Staat dat niet op de site van de luchtvaartmaatschappij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
wie weet hoe oud je moet zijn om samen met nog iemand onder 18 met zijn tweeen naar new york te vliegen
kan dat? op je 16e? zonder volwassen begeleiding?
weet nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
wie weet hoe oud je moet zijn om samen met nog iemand onder 18 met zijn tweeen naar new york te vliegen
heb niet echt zin in zoeken het is erg warm hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Staat dat niet op de site van de luchtvaartmaatschappij?
Ik weet dat Transavia iemand van 16 en ouder als volwassen ziet. Andere maatschappijen weet ik niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
probleem is new york, dat is niet de eju, dus of dat nog andere dingen met zich mee brengt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:05 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik weet dat Transavia iemand van 16 en ouder als volwassen ziet. Andere maatschappijen weet ik niet.
oh icarly ken ik wel hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet icarly en victorious al jaren volgen_!
Hehequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
heb niet echt zin in zoeken het is erg warm hier
https://help.cbp.gov/app/(...)traveling-to-anotherquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
probleem is new york, dat is niet de eju, dus of dat nog andere dingen met zich mee brengt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |