En dat homoseksualiteit pas sinds de jaren 80 ofzo niet meer als ziekte wordt beschouwd in de Westerse landenquote:
Sorry hhahahahahahhahahahhahahahahahahquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Een ban omdat ik me mening geef , best zielig dat mensen gaan lopen klagen omdat ze et niet eens zijn.
[..]
Onzin natuurlijk , welke geschiedenisboek heb je het over??
Het eerste "Europese" land waar het legaal werd zelfs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Daar is geen bron van nodig, homoseksualiteit is nooit verboden geweest in Turkije.
omdat het altijd ontkend isquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Daar is geen bron van nodig, homoseksualiteit is nooit verboden geweest in Turkije.
Ik probeer me voor te stellen wat legaal worden betekent trouwens. Het lukt me niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het eerste "Europese" land waar het legaal werd zelfs.
moet je het wel goed zeggen.. akquote:
Geen bron dus ahahaahah dacht ik al .quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En dat homoseksualiteit pas sinds de jaren 80 ofzo niet meer als ziekte wordt beschouwd in de Westerse landen
[..]
Sorry hhahahahahahhahahahhahahahahahah
Komt je niet uit he? En nu vragen naar bronnenJe geliefde Ottomaanse rijk was in to gay sex. Deal with it.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Geen bron dus ahahaahah dacht ik al .
Maar ben je Moslima eigenlijk ??
Uit de weerstand na wat speeches of opmerkingen van inwoners uit voormalige landen die tot t rijk behoorden. Uit t feit dat hij persoonlijk kritiek leverde op het kanaal dat een serie over Suleyman produceerde. Uit t feit dat hij de barakken wil herbouwen en uit t feit dat er nu een concept "Turkish world" is gecreeerd dat vanuit deze basis verder kan groeien. En er zullen hier vast mensen zijn die deze lijst nog verder kunnen aanvullen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
waaruit blijkt die obsessie met t ottomaanserijk?
Nee, dit is niet waar. Onder mannen is 4% zuiver homoseksueel en onder de vrouwen 2%. 30% van alle mannen heeft iets homoseksueels gedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
5-10% is homo, net als in elke populatie.
Als samenlevingen er moeilijk over gaan doen vindt men altijd wel oplossingen. Heeft met oerdriften te maken, niet met moslims.
ookquote:
niet strafbaar. Misschien is "decriminaliseren" een betere term.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen wat legaal worden betekent trouwens. Het lukt me niet zo.
Dat zou wel kunnen ja , Allah heeft ons toen gestraft ...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Che_ het volgende:
Daarom is het Ottomaanse Rijk ook gevallen. Het had aan het einde in principe niet veel meer met Islam te maken.
Konustukca batiyorsun! Geen idee hoe je dit vertaaltquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja , Allah heeft ons toen gestraft ...
Dan vraag ik me af wat de deelnemers in dit topic misdaan hebben. .....quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja , Allah heeft ons toen gestraft ...
4%-10% dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, dit is niet waar. Onder mannen is 4% zuiver homoseksueel en onder de vrouwen 2%. 30% van alle mannen heeft iets homoseksueels gedaan.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef Che_ het volgende:
Daarom is het Ottomaanse Rijk ook gevallen. Het had aan het einde in principe niet veel meer met Islam te maken.
Precies,quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wat is er mis met een extra Moskee?
Jawel, want 10% homo is, is gewoon een enorm getal. Dan zouden er constant homofielen om mij heen moeten zijn, maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
4%-10% dan.
Volgens mij verschillen de meningen daarover. Maar als je moeilijk wilt doen over 1 procent wat verder totaal niet uitmaakt voor wat ik duidelijk wil maken, be my guest.
We gaan op de "straf van boven" tour vrees ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Konustukca batiyorsun! Geen idee hoe je dit vertaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |