spelen daarna?
Volgens mij heb ik maar 80 GB ofzo...quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Maar het schijnt alleen problematisch te zijn op PS3's met een grote HDD, met 500GB+ schijnbaar. Maar ik weet er het fijne ook niet van..
Is misschien maar beter ook, anders houdt hij geen hersencel meer over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:19 schreef Thorb het volgende:
Vanaf 1 januari mag bakkert dus geen alcohol meer kopen of bezitten!
heb je die nodig met al die wolken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nu weet ik het zeker...het wordt een houten zonnebril
Ik heb NIF Kompany (CCB in 352) en TOTS Vertonghen (LCB in 352) samen in een team staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:45 schreef FCsuarez het volgende:
iemand al met IF kompany gespeeld ? of toch voor TOTS vertonghen gaan ?
beetje backup plan zegmaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb NIF Kompany (CCB in 352) en TOTS Vertonghen (LCB in 352) samen in een team staan.
Ze zijn beiden heel goed, maar ik vind de NIF Kompany iets beter dan de TOTS Vertonghen. Ik heb geen geld over voor de IF Kompany, maar als ik zou moeten kiezen, zou ik het wel weten.
*mijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beetje backup plan zegmaarvoor als ik me IF kompany niet verkocht krijg
KNIESOORquote:
doe nummertje 12 maarquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
KNIESOOR
1) Chagrijn 2) Chagrijnige mens 3) Gemelijk mens 4) Humeurig mens 5) Kniezerig mens 6) Onaangename persoon 7) Onaangenaam persoon 8) Persoonsbenaming 9) Pessimist 10) Sacherijn 11) Zeur 12) Zuurpruim 13) Zeurderig mens
Dank
Eindelijk eens iemand die gewoon eerlijk tegen me isquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe nummertje 12 maar![]()
haha nee hoor POTS
Sit-outers?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat ik altijd fucking hinderlijk vond, zijn van die mensen die aan zo'n toernooi mee doen, maar vervolgens helemaal niet spelen. Dus alles folden en dan hopen dat ze het prijzengeld halen
Ja, fucking hinderlijk als bijna jouw hele tafel daaruit bestaat. Misschien maar weer eens wat geld op zo'n account knallenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sit-outers?
Laatst was er een heel groot toernooi waar dat wel een goede tactiek was
Hinderlijk? Dat is fucking relax man. Het schiet miss niet op maar je krijgt gratis chips.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, fucking hinderlijk als bijna jouw hele tafel daaruit bestaat. Misschien maar weer eens wat geld op zo'n account knallen
Jaa, dat is waar, maar ik wil gewoon spelen. Ongeduldigquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hinderlijk? Dat is fucking relax man. Het schiet miss niet op maar je krijgt gratis chips.
Volgend jaar zitten we bij PSV naar een jeugdelftal te kijken
Tjah dat snap ik, maar dat is niet de manier hoe je ver komt met pokerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaa, dat is waar, maar ik wil gewoon spelen. Ongeduldig
Hahah ja ik krijg het in de gaten... Maar ja, boeiend joh, komt wel goed.
Minder ben ik het mee eens (al vraag ik me dat in vergelijking met Afellay ook af) maar 2 klassen vind ik wel meevallen. En VDV vond ik toen al echt ver, maar Sneijder was op zijn 19de ook nog niet geweldig hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:38 schreef Reemi het volgende:
Thijs Slegers____!
Maar hij is wel minder ja.
Waarschijnlijk omdat ze die hebben uitgezet ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef Reemi het volgende:
Ik krijg überhaupt geen PS3 update binnen.
er staat dan ook niet focking groot in de lobby dat er straks een server restart isquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
De Sit en Go die ik altijd speel is verdwenen op Pokerstars. Sowieso zijn er ineens een hoop Sit en Goés verdwenen
Oh vandaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
er staat dan ook niet focking groot in de lobby dat er straks een server restart is
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh vandaarNee dat heb ik niet gezien
Waar staat dat dan?
Raar bij mij staat die er helemaal nietquote:
valt wel mee hoor, je kan nog steeds beter zijn dan de tegenstanders en dan win je op lange termijn gewoon geldquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Raar bij mij staat die er helemaal niet![]()
Maar nog meer Turbo en Hyper turbo's, nog meer roulette dus
Ja maar bij Hyper toernooitjes gaat het zo hard en zeker met 10 man aan de tafel wil je nog weleens snel tegen een monster aanlopen. Maar Headsup of met een klein aantal zal dat wel ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, je kan nog steeds beter zijn dan de tegenstanders en dan win je op lange termijn gewoon geld
Welke? Ik speel meestal 1 table 6 man. Die zijn zo simpel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
De Sit en Go die ik altijd speel is verdwenen op Pokerstars. Sowieso zijn er ineens een hoop Sit en Goés verdwenen
Ik speel altijd 50 cent 360 man. Op de lange termijn altijd wel rendabel, kom meestal best makkelijk itm, alleen tot nu toe wil het niet vlotten op het eindquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Welke? Ik speel meestal 1 table 6 man. Die zijn zo simpel.
Met vliegtickets moet je dan echt meteen boeken heb ik inmiddels wel geleerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:07 schreef Fuszy het volgende:
Hadden we gisteren een leuke aanbieding gevonden voor een week barcelona en nu kijk ik weer is hij weg. Of ja, hij is wat duurder geworden
Hoe duur? Ik ben er laatst nog geweest in een best prima hotelquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:07 schreef Fuszy het volgende:
Hadden we gisteren een leuke aanbieding gevonden voor een week barcelona en nu kijk ik weer is hij weg. Of ja, hij is wat duurder geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |