jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:20 schreef nodig het volgende:
En daarna Ik hoef niet meer te tanken schat
omgquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:20 schreef msacras het volgende:
http://tinychat.com/ss7f/bf9072/2d/nickjen/bnl64/06-19-2013
http://tinychat.com/ss33/ec52d3/d1/abriana/bnl64/06-19-2013
echt fantastisch
dankjequote:
toelatingsgesprek voor vavoquote:
Anders word toch alles weggeklikt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
Wel stom dat wij geen filmpjes mogen doen
thanksquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
succes
wat vragen ze bij zoiets?
Ga je uit de kast komenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
ik heb morgen gesprek met mijn moeder over bepaald iets
dankjequote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
Je masturbeert teveel?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
Lukt je wel, niet te zenuwachtig makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
thanks![]()
motivatie en al gelijk vakken bespreken en betaling en onderwijsovereenkomst
Ik wil het wetenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet maar het is wel belangrijk geloof ik
TCquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe ken je Die hongaarse ookalweer, toto?
Nooo, geen tcquote:
Schiet niet opquote:
Wie ben jij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar er is een meisje uit hongarije
Een matroesjka?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar er is een meisje uit hongarije
quote:
je kan zonder camquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schiet niet opIk zit hier in het donker
Lamp is kapot dus
Je gaat dan serieus in het donker zitten? Niet een andere plek zoeken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schiet niet opIk zit hier in het donker
Lamp is kapot dus
Oh ik dacht alquote:
Nou het is niet pikkedonkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je gaat dan serieus in het donker zitten? Niet een andere plek zoeken?
O, ik dacht dat je echt in het donker zat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou het is niet pikkedonkerMaar te donker voor cam
En ik heb geen zin om beneden te zitten
Vampier jeweetzellufquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je echt in het donker zat.
HALLO KOTS ME NIET UIT JA, IK BEN WEL TEAM EDWARD!!quote:
whut?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
Ik twijfel echt zo hard of ik nu nog broccoli ga maken of niet.
Smeer gewoon broodquote:
Ze zag er cute uit hoor Toto, ik ben in voor Boedapestquote:
Vertel maar wat je hebt, ik ga je een leuke combinatie vertellenquote:
rijst, pasta, broccoli, plakje kaas, koekjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel maar wat je hebt, ik ga je een leuke combinatie vertellen
je moet eens zien wat voor fotos hier langskwamenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zag er cute uit hoor Toto, ik ben in voor Boedapest
Ja eet die koekjes dan gewoon opquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
rijst, pasta, broccoli, plakje kaas, koekjes
ik ga niet uitgebreid koken hoor
ff kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je moet eens zien wat voor fotos hier langskwamen
omg vreetwolfquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
vrijdag pakje op, gisteren een pakje op en vandaag al een halve
tuc
jaja, die liet ze aardig hangen.quote:
ohnee geen wolf dat is Jacobquote:
Van jou heb ik die pics nog niet gezienquote:
Jaquote:
quote:
hm gelukkig niet geflitstquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:04 schreef badschaap het volgende:
bij mn eerste rijles gistere wel meteen 145 op de snelweg gereden.
Tja beton in me rechtervoet he
Rukken in een oude schoenquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:04 schreef badschaap het volgende:
bij mn eerste rijles gistere wel meteen 145 op de snelweg gereden.
Tja beton in me rechtervoet he
Slaap lekkerquote:
Ja je mag het ook in je nieuwe doen hoor, maar lijkt me minder frisquote:
Doe gewoon beide nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je mag het ook in je nieuwe doen hoor, maar lijkt me minder fris
ik vind snelweg makkelijker dan gewoon in de stad/ dorp.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
Wacht, toto ontmoette Hongaarse in TC? Maar hij heeft pas sinds vandaag een webcam, hoe kan dat?!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
ik vind snelweg makkelijker dan gewoon in de stad/ dorp.
Hoef je teminste ook niet van die achterlijk scherpe bochtjes te maken.
Oja op zo'n achteraf weggetje wel een omatje een beetje erg laten schrikken
reed half metertje van haar stuur voorbij ofzo.
Wat wil je in mijn 1e les.
Was ook nog zo'n debiel allemaal achter me aan het toeteren enzo omdat ik een stoplicht niet haalden
of je neemt niet alles zo serieus. Dat kan wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
Wacht, toto ontmoette Hongaarse in TC? Maar hij heeft pas sinds vandaag een webcam, hoe kan dat?!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of je neemt niet alles zo serieus. Dat kan wel.
misschien heeft ie een privébericht gestuurd of ze facebook hadquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of je neemt niet alles zo serieus. Dat kan wel.
nee zei hij voor de grapquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
misschien heeft ie een privébericht gestuurd of ze facebook had
ik weet het niet hoor
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
misschien heeft ie een privébericht gestuurd of ze facebook had
ik weet het niet hoor
( * EugeneKrabs gaat echt nu)
Toegestuurd via postalgoldquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef LETMEIN het volgende:
Hoe komt Bryan aan die hele Hongaarse chick dan?
Oja ik verkeek me op een bocht die ik moest nemen, nam m te ruim kwam ik op de busbaan terechtquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
leuke 1e les dan, ik leerde alleen maar om te sturen ofzo
in een gratis verzendpakket, kan niet beter. Zaten alleen 450 postzegels op, dat was minder fantastisch ;squote:
Waar komt die 450 vandaan dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in een gratis verzendpakket, kan niet beter. Zaten alleen 450 postzegels op, dat was minder fantastisch ;s
ja van PostalGold dahhquote:
quote:
quote:
Want het is ook een serieuze reclame?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Postalgold![]()
Wat een kakker, blij dat die meuk al van de TV af is
Duh, net zoals die chick op de bank, dat is echt niet gespeelt.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want het is ook een serieuze reclame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
zit zo'n pijltje tochquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Weet iemand hoe je dat volumeknopje rechtsonder in je taakbalk weer tevoorschijn tovert?
Hij is opeens weggos
Ja daarboven staat hij ook nietquote:
heb ik al gedaan, geluid hoort het gewoon te doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
zoek het dan op in de zoekmachine van je pc
test het uit met een mooi liedjequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, geluid hoort het gewoon te doen
Ja, het is niet anders hèquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
en dan de rest wakker maken van de stank
lekker dat zeg
Van Beyonce zekerquote:
Ja geluid doet het ook wel, maar ik zie het dingetje nog steeds niet op de taakbalkquote:
eigenwijze computerquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geluid doet het ook wel, maar ik zie het dingetje nog steeds niet op de taakbalk
Hoort bij de gebruikerquote:
ik zweet me een ongelukquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je goed. In bed is het nu veel te warm, just saying...
ik zit zo dicht bij het raam als maar kanquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga vooral niet naar bed, want te warm
verkeerde planninquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan, met dit als resultaat
Helpt niet veel, want buiten is het ook warmquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik zit zo dicht bij het raam als maar kan
kloptquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Helpt niet veel, want buiten is het ook warm
Dat doe jij nu? Moet jij morgen niet naar school danquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon met je benen in een bak met ijswater, koud biertje
Nee hoor, doe ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat doe jij nu? Moet jij morgen niet naar school dan
lekker colaquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon met je benen in een bak met ijswater, koud biertje
ik heb al wat maandjes vakantie, maar maakt niet uitquote:
waarom zo lang alquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb al wat maandjes vakantie, maar maakt niet uit
Koud colaatje is ook wel lekker inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
lekker cola
bier neem ik maar niet te vaak in een week
februari met opleiding gestoptquote:
hbo communicatiequote:
Lang verhaalquote:
En ik heb geen zin om het elke week uit te leggen hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb tijd vandaag komt dat ins goed uit
dat had ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om het elke week uit te leggen hierNo offence trouwens
![]()
Hou het maar op flinke concentratieproblemen
Wat ga je nu doen danquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb geen zin om het elke week uit te leggen hierNo offence trouwens
![]()
Hou het maar op flinke concentratieproblemen
Nouja jij hebt het geluk dat je nog jong bent en er al wat aan zou kunnen doen. Ik heb eerst al flink wat opleidingen ervoor moeten verneukenquote:
Uh ja ben met add-onderzoek bezig dus. maar is nog niet zeker of het uberhaupt wel add is, maar nu kom ik op het lange verhaal-part dus niet verder vragen graagquote:
Nope, het maakt qua niveau voor mij ook niet uit. Of ik nou een universitaire studie doe of lwoo, het ligt aan het concentreren. niet aan het niveau ofzo.quote:
ja maar door dat je fok doet kan je je niet concentrerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, het maakt qua niveau voor mij ook niet uit. Of ik nou een universitaire studie doe of lwoo, het ligt aan het concentreren. niet aan het niveau ofzo.
Daar ligt het niet aan. het gaat veel verder dan alleen op school.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar door dat je fok doet kan je je niet concentreren
je hebt gewoon een stoornis dat je niet kan concentreren ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan. het gaat veel verder dan alleen op school.
Nou ik `hoop'' zelfs dat ik add heb jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
je hebt gewoon een stoornis dat je niet kan concentreren ofzo?
Maak een KLB topicquote:
Nu dus niet meer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:44 schreef LETMEIN het volgende:
Zijn we nu met z'n 3en beetje aan de sc?
ja dan heb je een excuus enzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik `hoop'' zelfs dat ik add heb jaKlinkt gek, maar zou voor mij de enige oplossing zijn om te studeren dusja.
Maak er maar 4 vanquote:
het gaat niet om een excuus.. Dat is gelijk zo negatief, het gaat erom dat ik dan eraan geholpen kan worden, als het iets anders blijkt te zijn *wat ik hier niet ga uitleggen* Kan ik dus gewoon niet meer studerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja dan heb je een excuus enzo
word je getest erop?
Ja? problemen meequote:
ah okequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het gaat niet om een excuus.. Dat is gelijk zo negatief, het gaat erom dat ik dan eraan geholpen kan worden, als het iets anders blijkt te zijn *wat ik hier niet ga uitleggen* Kan ik dus gewoon niet meer studerenDat zou wel enorm fucked up zijn.
Maar ze zijn bezig met onderzoeken ja
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het gaat niet om een excuus.. Dat is gelijk zo negatief, het gaat erom dat ik dan eraan geholpen kan worden, als het iets anders blijkt te zijn *wat ik hier niet ga uitleggen* Kan ik dus gewoon niet meer studerenDat zou wel enorm fucked up zijn.
Maar ze zijn bezig met onderzoeken ja
nah universitair niet, zeker niet meteen. daar ben ik er te lang voor uit geweestquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
ah oke
inderdaad
wil je universtaire opleiding doen?
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:50 schreef JRRY het volgende:
fokit
je ben toch 23
heb je nog geen enkele opleiding voltooid?
Ik maak het topic welquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ben te lui om KLB topic te maken over de hitte.
Ik zou een KLB topic moeten maken over dat ik te lui ben om een topic te maken.
Maar daar ben ik ook te lui voor
ben je begonnen op mbo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nah universitair niet, zeker niet meteen. daar ben ik er te lang voor uit geweestMaar mbo ja, klinkt misschien arrogant, maar ik vind dat niveau gewoon te laag voor mij
Met vmbo begonnen, tl diploma gehaald, en toen begon het pas echt zichtbaar problemen op te leveren, dus 2 jaar havo niet gehaald, 1 jaar mbo juridische dienstverlening gedaan, niet gehaald.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:50 schreef JRRY het volgende:
fokit
je ben toch 23
heb je nog geen enkele opleiding voltooid?
KLB / Warmtequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ben te lui om KLB topic te maken over de hitte.
Ik zou een KLB topic moeten maken over dat ik te lui ben om een topic te maken.
Maar daar ben ik ook te lui voor
dus achteraf had je er op basischool ook al last vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met vmbo begonnen, tl diploma gehaald, en toen begon het pas echt zichtbaar problemen op te leveren, dus 2 jaar havo niet gehaald, 1 jaar mbo juridische dienstverlening gedaan, niet gehaald.
Toen paar jaar thuis gezeten, gewerkt en shit. Toen mbo toerisme half jaar: vond ik te makkelijk dus ging 21+ toets doen voor Hbo communicatie en dat ook tot februari dus gedaan en om dezelfde reden moeten stoppen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
Kan me echt niet voorstellen hoe het is concentratie problemen te hebben, denk je dan elke minuut aan iets anders ofso?
ben begonnen op havo, maar in de 2de afgestroomd. maar ook moeilijke jeugd gehad enzo dus hoefde niet alleen met concentratie te maken te hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
dus achteraf had je er op basischool ook al last van
want je bent op vmbot begonnen, terwijl je dus wel slim bent
dan wil je met wiskunde of nederlnds ofzo beginnen en dan denk je; kut wat veel, doe ik later wel. *doet fok aan / *pakt mobiel / *gaat eten / *gaat naar buitenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
Kan me echt niet voorstellen hoe het is concentratie problemen te hebben, denk je dan elke minuut aan iets anders ofso?
Volgens mij is dat wat anders, dat heeft bijna iedereen wel eens, ik iig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan wil je met wiskunde of nederlnds ofzo beginnen en dan denk je; kut wat veel, doe ik later wel. *doet fok aan / *pakt mobiel / *gaat eten / *gaat naar buiten
Nouja, ik kan bijvoorbeeld niet in een collegezaal met 150 man naar een docent luisteren, dat lukt voor 5 minuten, daarna begin ik mezelf af te leiden, ga ik als het ware naar geluiden `zoeken''quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:53 schreef Spatieloos het volgende:
ochja ik heb geen idequote:Op woensdag 19 juni 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wat anders, dat heeft bijna iedereen wel eens, ik iig.
dat eerste heb ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, ik kan bijvoorbeeld niet in een collegezaal met 150 man naar een docent luisteren, dat lukt voor 5 minuten, daarna begin ik mezelf af te leiden, ga ik als het ware naar geluiden `zoeken''
Maar bij mij komt alles ook veel heviger binnen. Dus iemand die met zijn pen loopt te klikken komt voor mij even `hard'' en belangrijk binnen als een docent die aan het woord is.
Dat laatste heb ik ook wel eens als ik me niet concentreren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, ik kan bijvoorbeeld niet in een collegezaal met 150 man naar een docent luisteren, dat lukt voor 5 minuten, daarna begin ik mezelf af te leiden, ga ik als het ware naar geluiden `zoeken''
Maar bij mij komt alles ook veel heviger binnen. Dus iemand die met zijn pen loopt te klikken komt voor mij even `hard'' en belangrijk binnen als een docent die aan het woord is.
Tja... ik heb ook niet altijd zin om ergens mee bezig te gaan. Best lastig als je een deadline hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wat anders, dat heeft bijna iedereen wel eens, ik iig.
Hm ja, maar kan ook zijn dat iets je snel verveeltquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat eerste heb ik ook
ook als we op school een film kijken
na 2 minuten zit ik naar buiten te staren
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik heb ook niet altijd zin om ergens mee bezig te gaan. Best lastig als je een deadline hebt.
Dat lijkt me best lastig. Hoe los je dat nu voor jezelf op?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wordt je er ook moe van?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook wel eens als ik me niet concentreren.
Oh, oh... Ik snap het.
quote:
ja kloptquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, maar kan ook zijn dat iets je snel verveelt![]()
Je hebt voor zoveel ook zoveel verschillende verklaringen
Ja dat is lastig. Ik heb er geen manier voor. Ik trek mezelf ook vaak terug als er familie komt ofzo, niet als in dat ik weg ga maar gewoon stil wordt, omdat andere die praten al zo`n impact hebben zeg maarquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat lijkt me best lastig. Hoe los je dat nu voor jezelf op?
Ik heb het niet zo vaak/lang dus ben daarom niet moe. Lijkt me vreselijk om het vaak te hebben. Ik zoek nu zo'n woord als 'sterkte' .quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wordt je er ook moe van?
Als ik bijvoorbeeld een avond een verjaardag heb gehad ben ik gewoon echt letterlijk doodmoe van alle geluiden en indrukken en stemmingen die binnen komen en heb ik echt even een moment voor mezelf nodig
Dat lijkt me echt naar voor je. Ben je nu ook bezig met een opleiding? En hoe gaat dat? Kun je colleges ook via internet volgen of terugkijken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is lastig. Ik heb er geen manier voor. Ik trek mezelf ook vaak terug als er familie komt ofzo, niet als in dat ik weg ga maar gewoon stil wordt, omdat andere die praten al zo`n impact hebben zeg maar
Oh nee ik vertelde net dat ik in februari gestopt ben met hboquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt naar voor je. Ben je nu ook bezig met een opleiding? En hoe gaat dat? Kun je colleges ook via internet volgen of terugkijken?
Niet leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
Ik zou iets zeggen, maar ik houd me in. Want jij bent wel lief soms.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij het tegen toto had, nu voel ik me dom
wat zou je willen doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee ik vertelde net dat ik in februari gestopt ben met hboHet was de zoveelste studie ik hierdoor moest kappen dus ze zijn nu met onderzoeken bezig. Hopen dat er wat uitkomt waar ik mee verder kan
En anders gewoon carrière maken als vakkenvullerquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee ik vertelde net dat ik in februari gestopt ben met hboHet was de zoveelste studie ik hierdoor moest kappen dus ze zijn nu met onderzoeken bezig. Hopen dat er wat uitkomt waar ik mee verder kan
Oh, dat is minderquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb wel paar studies die ik leuk vindt, maar ik zag laatst dat ik me niet meer kan inschrijven voor 21+ toets om in september te beginnen. Dus dat zal dan sowieso nog even op zich moeten laten wachten helaas.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat zou je willen doen
of weet je dat nog niet
21+ toets?quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb wel paar studies die ik leuk vindt, maar ik zag laatst dat ik me niet meer kan inschrijven voor 21+ toets om in september te beginnen. Dus dat zal dan sowieso nog even op zich moeten laten wachten helaas.
Ik kwam laatst wel een oud klasgenoot tegen. Waar ik m'n diploma had gehaald was hij gestopt en werkt 'ie nu als vakkenvuller bij de Jumboquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En anders gewoon carrière maken als vakkenvuller
Nee klopt, zou ook echt wel een mental breakdown zijn als ik te horen kreeg dat ik niet meer kan studerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat is minder.
Nouja, ik hoop dat er inderdaad wat uit komt en dat je hiermee geholpen kunt worden. Want zou houdt het je tegen in je leven en daar heb je ook niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |