1) Eerste rijles was op 28 maart. Als je 'm in augustus haalt heeft het sowieso langer dan 4 maanden geduurd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:33 schreef Braddie het volgende:
Ik leer "Wat" langzamer.. maar heb hem sowieso met 4 maanden wel, niet 10-12
HOmo!quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:12 schreef R-woud88 het volgende:
Rijbewijs gehaald na 24 lesuren, toch best netjes dacht ik zo
lol dat topic was jaren geleden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 02:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
1) Eerste rijles was op 28 maart. Als je 'm in augustus haalt heeft het sowieso langer dan 4 maanden geduurd.
2) Je hebt je theorie niet in een keer behaald, mocht dat zich ook voordoen bij je praktijk duurt 't nóg langer.
3) PTA / Binnenkort 1e rijles, ben nu al zenuwachtig, Help!!..
.
. (Let op de datum.)
Dit dus, als je gewoon eens per 2 of 3 weken lest dan doe je er langer over dan wanneer je 5 dagen per week lest. Iemand die er 8 maanden over doet kan dus met minder lessen slagen dan iemand die er 2 maanden over doet. Die van 8 maanden zou ook nog weleens beter kunnen rijden, aangezien die met langere tussenpozen toch het niveau kan vasthouden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 04:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb 12 lessen (12 uur) gehad, zowel theorie als praktijk in een keer, en heb er 10 maanden over gedaan. Faal ik nu?
Ik snap TS niet.
Ditquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:54 schreef theunderdog het volgende:
Ts is een onzeker persoon en probeert nu zijn zelfvertrouwen op te krikken door neer te kijken op mensen die langer lessen dan in zijn ogen wenselijk.
Eigenlijk is ts dus gewoon een onzekere kanker knurft.
Dit ja. De TS heeft volgens mij niet eens werk of school en zit de hele dag op z'n reet. Geen wonder dat 'ie dan meerdere lessen per week kan doen. Waar 'ie het van betaalt, geen idee. Maar een beetje kansloos om dan te gaan zeiken over mensen die overdag school of hun werk hebben en niet 3x per week gaan lessen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 04:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit dus, als je gewoon eens per 2 of 3 weken lest dan doe je er langer over dan wanneer je 5 dagen per week lest. Iemand die er 8 maanden over doet kan dus met minder lessen slagen dan iemand die er 2 maanden over doet. Die van 8 maanden zou ook nog weleens beter kunnen rijden, aangezien die met langere tussenpozen toch het niveau kan vasthouden.
Van zijn wajong, heeft hij zelf gezegd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 04:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dit ja. De TS heeft volgens mij niet eens werk of school en zit de hele dag op z'n reet. Geen wonder dat 'ie dan meerdere lessen per week kan doen. Waar 'ie het van betaalt, geen idee. Maar een beetje kansloos om dan te gaan zeiken over mensen die overdag school of hun werk hebben en niet 3x per week gaan lessen.
Die zal 'ie wel niet voor niks hebben dan. Dat rijbewijs gaat 'ie vast halen danquote:Op woensdag 19 juni 2013 04:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Van zijn wajong, heeft hij zelf gezegd.
EDIT: KLB / Afgezeken om auto...![]()
"Het CBR is een gokkast, een stel oplichters, mijn dochter doet nu al voor de 4e keer examenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:08 schreef pussycatdoll het volgende:
Of van die mensen die echt 7x hun theorie moeten doen.
45 lessenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:36 schreef Merkie het volgende:
Rare OP. Als je 1x per week lest is 10 maanden ongeveer 45 lessen. Niet extreem veel.
Op internet lees ik overal dat 35-40 gemiddeld is. Dan is 45 niet extreem veel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
45 lessen30 is al meer dan gemiddeld.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:09 schreef Rectum het volgende:
dit topic gaat backfiren over een halfjaar
Dat topic was heel lang geleden, en toen zou ik een proefles krijgen, is er nooit gekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |