Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik ben niet gemaakt om buiten te zitten in de zon... en jammer genoeg is het bij mij binnen 29 graden...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Filmpje kijken bij 29 graden is wel zonde trouwens, dyon!
Ik heb veel te maken gehad met dit soort mensen, en ik vond het echt een goede weergave van hoe dat soort dingen in hun werk gaan. Echt of niet, ik heb er genoeg van genoten om 'm nog eens te zien en aan anderen aan te raden. Dat is voor mij een 8.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een 8 voor catfish is wel apart ja
Het is toch ook geen echte docu? Bleek toch achteraf veel ingestudeerd enzo?
Is het zelfde, alleen is de catfish waar Pico het over heeft zijn eigen verhaal. En daarna is die zelfde persoon die serie gaan maken om anderen te helpenquote:
Okee, ja ik vond hem ook wel leuk hoor. Het leek mij ook wel echt maar las later dat het nep zou zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb veel te maken gehad met dit soort mensen, en ik vond het echt een goede weergave van hoe dat soort dingen in hun werk gaan. Echt of niet, ik heb er genoeg van genoten om 'm nog eens te zien en aan anderen aan te raden. Dat is voor mij een 8.
Tja weet niet. De docu vond ik goed en de serie, tja de afleveringen die ik heb gezien waren allemaal met van die vage trailer trash figuren die elkaar min of meer voor de gek hielden... ik vond het jammer dat het meer het zelfde slag mensen was...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja ik vond hem ook wel leuk hoor. Het leek mij ook wel echt maar las later dat het nep zou zijn.
Die serie heb ik nog nooit gezien trouwens, is dat wat dyon?
Ik heb al vaak mensen die ik via internet kende ontmoet, nog nooit iemand tegengekomen die irl anders bleek geloof ik
Dat klinkt als een vervroegd verjaardagscadeautje voor mezelf Dyon!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een albumtitel... maar can't wait4 juli, dat duurt nog maar 2 weken ofzo. En Kanye's nieuwe album is ook al gelekt
nice
![]()
![]()
Tja nep...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja ik vond hem ook wel leuk hoor. Het leek mij ook wel echt maar las later dat het nep zou zijn.
Die serie heb ik nog nooit gezien trouwens, is dat wat dyon?
Ik heb al vaak mensen die ik via internet kende ontmoet, nog nooit iemand tegengekomen die irl anders bleek geloof ik
Maar was het ook allemaal geacteerd? Want dat heb ik ook gelezen toen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tja nep...
Het is wel zo dat veelal filmisch is neergezet door de makers om het aantrekkelijk te maken, en daar vind ik eigenlijk niks mis mee.
Welk gedeelte?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar was het ook allemaal geacteerd? Want dat heb ik ook gelezen toen.
Dat met die vrouw enzo..quote:
Naja, ik twijfel zelf ook er aan, maar die vrouw was ook vrij geemotioneerd, dus dat zelf wel meevallen. Viel me wel op dat ze weinig tot niet in de camera keken, of was dit wel zo? De makers kunnen dit natuurlijk ook hebben weggesneden, en plus het feit dat de makers aan het 'eind' van hoe zoektocht de vrouw vinden en daar zelf redelijk makkelijk mee om weten te gaan kan ook komen doordat ze al zo in het proces zitten om de film die kant op te sturen zoals zij willen.quote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:45 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dat klinkt als een vervroegd verjaardagscadeautje voor mezelf Dyon!
Nog niet... Het zal me trouwens niet verbazen als z'n dochter dezelfde naam als z'n album krijgt. Hoezo mediahypen?!?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk inHeb je dat gelekte album van Kanye al geluisterd?
Ik las dat Kanye juist heel erg gesteld is op privacy, en ook niet wild dat zijn kind in die show van Kim K komt enzo.. Dus in dat geval zal hij de naam misschien ook niet willen hypenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:28 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nog niet... Het zal me trouwens niet verbazen als z'n dochter dezelfde naam als z'n album krijgt. Hoezo mediahypen?!?
....en dan is een relatie met Kim K niet echt handig!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik las dat Kanye juist heel erg gesteld is op privacy...
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
....en dan is een relatie met Kim K niet echt handig!
quote:“Kai Georgia Donda West has been mentioned,” according to a family insider. Keep in mind, Kim and Kanye can always change that name but we wouldn’t be surprised if he announces the name on June 18 when his album drops. Maybe he’ll reveal the name in a new song?
ik zou het niet weten, maar tis ook niet officieel. Wie weet wat het gaat wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Kai voor een meisje? Is dat geen mannennaam?
Er zijn wel meer vrouwen die zo heten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Kai voor een meisje? Is dat geen mannennaam?
Okee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er zijn wel meer vrouwen die zo heten.
En dat is?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Oei dat is wel een vreemde vrouwennaam, Dyon..
Van mijn naam bestaat er ook een mannenvariant. Vind ik nog best een leuke naam
Omdat je een slechte smaak hebt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom heb ik de finale van de allerslechtste echtgenoot van NL op staan...
Al klopt dat wel... Ik had het nieuws opstaan en daarna niks anders op gezet. Nou heb ik ESPN op staan en dat is waarschijnlijk ook door mijn slechte smaak,...quote:
Ligt eraan wat erop is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Al klopt dat wel... Ik had het nieuws opstaan en daarna niks anders op gezet. Nou heb ik ESPN op staan en dat is waarschijnlijk ook door mijn slechte smaak,...
Kom je wel te weten op de meetquote:
Sportscenter... nieuws dus. Ik zit te twijfelen of ik vannacht de wekker zal zetten voor de play-off wedstrijd...quote:
Ja maar... wat als ik niet kan?quote:
2 woorden... Uwe Boll... Dus jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:58 schreef Silfen het volgende:
Heb ik een slechte smaak als ik Bloodrayne aan het kijken ben?
Alleen als je het ook een leuke film vindtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:58 schreef Silfen het volgende:
Heb ik een slechte smaak als ik Bloodrayne aan het kijken ben?
Wachten tot de volgende meet.quote:
quote:
En morgen wordt het nog warmer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
bah bah... nou is de zon al een tijdje "weg" maar het is nog steeds 29 graden in huis... en ik heb alle deuren en ramen open... zucht
i know... en dan is een bovenwoning toch echt niet leuk... al had ik er vandaag overdag echt geen last van... pas vanaf dat ik gegeten heb komt aan alle kanten het zweet naar benedenquote:
Je had ze ook dicht moeten houdenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
bah bah... nou is de zon al een tijdje "weg" maar het is nog steeds 29 graden in huis... en ik heb alle deuren en ramen open... zucht
Nee dus, waardeloze film.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alleen als je het ook een leuke film vindt
Ja, dan komt de warmte niet naar binnen.quote:
Sorry, het was ook niet zeurend bedoeldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
En niet zo klagen over het weer, mannen. Het is eindelijk zomerweer.
Toen ik thuis kwam was het 26 graden binnen en dat is het nog steeds. En ook ik heb mijn ramen en deuren op gedaan in de hoop dat het wat minder warm zou worden binnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dan komt de warmte niet naar binnen.
Vampierenhuid?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, het was ook niet zeurend bedoeldIk vind het verder niet erg dat het warm is, alleen jammer dat het hier zo blijft hangen en ik niet bepaald het huidtype heb om naar buiten te gaan met dit weer
gelukkig nog niet zo erg... maar rood haar, sproeten en redelijk blank...quote:
je hebt nu lekker de warmte binnengelatenquote:
ijdele hoopquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:35 schreef Silfen het volgende:
[..]
Toen ik thuis kwam was het 26 graden binnen en dat is het nog steeds. En ook ik heb mijn ramen en deuren op gedaan in de hoop dat het wat minder warm zou worden binnen.
zal vannacht wel een hoop van verdwijnen als ik dan ook de deuren/ramen open laatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
je hebt nu lekker de warmte binnengelaten
duurt dagen voordat dat weg is
ik hoop het voor je, ik heb ooit in een hittegolf 's ochtends vergeten om de ramen te sluiten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zal vannacht wel een hoop van verdwijnen als ik dan ook de deuren/ramen open laat
En anders, met een handdoek op de bankquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik hoop het voor je, ik heb ooit in een hittegolf 's ochtends vergeten om de ramen te sluiten.
Toen ik thuis kwam was het loeiheet, en dat bleef nog een week hangen in huis.
ik klikte op honolulu en zie dat Nicole Kidman daar geboren is, maggie q, bett midler, nicole scherzinger... aardig wat mensen dus...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik zou niet eens iemand anders uit Hawaii kunnen noemen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik klikte op honolulu en zie dat Nicole Kidman daar geboren is, maggie q, bett midler, nicole scherzinger... aardig wat mensen dus...
En ik zat er met The rock helemaal naast die komt uit California![]()
Fred?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:04 schreef picodealion het volgende:
Een mannenvariant van jouw naam Njos? Ik vraag me af wat dat dan zou zijn.
Zonder de 2 laatste letters is het een mannennaam.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:04 schreef picodealion het volgende:
Een mannenvariant van jouw naam Njos? Ik vraag me af wat dat dan zou zijn.
Green for Dangerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef picodealion het volgende:
Oh, ik bedenk met net dat Don John's Addiction nog helemaal niet uit is, en Code 2600 is nérgens te downloaden. Wat nu
Docu over pesterijen op middelbare scholen in de vsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:57 schreef picodealion het volgende:
Bully de film met Michael Pitt? Of iets anders?
Slechte docu vond ik dat, dat ging toch oa over die jongen die in de bus ook werd gepest?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Bully was net op Nederland 3. Best indrukwekkend. Zelfs dat die kinderen gewoon blijven doorgaan met pesten zelfs als er een camera op ze gericht staat... En hoe erg het ook is wat die kinderen tegen elkaar zeggen en doen...
Yep, hij was wat kort. Maar echt slecht vond ik em nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Slechte docu vond ik dat, dat ging toch oa over die jongen die in de bus ook werd gepest?
Ja, heb ik ook wel eens gedaan, maar ik vind het netter als het allemaal in de op staat. bovendien moet ik daar toch de stand weghalen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:44 schreef wyccie het volgende:
Tip voor DF: nieuw topic openen gaat sneller en makkelijker zonder de laatste stand en nieuwe vraag erin. Scheelt wissen, knippen en plakken. Kun je gewoon in de tweede post stoppen, werkt net zo goed.
Dat klinkt een beetje heel erg vaagquote:Vooral op mijn tablet is dat een goede oplossing, want het ding reboot vaak bij het knippen en plakken.
Daarom heb ik al eens geopperd om het er niet in te zetten, dan hoef je namelijk ook niks meer aan de OP te doen bij het openen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:32 schreef DragonFodder het volgende:
Bovendien moet ik daar toch de stand weghalen.
Misschien moet ik een cursus "hoe krijg ik mijn watchlist leeg" volgen bij je. Die van mij groeit sneller dan dat ik kan kijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:28 schreef picodealion het volgende:
Ik ben mij/n watchlist aan het legen. Nog 13 films te gaan (waaronder Satantango) en dan kan ik 'm weer vullen met nieuwe films.
misschien moet je dat dan ook op je watchlist zetten als itemquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef picodealion het volgende:
Ik kan het ook alleen maar voor onbelangrijke dingen als films kijken hoor. Sporten, gezond eten, op tijd opstaan e.d. vallen niet in het rijtje van dingen waar ik discipline voor op kan brengen.
Dan doet ie dat 1 keer om het van zijn watchlist af te krijgen en daarna ook niet meer... Dat schiet ook niet opquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
misschien moet je dat dan ook op je watchlist zetten als item
Beetje traag, maar wel lekker donkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |