Jij bent zijn Libanese broer?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
je kan toch ook muziek downloaden maar uploaden/herverspreiden is strafbaar skkl
Ik heb ze niet opgeslagen, dat heb je zelf gedaan op imgur, mafkeesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb je geen toestemming gegeven mijn foto's op te slaan en te verspreiden![]()
sowieso kan jij de gevangenis in vliegen wegens inbreuk op mijn privacy
HAHAHAHAHAH NEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEHou op en help me die foto's te verwijderen
maar hoe oud ben je en zijn dat zusjes? wrm ga je een foto maken bij een tafel? waar is je hoofddoek? waarom ligt er een banaan op de bank? zoveel vragenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bedankt voor de steun nogmaals, maar daarmee zijn mijn foto's niet weg.
Bovendien mag je geen foto's van wildvreemde figuren verspreiden.
Ja, dus? Je mag je eigen foto's uploaden op imgur en die van beroemdheden. Jij verspreid mijn foto's echter.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb ze niet opgeslagen, dat heb je zelf gedaan op imgur, mafkees
Zelfs de upload wijst naar jouw eigen IP
dombo
Kijk het bewijs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb ze niet opgeslagen, dat heb je zelf gedaan op imgur, mafkees
Zelfs de upload wijst naar jouw eigen IP
dombo
Ik heb geen DM met je gewisseldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat was een leugen! Ik ken kristische massa al een tijdje. we sturen elkaar altijd dm's dus ik wou hem gewoon plagen.
Ze is gewoon beroemd. Mag dus op internet gezet worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEHou op en help me die foto's te verwijderen
Ah, ik snap de trollactie. Verwarring zaaien bij users.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:09 schreef sanasoufi het volgende:
Ja, dus? Je mag je eigen foto's uploaden op imgur en die van beroemdheden. Jij verspreid mijn foto's echter.
als ik een zusje had zou ik niet op dit forum komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:09 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
maar hoe oud ben je en zijn dat zusjes? wrm ga je een foto maken bij een tafel? waar is je hoofddoek? waarom ligt er een banaan op de bank? zoveel vragen
Dus toch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja, dus? Je mag je eigen foto's uploaden op imgur en die van beroemdheden. Jij verspreid mijn foto's echter.
wel! ik was je aan het plagen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:10 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik heb geen DM met je gewisseld
Ik ken je ook niet
ja ik dacht haar ook al te herkennen van een of andere Libanese soap seriequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze is gewoon beroemd. Mag dus op internet gezet worden.
Wie postte ze ook alweer als eerste? En heeft ze ook nog eens geüpload op imgur?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bedankt voor de steun nogmaals, maar daarmee zijn mijn foto's niet weg.
Bovendien mag je geen foto's van wildvreemde figuren verspreiden.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
ja ik dacht haar ook al te herkennen van een of andere Libanese soap serie
die andere meisjes komen mij ook vaag bekend voor als celebs
Je bent het niet, maar je wilt ze toch laten verwijderen.. waarom dan wel niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:12 schreef sanasoufi het volgende:
Nogmaals voor de duidelijkheid:
IK BEN NIET OP DIE FOTO'S!
Desondanks wil ik ze graag van dit forum zien verdwijnen.
Alle hulp is dus welkom. Iedereen de foto verspreiders rapporteren.
Bij voorbaat dank,
Sana.
Ik ben geen NSB'er.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:12 schreef sanasoufi het volgende:
uidelijkheid:
IK BEN NIET OP DIE FOTO'S!
Desondanks wil ik ze graag van dit forum zien verdwijnen.
Alle hulp is dus welkom. Iedereen de foto verspreiders rapporteren.
Bij voorbaat dank,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |