Dat zegt denk ik meer iets over jouw leven dan over het rijexamen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef -supergirl- het volgende:
Om toekomstige afrijders even bang te maken:
mijn rijexamen is het ergste wat ik in mijn hele leven heb moeten doen.
Had hetzelf een aantal weken terug, wilde echt stoppen met lessen. Maargoed, had al betaald, en om dan opeens een klap geld weg te gooien. sja....quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, het is wel een gedoe en kost zoveel geldmaarja moet nu wel doorzetten.
Mijn eerste praktijk examen was ook een drama, zo'n ouwe vent in een beige pak met een aktetas op schoot...quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef -supergirl- het volgende:
Om toekomstige afrijders even bang te maken:
mijn rijexamen is het ergste wat ik in mijn hele leven heb moeten doen.
Achteraf gezien viel mijn examen best mee, want ik kreeg een klein vrouwtjequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:26 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Mijn eerste praktijk examen was ook een drama, zo'n ouwe vent in een beige pak met een aktetas op schoot...![]()
Mijn tweede praktijk examen ging dan weer een stuk beter (andere examinator). Heel het examen met de beste man zitten praten en ook nog is 2x verkeerd gereden(Maar wel gehaald!
)
Niet je rijbewijs halen binnen een maand.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Dat is toch raar? Normaal is een maand of 3-4.. Zelfs mijn instructeur zegt dat ik hem in Augustus wel kan hebben
Klacht: Mensen die 1 jaar over hun rijbewijs doen.
Stoer van je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Djurres het volgende:
[..]
Niet je rijbewijs halen binnen een maand.
29 november begonnen met lessen, 28 december roze pasje afgehaald. Zelfde jaar.
Jamaar nouhouhouhohouhouhouhohuo. Je maakt me aan het huilen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik walg van arrogante zakken.
Stoer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Djurres het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk niet de enige zijn die dit niet snapt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef Bouke-p het volgende:
Auto en vrachtauto 5jaar later in totaal 5, 5 week gedaan. Auto 2, 5 vrachtauto direct aansluitend in 3 weken.
in 5,5 week 2 stempeltjes gehaald, B+C.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk niet de enige zijn die dit niet snapt.
80 lessen van een kwartier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Braddie het volgende:
Sprak net een kennis van me, die had 80!!! lessen. Nee, niet les uur.. LESSEN!
Ja, en, dus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Braddie het volgende:
Sta er niet lang bij stil. Maar ik vind het gewoon absurd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, en, dus?
Waarom sta je daar zo lang bij stil?
nee normaal is 5 dagen. of 3 voor de motor. prutsersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Dat is toch raar? Normaal is een maand of 3-4..
Je kunt je maar ergens aan op proberen te trekken ... vooralsnog zonder rijbewijs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Braddie het volgende:
Zeg dat nou niet te hard.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sta er niet lang bij stil. Maar ik vind het gewoon absurd.
5x gezakt voor d`r praktijk+ Die lessen...
Ze moeten een regel invoeren. 3x gezakt voor je praktijk = geen rijbewijs. Of zo
idd. want ook al haal je hem jaren later ooit eens een keertje door een mazzeltje... rijden kan je niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze moeten een regel invoeren. 3x gezakt voor je praktijk = geen rijbewijs. Of zo
Precies.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:30 schreef rival het volgende:
[..]
idd. want ook al haal je hem jaren later ooit eens een keertje door een mazzeltje... rijden kan je niet.
Sommige mensen houden niet van autorijden, maar willen toch hun rijbewijs (om obvious reasons). Heb je al eens aan haar gevraagd waarom het zoveel moeite kostte?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zijn geen fraaie gegevens, maar het lukt sommigen minder makkelijk dan anderen. Volgens mij hebben vrouwen er meer moeite mee (net zoals met bijvoorbeeld parkeren).quote:5x gezakt voor d`r praktijk+ Die lessen...
Ja, want een momentopname zegt ook echt alles. Als ik jou was zou ik overigens niet al te hard schreeuwen nu, want jij hebt nog een lange weg te gaan.quote:Ze moeten een regel invoeren. 3x gezakt voor je praktijk = geen rijbewijs. Of zo
Waarom zou je aversie voor mijn persoon ontwikkelen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige mensen houden niet van autorijden, maar willen toch hun rijbewijs (om obvious reasons). Heb je al eens aan haar gevraagd waarom het zoveel moeite kostte?
[..]
Dat zijn geen fraaie gegevens, maar het lukt sommigen minder makkelijk dan anderen. Volgens mij hebben vrouwen er meer moeite mee (net zoals met bijvoorbeeld parkeren).
[..]
Ja, want een momentopname zegt ook echt alles. Als ik jou was zou ik overigens niet al te hard schreeuwen nu, want jij hebt nog een lange weg te gaan.
Ik merk nu dat ik echt een aversie begin te ontwikkelen voor jouw persoon eh. Als 't iemand anders was, had ik anders gereageerd en zocht ik er niets/minder achter.
Die kennis heeft een baan bij PostNL en zei dat ze overal waar een gat viel bij d`r werk wel een rijles liet plannen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:34 schreef Stokfiguur het volgende:
TS heeft zeeen van tijd nu dat hij uitkering trekt, normale mensen hebben werk/school enzo maar dat kent TS niet.
Jij verzoekt de Goden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
20 oktober begonnen, 16 november examenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik wil jou weleens horen als je er 3 keer voor zakt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het aantal mensen die zo zelfverzekerd was als jij en die er meer dan 3 keer over heeft gedaan is overigens ook niet meer te tellen hoor, ik zou maar eens een toontje lager zingen. Je hebt in feite nog minder dan degene die je probeert af te zeiken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:36 schreef Braddie het volgende:
Heb misschien wel een lange weg te gaan, maar ik zit zelf niet meer gespannen in de auto/met zenuwen/stress. Rij juist heel relaxed, en m`n instructeur vond ook vandaag dat ik heel erg goed reed
ik had 20 december examen. 16u les gehad, totaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
20 oktober begonnen, 16 november examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |