SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Doodstil lijkt me nou ook niet echt fijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja goed he?
Beetje reuring in de straat, ik hou er van. Vanmiddag ook iedereen van het blok zat in hun voortuintjes
Echt nooit stil is het nooit
Ik hou van deze buurt. En dat terwijl ik er 7 jaar geleden heel graag weg wilde.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doodstil lijkt me nou ook niet echt fijn
Hehe, grappig wel hoe dat kan lopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van deze buurt. En dat terwijl ik er 7 jaar geleden heel graag weg wilde.
Helaas gaan mijn favo buurtjed emigreren. Komt een kakdoos er voor terug met een zoon van 11
Ach beter dan Polen denk ik dan
Nah het ken altijd ergerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, grappig wel hoe dat kan lopen![]()
Oh dat is wel minder
WUTT gaat (hoe heet ze ook alweer) verhuizen ? Of bedoelde je die nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van deze buurt. En dat terwijl ik er 7 jaar geleden heel graag weg wilde.
Helaas gaan mijn favo buurtjed emigreren. Komt een kakdoos er voor terug met een zoon van 11
Ach beter dan Polen denk ik dan
Mijn buurman drinkt meer dan mij en is sinds kort medebestuurslid van de vvequote:
Ik denk dat het maar net is hoe je bent, waar je woont en hoe je bent opgegroeidquote:
huh jij kent mijn buren niet... joh..... Klapjostiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
WUTT gaat (hoe heet ze ook alweer) verhuizen ? Of bedoelde je die niet.
Ik ken er 1quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh jij kent mijn buren niet... joh..... Klapjosti
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh jij kent mijn buren niet... joh..... Klapjosti
ooooooooooooooohjaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Raene is geen buurvrouw van LoLa
In de buurt wonen is wat anders.
Wel zo fijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn buurman drinkt meer dan mij en is sinds kort medebestuurslid van de vve, best gezellig zo nu en dan
.
Wij juist niet ondanks dat we in een dorp hebben gewoond. Ook later in de stad niet. Nooit echt met buren kunnen vinden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar net is hoe je bent, waar je woont en hoe je bent opgegroeid
Bij ons vroeger kwam ook iedereen over de vloer. Nu woonden we ook wel in een dorp waar iedereen elkaar kende. Wel veel contact met het blok.
Ow dacht dat die er een paar deuren langs woonde, zal ik dan wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Raene is geen buurvrouw van LoLa
In de buurt wonen is wat anders.
Hehe, grappigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooooooooooooooohja
DIe woont verderop
NEt als LompeHork
Kwam raene nog tegen in de supermarkt vandaag
Langsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dacht dat die er een paar deuren langs woonde, zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben.
Succesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff lekker met J. Het rapport van S. Samen doornemen![]()
Bek dichtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, grappig
[..]
LangsKut Brabander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |