de meeste moskees zijn gesloten snachts lijkt mequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi, ga er dan ook geen tijden en locaties aan verbinden. Dat gebeurt met moskeeën ook niet.
neem em ajb niet serieusquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt serieus geen nut bedenken? Geen enkele?
Als jij weer eens wat van die leuken grapjes plaatst, kunnen wij allemaal eens flink lachen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:05 schreef Theoden het volgende:
[..]
We hadden hier al een tijdje lol en zaten lekker te lullen. Sommige mensen vallen topic binnen en nemen alles serieus en verpesten sfeer juist weer. Beetje jammer.
Was het maar zo'n feest. Ik word er 's nachts nogal wakker van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
de meeste moskees zijn gesloten snachts lijkt me
Heb gewerkt in een slijterij. Geen grotere huichelaars dan moslimsquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik heb van die vrienden hier die drinken als een mafkees als er geen andere moslim bij is, maar geen druppel als er wel één bij is
Op je tere zieltje getrapt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jij weer eens wat van die leuken grapjes plaatst, kunnen wij allemaal eens flink lachen.
ik snap waar jr vandaan komt maar ik deel je mening (weer) nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Door deze houding gaat het verkeerd met moslimjongeren. Of dat nu TR is of in NL.
Er zijn wel vaste gebedstijden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi, ga er dan ook geen tijden en locaties aan verbinden. Dat gebeurt met moskeeën ook niet.
Buiten; en het is niet zo echt praktisch om met meer dan één blikje bier buiten te hangen. Bij iemand in huis koop je wat meer en zet je het in de koelkast. Of je koopt een fles wodka en drinkt dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Is dit een verandering dan? Wat deden ze normaal dan? Alcohol kopen en drinken in de winkel?
Ik drink zelf ook, nooit verborgen, fuck their opinion.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb gewerkt in een slijterij. Geen grotere huichelaars dan moslims
ombudsmanquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Ik word er 's nachts nogal wakker van.
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik snap waar jr vandaan komt maar ik deel je mening (weer) niet
Sommige mensen laten wel heel goed zien wat er allemaal fout is in Turkijequote:
omdat ik moet slapen, doeg!quote:
Ik hou niet van betweters. Dat is X in mijn ogen soms echtquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef Theoden het volgende:
[..]
Sommige mensen laten wel heel goed zien wat er allemaal fout is in Turkije(en ja ik soms ook, maar ik geef het in ieder geval toe).
Dat ik niet eens ben met jouw links/communistisch/feministisch/alevitisch/armeens/koerdisch/ongelovig/rest-gedachtengoed (streep door wat niet van toepassing is) betekent niet dat ik een voorstander ben van Erdoganquote:
Alcohol maakt geen slachtoffers, het is de persoon zelf die het doet. Het gros kan er mee omgaan. De enkeling die er niet mee om kan gaan dient door ouders dan wel omgeving beschermd te worden. Het recht op zelfbeschikking hoort bij de individu en niet bij de overheid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn wel vaste gebedstijden?
Trouwens, wat vind je er nou van dat alcohol meeste slachtoffers maakt. En dat de regering maatregelen neemt om de jeugd te beschermen terwijl ze het niet verbieden. Is dit uniek?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef xminator het volgende:
Kom eens met iets beters dan zulke nietszeggende one-liners.
Ja, verschil is dat wij af en toe nog eens toegeven dat we fout zaten of te ver gingen, maar sommigen hier kunnen dat echt niet. Net kleuters, "ja maar hij begon", "ja maar hij mag het wel", "ja maar het is niet eerlijk". Erdogan is precies zelfde, nooit eens zeggen "ok ik zat fout", altijd maar "ja maar" of "maar zij".quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou niet van betweters. Dat is X in mijn ogen soms echtNet als alle Turken (inclusief wij)
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ik niet eens ben met jouw links/communistisch/feministisch/alevitisch/armeens/koerdisch/ongelovig/rest-gedachtengoed (streep door wat niet van toepassing is) betekent niet dat ik een voorstander ben van Erdogan. Dus waarom zou ik op mijn ziel getrapt zijn? Kom eens met iets beters dan zulke nietszeggende one-liners.
Ok, vind jij dus dat heroïne en cocaïne ook legaal moeten worden gemaakt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alcohol maakt geen slachtoffers, het is de persoon zelf die het doet. Het gros kan er mee omgaan. De enkeling die er niet mee om kan gaan dient door ouders dan wel omgeving beschermd te worden. Het recht op zelfbeschikking hoort bij de individu en niet bij de overheid.
Sorry, mijn fout. Je hebt geen ziel. Should have known.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ik niet eens ben met jouw links/communistisch/feministisch/alevitisch/armeens/koerdisch/ongelovig/rest-gedachtengoed (streep door wat niet van toepassing is) betekent niet dat ik een voorstander ben van Erdogan. Dus waarom zou ik op mijn ziel getrapt zijn? Kom eens met iets beters dan zulke nietszeggende one-liners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |