sad. Maar we weten niet wat er is gebeurdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
Oke, hier verder
Wat treurig dat die LA the voice gasten en hij elkaar niet eens meer aankijken zeg.

En niet iedereen kan daarmee omgaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zat er toen in dat Linda programma om te huilen.
Echt heel zielig vond ik hem toenHeb ook echt een zwak voor hem. Precies wat die vriendin zei, je prikt er toch zo doorheen, door die grote bek. Het is een watje.

Heb ooit eens op Dance Valley champagne met hem gedronken, het is gewoon een aardige kerel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zat er toen in dat Linda programma om te huilen.
Echt heel zielig vond ik hem toenHeb ook echt een zwak voor hem. Precies wat die vriendin zei, je prikt er toch zo doorheen, door die grote bek. Het is een watje.

Nou idd zegquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
Wat rot om te weten, dat je moeder het heel erg vond om in verwachting van je te zijn

ja had ze beter voor zich kunnen houdenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
Wat rot om te weten, dat je moeder het heel erg vond om in verwachting van je te zijn

Oh wat leuk dat je hem persoonlijk hebt ontmoet!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef static het volgende:
[..]
Heb ooit eens op Dance Valley champagne met hem gedronken, het is gewoon een aardige kerel.

Ook een snuifje gedaan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef static het volgende:
[..]
Heb ooit eens op Dance Valley champagne met hem gedronken, het is gewoon een aardige kerel.

Dat is ook een beetje de rode draad in zijn leven misschien wel.quote:

En als je hem teleurstelt, dan heb je afgedaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de rode draad in zijn leven misschien wel.
Hij wil ZO graag dat mensen van hem houden en hem leuk vinden volgens mij.

Ja idd, komt ook vaak naar voren als het over liefde gaat, dat hij dat zo graag zou willen. Misschien wel te graag, dat het te geforceerd is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de rode draad in zijn leven misschien wel.
Hij wil ZO graag dat mensen van hem houden en hem leuk vinden volgens mij.

Ik ook wel, maar ik hoor dit nu niet voor het eerst.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |