Moet je niet tegen mij zeggen, ik weet van niets.quote:
Super-girl ??????????????????????????????????????quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef Piger het volgende:
Adorabelle komt bij mij over als een manwijf/kampwijf
Sanasoufi zit wel enorm om aandacht te zeiken, maar is het wel vrouwelijk?
Nikonlover is gewoon een flikker en komt daardoor het meest in de buurt van aandachtshoer
Brintneycheers is niet zo irritant omdat het er zo dik op ligt.
Aberkullie is gewoon een slet/hoer, maar niet om de aandacht.
Super-girl is lief, maar dat ligt voornamelijk aan haar UI.
Meloewa wil wel aandacht, maar probeert het zielige meisje te spelen.
Wat erger is, is dat de meeste het vrouwenicoontje [ afbeelding ] niet waard zijn. Omdat je iets vrouwelijks verwacht maar daadwerkelijk zoiets krijgt:
[ afbeelding ]
nou enquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Super-girl ??????????????????????????????????????
Je bent toch ook een vent?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn nu zo'n beetje alle vrouwelijke KLB-users wel genoemd in de poll.![]()
![]()
Ik voel me gepasseerd. Ik ga wel terug naar ONZ
Stelletje BUITENSLUITERS
lafaardquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
Volgens mij zijn nu zo'n beetje alle vrouwelijke KLB-users wel genoemd in de poll.![]()
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
jij staat er ook niet in. hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.
Wanneer ga jij weer weg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wees blij. Het gaat erom wie de grootste aandachtshoer is. Tenminste, ik ben er nog niet helemaal over uit.
Ga maar snel weg want je hoort hier ook niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Nou, daar ben ik dus ook nog niet helemaal over uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij staat er ook niet in. hoe voelt dat nou?
jij viezerikquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ga maar snel weg want je hoort hier ook niet.
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XDquote:
Disney XD?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XD
Is trouwens niet helemaal waar. Ik ben ook niet genomineerd, maar word ook als een last ervaren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zolang ik nog niet word aangedragen voor dit soort nominaties denk ik dat men hier weinig last heeft van moi XD
Dat weet je omdat iemand dat waarschijnlijk toch benoemd heeft. Tot nu toe weinig klachten hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is trouwens niet helemaal waar. Ik ben ook niet genomineerd, maar word ook als een last ervaren.
iemand?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat weet je omdat iemand dat waarschijnlijk toch benoemd heeft. Tot nu toe weinig klachten hier.
Begrijp ik. Veel plezier daarquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
![]()
Stelletje BUITENSLUITERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |