GITp is de naam van het bedrijfquote:
Bedankt, gelukkig heb je de dag zelf als positief ervaren, ik heb van medestudenten ook al positief geluiden gehoord, maar ook dat het pittig is. Ik hoop niet dat er een negatief advies uitkomt, maar dat is meer onzekerheid van mijn kant dan dat ik echt verwacht dat het veel afwijkt. Lijkt me dat ze daar wel in staat zijn om dit goed te doen. Heb je ook nog tips voor een goede voorbereiding, of gewoon blind erin gaan en vertrouwen op je eigen kennis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:09 schreef ookmetnieuwbouwbezig het volgende:
Ik heb ooit ook een assessment bij gitp gehad. Het was een assessment voor mijn werkgever van toen, het was geen verplichting maar een test voor mijn werkgever en mij om te kijken hoe ver ik door kon groeien.
Assessment heb ik positief ervaren, alleen de afwikkeling was slordig. We hadden afgesproken dat ik een rapportage kreeg en deze zelf mocht overhandigen aan mijn werkgever. Helaas foutje van Gitp deze had de rapportage zonder mijn medeweten al verzonden voordat ik hiervan op de hoogte was...... Beetje nare afwikkeling van een positief traject,...... Vergelijkbare ervaringen heb ik vaker van Gitp gehoord....
Korte inhoud van het assessment:
- Interview met vaste consulent
- diverse competentietesten
- rollenspel
- afsluitend interview/gesprek
- eindverslag.
Wat is HRD?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
GITp is de naam van het bedrijfActief in HRD..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |