Wat is goed?..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
Oefening baart kunst, niemand kan ''goed'' autorijden na 30 uur achter het stuur te hebben gezeten.
automaatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja lekker feunen achter stuur automaat chill
quote:
Als Schumacher de verkeersregels aan zijn laars lapt ontstaan er gevaarlijke situaties.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is m`n theorie.
M`n instructeur zegt dat hij er 100% zeker van is dat ik in Augustus met vlag en wimpel slaag.
Maak geen fouten meer, geen ingrepen meer, rij nagenoeg goed
M`n 2e x theorie haal ik hem gewoon. Hell, ik ken mensen die 4-5x over hun Theorie hebben gedaan, Als het nou hun praktijk was, dan had ik nog wel begrepen dat ze een gevaar op de weg zijn.. Maar je theorie.
Het gaat om voortuig beheersing/besturing, dan is je theorie inprincipe niet echt van belang.
Tuurlijk, je moet hem hebben, maar je gaat door het halen van je theorie opeens niet rijden als Schumacher of Barichello
schakel doe ik als ik niet geblowd heb anders gaat het zo kutquote:
Niet jouw schuld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef hezdunnah het volgende:
Praktijk had ik in 5x, bij 2e examen ramde ik ook een andere auto
stoer hoor je hebt bij theorie toch gehad dat je gene drugs mag of drm zo vaak zakken patserquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:28 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
schakel doe ik als ik niet geblowd heb anders gaat het zo kut
Dat is geen bullshit, zo krijg je de personen van de scooter af.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook bullshit. Rijbewijs met 16 en dan 1 jaar rijden met je ouders naast je
JA GAAT HELEMAAL NERGENS OVERRRquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:18 schreef AhmedJaret het volgende:
belachelijk nu helemaal dat 16 experiment ddat je zes10 bent en dan ineens mag autorijden met papa en mam echt apart toch
Je zegt dat je al goed kan rijden, maar je gaat waarschijnlijk pas in augustus, zo niet later je praktijkexamen doen... Je instructeur wil gewoon niet letterlijk zeggen dat je nog niet goed genoeg rijdt en nog wat lessen nodig hebt...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is m`n theorie.
M`n instructeur zegt dat hij er 100% zeker van is dat ik in Augustus met vlag en wimpel slaag.
Maak geen fouten meer, geen ingrepen meer, rij nagenoeg goed
M`n 2e x theorie haal ik hem gewoon. Hell, ik ken mensen die 4-5x over hun Theorie hebben gedaan, Als het nou hun praktijk was, dan had ik nog wel begrepen dat ze een gevaar op de weg zijn.. Maar je theorie.
Het gaat om voortuig beheersing/besturing, dan is je theorie inprincipe niet echt van belang.
Tuurlijk, je moet hem hebben, maar je gaat door het halen van je theorie opeens niet rijden als Schumacher of Barichello
nou stoer vind ik het niet. ja ik weet dat het niet mag maar doe het stiekem toch wel eens. Als ik heel erg space dan doe ik het niet hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:29 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
stoer hoor je hebt bij theorie toch gehad dat je gene drugs mag of drm zo vaak zakken patser
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef MrDoo het volgende:
Mijn tweeling broer heeft mijn rijbewijs voor mij gehaald.
hoe kan je dat meten het is er net een jaar ofzO?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
JA GAAT HELEMAAL NERGENS OVERRR
Wat blijkt nu, die mensen rijden beter auto dan de 18+ers.
Slagingspercentage + gereden aantal lesuren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:31 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
hoe kan je dat meten het is er net een jaar ofzO?
super gevaarlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:30 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nou stoer vind ik het niet. ja ik weet dat het niet mag maar doe het stiekem toch wel eens. Als ik heel erg space dan doe ik het niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |