de meeste moskees zijn gesloten snachts lijkt mequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi, ga er dan ook geen tijden en locaties aan verbinden. Dat gebeurt met moskeeën ook niet.
neem em ajb niet serieusquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt serieus geen nut bedenken? Geen enkele?
Als jij weer eens wat van die leuken grapjes plaatst, kunnen wij allemaal eens flink lachen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:05 schreef Theoden het volgende:
[..]
We hadden hier al een tijdje lol en zaten lekker te lullen. Sommige mensen vallen topic binnen en nemen alles serieus en verpesten sfeer juist weer. Beetje jammer.
Was het maar zo'n feest. Ik word er 's nachts nogal wakker van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
de meeste moskees zijn gesloten snachts lijkt me
Heb gewerkt in een slijterij. Geen grotere huichelaars dan moslimsquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik heb van die vrienden hier die drinken als een mafkees als er geen andere moslim bij is, maar geen druppel als er wel één bij is
Op je tere zieltje getrapt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jij weer eens wat van die leuken grapjes plaatst, kunnen wij allemaal eens flink lachen.
ik snap waar jr vandaan komt maar ik deel je mening (weer) nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Door deze houding gaat het verkeerd met moslimjongeren. Of dat nu TR is of in NL.
Er zijn wel vaste gebedstijden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mooi, ga er dan ook geen tijden en locaties aan verbinden. Dat gebeurt met moskeeën ook niet.
Buiten; en het is niet zo echt praktisch om met meer dan één blikje bier buiten te hangen. Bij iemand in huis koop je wat meer en zet je het in de koelkast. Of je koopt een fles wodka en drinkt dat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Is dit een verandering dan? Wat deden ze normaal dan? Alcohol kopen en drinken in de winkel?
Ik drink zelf ook, nooit verborgen, fuck their opinion.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb gewerkt in een slijterij. Geen grotere huichelaars dan moslims
ombudsmanquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Ik word er 's nachts nogal wakker van.
Waarom niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik snap waar jr vandaan komt maar ik deel je mening (weer) niet
Sommige mensen laten wel heel goed zien wat er allemaal fout is in Turkijequote:
omdat ik moet slapen, doeg!quote:
Ik hou niet van betweters. Dat is X in mijn ogen soms echtquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:09 schreef Theoden het volgende:
[..]
Sommige mensen laten wel heel goed zien wat er allemaal fout is in Turkije(en ja ik soms ook, maar ik geef het in ieder geval toe).
Dat ik niet eens ben met jouw links/communistisch/feministisch/alevitisch/armeens/koerdisch/ongelovig/rest-gedachtengoed (streep door wat niet van toepassing is) betekent niet dat ik een voorstander ben van Erdoganquote:
Alcohol maakt geen slachtoffers, het is de persoon zelf die het doet. Het gros kan er mee omgaan. De enkeling die er niet mee om kan gaan dient door ouders dan wel omgeving beschermd te worden. Het recht op zelfbeschikking hoort bij de individu en niet bij de overheid.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er zijn wel vaste gebedstijden?
Trouwens, wat vind je er nou van dat alcohol meeste slachtoffers maakt. En dat de regering maatregelen neemt om de jeugd te beschermen terwijl ze het niet verbieden. Is dit uniek?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef xminator het volgende:
Kom eens met iets beters dan zulke nietszeggende one-liners.
Ja, verschil is dat wij af en toe nog eens toegeven dat we fout zaten of te ver gingen, maar sommigen hier kunnen dat echt niet. Net kleuters, "ja maar hij begon", "ja maar hij mag het wel", "ja maar het is niet eerlijk". Erdogan is precies zelfde, nooit eens zeggen "ok ik zat fout", altijd maar "ja maar" of "maar zij".quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou niet van betweters. Dat is X in mijn ogen soms echtNet als alle Turken (inclusief wij)
quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ik niet eens ben met jouw links/communistisch/feministisch/alevitisch/armeens/koerdisch/ongelovig/rest-gedachtengoed (streep door wat niet van toepassing is) betekent niet dat ik een voorstander ben van Erdogan. Dus waarom zou ik op mijn ziel getrapt zijn? Kom eens met iets beters dan zulke nietszeggende one-liners.
Ok, vind jij dus dat heroïne en cocaïne ook legaal moeten worden gemaakt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alcohol maakt geen slachtoffers, het is de persoon zelf die het doet. Het gros kan er mee omgaan. De enkeling die er niet mee om kan gaan dient door ouders dan wel omgeving beschermd te worden. Het recht op zelfbeschikking hoort bij de individu en niet bij de overheid.
Sorry, mijn fout. Je hebt geen ziel. Should have known.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ik niet eens ben met jouw links/communistisch/feministisch/alevitisch/armeens/koerdisch/ongelovig/rest-gedachtengoed (streep door wat niet van toepassing is) betekent niet dat ik een voorstander ben van Erdogan. Dus waarom zou ik op mijn ziel getrapt zijn? Kom eens met iets beters dan zulke nietszeggende one-liners.
Beste ombudsman, mijn buurman heeft zijn geluidsapparatuur volop aanstaan op tijdstippen dat burengerucht verboden is. Maar Erdogan doet er niets tegen. Wat moet ik doen?quote:
Hata sende! Jij bent zeker zo'n vieze linkse rat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Theoden het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout. Je hebt geen ziel. Should have known.
'Je bent het niet met mij eens, dus je bent tegen mij boehoehoequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Theoden het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout. Je hebt geen ziel. Should have known.
Ja, absoluut. Het verbod moet niet bij een overheid liggen, maar bij jezelf. Ik ga toch ook geen lijm snuiven terwijl dit legaal verkrijgbaar is? Je lichaam kapot maken doe je zelf. De aanwezigheid van deze middelen verandert er niets aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok, vind jij dus dat heroïne en cocaïne ook legaal moeten worden gemaakt?
Ja, moet wel denk ik. Ik weet het ook niet meer, wordt voor van alles uitgemaakt hier en dan ben ik diegene die zogenaamd mensen in hokjes stopt en snel conclusies trekt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hata sende! Jij bent zeker zo'n vieze linkse rat?
Dude. Jij dan. Alles wat niet overeenkomt met jouw mening is alevi/armeens/lonks/communistisch/erg/kafir.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:15 schreef xminator het volgende:
[..]
'Je bent het niet met mij eens, dus je bent tegen mij boehoehoe![]()
![]()
'
Weer een nietszeggende one-liner, chapeau!
Nee hoor, heb een opsomming gemaakt van de groeperingen die tegen erdogan zijn op dit moment. Jij moet zelf doorstrepen wat niet van toepassing is op jou. Die opgesomde groeperingen zijn dus niet gelijk hè , ze hebben allemaal andere belangen in deze situatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ja, moet wel denk ik. Ik weet het ook niet meer, wordt voor van alles uitgemaakt hier en dan ben ik diegene die zogenaamd mensen in hokjes stopt en snel conclusies trekt.
Birak canim. Zoals onze grote leider Padisah Recep Tayip Erdogan The Magnificent zegt: Tencere tava, hep ayni havaquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude. Jij dan. Alles wat niet overeenkomt met jouw mening is alevi/armeens/lonks/communistisch/erg/kafir.
Gedraag je eens normaal ipv zo standaard.
Kap hier maar gewoon mee.
Waar tover jij al deze magnifieke one-liners vandaan, je hebt mijn respect verdiend!quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:18 schreef Theoden het volgende:
[..]
Birak canim. Zoals onze grote leider Padisah Recep Tayip Erdogan The Magnificent zegt: Tencere tava, hep ayni hava
Weer eens geen weerwoordquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niks trol, volledig citeren. Maar je hebt natuurlijk weer eens geen weerwoord.
Wat vind je ervan dat de rest van de samenleving moet boeten voor deze vrijheid? Denk aan gezondheidszorg en de kosten daarvan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Het verbod moet niet bij een overheid liggen, maar bij jezelf. Ik ga toch ook geen lijm snuiven terwijl dit legaal verkrijgbaar is? Je lichaam kapot maken doe je zelf. De aanwezigheid van deze middelen verandert er niets aan.
Goddank zijn ze in TR verder in hun ontwikkeling dan Turken in NL. Daar zien ze het volgens mij wel in.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef Theoden het volgende:
Dus als je tegen Erdogan bent ben je automatisch iemand die in een hokje gestopt moet worden? Je kan niet gewoon een weldenkend iemand zijn die ziet dat Erdogan meer kapot maakt dan dat hem lief is?
Je kan niet iemand zijn die meer vrijheden wilt in Turkije? Voor strenge moslims, voor gematigde moslims, voor Koerden, voor Alevieten, voor alle groeperingen?
Zit je aan de drugs? Ik ben altijd al tegen Erdogan geweest, maar ik distantieer me van deze demonstraties en rellen. Hoe vaak moet ik dat nog kenbaar maken in dit topic?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef Theoden het volgende:
Dus als je tegen Erdogan bent ben je automatisch iemand die in een hokje gestopt moet worden? Je kan niet gewoon een weldenkend iemand zijn die ziet dat Erdogan meer kapot maakt dan dat hem lief is?
Je kan niet iemand zijn die meer vrijheden wilt in Turkije? Voor strenge moslims, voor gematigde moslims, voor Koerden, voor Alevieten, voor alle groeperingen?
Zulke vrouwen maken mij trots voelen nedense. Net als die yenge die ik gisteren had gepost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef Theoden het volgende:
Check de ongelovige linkse communist
[ afbeelding ]
Aldus de mevrouw die een aantal posts terug, Moslims de grootste huichelaars heeft genoemd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goddank zijn ze in TR verder in hun ontwikkeling dan Turken in NL. Daar zien ze het volgens mij wel in.
Hier staan we eeuwig stil bij links/rechts/geloof.
Je bent net Erdogan, alles wat je niet zint is een leugen. Je beschikt niet over de capaciteiten om hierover te discussiëren, dus druk je het weg. Doet Erdogan ook, omdat hij niet capabel is om een dialoog aan te gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weer eens geen weerwoord.
Grappenmaker, je leugens in deze reeks zijn te vaak achterhaald om dit soort dingen serieus te nemen.
Als jij vindt dat heroïne en cocaïne legaal moeten worden gemaakt dan heeft het ook totaal geen zin om met je verder te discussiëren.
Dan doe je dat toch lekker, maar waarom moet je mensen die wel voor de demonstraties zijn aanvallen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit je aan de drugs? Ik ben altijd al tegen Erdogan geweest, maar ik distantieer me van deze demonstraties en rellen. Hoe vaak moet ik dat nog kenbaar maken in dit topic?
Je ging akp stemmen volgende verkiezingen toch? Daar dacht je srs over na?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit je aan de drugs? Ik ben altijd al tegen Erdogan geweest, maar ik distantieer me van deze demonstraties en rellen. Hoe vaak moet ik dat nog kenbaar maken in dit topic?
Gaat ie weer selectief lezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Aldus de mevrouw die een aantal posts terug, Moslims de grootste huichelaars heeft genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |