Marokkanen ook hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet weten waar Osmanlilar bekend om staan
Vind je dat een probleem?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet weten waar Osmanlilar bekend om staan
Wat is er mis met een extra Moskee?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat is toch die obsessie met het bouwen van moskeeën ? Denk je dat alle Turken in een Moskee willen wonen of zo? In sommige delen van Istanbul kun je van de ene moskee naar de andere zonder de grond te raken.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Geloof je et zelf? is maar een fabeltje .
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Geloof je et zelf? is maar een fabeltje .
Sws moslims en homoseks is een aparte combi.. Het trekt ofzo.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat is toch die obsessie met het bouwen van moskeeën ? Denk je dat alle Turken in een Moskee willen wonen of zo? In sommige delen van Istanbul kun je van de ene moskee naar de andere zonder de grond te raken.
Heb ik niet gezegd .quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dus omdat het gros niet meer naar de kerk gaat, moet je het land maar verzuipen in moskeeën?
Welke boek heb je et over??quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dude... Lees een boek....
[..]
Sws moslims en homoseks is een aparte combi.. Het trekt ofzo.
5-10% is homo, net als in elke populatie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dude... Lees een boek....
[..]
Sws moslims en homoseks is een aparte combi.. Het trekt ofzo.
Dat is wel waar, maar het is toch wel grappig wat er in Kandahar gebeurt als je weet dat dat ook Taliban central isquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
5-10% is homo, net als in elke populatie.
Als samenlevingen er moeilijk over gaan doen vindt men altijd wel oplossingen. Heeft met oerdriften te maken, niet met moslims.
i rest my casequote:
Als er zo bekrompen en lastig wordt gedaan over zaken als masturbatie, seks whatever, dan begrijp ik bepaalde dingen wel, hoor. Vind dat homoseksualiteit redelijk goed wordt geaccepteerd hoor in Turkijequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
5-10% is homo, net als in elke populatie.
Als samenlevingen er moeilijk over gaan doen vindt men altijd wel oplossingen. Heeft met oerdriften te maken, niet met moslims.
Geschiedenisboek.. Homoseksualiteit was legaal ten tijde van de Ottomanen en er werden dan ook graag bepaalde handelingen verricht. Volgens mij hadden homoseksuelen flijnk veel aanzien.quote:
Dat zijn dan ook mensen die Islam misbruiken en niet vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar het is toch wel grappig wat er in Kandahar gebeurt als je weet dat dat ook Taliban central is
bron?quote:[b]Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Geschiedenisboek.. Homoseksualiteit was legaal ten tijde van de Ottomanen en er werden dan ook graag bepaalde handelingen verricht. Volgens mij hadden homoseksuelen flijnk veel aanzien.
Vanaf 1854 pas trouwens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als er zo bekrompen en lastig wordt gedaan over zaken als masturbatie, seks whatever, dan begrijp ik bepaalde dingen wel, hoor. Vind dat homoseksualiteit redelijk goed wordt geaccepteerd hoor in Turkije
[..]
Geschiedenisboek.. Homoseksualiteit was legaal ten tijde van de Ottomanen en er werden dan ook graag bepaalde handelingen verricht. Volgens mij hadden homoseksuelen flijnk veel aanzien.
Een ban omdat ik me mening geef , best zielig dat mensen gaan lopen klagen omdat ze et niet eens zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef De_Guidance het volgende:
Gedraag je wel beter dit keer. Net terug van een ban PSV...
Onzin natuurlijk , welke geschiedenisboek heb je het over??quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als er zo bekrompen en lastig wordt gedaan over zaken als masturbatie, seks whatever, dan begrijp ik bepaalde dingen wel, hoor. Vind dat homoseksualiteit redelijk goed wordt geaccepteerd hoor in Turkije
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |