quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso als het zo warm is die dag dan kun je niet genoeg drinken hebben
met skaten bedoel ik een paar rondjes en daarna voor dood onder een boom liggen met een 2literfles spaquote:
Je weet wel.. Die kast waarin het erg koud wordt.quote:
Ja snap ik maar dan krijg je toch vet fucked up drinken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Je weet wel.. Die kast waarin het erg koud wordt.
naar de super lopen was voor mij een tour de woestijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
met skaten bedoel ik een paar rondjes en daarna voor dood onder een boom liggen met een 2literfles spa
Je kan ook een mobiele vrieskist mee nemen. In die Arrivatreinen zitten stopcontacten bij de deuren onder de prullenbakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar het is op zich wel een idee.. aluminiumfolie erom heen als ik weg ga en het is nog lekker koud als ik in Utrecht aan kom (hoop ik)
Dingen zonder prik kun je gewoon invriezen zonder problemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja snap ik maar dan krijg je toch vet fucked up drinken?
klopt, daarom gooi je water over jezelf heen en drink je heel veelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
naar de super lopen was voor mij een tour de woestijn
Heb ik nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan ook een mobiele vrieskist mee nemen. In die Arrivatreinen zitten stopcontacten bij de deuren onder de prullenbak
hangt beetje vanaf, cola lukt meestal niet, omdat de suikers eerder ontdooien dan het water en je dan soort cola siroop krijgtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel het drinken dat prik is jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
dat ziet er zo gek uit als ik bij de kassa staquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt, daarom gooi je water over jezelf heen en drink je heel veel
Ik neem frisdrank mee he..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Dingen zonder prik kun je gewoon invriezen zonder problemen.
Die prik verneukt het.
en joint roken, dan zie je er al sowieso achterlijk uit dus veel lager kun je niet zinkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat ziet er zo gek uit als ik bij de kassa sta
Denk dat ik Aldi IJsthee mee ga scorenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neem frisdrank mee he..Ik haal het wel op tijd uit. Zet mijn wekker die dag wel al wat eerder om het erin te gooien lol zodat het wel koud wordt maar niet bevroren
Nou al? Denk beter gewoon ieder alvast wat in je achterhoofd houden en over anderhalve week ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef Amarantha het volgende:
Lijstje maken van de mensen die dingen meenemen en wat ze meenemen?
Mag ook.. Zeg ook niet dat het nu moetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou al? Denk beter gewoon ieder alvast wat in je achterhoofd houden en over anderhalve week ofzo
Goed plan opzich wel. Krijgen we iig beetje inzicht in wat er allemaal mee komtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag ook.. Zeg ook niet dat het nu moetMaar gewoon ergens deze 2 weken
Das gewoon aanstelleritus ergveelusquote:
Daaromquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Goed plan opzich wel. Krijgen we iig beetje inzicht in wat er allemaal mee komt
Ja dit dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik kijk de dag van tevoren wel hier in het topic om te kijken wat wij mee nemen. Doe die zaterdag toch nog ff boodschappen, want suus moet gewoon nog werken die avond. Dan pik ik d'r gelijk op van d'r werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |