Het staat er alvast omdat de informatie die er op staat wel klopt, en google m zo alvast weer kan vinden.
Yup. De tekst en het domein zijn inmiddels van ons en dat is geregeld. Dat had best heel wat voeten in de aarde en ik ben er trots op dat het gelukt is.
Ik weet niet of er nieuwe foto's komen. Ik snap de haat naar stereotype lesbionics ook nooit zo. Er zijn genoeg lesbionics die er zo uitzien. Mijzelf incluus. En bakje. En skunck, allemaal tot op zekere hoogte, maar wat zou daar mis mee zijn? Zijn wij stereotype lesbo's niet de lesbo's die je naar buiten wil uitdragen? 'Want oh, straks denken ze dat we er allemaal zo uitzien!!!! Laten we overal vrouwen met lang haar neerzetten, want die zijn ook lesbisch!' Ondertussen worden stereotype lesbo's een beetje in een verdomhoekje geschoven 'niet toonbaar want te stereotype' ik vind het prima als er een website is waarop je dat stereotype lesbo wel kan zien. Er zijn zo veel sites met lesbo's die heel vrouwelijk zijn.
Daarbij is het eeen informative site, niet een site die schreeuwt 'yay wij zijn gay en jij ook en je bent welkom!!' Kijk daarvoor op
www.allesovergay.nl bijvoorbeeld. Op jong&out of expreszo of.. Jeetje. Zo veel. Ik denk dat als je de tekst gaat lezen en het je aangaat, je het ook allemaal veel interesanter vindt dan als niet want je hebt die relaties/seks niet.