alcohol in het verkeer zijn turken meester in zoals je weetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ten eerste drinken Turken zo weinig dat er nauwelijks over een alcoholprobleem kan worden gesproken.
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef Che_ het volgende:
Sowieso kan je dan ook school etc verbieden
erg domme vergelijking act-f maar dat weet je stiekem zelf ook
reageer even op die laatste inhoudelijke postquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Deze vergelijking zint je niet, want dit gaat over vrijheid. De vrijheid van samen komen, de vrijheid om zelf te bepalen wat je met je lichaam doet. Zie hier de hypocrisie. De gelovigen moeten alle vrijheden maar hebben, zelfs in het holst van de nacht moet ik wakker worden van een ritueel waar ik niets mee te maken wil hebben. Kan dit niet thuis?
Stop nou maar gewoon met reageren op Che. Provoceren als de beste, maar als je er iets van zegt is het huilie huilie. Ik negeer hem gewoonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Deze vergelijking zint je niet, want dit gaat over vrijheid. De vrijheid van samen komen, de vrijheid om zelf te bepalen wat je met je lichaam doet. Zie hier de hypocrisie. De gelovigen moeten alle vrijheden maar hebben, zelfs in het holst van de nacht moet ik wakker worden van een ritueel waar ik niets mee te maken wil hebben. Kan dit niet thuis?
sorrryyyyyquote:
idd de gecensureerde versie graagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef Ambipur het volgende:
Slayage, Erzincan.
En waar is die OP met pics?
Ja. Sws rijden Turken debiel. Veel stervenden. Auto ook maar verbieden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
alcohol in het verkeer zijn turken meester in zoals je weet
Doe jij ook niet. Wat is het praktische nut van een moskee? Is thuis bidden minder lekker?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
reageer even op die laatste inhoudelijke post
Ik zie hem graag sputteren als ik zijn vrijheden ter discussie stelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:54 schreef Theoden het volgende:
[..]
Stop nou maar gewoon met reageren op Che. Provoceren als de beste, maar als je er iets van zegt is het huilie huilie. Ik negeer hem gewoon
Je bidt in een gebedshuis. Dus cami of in het geval van een alevi cemevi.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:54 schreef HiZ het volgende:
Ik ben geen expert op het punt van Alevi-rituelen, maar volgens mij bidden Alevi bij voorkeur niet in moskeeën. Mijn beste Alevi-vriend heb ik wel eens horen vragen waarom hij eigenlijk verplicht was om vijf keer per dag naar 'dat geschreeuw' te luisteren.
Turken zijn ook met ayran op een gevaar in het verkeer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
alcohol in het verkeer zijn turken meester in zoals je weet
betere rijopleidingenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Sws rijden Turken debiel. Veel stervenden. Auto ook maar verbieden?
Olsada icsekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Turken zijn ook met ayran op een gevaar in het verkeer.
Padum tsssjjjquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heeft niet met lekker te maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe jij ook niet. Wat is het praktische nut van een moskee? Is thuis bidden minder lekker?
point takenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb het over moskeeën. Ik zie daar het praktische nut niet van in, ik stel scholen niet ter discussie, dat doe jij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heeft niet met lekker te maken.
Wat is het nut van een school? Is thuis leren minder zinvol?
laten we het gesprek op niveau houden en elkaar niet provoceren, hoewel dat heel leuk kan zijn somsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heeft niet met lekker te maken.
Wat is het nut van een school? Is thuis leren minder zinvol?
Sapquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het over moskeeën. Ik zie daar het praktische nut niet van in, ik stel scholen niet ter discussie, dat doe jij.
Ja man.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:54 schreef Theoden het volgende:
[..]
Stop nou maar gewoon met reageren op Che. Provoceren als de beste, maar als je er iets van zegt is het huilie huilie. Ik negeer hem gewoon
Ah. En what about betere voorlichting over alcohol, drugs, seks, alles? Turken stoppen alles weg en alles moet stiekem. Geef info + voorlichting. Hielp in NL ook.quote:
dinsiz imansiza sen gel de functionalitiet van de moskee anlat, prettige wedstrijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het over moskeeën. Ik zie daar het praktische nut niet van in, ik stel scholen niet ter discussie, dat doe jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |